Homepage

KLACHT OVER TELENET


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Telenet? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Moniel

Buitensporige factuur

Al jaren klant bij jullie en nu laten jullie mij in de kou staan. Ik betaal altijd elke factuur netjes op tijd. Nooit problemen. En dan dit? Jullie zien toch ook dat ik ALTIJD binnen het abonnement van mijn mobiel internet blijf. Als ik erover ga voor een paar euro ik daar ook niets van maak. Maar € 143,53 is iets teveel van het goede.... van super tevreden naar mega teleurgesteld in jullie. Allen herhalen "sorry, wij kunnen er niets aan doen" daar helpen jullie mij niet mee. Ik kan hier ook niets aan doen. Zeer teleurgesteld in jullie als bedrijf. Een klein bedrag voor wat jullie al die jaren aan mij reeds verdienden, niet?!

GEWENSTE OPLOSSING

Credit nota voor het bedrag van €143,53

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)