Homepage

Klachten over Aldi?

Heb je klachten over Aldi? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Aldi melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Art 8155 DIG. CAMERA MAGINON 27B Toestel is gewoon niet bruikbaar als er veel licht is ! => Scherm is dan veel te onduidelijk. Je ziet niet wat je wil fotograferen. Was veelbelovend; daarom twee toestelletjes aangekocht voor 39.99€ per toestel ...

Ook al is het sluitingsuur daar, dan nog meld je even aan de klant dat je het rolgordijn van de gekoelde ruimtes gaat sluiten. In Veerle Laakdal denkt men daar anders over. Gewoon zonder melding alles naar beneden laten en je arm zit bijna geklemd. Dit is gewoon een kwestie van beleefdheid naar de klant toe en service gezien "not done". Ik beschouw dan ook vanaf nu de Aldi als een klantonvriendelijke winkel en doe mijn verdere inkopen bij de OKAY een beetje verder op. GEWOON SCHANDALIG !!! Zeker als je ziet dat de persoon in kwestie zich haast naar de deur om dan in haar Jaguar naar huis te rijden terwijl haar collega's alles afronden. Het zal je medewerker maar...

Vandaag ging ik de Aldi-winkel aan de Moerelei te Wilrijk binnen met de bedoeling één (1) product uit de folder te kopen. Ik gebruikte hiervoor géén winkelkarretje en had een plooibaar anoniem (dus merkenloos) winkelzakje bij. Uiteindelijk ging ik naar de kassa met een 10-tal producten waarvan ik de helft in het zakje had gestopt en de rest in mijn handen droeg. Ik stoorde hierbij NIEMAND! Groot was mijn verbazing dat ik hierover voor de ZOVEELSTE keer opmerkingen kreeg van DEZELFDE kassierster die me zei dat ik de volgende keer een winkelkar moest nemen en ze zei dit op een vrij arrogante manier. Ik antwoordde met de suggestie dat Aldi misschien een voorbeeld kon nemen aan Delhaize en Lidl waar ze voor de klanten kleine mandjes op wieltjes voorzien, waarop ze arrogant antwoordde "Jaja, bij die andere is het altijd beter". Waarop ik vroeg zei of ze ooit al gehoord had van het principe "De klant is koning", waarmee ik bedoel dat het niet hoort een klant in de winkel te schofferen...

Beste wanneer u in lidl of gelijk waar een krentenbrood koopt dit is altijd mals vers dit geld niet bij aldi belgie altijd oud bakken brood wanneer u dit brood in nederland bij aldi moesten verkopen dan koopt de consument geen enkel brood meer ofwel dat het daar gebruikt word voor aan de dieren te vervoederen ofwel is het goed maar niet tussen de twee dit verkoopt men niet ik ben een trouwe klant van aldi en zal nooit nog een brood kopen bij aldi daarom ga ik nu bij lidl het kopen en neem ik nu daar mijn boodschappen...

Eclairs die al vervallen zijn worden toch nog...

Reeds gemeld de graanjenever heeft geen 35´% alcohool meer vroeger mocht je die in de freezer leggen nu niet meer die vervriest . ook de verstuiver (luchtverfrissser) deugd niet na enkele maanden is die stuk graag eens een...

Geen spuitwater alsook gewoon water teverkrijgen indien men er achter vraagt krijgt men het antwoord hier is er geen meer er is hier geen...

Er was een probleempje met mijn bankkaart. Ik zei op een vriendelijke manier dat het raar was dat het niet werkte en dat ik direct naar de bank zou gaan. Mijn zoontje zat in zijn maxicosi in de winkelkar. Ik zeg : Ben zo dadelijk terug enkel mijn zoontje nog nemen. Waarop de kassierster ( Nancy ) roept voor heel de winkel : JA BEST DA GE UWE KLEINE UIT DE KAR NEEM HIER KAN HIJ NIET BLIJVEN. Ik stond met mijn mond vol tanden echt waar had ze nu echt gedacht dat ik mijn zoon alleen ging laten ????????? En dat ze dan nog is roept voor heel de kassa en winkel al de mensen naar mij kijken... ZO een onbeleefd iemand heb ik nog nooit meegemaakt echt waar! Ik ben dan direct naar de bank gegaan en daar was er geen probleem... Ik kom de winkel terug binnen en zeg tegen haar mijn bankkaart werkte daar wel waarop zei heel luid zegt JA MEVROUW DAT IS MIJN PROBLEEM NIET .... Zo ga je toch niet met mensen om he ?????? Zo iemand als haar zou niet in een winkel mogen werken want ze reageerdt haar...

Klachtenformulier geeft aan dat mail adres en gebruikersnaam al bekend zijn ja natuurlijk ben ikzelf maar kan ik dan geen klacht...

In aanbieding Aldi13.06 e-reader MET TOUCHSCREEN.Stond 2X expliciet vermeld. Bij aankoop van 2 e-readers,bleek 't GEEN touchscreen en ander merk.Terug naar winkel. Aankoopsom werd terugbetaald.Ik mailde naar Aldi dat dit misleidende reclame is en of ze mij andere toestellen konden bezorgen MET de beloofde functies of gegevens van de folder aan dezelfde prijs. Ze mailden terug dat : "Mijn opmerking terecht is. Dat 't toestel niet beschikt over touchscreen.Dat er bij de opmaak van de folder een fout is gebeurd.Maar dat ze mij geen toestel kunnen leveren met touchscreen. Kan dit zo maar?Is een leverancier niet verplicht een toestel te leveren dat beantwoordt aan de aanbieding op folder ? Dit is misleidende reclame of foute...

