KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Aankoop defecte gsm Nokia

Aankoop gsm, nieuw defect , geen service

In juni 2014 kocht ik in Westland Shopping Center in de toen nog Belgacom shop een gsm in promotie van Nokia. De gsm was defect van bij de aankoop. Werd bij de Belgacom shop binnengegeven en nagezien. Hij zou werken. Maar hij werkt niet. De shopverkopers in samenspraak met shopmanager wouden geen klantvriendelijke oplossing bieden. Reden is dat die gsm in promotie werd aangekocht. Volgens mij is er een wettelijkke waarborg en heb ik recht op een wissel voir de waarde van de gsm. Maar in deze shop bieden zij mij geen oplossing aan. Ik ben klant bij Proximus voor digi tv, internet, vaste tel en gsm abonnementen. Het valt dan erg tegen om zo onklantvriendelijk te worden behandeld in de winkel. Wat ik vraag is een oplossing voor de miskoop, waar mij geen schuld treft. Met beleefde groeten, Martine Deschepper Koning Albertlaan 177 bus 1 1082 Sint-Agatha-Berchem

GEWENSTE OPLOSSING

Waardebon of wissel

Waardeverlies €95

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)