Homepage

KLACHT OVER LIDL


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Lidl? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: PASSIEVRUCHTEN

Rotte passievruchten

Aankoop in Lidl Borsbeek op maandag. 1 pak kopen 1 gratis.Onmiddellijk na thuiskomst gemerkt dat 9 van de 12 passievruchten of volledig rot waren of rotte vlekken vertoonden. Ik woon in Berchem tegen Mortsel. Dichtste Lidl is heen en weer 15 km. Hierdoor ga ik slechts 2X per week winkelen.Ik ben op zaterdag teruggegaan naar Lidl in Kontich Groeningelei (mijn normale supermarkt) met de rotte vruchten en kassaticket. Gerante werd geroepen waarna discussie. Zij beweerde dat ik die misschien al 14 dagen geleden gekocht had en de\' dag van aankoop had moeten terugkomen. Dan weer maakte zij er een probleem van dat de aankoop gebeurde in Lidl Borsbeek. Zij vond dat het niet kon dat ik naar hen kwam als een andere Lidl oude brol in de rekken gelegd had. Uiteindelijk wel terugbetaald na onbeleefde behandeling en verwittiging dat dit goede was voor één keer. Nog nooit heb ik in geen enkele andere winkel zo\'n onbeschofte opmerkingen en discussie i.v.m. met iets wat slecht verkocht werd gekregen. Zo behandelt men geen klanten. Ik vraag mij af hoe met het ondergeschikte personeel wordt omgegaan als men al onbeschoft is tegen klanten.

GEWENSTE OPLOSSING

Dringend opleiding zeker van verantwoordelijken. Zo behandelt men geen klanten. De supermarkten liggen niet bij de deur en men kan niet eisen dat de klant dezelfde dag terugkeert als iets niet goed is. Wat als men thuis pas merkt dat de datum overschreden is bij producten met een beperkte houdbaarheid?

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)