KLACHT OVER JUNKERS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Junkers? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Junkers EHLE27

Slecht of niet functioneren van de CV

Eind 2012 werd er bij ons een nieuwe CV Junkersketel geplaatst Type EHLE27. Tot op heden zijn er al 13 interventies geweest en elk winter opnieuw houden we ons hart vast of de ketel blijft branden of uitvalt. En het is nog niet opgelost. Ik denk niet dat dit de bedoeling is als je veranderd van CV ketel. Dit hoort dan ook fatsoenlijk te werken en dit is niet het geval. Ik heb op aanraden van de technieker Benny de vraag gekregen om een mail te sturen. Heb ik al drie keer gedaan en nog geen antwoord gehad. Het enige dat snel was is de factuur. Deze wens ik echter niet te betalen tot er een oplossing komt. Uiteraard horen aan deze intervententies telkens kosten aan vast. Geen probleem als het opgelost geraakt, maar ik neem aan dat dit niet normaal is. OfWel was er vanaf het begin een fabricage fout of iets anders maar ik blijf erbij dat dit niet normaal is. Het gaat dan ook altijd over hetzelfde probleem. Graag had ik hiervoor een oplossing/antwoord op gehad in de hoop dat we de rest van de winter en volgende winter dit niet meer gaan voorhebben. Alvast om dit te willen onderzoeken en kijk uit naar een positieve reactie

GEWENSTE OPLOSSING

Ik wil dat dit opgelost geraakt. Dat de ketel fatsoenlijk werkt zonder dat elke winter en elke dag we bang moeten hebben dat de ketel werkt of niet werkt.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)