KLACHT OVER SUNWEB


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Sunweb? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Sunweb

Zeer slechte service en geen redelijke compensatie

Wij boeken een vakantie via jullie naar een resort, all-in. Grote naam voor wat het is. 5sterren? Hmm misschien al 3* voor de schimmel en bijkomende geur in de badkamer (50% schimmel gemengd met wat afvoer-heerlijk geurtje bij het binnenkomen na een lekker warm dagje zon-) 1* voor het haar van mijn voorganger in het bad 1* voor het lange wachten tegen dat er een vrije tafel is om te eten (gegarandeerd koud eten). Oh dan heb ik nog onze roestbuizen vergeten! Elke dag staan wij op met bladen roest op de grond, de buizen van de lavabo zijn namelijk koeiroest, waarschijnlijk door en door vort gewoon. Ik verwacht elke morgen dat ik deze buizen samen met wat restjes afvoer in de grond zal tegemoet komen.Vuile borden (met etensresten van voorgangers) glazen met nog lippenstift aan, toiletten zonder toiletpapier die dan nog eens overlopen en wss niet gekuist worden (zo leek het toch). Ook de vuilbakjes waar je hier (Turkije) je toiletpapier in moet gooien zitten steeds overvol, soms zelfs zo vol dat de berg omvalt en je dus gewoon letterlijk in de uitwerpselen staat aan het toilet. Ik mocht telkens voor het toilet naar mijn huisje lopen want daar had ik tenminste toiletpapier en toch een propere pot. Ook was je gewoon vies om je te douchen, buiten het haar dat ik al noemde, zat er schimmel op de douchekabel en was de douche gewoon vuil. Schimmels en roest.. ik deed bijna de limbo om mijn haar te wassen, om te voorkomen dat ik met mijn voeten of rug in aanraking zou komen hiermee. Ook viel de badkuip bijna uit zijn voegen. Conclusie: kamer is afschuwelijk dus niet echt passend bij de naam Resort?! Vooral het onderhoud laat toch wel wat te wensen over...wanneer je geen fooi geeft aan het personeel en een ligstoel verzet krijg je ze al achter je aan. Ook is tijdens het eten alle tafels en stoelen bezet, leggen de nogal egoïstische toeristen een miniknuffeltje of doosje medicatie op tafel om zo een tafel te reserveren? Die staat daar dan soms enkele uren ongebruikt maar gereserveerd.Bij het overvolle diner neemt het personeel dan nog eens meer dan 6 tafels in beslag met rozenblaadjes om zo de toeristen die het beu zijn te lang te wachten nog wat geld af te troggelen. Ook van onze betaalde all-in formule konden we niet volop gebruik maken. De bar van het tweede (niet overbevolkte) zwembad, lag 2 verdiepen lager. Waardoor je dus telkens de afdaling en de heuvel terug op mocht wandelen met het beetje drank die je kreeg. Ook was deze bar niet steeds open. Dan mocht je naar het andere zwembad met bar dichtbij gaan, wat toch zeker enkele 100 meters verder lag... vanaf dag 1 schakelen we dan onze reisgids van sunweb in. Die was meteen op de hoogte van de vuile badkamer, de overbevolking, de schimmel etc. Het hotel ging er iets aan doen zij hij- goedgeloviger dan ik zo te zien-. Maar ja hoor, het hotel kwam met een oplossing voor de schimmel. ‘Laten we het overschilderen!’ ‘Ja prima idee!’. De schimmel blijft hoor daarintegen loopt er nu zelfs wat verf van de muur naar beneden wat onze vuile badkamer nog meer typeert.Aan de vorte buizen is niets veranderd, nog aan de schimmel of de rest. De sunweb host ging ons bellen om te zien voor een compensatie.. ja dit kwam er maar niet van. Wanneer we het helemaal gehad hadden, bellen we zelf. Het is hem dan nog teveel om af te komen🤨. Ook ons gepland en 1 week op voorhand geboekt uitje naar Bodrum via Sunweb, brengt mijn vriend ter sprake. Dan zouden we verder kunnen overleggen (nog tijdens de reis want die zit er al bijna op in ons Resort) Maar oh! Dit uitje gaat gewoon niet meer door. Ja de host acht er gewoonweg om. Deze vakantie nog wat meer verkakken is inderdaad Dé oplossing! Dan stel je dit zelf uit want we gaan met sunweb, yeah right! Tot puntje bij paaltje komt, mooi in het zak gezet. Dat dit niet zal doorgaan moeten wijzelf maar ruiken. Ja hoor prachtige service Sunweb -again- De reden hiervoor dat er te weinig volk is... belachelijk... wij keken hier al een week naar uit! Ook was deze trip tijdens ons verblijf slechts 1x mogelijk.. dit verzetten is dus onmogelijk dus zien wij dit maar aan onze neus voorbij gaan... We zullen zelf maar wat sukkelen met de hier o-zo-vriendelijke en behulpzame receptie om een taxi of dergelijke te regelen.Wij zullen zeker verdere stappen ondernemen en dit was zeker en vast onze laatste vakantie met Sunweb!\r\n\r\nNog nooit zoveel betaald en nog nooit zo een slecht hotel gehad of service. Ook enorm teleurgesteld in de service ter plaatse van Sunweb... zij waren onze klacht uit het oog verloren waardoor we geen andere kamer of dergelijke aangeboden kregen.

GEWENSTE OPLOSSING

Minimum de helft van onze kosten terug als compensatie

Waardeverlies €1800

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)