Homepage

KLACHT OVER PROXIMUS


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Proximus? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Klachtendienst

Opzeggen en nieuw factuur

Geachte meneer of vrouw.\r\nIk had opzeggen algedaan van mijn familius internet abonnement, maar jullie sturen nog steeds het factuur aan me. Toen jullie goed onvangen mijn opzeggen via website. Toen waren jullie accepteren van mijn mail was okey is. Sinds 01/06/2017 mijn internet wordt beeindig.\r\nIk zal dit factuur niet betalen. het is niet correct. Ik had alle voorwaarden goed gedaan. Voor uw aandacht...\r\n\r\nKlantnummer: 616842045\r\nMet Vrindelijke Groet\r\nTahir ONCU

GEWENSTE OPLOSSING

Ik will dit factuur annuleren

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)