Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Dienst

Te lang moeten wachten op een bestelde toestel en geen correcte informatie gekregen

Op 11/07/15 heb ik een smartphone besteld in solden .ik ben al meer dan 20 jaar klant en mijn man zeker al 10 jaar. ze hadden gezegd dat dit onder zijn abonnement kan en dat we binnen 1 week het toestel zouden hebben . na 2 weken heb ik zelf geweest en er was enkele dagen vertraging. ok ik had gemerkt dat de verkoopster een verkeerde naam en nr op mijn bestelbon genoteerd had en ben naar de winkel geweest ze ging dit veranderen maar heeft dat niet gedaan want als ik vandaag belde zei ze we hebben iets in uw voicemail ingesproken ( zal op t verkeerde nr geweest zijn). nu blijkt dat er ook nog een overdracht moet gebeuren van abonnement wat ons niet meegedeeld was .is gelukkig dezelfde prijs maar het zal nu nog 10 dagen duren voordat gebeurt is en we moeten dan nog eens terug om ons toestel want we kregen hem niet mee.wij hebben ook een druk leven en vindt dat geen service naar de klanten toe . vindt dit heel jammer na zoveel jaar trouw bij jullie te zijn doet me toch nadenken om toch maar niet te veranderen naar een proximus.

GEWENSTE OPLOSSING

Ik hoop van jullie kant begrip en dat jullie ons zelf iets kunnen aanbieden voor dit ongemak

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)