Homepage

KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Afgetrokken verbindingdkazbel

Afgerukte verbindingskabel tengevolge werken

Op vrijdag 14/11 omstreeks 9u tengevolge werken kabel afgerukt. Na melding euvel datum herstelling 17/11/2014 (wat effectief gebeurde). Stel me de vraag waarom er in de loop van vrijdag niemand kon langskomen om een voorlopige of definitieve herstelling uit te Voeren. Door dit euvel drie dagen noch internet noch belgacom TV. Heb de indruk dat de facturen met de maand duurder worden. Volgens berekening betaal ik tussen 1000 en 1.100 euro jaarlijks. Laatste maand 92,75 met 8.79 eur telefoongebruik. De opmerking van iemand voor wat huur apparaten betreft vind ik pertinent. Ben zelf sedert meer dan 4 jaar klant

GEWENSTE OPLOSSING

Een meer menselijk contact dan computergepraat met doorverwijzing naar dit of dat nummer.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)