KLACHT OVER DPD


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over DPD ? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Pakketje van bol.com

LEVERING TE ZOERSEL

Pakket besteld dat op woensdag zou geleverd worden. Op dinsdag zat er, een dag te vroeg, een briefje in de brievenbus met de melding dat ik niet thuis was om het pakket te ontvangen. Toeval wil dat ik die dag wel thuis was. Er werd niet aangebeld en ik heb niemand gezien of gehoord. \r\nOmdat ik onverwacht op woensdag, de eigenlijke leverdag, niet thuis kon zijn, op dinsdag avond het leveradres proberen te veranderen naar het adres van mijn vader, die wel de hele dag thuis zou zijn. Tot 5 maal toe geprobeerd, maar dit leek niet te werken. Dus maar afgewacht. Op woensdag opnieuw een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was. Ik heb nu opnieuw, met veel zoeken en moeite, geprobeerd het adres en de leverdatum te veranderen. Ik ben benieuwd of mijn pakket ooit zal aankomen. \r\nIk ben in ieder geval zeer blij dat ik mijn pakketten altijd pas na levering betaal!

GEWENSTE OPLOSSING

Een dienst die er in slaagt een pakket op een efficiënte maniet te leveren, zonder te lui te zijn om tot aan mijn voordeur te wandelen en een online dienstverlening die ook effectief werkt zoals het hoort!

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)