Homepage

KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Faktuur

Datum betalinf

Ik heb toen gebeld dat einde van de maand nirt goed uit kwam dat da ik bv gewoon in begin de faktuur mag betale nu moet de faktuur op 26altij betaald worden maar kan dat dan niet gewoon begin van de naam rond de 7de want nu heb ik ok probleem men geld sta er ng niet tterug opdus ik ga telaat zen vorige maand had k da voor gebeld heb ok uitstel gekrgen heb k da ok gevraagd. Maar geen reactie op terug gehad. Dit zou ik toch graag willem. Want ik haat te laat betalen. Ik krijg al men fakturen begin van de maand nu heb ik in begin van de maand die van vorige maand betaald en nu deze maand er ok bij da ga egt niet dua ik zou graag da rond de 7de betaald moet zijn zou dat nu eigenlijk kunnen?

GEWENSTE OPLOSSING

De betaling begin van de maand

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)