KLACHT OVER BPOST


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Pakjesbestelling

Niet ontvangen pakjes als geleverd vermeld

Ik verwacht bestellingen uit China en volg nauwlettend de trackers om zeker aanwezig te zijn bij levering. Regelmatig loopt het fout, melding dat de postbode aan de deur is geweest, maar niemand in geen velden gezien. Nu wordt het erger, 2 aangetekende pakjes zijn maandag zogezegd afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Via Twitter probeerde ik te praten met BPost, maar ze zijn zeer stug en bieden mij geen oplossing. Ik word bestookt door emails van de verkopers om de afgeleverde bestellingen te bevestigen, maar ik bevestig niets, want ik heb niets ontvangen. Woensdag zag ik in de tracker van BPost dat 1 van de twee pakjes opnieuw onderweg is, maar tegen de avond zag ik opnieuw dat bericht dat het afgeleverd is. Ik krijg op den duur moeilijkheden met de webshop en ze me zullen noteren als slechte klant door de schuld van de incompetentie van Bpost. Ik ben iemand die steeds correct handel en wil ook correct behandeld worden. Ik wacht vandaag, donderdag voor de laatste keer en dan dien ik aangifte in bij de politie voor vermoedelijke diefstal van mijn post. Dit moet tot de bodem uitgezocht worden. Ik voel me behandeld als een minderwaardige burger door BPost.

GEWENSTE OPLOSSING

Dat mijn pakjes a.s.a.p. geleverd worden en de fout van hen rechtgezet wordt. Ook betere toezicht op de postboden die de pakjes moeten leveren, want zij moeten het correct inscannen.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)