KLACHT OVER DE LIJN


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over De Lijn? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Bus 191 richting Antwerpen-Rumst aan Harmonie Berc

Agressieve chauffeur

Beste,\r\nIk ben er nog niet goed van...\r\nGisteren maandag 12/2/18 om 15.49 u aan de Harmonie Berchem komt bus 191 eraan, ik wil in het midden opstappen en gelijk ik dat doe laat de chauffeur de deuren toegaan om mij dit te weigeren.\r\nMisschien mag ik dit niet, via de middendeur opstappen, akkoord, maar kan hij dan geen andere manier bedenken dan dit te doen..???\r\nMijn gezicht deed er helemaal pijn van, mijn jas helemaal vuil van die deurflappen, in mijn gezicht een hele brede zwarte caoutchou streep van die deurflappen!! Ik ben daar erg van geschrokken van de agressiviteit van die chauffeur en vroeg hem waarom hij dit niet gewoon vroeg of zei en lachte mij uit, zijn naam wou hij mij ook niet geven. Ik heb hier foto\'s van genomen, mijn roze jas helemaal vuil, mijn handtas smerig alsook en mijn gezicht ook beschadigd en zwart!\r\nWeet niet wat u hiervan vindt maar dit is er toch wel over.\r\nDe chauffeurs van vreemde origine zijn tenminste allemaal vriendelijk en beleefd, dat kan van de meeste anderen niet gezegd worden.\r\n

GEWENSTE OPLOSSING

Graag melding via media aub

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)