Geweldige aanbieding , Alleen heel raar in meer dan 6 aldi's in Gent , na een uur ze allemaal bezocht er toch geen kunnen bemachtigen . Was dit alleen om volk te lokken ??...

Vandaag was ik rond 12.15u in de Aldi in Borgerhou. Nou ik geloofde mijn oren niet! Wat een chagrijnige kassabediende! Een vrouw voor mij had weinig spulletjes gekocht en dit in een kleine kartonnetje op de band gelegd. De kassabediende keerde deze kartonnetje bruut om en alles viel op de band. Op een kwade manier zei ze "u moet alles op de band plaatsen". De klant verstond niet goed nederlands en begreep dus niet wat ze zei. Maar dit is zeker geen reden om klanten zo te behandelen. Dus ze mocht het wel op een beleefde manier zeggen. De agressie droop echt van haar gezicht. Wat een afknapper om zo een kassierster te hebben zeg! Ze schaden het imago van Aldi...

Wanneer gaan jullie eindelijk iets doen aan al die klachten? Het is voor ons, als klant, een kaakslag dat jullie, als verantwoordelijken, deze wantoestanden toelaten. Mij zien ze niet meer bij...

Wanneer gaan jullie eindelijk iets doen aan al die klachten? Het is voor ons, als klant, een kaakslag dat jullie, als verantwoordelijken, deze wantoestanden toelaten. Mij zien ze niet meer bij...

Pas een week geleden heropend en wat een toestanden. Zeer onbeleefd personeel, lege rekken, enorm koud. Dan is er een andere winkel in Lier, ook nog niet zo lang geopend, waar het personeel supervriendelijk is en de rekken aangevuld zijn. Daar is het wel aangenaam...

Aldimedewerkers in zele zijn echt onbeleefd tegen de klanten wanneer je iets vraagt reageren ze boos zonder redenen of zeggen ze op is op op den luide toon en vandaag mocht ik eerst neit door omdat ze aan het uitpakken was en na ik pardon zei keek ze naar mij en zuchte heel diep en keek kwaad in mijn ogen.vinden jullie dat normmaal wat ze doen tegenover de klanten .als ze tegen hun wil werken moeten ze daarvoor de klienten niet op een hoge toon...

Haar woordenschat en manieren van bewegen was heel agressief slaat mij over als het mijn nr is en laat kennissen voorgaan en zei heel kort meneer is voor u en u kunt wachten ik heb toch nog gewoon gewacht meneeren mevrouw waren hier voor u terwijl ze geen nr hadden en achter mij zijn binnengekomen een cursus beleefdheid heeft ze echt wel nodig en dan bij betaling gebruik ik ticket restaurantkaart en de rest betaal ik contant het resterend bedrag heeft ze werkelijk op de toog...

Gaat men voor een leuke aanbieding naar een Aldi is de artikel of niet binnen gekomen of net uitverkocht. Staat men voor de opening aan de deur is het niet binnen gekomen en kom je 1 uur na opening is de artikel net uitverkocht. Dit is NIET de eerste keer maar komt vaker voor. Dit op meerdere locaties waardoor je voor niets naar de Aldiwinkels rijd. Het lijkt mij stug dat in een morgen de betreffende artikel op meerdere locaties tegelijkertijd is...

Het gebeurt de laatste tijd vaker dat bepaalde producten niet meer opgevuld worden id aldi's. Dit is niet in één winkel want ik shop op verschillende plaatsen. Vanavond kwam ik de aldi in Zomergem binnen rond 17u en stonden er overal onuitgepakte dozen en lagen vele rekken leeg. Bijna over een volle doos eieren gevallen die gewoon id gang stond. Ik zag 2 werkneemsters die er duidelijk uitgeput zagen. De kassierster vertelde dat er werknemers van hun winkel naar Evergem moesten omdat ze daar anders niet konden openen en ze dus met veel te weinig personeel waren. Ik begrijp dus dat er gefrustreerde en overwerkte kassiersters onvriendelijk worden. De big chiefs moeten de uitgaven beperkt houden, waardoor het weinige personeel uitgeperst wordt. Ik ben er hard over ah denken om m'n bezoeken ad aldi te beperken of zelfs helemaal te schrappen omdat ik niet meer akkoord ga met deze werkwijze. Als we dat allemaal es zouden doen, dan zouden de aldi CEO's niet anders kunnen dan hun beleid aan...

Heb een aldi starter pakket gekocht inclusief €10 tegoed heb nooit zo een tegoed gekregen En ben der teleurgesteld in en als niemand mij een oplossing biedt dan ga ik geen tegoed kopen of iets anders dan stap ik over op een ander provider alles leek wel mooi mooie bundels voor mooie prijs maar als ik mn eerste tegoed ampers krijg dan stop ik helaas...

Ik kom om 18u85 aan winkel Ze zijn tot 19u en kon niet meer binne...

