KLACHT OVER MARIE-LOUISE FRANSSEN


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Marie-louise franssen? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Busabonnement

Abonnement gekocht het kaartje gaat niet in de bus afgesproken trajekt klopt niet

Moet nu gaan leuren met abonnementkaart om die in orde te krijgen die is kapot heeft dat ding van 1/10/2018\r\nhij moet iedere dag opgehaald worden door ouders omdat aansluiting bussen niet juist is ouders moeten vroeger stoppen met werken om zoon op te halen en dat met een betaald abonnement 209 euro telefoonkosten met klachten over deze toestand lopen goed op.

GEWENSTE OPLOSSING

Doe wat je beloofd hebt ik heb betaald voor deze dienst dan moet die ook werken

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)