Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: DIRECT OPERATOR BILLING

Cash Paradise - Abo Hedbo

Cash Paradise, en na wat doorvragen iets meer info: Abo Hedbo, wat is het? Geen idee! Iets waarop ik mij geabonneerd moet hebben. A. dat heb ik niet B. ik heb nooit iets bevestigd middels een sms, en dat moet, staat in de richlijnen. C. ik krijg dus geen geleverde dienst (want ik weet niet waar ik het moet zoeken) Ik denk dus dat mijn telefoonnummer misbruikt wordt, en dat is een vorm van fraude. En ik ben niet de enige als ik de andere klachten zie over dit onderwerp In dit document van Mobistar voor gedragsregels: GOF-RICHTLIJNEN VOOR “DIRECT OPERATOR BILLING” DIENSTEN staat toch duidelijk: de leden van het GOF bij deze zeker willen stellen dat Eindgebruikers niet hoeven te betalen: - voor Diensten die zij niet (volledig) geleverd hebben gekregen; - voor Diensten die niet voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen; dan wel; - voor Diensten waarvan de voorwaarden vooraf onvoldoende duidelijk zijn gemaakt aan de Eindgebruiker; - voor Diensten niet conform de wetgeving; En dan moet ik toch betalen? Elke week 4,99. Bij de vorige factuur, toen het begon, was Mobistar zo netjes om het bedrag in mindering te brengen. Voor de juiste info, toen kon mijn alleen maar vertellen Cash Paradise, niet waarop ik geabonneerd was, nu weet men dat blijkbaar wel?! De functie Direct Operator Billing is nu geblokkeerd. Maar natuurlijk niet op de nog lopende factuur, dat hebben we in mijn eerste contact met Mobistar geconcludeerd. Nu ik bel om ook van de periode december het bedrag in mindering te krijgen, wordt doodleuk gezegd: restitutie doen we maar 1x. En daar sta je dan in de kou. Wordt ondanks mooie woorden op papier toch niet gerespecteerd als klant.

GEWENSTE OPLOSSING

Onderzoek naar misbruik telefoonnummers

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)