Woensdag 27/5 neem ik 2u verlof op om zo een outdoorradio voor mijn zoon te gaan halen,een hele dag kreeg ik niet want we moeten dit een week op voorhand aanvragen,bladje van aldi zat pas de 26/ 5 in mijn bus!natuurlijk alles uitverkocht!mensen die gaan werken krijgen nooit de kans om intressante aanbiedingen,het is altijd voor diegene waar de halve maatschappij al moet voor opdraaien,de doppers die de kans krijgen,of bejaarden.dan rijd ik van de aldi in merchtem naar wolvertem,ook uitverkocht!2u verlof opgenomen voor niks benzine verreden!zo te lezen zijn er toch veel klachten over de winkelketen...

Wacht al 1 maand op nieuwe accu komt het nog goed...

Op 19 mei begeef ik mij naar Aldi Zemst om een multitouchnotebook van het Merk Medion te kopen. De kassier roept er de filiaalleider bij om zo'n notebook te brengen. De filaalleider brengt een doos die langs de buitenkant beschadigd is en ik had bovendien een vermoeden dat die doos reeds geopend was, dus vraag ik aan hem of ik geen andere doos krijg. Hierop was hij heel onbeleefd en zei dat het gewoon modellen zijn die in de vitrine worden geplaats en terug in de doos. Ik bleef erop staan dat ik een andere doos wenste, hierop is hij al puffend en verwijtend een andere doos gaan halen. Hij heeft mij bovendien belachelijk gemaakt waar andere klanten bijstonden door te mompelen: " En zo brengen wij hier onze voormiddagen door!". Ik vind, als trouwe klant van Aldi, dat dit gedrag niet hoort....

Zaterdag 9/5 een tuinzetel aangekocht en vandaag gaan omwisselen(zetel is verkeerd gemonteerd),kasticket ben ik helaas kwijt,en op geen enkele manier kon ik hem omruilen zei die mevrouw van Aldi Wervik.Kan enkel en alleen met kasticket,wat ik ten zeerste betreur,anders mag ik de zetel...

Op 26/4 heb ik een bestelling gedaan voor de communie van mijn dochter. Vandaag 11/5 nog steeds geen foto's ontvangen!!! Jammer, maar het feest is ondertussen voorbij!!!! Heel triestig!!! Als je naar de klantendienst belt krijg je te horen: "wij kunnen daar ook niets aandoen". Zal zeker geen foto's meer bestelen via de fotoservice van...

Vandaag 09/05/2015 ben ik rond de middag in de Aldi in Hasselt geweest. De kassierster genaamd Kathleen gedroeg zich heel agressief en onbeschoft tegenover een klant die enkel iets vroeg over een product. Al van het begin praatte ze heel agressief en onbeleefd tegen de klanten en gaf daarbij nog kritiek. Ze had amper interesse over wat het ging en deed alsof het haar niks scheelde. Het is de eerste keer dat ik zo een agressieve kassierster heb zien werken, ik ben erg kwaad en ontevreden over hoe zij met de klanten omging en hoe onvriendelijk en kwaad zij was. In de lidl zijn ze veel vriendelijker en ik ben er zeker van dat de Aldi in Runkst dankzij Kathleen haar vreselijke gedrag veel klanten zal verliezen! In het vervolg zal ik vaker naar de lidl gaan, aangezien zij daar niet op de klanten schreeuwen en veel beleefder zijn! Hier moet dringend iets aan gedaan worden!...


Wij kopen al vele jaren deze bonen maar ze zijn van recept veranderd en nu zij ze droog en niet meer zo...

Vandaag 4-5-2015 WEER voor gesloten deur gestaan om 18.46 er stonden meerdere mensen op de parkleerplaats die klaagde over de...

Zaterdag scampi's (gepelde) gemaakt voor ons gezin en mijn ouders. Zondagnamiddag voelde ik me opeens belabberd: overgeven, misselijk, rillingen, koorts en alles wat erbij hoort. Niet echt bij stilgestaan wat het kon zijn tot ook m'n vriend, ma en pa dezelfde klachten kregen. Naar de dokter geweest en haar diagnose was snel gesteld - voedselvergifting in extremis !! Dit is ook niet de eerste keer dat we zo uitspelen met producten van Aldi... Dit was wel de allerlaatste keer, dank u wel :) Tot zover mijn...

Ikben zelf 35j kassierster geweest in carrefour en ik heb mijn klanten altijd in de ogen gezien en een glimlach kon er ook van af dit kunnen ze niet in de winkel stkruis heel onverschillig personeel nooit een glimlach en als je een beleefde opmerking maak halen ze hun schouders op dit maak veel verscil ernaast lig de lidl daar zijn ze heel wat vriendelijker...

15 april, 3 filialen gedaan om dit item aan te kopen aan de prijs van €59.99, doch in alle 3 de filialen was niets meer te verkrijgen, en dit om 11 uur.....ZWIJNDRECHT - LINKER-OEVER- BEVEREN......héél véél onbegrip bij de klanten, en klantendienst reageert...

Heb vandaag 15/4/2015 om 12 uur verschillende winkels bezocht voor een zweefparasol en overal uitverkocht. Hoe is dat mogelijk zo veel reclame maken en dan is dat produkt er dezelfde dag al niet meer....

