KLACHT OVER HERMANS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Hermans? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Tuinhuis

Tuinhuis makro

Na 2 maanden nog steeds geen oplossing van kastje naar de muur gestuurd worden. KOOP JE TUINHUIS AAN IS NIET IN ORDE DOE JE BINNEN DE PERIODE VAN 14 DAGEN EEN MELDING GEEN GEHOOR ONDERTUSSEN TELEFOONS GEDAAN OMDAT ER GEEN REACTIE KWAM VAN MAKRO ZELF NA 3DE TELEFOON VRAAG IK MIJN GELD TERUG EN DAN PAS SCHIET MAKRO IN GANG PER MAIL VRAAG IK NOGMAALS MIJN GELD TERUG OP 28 AUGUSTUS VRAGEN ZE REKENINGNUMMER EN ZEGGEN WIJ BRENGEN HET IN ORDE NA 3 MAAL REKENINGNUMMER GENOTEERD TE HEBBEN NOG STEEDS NIET IN ORDE MAAR WORDT VAN KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. NU NA 2 MAAND HOUD MAKRO HANDEN VAN DE ZAAK AF EN LEVERANCIER TREKT HANDEN OOK TERUG. IK ALS KOPER WORDT IN DE KOU GEZET 799€ ARMER EN EEN HOGE TELEFOONREKENING VAN STEEDS TE BELLEN EN EEN TUINHUIS DIE NIET VOLLEDIG EN OKE IS. WAT MOET EEN MENS DOEN EEN RECHTSZAAK GAAN AANSPANNEN TEGEN MAKRO EN LEVERANCIER

GEWENSTE OPLOSSING

Geld terug !!!!!

Waardeverlies €799

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)