Homepage

KLACHT OVER GONDA PUTTEMANS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Gonda Puttemans? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Brieven, pakjes, postbode

Zeer ontevreden in het algemeen

Het 1ste probleem was 14 dagen geleden, er was 2 dagen gewoon geen post in onze straat in Putte (bij Mechelen ) zonder maar 1 verwittiging.\r\nHet 2de probleem is dat 1 van onze vaste postbodes geen enkele keer de moeite doet om de post in de bus te steken dus allemaal natgeregende en doorlopen (soms belangrijke) papieren. we moesten zoveel jaren terug om hun gemak de brievenbussen op 1 lijn laten plaatsen maar zelfs dan doet hij geen moeite om het goed te doen.\r\nHet 3de probleem is de pakjesdienst. Het pakje ging gisteren geleverd worden en mijn man nam speciaal een dag verlof. Geen pakje en in Brussel kunnen ze niet zeggen waar het zit en wanneer het afkomt! \r\nDit alles is nog maar van 14dagen..Ik kan nog langer doorgaan !\r\n

GEWENSTE OPLOSSING

Een goed gesprek met iemand die oplossingen kan geven, geen telefonisten die alle rommel van de klant op hun krijgen en er niets kunnen aan doen

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)