Vandaag al 5 Aldi winkels bezocht in de hoop een parasol te kunnen kopen . Een week op voorhand reclame maken en om 10 uur zijn ze overal al uitverkocht . Alleen mensen die daar 's morgensvroeg aan de deur gaan staan , kunnen van zo'n aanbieding genieten . Het is altijd hetzelfde liedje . Veel te weinig stuks in aanbieding...

Bij aldi kunnen werkende mensen niks kopen als er een aanbieding is zijn er maar 5 per winkel. enkel gepensioneerden of dopers hebben tijd vorr om 8u30 voor de deur te staan. zo zie je aan werken niks goe of wel discrimineert aldi werkende mensen . ps zo is het wel simpel om volk te...

Beste, Ik heb vandaag verrassingseieren gekocht die bij de kassa rek geprijsd stond voor 1.09 euro. Achteraf keek ik mijn kasticket en er was 1.19 euro aangerekend. Ik keerde weer naar kassa of de kassierster om te zeggen dat ze mij meer aangerekend had. De 2e kassierster keek naar de richten van eieren en zag dat er 1.19 stond. Ik en aantal klanten verwezen dat de dezelfde eieren die dichtbij de kassa stond geprijsd was voor 1.09 euro. Ze stond op inderdaad en ging naar de kassa rek, ik had gelijk. Ze mompelde en zei: voor 30 cent maakt ze moeilijk( nonchalant, bij de klant) en ik reageerde erop. en zei: mevrouw als ik 1 cent te kort zou hebben kan ik dit product niet kopen! De 2e kassierster reageerde heftig en roepend(onbeleefd) : je hebt je 30 cent gekregen. Ik zei hierop, hou je argumenten voor jezelf. En als je iets te zeggen heb, kom naar hier dat we onder elkaar bespreken. En bemoei met je eigen zaken. Ik liep razend weg. Ik doe mijn boodschappen al jaren bij aldi, ik vind...

...

Aarschot is het verboden te betalen met munten van 0,50 1 en 2 euro of je wordt uitgescholden door manager dat ze geen bank zijn!!!! dag aldi mij zie je nooit meer en dan was het nog bij mijn voorgangster!!! wat een onbeleefde boel is dat...

In mijn middagpauze ga ik vaak snel een boodschap doen. Aan de inpaktafel gleed een plastic pot soep uit mijn handen - omdat deze bevuild was met soep van een wellicht andere gebroken pot - en liep de soep langzaam uit op de inpaktafel. Toen ik buiten mijn boodschappen stond uit te laden, kwam een kassierster mij halen "Heb jij dat daar gedaan?? Awel, dan kan je het opkuisen ook!". Ik heb hierop vriendelijk geantwoord dat ik dat écht niet zou doen naar aanleiding van de manier waarop men mij genegeerd had, nooit gevraagd had het zelf op te ruimen en mij ook niet voorzag van meer dan een rol keukenpapier. Neen ik heb dat niet zelf opgekuist om volgende redenen 1. Klant is koning. In elk warenhuis...behalve bij Aldi. Het internet staat vol klachten over personeel dat persoonlijke verhalen vertelt van kassa 1 naar 4, dat zeer onbegripvol is voor tragere klanten, ... het woord 'marginaal' is hier en daar gepast. Nog nooit heb ik ergens meegemaakt dat een klant zijn eigen ongelukje...

Beste ...op 25/3/15 had ik bijna ongeval met een van jullie chauffeur vrachtwagen trekker oplegger het is een schande om zo een onbekwame man daar mee op de baan te sturen agressief rijgedrag verkeersregels lapt hij allemaal aan zijn laars het gaat over QDW 294 is gebeurt in deinze om 13u 30...

Mail/ingebrekestelling verzonden aan Aldi: Onderwerp: Andere vragen of opmerkingen Bericht: Ik kocht op 20/07/2012 een TV P15018/MD30535.Ik contacteerde U en U verwees mij door naar de hersteldienst van Medion. Sinds 21/02/2015 word ik aan het lijntje gehouden door deze hersteldienst. Conform de wettelijke bepalingen en de instructies van de FOD Economie stel ik U, als eindleverancier, hierbij in gebreke en verzoek ik U onmiddellijk uw wettelijke verplichtingen na te komen. Bij gebreke zal ik een formele klacht indienen. Ik begrijp trouwens niet hoe U nog één toestel van Medion verkocht krijgt als ik de klachten lees op het internet! Rudy Dauwe Uw bericht wordt zo snel mogelijk behandeld. Uw...

Vreemd ingrediënten in pizza die op visgraten lijken, was ingebakken in korst, was er bijna in...

Ik kocht vandaag Sony xperia smartphone in Aldi Torhout. In de folder staat: 4GB intern geheugen (deels in gebruik,.... Het apparaat vermeldt bij de apparaatinformatie Intern (/data) 435 MB (2,00 GB)... Dat is heel wat minder dan de folder...

