KLACHT OVER BPOST


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Twee bikini

Niet geleverd pakje

Ik bestelde een pakje bij Yandy us .Via mijn trackingnr LX281910486US kreeg ik de melding dat mijn pakje onderweg was naar belgie. gisteren belde ik verschillende telnr tot ik eindelijk de juiste persoon , aan de lijn had ,die vroeg om een mail te sturen met bewijs van betaling , die dit op zijn beurt doorstuurde naar bpost. ik kreeg van daaruit een mail dat ze mij een brief hadden geschreven op twee mei en dat ik niet had geantwoord waarin stond dat ik bewijs van betaling moest voorleggen. ondertussen zou mijn pakje teruggestuurd zijn naar afzender ik stuur bij deze een mail naar Yandy om te bevestigen dat het daar retour is terug gekomen

GEWENSTE OPLOSSING

Levering pakje

Waardeverlies €71

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)