Homepage

KLACHT OVER PROXIMUS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Proximus? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: SMS die overschakelt op MMS na 50 letters

Onbeschofte, arrogante medewerker !

Beste, ik belde op 12/08/17 om 18u51 met nr 0479602835 naar de Proximus klantendienst met een vraag. Als ik SMS stuur zonder foto\'s en icoontjes wordt er na 50 lettters overgeschakeld op MMS. Die persoon aan de telefoon zei dat MMS altijd betalend was. Dat weet ik, maar als ik normaal 150 letters mag typen waarom schakelt de SMS dan over op MMS. Mister arrogantie deed alsof ik een dom mens was en dat ik wel foto\'s en icoontjes zou gebruiken. Hij verhief zijn stem en de arrogante taal kwam boven. Hij zei dat ik dan de MMS maar zelf moest uitschakelen op mijn toestel en mijn vraag was of ik dan nog MMS kon ontvangen als dat uitstond. Hij zei NEE. Ik vond dat geen goed service of oplossing. Hij begon te roepen en ik zei dan als ze me vragen naar beoordeling krijgt u 0/10. Hij smeet de telefoon toe! Ik vind dat niet kunnen!

GEWENSTE OPLOSSING

Oplossing op een beleefde manier om het MMS probleem op te lossen.

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)