KLACHT OVER BPOST


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Pakje niet geleverd

Pakje niet ontvangen

Vrijdag liet ik een pakje leveren op mijn werk zoals ik al zo vaak heb gedaan, alleen deze keer heb ik niets ontvangen. Toen ik het aan de balie vroeg vonden ze niets terug op mijn naam, nochtans toont de track and trace code dat het zou moeten geleverd zijn. \r\nHet is nochtans heel gemakkelijk om een pakketje daar te leveren, is maar 1 ingang en 1 manier om iets te leveren. \r\nOp de website is het onmogelijk om een klacht in te dienen, dus ben je als klant al verplicht om tijdens de werkuren te bellen naar hun klantendienst.\r\nZeer slechte services. Het is niet de eerste keer dat er iets misloopt als bpost gebruikt wordt. De laatste keer dat jullie een pakketje moesten leveren naar de winkel van het merk, vonden jullie zogezegd de winkel niet (was in een winkelcentrum) en werd het teruggestuurd waardoor ik zonder cadeau zat. Gelukkig heeft het merk dan voor een oplossing gezorgd want op bpost moet je niet rekenen.

GEWENSTE OPLOSSING

Mijn pakje

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)