Deze namiddag (10 maart) naar Aldi Kortrijk geweest om een slecht product om te ruilen... Dit betrof gepelde grijze garnalen van GOLDEN SEAFOOD. We hadden deze verleden week gekocht om ze in het weekend van 7 maart op te eten, de verpakking stond echter bol en was niet meer te vertrouwen om te eten. De houdbaarheidsdatum was 11 maart... We kregen echter te horen, op een onvriendelijke manier, van de winkelverantwoordelijke dat we deze niet konden omruilen omdat de houdbaarheidsdatum te dichtbij was... begrijpe wie kan... ze zou ze niet meer kunnen verkopen zei ze, omdat ze de dag erna zouden vervallen.... sinds wanneer verkoopt Aldi eetwaar die slecht is en teruggebracht wordt door de klant.... ? Dit is het eerste product dat we terug dragen om te wisselen bij Aldi, en kopen sinds jaren voor ettelijke honderden euro's goederen.. Misschien gaan we in het vervolg beter naar...

Deze namiddag (10 maart) naar Aldi Kortrijk geweest om een slecht product om te ruilen... Dit betrof gepelde grijze garnalen van GOLDEN SEAFOOD. We hadden deze verleden week gekocht om ze in het weekend van 7 maart op te eten, de verpakking stond echter bol en was niet meer te vertrouwen om te eten. De houdbaarheidsdatum was 11 maart... We kregen echter te horen, op een onvriendelijke manier, van de winkelverantwoordelijke dat we deze niet konden omruilen omdat de houdbaarheidsdatum te dichtbij was... begrijpe wie kan... ze zou ze niet meer kunnen verkopen zei ze, omdat ze de dag erna zouden vervallen.... sinds wanneer verkoopt Aldi eetwaar die slecht is en teruggebracht wordt door de klant.... ? Dit is het eerste product dat we terug dragen om te wisselen bij Aldi, en kopen sinds jaren voor ettelijke honderden euro's goederen.. Misschien gaan we in het vervolg beter naar...

Er zat een kleverige grijze gelachtige grote deeltjes in mijn blikje van ice tea...

Ik heb een klacht over het personeel van de aldi in Rijswijk,herenstraat 2 ,er zijn bepaalde personeelsleden die zich hardop en ombeschoft praten over collega,s waar klanten bij zijn,en vorige week werd er door de chef uitbundig gevloekt in het magazijn naar een personeelslid,de GVD,s kwamen er een paar keer uit en je hoorde het helemaal in de winkel,dit is niet de eerste keer dat dit gevloek gebeurd,ik vind dit echt abnormaal,kunnen ze hier nou niks aan doen,wat zijn zijn dit voor...

De moto waar op was geplakt 4 euro en 6.99...

Ik zocht naar een product en vond het niet direkt. Ik vroeg aan een personeelslid waar ik dat kon vinden, haar antwoord "in de winkel" dat wist ik ook. Een beetje klantvriendelijkheid is wel gewenst. Ik heb het dan maar zelf gezocht, ergens in de...

Ik heb op 14-02-2015 een Puzzel van 1000 stuks gekocht, de afbeelding was met allerlei kruiden. Na het maken had ik 27 stukjes dubbel en kwam ik 13 stukjes te...

Ook al ben je verantwoordelijke of baas. Het past niet om het personeel af te blaffen waar klanten bijstaan! Respecteer uw medemens ook al heb je een hogere functie. Heb trouwens geen enkele binding met werknemers privé,vindt het gewoon ongepast om mensen te behandelen als vuil!!! Had trouwens al gevraagd in vorige klacht om mij te contacteren omtrent probleem. Ben zelfs bereid om hier verder mee te gaan via media " ZEG NEE TEGEN...

Ook al ben je verantwoordelijke of baas. Het past niet om het personeel af te blaffen waar klanten bijstaan! Respecteer uw medemens ook al heb je een hogere functie. Heb trouwens geen enkele binding met werknemers privé,vindt het gewoon ongepast om mensen te behandelen als vuil!!! Had trouwens al gevraagd in vorige klacht om mij te contacteren omtrent probleem. Ben zelfs bereid om hier verder mee te gaan via media " ZEG NEE TEGEN...

Eerst en vooral proficiat met jullie vernieuwde filiaal te schoonaarde. Maar heb toch enkele opmerkingen over de beenhouwerij van renmans,ben al jarenlang klant bij renmans maar als de zon schijnt is het echt niet te doen,de charcuterie ligt er gewoon niet bij als de zon schijnt. het personeel moet ons bedienen met de ogen toe,en we zien zelfs niet wat er op de weegschaal staat,wat gaat dat worden in de zomer,want het is nu tenslotte maar februari,ik hoop dat jullie mijn brief aanvaarden,met vriendelijke groet,Lambrecht Brigitte uit Berlare...

Vandaag, op het middaguur, stond ik bij Filiaalhoudster E. Van de Velde, aan de kassa van Aldi Sint-Denijs-Westrem. Ik had een zo goed als volle kar (74,25 eruo) en had voldoende zakken mee om alles direct weg te steken. Uw medewerkster vond dat het niet snel genoeg ging en zei kortaf dat het niet de bedoeling was om de boodschappen ter plaatse in zakken te steken. Ze bleef maar doorscannen, ook al vroeg ik beleefd of het niet iets trager kon want ik kon echt niet volgen. Botweg en uitdagend atwoordde ze nee en toen ik de de verkeerde betaalkaart in mijn handen had werd ze nog ambetanter. ik vind dit totaal niet kunnen, tenslotte ben ik de klant en is het de taak van het personeel om klantvriendelijk te zijn . Ik heb nog nooit in mijn leven ergens een klacht ingediend maar ben dan ook nog nooit zo...

