Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Dolfijn abonnement

Dolfijn abonnement afsluiten met behoud van nummer activatie sim kaart.

Op 09/02/2016 heb ik een abonnement dolfijn 15 euro afgesloten met behoud van nummer voor mijn dochter. Diezelfde dag zag mijn dochter dat ze een verkeerd gsm nummer doorgegeven had, ik heb hier onmiddellijk voor opgebeld. Om de juiste simkaart te activeren heeft mij dit 3 bezoeken aan de mobistar winkel van sint kruis Brugge gekost en 10 tot 15 telefoontjes aan mobistar. De sim kaart werd pas geactiveerd op 19/02/2016 een anderhalve week later terwijl de andere sim kaart van proximus al een week niet meer werkte. Er werd mij een compensatie belooft van 15 euro de eerste factuur niet betalen. Nu krijgt mijn dochter een factuur te betalen voor 07/03/2016 die loopt van 16/02/2016 terwijl de sim kaart niet niet actief was. opgebeld met mobistar de compensatie werd geweigerd en ik werd hier niet van op de hoogte gebracht. Als dit de service is van mobister naar haar klanten toe.

GEWENSTE OPLOSSING

Mijn compensatie die belooft werd en een excuses voor de gemaakte fouten.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)