KLACHT OVER BPOST


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bpost? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Pakje teruggestuurd zonder zich aan te melden

Pakje nooit aangeboden

Pakje nooit aangeboden door Bpost. \r\nHad nochtans een alternatief afleveradres doorgegeven, namelijk een buurman.\r\nBuurman is heel de dag thuisgebleven. Niemand gezien.\r\nEr zat ook GEEN briefje in mijn brievenbus\r\n\'s anderendaag een berichtje om 14:55u dat pakje zal geleverd worden tussen 08:00 en 17:00.\r\nOok weer niets gezien, alhoewel mijn echtegenoot heel de dag is thuisgeweest.\r\nHeb dan om 16:30u mijn trackinscode (barcode bpost) gebruikt om de geschiedenis van het pakje te bekijken, en kreeg als melding :\r\nJe pakje werd niet afgeleverd. Het wordt teruggestuurd naar de afzender. De afzender kan het pakje verwachten op 14 juni tussen 08:00 en 17:00.\r\nDat is toch enorm frustrerend en verwenselijk als je al die moeite doet om het de postman zo gemakkelijk mogelijk te maken, en ze zelfs de moeite niet doen om een bericht achter te laten.\r\n

GEWENSTE OPLOSSING

Gewoon contact houden per briefje. Is dit nu ook al te veel gevraagd ?

Waardeverlies €33

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)