Vandaag 21/02/2015 zouden volgens de folder in ALDI medion platenspelers geleverd worden...ik had vanmorgen op een forum (toen ik opzocht of medion platenspelers aan te raden zijn )al gelezen dat er vriendjespolitiek is onder het personeel en ze het voor hunzelf/familie/vrienden wegzetten alvorens de winkel opengaat...dus toen ik dit gelezen had, nam ik me voor om als EERSTE aan de winkel bij de ALDI in Diest te staan...toen de winkel opende, ging ik als eerste binnen, recht naar de platenspelers...er stond er maar één !!!!! dus er was nog geen klant voor mij binnen geweest !!! waar waren die andere dan naartoe???? bewijs dat het personeel ze aan de kant houdt!!! Ik heb die ene platenspeler direct meegenomen,(goed voor mij maar vind het erg voor de mensen die na mij kwamen) maar direct achter mij waren er nog mensen op zoek naar een platenspeler...toen er iemand naar vroeg hoorde ik dat ze zeiden dat de platenspelers UITVERKOCHT waren, !!! ik was om half negen bij opening binnen...

Op zaterdagmiddag Aldi Ninove GEEN gronddoekhaken meer beschikbaar. Een drietal klanten op het middaguur naar het zelfde product aan het zoeken, naar...

Enkele weken geleden werd het recept vernieuwd van de boontjes in tomatensaus. Al jaar en dag kopen wij deze bij Aldi omdat ze zo lekker zijn bij ons wekelijks menu met cordon-bleu van uit de diepvries afdeling. Tot ons spijt zullen wij nu deze boontjes in een andere winkel moeten aankopen. Het nieuwe recept is gewoon niet te eten!!!!! Waarom een product dat lekker is veranderen? Nooit eerder heb ik een reactie gestuurd voor zo'n...

Een 4 tal maanden geleden inoxe thermosfles voor mijn man voor op zijn werk gekocht prijs 7€99 . Zou 24 uur warm houden de eerste maanden geen probleem nu de 3de maand in gebruik ,houd nog amper 2 uur warm,dit zou toch echt niet mogen he? Heb ook perfect de gebruiksaanwijzing gevolgd en niet in vaatwasser gedaan zoals vermeld,wat nu? Mvg...

ALDI kattenstraat sint truiden, ik wilde een klacht indienen over een voorval op 23-01-2015 en zag toen in jullie klachtenforum dat er op die dag al een klacht was ingediend over hetzelfde voorval. Een onterechte beschuldiging van afvaldumping, terwijl we aan de kassa stonden om afterekenen. Dit gebeurde door een kassierster van een andere kassa,en dit terwijl er veel volk stond. Na enige discussie heeft ze zich tegen haar zin in verontschuldigd. Ik heb moeite om nog naar die aldi te...

Printer print niet meer normaal tekst onleesbaar. de Serial n° is TH38U1427B HP zegt dat de printer meer is dan drie jaar dus van 2012 en geen garantie meer heeft maar ik heb hem in de Aldi Koksijde gekocht den...

Tijdens het afhandelen van de betaling, komt er plots een andere kassierster naar me toe. Ze legt een gevulde zak naast me en zegt dat ik mijn afval maar thuis moet weggooien. Dit gebeurt in het bijzijn van 4 rijen wachtende...

Microsoft Office 365 Personal gekocht bij Aldi begin december 2014. Op verpakking staat dat ook Access en Publisher op 1 PC beschikbaar zijn. In werkelijkheid ontbreken deze 2 onderdelen (die voor mij de belangrijkste voor de aankoop waren)! Dat is toch bedrog?...

Proficiat, Aldi Nijlen heeft een verzorgde grote parking (zeker na de uitbreiding). Maar: - blijkbaar denkt men bij Aldi dat 10 tot 15% van de Nijlenaars mindervalide is. Het aanbod mindervaildeparkingplaatsen is veel te groot. - ondanks het groot aantal plaatsen, vinden klanten het nog steeds normaal hun wagen te plaatsen in de hoek ter hoogte van de betonnen kolom voor Renmans. Hierdoor wordt de doorgang te smal voor 2...

Door een vergissing van de kassierster heb ik in de aldi van het gouden kruispunt in Sint-Joris-Winge tweemaal betaald voor de zelfde goederen: aankoop op 15-01-2015 voor 25,50 euro klantenticket 0287 (95409091) terminal ID 1717691 04 12 u. 25 met een fortis bankkaart; 0m 12 u.23 had ik reeds betaald met een bankkaart van de post: zelfde bedrag (mededeling 20150115 kaart 0000899760850236) termId BS 717691. Wat moet ik doen om eenmaal 20,50 euro terug te...

