Homepage

KLACHT OVER DE LIJN


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over De Lijn? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Bus komt helemaal niet

Bus 55 Zelzate-Gentkomt meerdere keren niet af

Geachte Mevrouw, Mijnheer,\r\n\r\nOp dinsdag 14 juni heb ik in Ertvelde tevergeefs gewacht op de bus lijn 55 Zelzate - Gent van 13.33 u Halte Marktplein.\r\nVandaag, 19 juni, is de bus lijn 55 Zelzate - Gent van 8.03 uur weer niet gekomen en heb ik noodgedwongen de volgende bus moeten nemen.\r\nIk weet niet hoe dit komt maar met de bussen die vanuit Zelzate komen loopt het meer dan eens fout. Dat er rekening moet gehouden worden met de brug valt te verstaan maar dat de bussen helemaal niet komen opdagen kan toch echt niet. Ik zou wel graag eens de echte reden weten waarom de bus niet kwam opdagen en geen verklaring van: wegens omstandigheden, druk verkeer... want dan zou de bus niet tijdig maar te laat komen... \r\nIk help als vrijwilligster in St. Lucas en om 9 uur begint de briefing voor de ochtenddienst . De mensen daar rekenen er op dat wij tijdig aanwezig zijn zodat iedereen daarna met zijn taak kan starten.Zonder briefing kan dit niet en moeten ook de andere vrijwilligers nodeloos wachten.\r\nMen wil het openbaar vervoer promoten maar met zo\'n dienstverlening is dat allesbehalve. Hopelijk komt er spoedig een oplossing uit de bus.\r\n\r\nEen ontevreden klant,\r\n\r\nL.D.\r\n\r\nP.S Ik stuur dit bericht ook door naar de ombudsman.

GEWENSTE OPLOSSING

Bus zeker laten komen en reizigers niet nodeloos laten wachten

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)