Homepage

KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Gsm nummer en diensten door dereden

Gsm nummer opgezegd voor diensten door derde waarvan we niet weten van welke frima ze zijn

Ik krijg sedert een dik half jaar op mijn factuur diensten doo derden met een bedrag dat varieert van 19 tot 75 euro als je naar klantendienst belt weet men niet van welk bedrijf dit is we gaan naar winkel proximus in waaslandshopping die raden aan het nummer te annuleren en een nieuw nummer aan te vragen blijkbaar hebben ze niet de nodige papieren juist inorde gemaakt en is het nummer nog actief in het systeem hoewel sim-kaart al vernietigd is en uit toestel is weer een rekening van 94,89euro

GEWENSTE OPLOSSING

Duidelijker maken bedrijven waarvan diensten door derden personeel beter opleiden en rekening voor trouw klant kwijtschelden

Waardeverlies €750

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)