Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Panter 60

Aanpassing naar panter 60

Sinds 13 januari probeer ik over te schakelen naar panter 60 gezien ik vanaf 1 jan veel in het buitenland vertoef, dit via mobistar shop torhout. heeft +/- 3 weken geduurd om dit actief te krijgen waar mij beloofd was dit na 2 uur in orde te hebben. na een week wachten was er nog niets gebeurt, terug naar torhout shop. weer hetzelfde verhaal zou enkele duren en 'tzou in orde zijn, vergeet het ,weer niet dus. Er zijn nog 2 bezoeken naar shop torhout geweest om het geactiveerd te krijgen. Maar toen had ik plots geen bereik; sorry klein foutje .Ok opgelost totdat ik eerstvolgende factuur kreeg, dus niet volgens panter 60 , maar volgens oud systeem. 2 x nummer 5000 gebeld , OK geen probleem , betaal gewoon volgens panter 60 , we lossen het hier intern wel op, ondertussen vandaag plots weer geen bereik!

GEWENSTE OPLOSSING

Ik heb geen probleem dat iets een periode duurt ,maar het zou toch moeten zijn zoals gezegd wordt, tot 5 x toe steeds vriendelijk maar er gebeurt niet wat beloofd wordt

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)