Verleden vrijdag een smartphone gekocht in de aldi in Zwevegem van de aanbieding 07/01:2015 volgens de folder is het een medion live MD 98942 Vandaag doe ik de doos open en ik zie dat het een nokia lumia 630 is voor mij geen probleem ik ken daar toch niet zo veel van smarphone is smartphone voor mij maar volgens de folder is er INCLUSIEF een aldie talk startpakket met 30 dagen tegoed om te bellen sms'en en te surfen dus dat vind ik niet in mijn doos ook nog 2 gekleurde covers maar op het bonnetje in de doos staat dat ze te bekomen zijn tot einde december dus ik koop die aanbieding met een vervallen bon en staat wel op de aanbieding dus niet meer te bekomen daar val ik ook niet over die simkaart is wat anders en die wil ik ik ga terug en vraag naar de simkaart dat er niet bij zit met mijn 30 dagen bel te goed en doodleuk zeggen ze daar weten we niets van dat moet je bij kopen, ze hadden geen folder meer, ik terug naar huis om de folder te halen ze kijken en...

Vanavond 7 januari 2015 ging ik rond 17h30 samen met mijn (gehandicapte) zoon boodschappen doen in Aldi-Betekom. In deze Aldi ben ik al klant sinds de oprichting een paar jaren geleden. Als we aan de kassa stonden om af te rekenen kwam Mr. Grossard, de verantwoordelijke van deze Aldi op mij af en beschuldigde mij van dumping van huishoudelijke afval in de buiten staande vuilnisbbak. Dit zou door 2 klanten gezien zijn en zouden mij hiervoor aangeduid hebben. Eén ding is zeker: ik, noch mijn zoon hebben iets of wat gedumpt in die vuilbak. Wat ik hierbij het ergste vind is dat Mr. Grossard, zonder enig bewijs, maar voortgaand op één of andere verklaring van weet ik welke klant(en), mij aan de kassa 'in volle publiek' (er stond wel een redelijke rij klanten aan te schuiven) heeft aangesproken op een nogal arrogante manier, alsof ik al 100% de dader was. Nu kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ikzelf, noch mijn zoon, hiervan de dader ben. Integendeel, wel opgevoed zal ik trouwens ook...

Beste ik heb een gezin van 7 personen doen alle maande vorr ongeveer 600 euro aankopen vorige maand had ik een toestel aangekocht en werkte niet zo als moet ik spreek met de verandwoordelijk schrijft alles op gsm nummer enz.... ging mij ietslaten weten geen reactie 2 weken later een vrouwelijke verandwoordelijke ik zal hem u laten bellen weer geen reactie dit is zeker geen service naar de klant toe ik overweeg om mijn klanditie intetrekken en een andere oplossing zoeken lidl geeft betere service ze vriendelijke groeten de vriese...

Vandaag Aldi Hechtel bezocht deze morgen zo waren er geen tissues meer aanwezig en ook verschillende groenten en fruit waren niet aanwezig Fruit yoghurt staat in frigo met vervaldaum 10/01/15 en deze zijn verpakt per 12stuks bij het buiten gaan gemerkt dat het inventaris is maar dit is toch geen reden om geen goederen te hebben daar zijn de klanten de duppe van ben naar Colruyt gereden hier mogen Jullie een voorbeeld aan nemen voor mij geen Aldi meer ga in het vervolg bij Colruyt winkelen hier is s'morgens vroeg al alles bij gevuld ...

Op 10 dec bestel ik een fotokalender op 17 december krijg ik een mail dat het is verzonden op 23 december mail én bel ik dat ik niets ontvanen heb antwoord, wacht tot 30 december, wij kunnen voordien niets doen op 31 december bel ik weer, antwoord ik bel u terug op 5 januari bel ik alweer, wordt als vuil behandelend, moet geduld hebben ze bellen deze maand wel is bellen, ze kunnen niets doen. een kalender besteld voor kerstcadeau op 10 december en een maand later nog niets ontvangen .... en dan behandeld worden alsof het mijn fout is ..... no...

Fam. Genegel feliciteert Lidl met de prachtige winkel aan de EDS plein in Coevorden. Allen de loop band na de kassa is maar een miezerig klein plateautje. Nog geen 5 % kunnen er op gelegd worden een of het ligt op de grond. Dan is het heel anders bij de buren JUMBO, die weten hoe ze een loopband moeten bouwen, van voren als na de kassa even lang. Bespaart een hoop tijd en een zenuwachtig gedoe. Het zijn toch maar weer die Hollanders die het weten hoe ze het moeten doen....

Deze morgen rond 10uur en zoals verscheidene malen per week ben ik al onze inkopen gaan doen bij Aldi in Haren . Toen ik mijn goederen had aangekocht , betaald en mijn wagen aan het laden was besefte ik dat ik iets vergeten was te kopen , namelijk een cover voor een tablet 10 inch voor mijn vrouw .Deze stonden namelijk in promotie en ik ging terug de winkel binnen . Eens in de winkel heb ik aan de assistent filliaalhoudster naar dit artikel gevraagd en zei zij dat ik mee moest naar de kassa , daar had ze er nog in voorraad zei ze . Maar dit waren de kleine covers en zei zij dat ik ergens in de winkel de verantwoordelijke filliaalhoudster moest aanspreken omdat zei geen sleutel had van deze beveiligde kast .Heb nog aan een andere werkneemster moeten vragen wie is hier eigenlijk de algemene verantwoordelijke en eindelijk had ik de correcte persoon .Ik leg terug alles uit wat ik wil en zei volg mij deze covers liggen wel aan het eerste loket , doch na een visuele check was dit ook...

