KLACHT OVER BPOST NV


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost NV? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Pakketten, aangetekende zendingen

Oproep groepsvordering tegen Bpost NV

Bent u één van de talrijke gedupeerde van verlies, diefstal van pakketten of aangetekende zendingen, verkeerd geleverd, of geleverd maar ze weten zelf niet waar het geleverd werd. Laattijdige levering. U wordt net als ik en duizenden anderen van het kastje naar de muur gestuurd door Bpost en de Ombudsdienst. Weigert men schade te betalen, wordt het onderzoek afgerond met valse verklaringen, stuur uw dossier door naar : groepsvordering.bpost@mail.be . Op welke juridische basis : U betaalt Bpost voor levering van een bepaalde service, Bpost is gehouden uw goederen als een goede huis(moeder)vader te beheren en dus tijdig, zonder schade, op het correcte adres te leveren. Bpost is gehouden een bepaald serviceniveau te hebben, daar komen zij totaal niet meer aan, pakketten gestolen in hun gebouwen zijn zij strafrechterlijk verantwoordelijk voor en dus ook financieel, pakketten en aangetekende zendingen op andere adressen afleveren : schending van de privacy en van het briefgeheim; gebrekkige klantendienst en opvolging. Alle dossiers zullen gegroepeerd doorgestuurd worden naar Test Aankoop met de vraag een groepsvordering in te dienen. Hoe meer, hoe beter. Zelfs ten tijde van Taxipost was de service nog beter en die was al zeer bedenkelijk. Dit is een privé initaitief, de privacy wordt ten allen tijde gerespecteerd van iedereen, de berichten zullen op een lokale harde schijf opgeslagen worden, niet continu verbonden met internet. Om een concreet, persoonlijk voorbeeld te geven, van de 75 pakketten verstuurd of ontvangen via Bpost de afgelopen 5 maanden zijn er welgeteld 2 tijdig geleverd of ontvangen, de rest : te laat, verkeerd adres, Bpost niet wetende waar het afgeleverd werd en een 8 tal pakketten gestolen in Brussel X.

GEWENSTE OPLOSSING

Schadevergoedingen voor diefstal Correcte behandelingen van klachten Correcte vergoedingen voor privacy en briefgeheim schendingen

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)