KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Gsm proximus

Nieuwe gsm gekocht bij proximus

Ik heb verleden week een nieuwe gsm aangekocht bij proximus direkt moet je 10 eur betalen voor alles overtezetten ,nu dinsdag ben ik in een andere winkel geweest ook van proximus voor iets dat ik nie verstond ,direkt zegde die man 10 eur ist daarvoor ik heb da nie betaald ,die mens zat de tijd dat ik daar was, de geeuwen ,te verzuchten ,en aan zijn hoofd tevrijven ,hij was zo moe ale denk ik ,of gewoon weg geen goeste voor mij te helpen ,ik vraag mij af als je alles hebt bij proximus is da nie een beetje veel voor dan nog geld te vragen we betalen toch al alles en dan nog dit ,als je wat ouder bent en je verstaat iets nie dan weet ik nie meer waar je nog welkom bent voor uitleg ik hoop dat da verbetert voor toch een beetje meer de mensen te helpen als je vragen hebt ,maar dan wel gratis en vriendelijker

GEWENSTE OPLOSSING

De mensen helpen ipv te bijna slapen en dan gratis

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)