Homepage

KLACHT OVER SAMSUNG


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Samsung? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Samsung frigo diepvries

Samsung frigo diepvries rl62zbpni/xef

Er komt water in de groenteschuif nog vanaf in de garantie periode. servelux heeft 3x deze te herstellen. de technieker zij dat het om een gekende probleem bij samsung ging doch wou servilux dit niet met samsung bespreken!! De 4x was de garantie vervallen en heb voor het zelfde probleem 222.00 euro moeten betalen. ook deze herstelling biedde maar tijdelijke oplossing! Toen rechtstreeks contact opnam met de klantendienst van samsung was de garantie vervallen en zouden zij dit enkel voor een deel terugbetalen, via mijn samsung dealer hij heeft daar nooit iets van ontvangen!!

GEWENSTE OPLOSSING

Ik zou graag hebben dat samsung zijn verantwoordelijkheid opneemt voor zijn bij aankoop defecte toestellen hun garantie nakomen door het toestel te vervangen en/of treugbetalen en de service van hun naverkoopdienst herzien.

Waardeverlies €899

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)