KLACHT OVER WINSOL


EEN KLACHT MELDEN?

Heb je ook een klacht over Winsol? Via de knop hieronder kan je heel eenvoudig je klacht melden. Probeer op die manier je klacht duidelijk te maken en een oplossing te zoeken!

Klacht melden

Product/dienst: Piepende rolluiken.

Piepende rolluiken

Geachte, We hebben vorig jaar ramen met geïntegreerde rolluiken van Winsol laten plaatsen door J.P Van der Kelen uit Lennik. Na een paar maand begonnen de rolluiken een piepend geluid te maken bij het op en af laten, soms is het ook dat ze haperen. We hebben J.P. Van der Kelen gecontacteerd en is na weken eindelijk eens komen kijken. Zijn uitleg was toen dat het door de buitentemperatuur kwam. Bij navraag aan mensen die dezelfde systemen hebben is dit bij hun, zelfs na jaren, niet het geval. Dan hebben we een mail gestuurd naar, reparation@winsol.eu, die hebben ons op hun beurt gecontacteerd en gingen verdere stappen ondergaan, o.a. contact opnemen met J.P. Van der Kelen. Na drie weken hebben we nog altijd niets gehoord??? Wij vinden dit niet kunnen en zullen via sociale media duidelijk maken aan iedereen dat Winsol NIET aan te raden is, want de dienst na verkoop is 0,000000000000000... We hebben nog een verdiep te doen maar het zullen zeker geen ramen van Winsol zijn. Met ontevreden groeten, Vlasschaert Wim NB: Hieronder de mail die we terug ontvangen hebben van reparation@winsol.eu Geachte klant, Uw herstellingsaanvraag werd ontvangen door Winsol NV.(Herstelreferentie : 10826) Gelieve steeds deze herstelreferentie(10826) bij de hand te houden. Onderstaande gegevens werden doorgestuurd naar een van onze servicemedewerkers die u eerstdaags zal contacteren i.v.m. de inplanning en uitvoering van uw herstelling. Met vriendelijke groeten, Het WINSOL-team, Centrale Cel Herstelling 051/33.29.30

GEWENSTE OPLOSSING

Probleem zo vlug mogelijk oplossen!!!

Misbruik melden? (Privacy inbreuk, scheldwoorden, rascisme, ...)