Homepage

KLACHT OVER PROXIMUS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Proximus? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Oplader iphone 6splus

Klacht over compatibele oplader iphne en over winkelmedewerker!

Beste,\r\n7 november heb ik een compatibele oplader gekocht voor mn iphone. Dit heeft precies een maand gewerkt!\r\nIk had de garantie gekregen dat wanneer een probleem optradt dat er een oplossing gezocht zou worden!\r\nNa een maand dus vandaag heb ik eerst gebeld met apple, omdat dit niet de eerste keer is dat dit me overkom! Apple heeft toegezegd dat de compatibele opladers max 30 dagen werken en daarna opgeven.\r\nVandaag teruggegaan naar de winkel proximus in Geraardsbergen. Situatie uitgelegd. In eerste instantie gaven ze me letterlijk de schuld en dat ze niets konden doen en dat ik maar een nieuwe moet kopen!\r\nDaarna na heftige discussies, hebben ze met de aankoopverantwoordelijke gecontacteerd die toestemming gaf om de oplader te ruilen.\r\nHeb gezegd dat dit dan geen definitieve oplossing is en dat ik dan over 30 dagen weer in de winkel zal komen met de zelfde probleem!\r\nDus heb ten eerste een tijdelijke oplossing gekregen, waar ik niet mee tevreden ben.\r\nEn ten 2e heb ik een hele grote mond gekregen met dreigementen om poltie te bellen en dergelijke, alsof ik een dief ben of daar iets heb kapot gemaakt.\r\nDe persoon die daar werkt geeft aan dat hij de verantwoordelijke is en dat ik het maar zo moet aannemen en dat ik daar niet meer welkom ben.\r\nWat ga ik doen als de oplader over 30 dgn weer niet werkt?\r\nIk heb gevraagd om hun klachtenlijn, die zouden ze niet hebben! Heb gevraagd naar de aankoopverantwoordelijle, mogen ze het nr niet geven. Heb gevraagd om mijn nummer te noteren en mij dan trg te laten bellen door iemand die wel oplossing kan zoeken, hadden ze geen tijd voor!\r\nWat ka in ik hiermee doen? Aangezien ze op hun site en klantendienst ook geen klachtenafdeling hebben??? Wat gail doen over 30 dagen als mn oplader weer niet werkt?\r\nWat mij betreft is er 1 oplossing, dat ze hun oplader terug nemen en mijn geld terug geven zodat ik de originele kan bestellen bij apple! Want anders ga ik om de 30 dagen daar aan de deur staan en de volgende keer ga ik nog niet zo netjes blijven denk ik!\r\nIk wil graag een verantwoordelijke spreken voor een oplossing plus over de gedrag van de medewerker die daar werkt!\r\n

GEWENSTE OPLOSSING

Gewenste oplossing is mijn geld terug betalen!

Waardeverlies €20

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)