KLACHT OVER SCARLET


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Scarlet? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Onfair

Factuur

Scarlet beweert een goedkopere dienstverlening te kunnen aanbieden door bij hen TV, telefonie en mobiele abonnementen te nemen. Elke maand betalen wij echter tot 60 euro meer per factuur dan aangegeven - mobiele nummers krijgen geen verwittiging of begrenzing indien boven budget. Dit kan niet eens worden ingesteld. Zij verwittigen pas vanaf 50€ boven budget!!! Wij zijn met vier thuis. Zo ver is het nooit gekomen ,maar stel je voor! Zij pasten dit pas na mijn bellen aan naar verwittiging vanaf 5 euro erboven. Dit is gewoon niet fair naar de consument. Klantendienst bereiken is trouwens een hele onderneming.

GEWENSTE OPLOSSING

Terug overstappen naar duurdere maar betrouwbare provider

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)