Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Opzegging internet en tv

Opzeggen contract

Na een aangetekende brief met opzegging van internet en digitale tv maar niet van mobiele telefonie deze werd vorige week wel afgesloten, van de rest weten we niet, na telefonisch contact zeggen ze we nemen na 3à4 werkdagen contact met u op maar na 2 weken nog altijd niets gehoord maar wel factuur gekregen tot 14 januari wetende dat aangetekend contract opgezegd is op 4/1 ik begrijp dat er een paar dagen tussen zijn maar geen 10 dagen daar ze bevestigen op 13/1 aangetekend schrijven ontvangen te hebben

GEWENSTE OPLOSSING

Duidelijkheid en rechtzetting van mobiele telefonie daar wij weer een nieuw contract moesten nemen.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)