Homepage

KLACHT OVER MOBISTAR


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Mobistar? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Gsm samsung

Waarborg toestel

Oktober 2014 nieuwe formule dolfijn 20 met gsm Samsung Galaxi voor maar 29 euro. 1 maand later toestel binnen gedaan voor herstel, met name een ongeloofliijk gekrijs en lawaai in de luidspreker. 3 weken later heb ik mijn toestel terug, maar veel heeft het niet opgeleverd, weerom hetzelfde en dus terug voor herstelling. na deze herstelling wederom hetzelfde, dus weer binnen voor herstelling en nu krijg ik te horen dat ze hem niet meer zullen herstellen, en dus vraag ik een nieuw toestel. dus na laat ons zeggen 6 maanden, en nochtans een waarborg van TWEE JAAR, krijg ik geen nieuw toestel. ik ben klant bij mobistar van 1998, dus een trouwe klant en nu lappen ze mij dit. ik heb recht op een nieuw toestel. héél ontevreden.

GEWENSTE OPLOSSING

Gewoon een nieuw toestel, zijnde logisch aangaande de wetgeving.

Waardeverlies €179

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)