Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Facturen te hoog

Elk factuur teveel betalen zonder goede uitleg

Ik ben nu bijna een half jaar klant en heb elk factuur al bij moeten betalen zonder goede uitleg. en bij het laatste factuur zelf veel meer. 1u 20min van mijn belwaarde kwijt. vraag ik een gedetailleerd factuur. krijg ik ook niet. ik zig 2 jaar vast onder abonement dus word alleen maar aan het lijntje gehouden. is dat jullie manier van werken. en ik koop geen apps aan en toch elke keer bijbetalen voor multimedia. ik wil duidelijk uitleg.

GEWENSTE OPLOSSING

Gedetailleerd factuur.

Waardeverlies €14

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)