KLACHT OVER BPOST


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Postverwerking en -levering

Bpost faalt.

Geen herinnering gekregen i.v.m.parkeerboete van 25 euro, kregen plots deurwaarder rekening van 204 euro. Rekening betaald maar kregen er 179 euro bovenop van deurwaarder die beweerde dat de betaling te laat bij hun aan kwam. Inlichtingen bij Testaankoop: je moet je betaling zelf doorgeven aan deurwaarder anders mogen ze een extra kost aanrekenen. Dit alles had niet moeten gebeuren. Bpost gebeld: automatisch antwoordapparaat, niet te bereiken. We krijgen to de dag van vandaag zelfs post voor andere mensen in onze straat maar met ons huisnummer i.p.v. het juiste nummer van de juiste persoon. Schandalig!!

GEWENSTE OPLOSSING

Onderzoek inzage levering post

Waardeverlies €383

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)