Homepage

KLACHT OVER BELGACOM


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Belgacom? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Klacht

Zomaar afsluiten telefoon.

Blijkbaar werd de vaste telefoon zomaar zonder enige verwittiging afgesloten. de reden zou zijn dat er een faktuur van een volledige andere dienst nog open staat. inderdaad er stond nog een faktuur open van 36 € voor een abonnement op een internet dienst. ik heb bij proximus ( belgacom ) 3 verschillende diensten lopen, tv internet en vaste telefonie, gsm en een cloud service, deze laatste werd inderdaad door mijn fout vergeten te betalen ( januari ) maar februari en maart wel. nu hebben ze er niet beter op gevonden om 1: mijn vaste telefoon af te sluiten en de ergste 2: per dienst 15 € kosten toe te voegen . totaal 45 € kost. datnoem ik dan ook regelrechte diefstal. akkoord deze faktuur die nog openstond was mijn schuld maar er bestaan toch manieren genoeg om de klant te verwittigen of niet ? nooit een mail of sms of brief gekregen. triestig hoe ze met de klant omgaan.

GEWENSTE OPLOSSING

Terugbetaling van 45 € en openen van telefoonlijn zonder meerkost.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)