Homepage

KLACHT OVER BULEX


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Bulex? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Herstelling lek

Slechte service, geen bekwame techniekers

Probleem gemeld, lek in warmtewisselaar.Technieker komt langs zonder het stuk dat moet vervangen worden en meld mij dat warmtewisselaar stuk is en moet vervangen worden. Niets nieuws dus, maw verlof dag genomen voor niks.\r\nWeek later komt technieker langs met het stuk en vervangt die, geen 10min werk en gaat direct door, hoef niets te tekenen, heb omnium contract. \r\nNa een uurtje ga ik eens kijken en zie dat het terug lekt, ik bel direct op met de vraag of diezelfde technieker kan terug komen, Ok komt in orde krijg ik te horen. Om 15.30u nog steeds niemand te zien, ik bel eens om te informeren en krijg de vraag of het datzelfde lek is, ik zeg ja en men zegt mij dat die technieker dan wel een ander stuk moet bestellen terwijl hij zelf niet kom kijken waar het lek zich bevind. Heb nu al 3 weken geen warm water en probleem nog steeds niet opgelos. \r\nZe gaan me bellen wanneer het stuk binnen is ?????

GEWENSTE OPLOSSING

Terug warm water en de stukken die roesten door het lek vervangen

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)