Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Factuur

EXTRA BETALEN BIJ OPZEGGING

Mijn dochter krijgt haar afrekening van mobistar nadat ze van provider is veranderd. Plots blijkt er 3 euro extra op te staan van 2 jaar terug. \r\nIk, als moeder, die ook de facturen kreeg via mail (en betaalde) vraag om meer uitleg. Het antwoord van Mobistar : dat mag ik jou niet geven; daarvoor moet uw dochter zelf maar bellen?? want ik kan niet bewijzen dat ik haar moeder ben (heb factuur voor me liggen met mijn adres, klantnummer doorgegeven, hij bevestigde zelfs dat de facturen naar mijn email gestuurd worden). En dan heeft hij het gesprek beeindigd ! IDit is de \r\nservice van Mobistar. Begint eer je bezint ! en we betalen geen 3 euro \'zomaar\' extra als we niet weten waarvoor !

GEWENSTE OPLOSSING

Extra info over factuur

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)