KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Proximus tv

Geen tv gids, niet mogelijk om opnames te doorlopen of te bekijken

Heel vervelend. Zelfs uiterst vervelend. Ik werk de hele week. In mijn beperkte vrije tijd wil ik dolgraag bekijken wat ik opgenomen heb. Dat is toch het gemak van digitale tv? Niet dus! Via de menu knop kan ik in \"mijn bibliotheek\". Ik zie een mooi blauw LEEG scherm en de melding dat ik nog 61% vrije schijfruimte heb. Iets bekijken van de volzette 39%? Sorry, niks te zien. Op de koop toe, kan ik ook niet zien wat er op tv is, want de gids is eveneens blanco (blauw dus). Enkel het uur staat er op. Als je t mij vraagt is het \"tijd om op te stappen\". Ik was al niet gelukkig met de veranderingen, want de hele boel is alleen maar trager en onoverzichtelijker geworden, maar nu laat alles het gewoon afweten, pfff

GEWENSTE OPLOSSING

Vlotte toegang tot tv-gids en eigen bibliotheek

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)