Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Internet everywhere

Internet everywhere : opladen kan tot 48u duren vooraleer terug beschikbaar na opladen of wijziging

Na 12u opladen van mijn abonnement nog steeds geen internet , als je dan om een nieuw abonnement vraagt voor unlimited dan zou je 48u moeten wachten en dit inde 21ste eeuw????? Laat staan dat ze me nu naar een mobistar center doorverwijzen , kan blijkbaar niet telefonisch terwijl ik dit eerder ook al heb gedaan. In totaal heb ik 5 abonnementen en dit is de service die ik dan krijg....:(\r\n

GEWENSTE OPLOSSING

Directe service; na 10 min aan de telefoon dan pas horen dat je beter naar een mobi center moet gaan

Waardeverlies €50

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)