Ik ben een patiënte met de ziekte van chron ,ik vroeg of ik naar het toilet mocht en wat krijg ik als antwoord NEEN dat gaat niet,ik kan niet zomaar een uurtje later naar het toilet gaan zoals iedereen die dame zou zich eens in mijn plaats moeten stellen dat was echt moordend,gelukkig mocht ik de winkel ernaast wel naar het toilet. dit was echt beneden alle peilen, een beetje begrip zou welkom zijn ik hoop dat jullie dit melden aan jullie personeel...

Beste, Op zaterdag 06/12/14 gingen we om 9u15 in onze lidl winkel, vestiging Lummen (molemstraat 50, 3560 Lummen) binnen voor een aankoop van de NIKON CAMERA voor de dochter. Groot was de verwondering toen we het artikel niet vonden, dat de werknemer ons doodleuk vertelde dat de voorraad reeds was uitverkocht om 9u15 ??? Vervolgens zou de werknemer in de computer nog een 8-tal vestigingen geraadpleegd hebben met eveneens de melding dat geen enkele vestiging dit artikel meer had. Dit kan dus niet. Bij een actie dient er een stock voorhanden te zijn en verdeeld te worden over minstens de dag dat de promotie van start gaat.. Ofwel, dit is mijn persoonlijke mening, houd het personeel van lummen deze artikelen voor zich of wel is dit misleidende reklame waarbij er best een klacht zou moeten volgen naar o.a de consumentenbond en...

Heb slechts 15 artikels uit de afdeling voeding...

Geachte heer/mevrouw W hebben in de winkel van Hamond de blad spinazie gekocht van het merk All Seasons met code 10:42L14260-LN04 van 750 gram (2 zakken) een zak aardappelen en een zak met saus en 8 eitjes, na dat wij het klaar gemaakt hebben en gingen wij eten te samen met onze gasten, wij kregen het niet weg het was vol met draden en het bleef haken in onze keelen, ik heb het nog geprobeerd om de spinazie te malen in een foodprosesor, zelf dit mocht niet helpen het mes kwam er niet voldoende er door heen wat een afgang, noot gedwongen hebben we chinees moeten halen, soory dat ik het zeg maar wat een troep was dit, ik ben dit niet gewent van de...

Op 20 november 12,.40 is tweemaal door Aldi Lanaken het bedrag van € 27 van mijn rekening gehaald. Op het bonnetje stond eenmaal. Bij controle van mijn bankgegevens blijkt het bedrag tweemaal te zijn afgeboekt. Aldi is onbereikbaar voor mijn klacht. Graag contact...

Het Microsoft Office Personal 365 aangeboden in de folder op 5/11 beschrijft de volledige versie van Office-toepassingen (Word, Excel, PowerPoint, Access, Publisher, OneNote, Outlook) hetgeen je echter krijgt is een versie met enkel Word, Excel, PowerPoint, OneNote en...

Mevrouw Esther Zawadi Bora wonende in 3990 Peer en moeder van 4 kinderen doet regelmatig haar inkopen in de Aldi van Peer. Op Maandag 10 november deed zij zoals gewoonlijk haar inkopen en had voor ongeveer 40,00 € winkelwaar in haar karretje. Bij de kassa gekomen vroeg de kassierster enkel aan haar om haar handtas te openen wat mevrouw Zawadi zonder problemen deed. In de handtas zaten snoepjes van Aldi die mevrouw Zawadi ervoor gekocht had en altijd in haar tas heeft voor de kinderen. Het betrof een open en een niet geopend snoeppakje van 1,25€ ! Promt werd de winkel verantwoordelijke erbij geroepen en werd mevrouw Zawadi beschuldigd van diefstal in het bijzijn van alle klanten. mevrouw Zawadi heeft heel duidelijk uitgelegd dat deze snoepjes reeds in haar bezit waren maar dat wilde de winkel verantwoordelijke niet aanvaarden omdat zij hiervan geen aankoopbewijs had. Uiteindelijk heef diezelfde winkel verantwoordelijke de reeds betaalde snoepjes in beslag genomen. nu is mijn...

Voor het eerst heb ik een product uit Aldi (categorie voedingswaren) teruggebracht. Het product viel niet bij iedereen het gezin in smaak. De overblijvende bokaal (nog steeds in ongeopende verpakking) ging hier niet meer verwerkt worden in een maaltijd. Dat kan gebeuren en is geen oordeel over de kwaliteit ervan. Waar ik me aan stoor is de procedure om te retourneren in de winkel en de bijhorende laatdunkende houding van het winkelpersoneel. Aangezien ik nog nooit een product heb teruggebracht, wende ik mij bij het binnenkomen tot een winkelbediende die de rekken aan het vullen was. Aan haar de vraag wat ik moest doen. Mocht ik eerst winkelen en dan samen met de nieuwe aankopen retourneren of niet? Dat mocht niet, ik moest eerst terugbrengen. Er was slechts één kassa geopend met daarvoor een lange rij wachtenden. Was het de bedoeling dat ik daarbij aanschoof? Niemand wou het mij zeggen, de enige kassierster deed gewoon verder. Na vijf minuten wachten aan de ingang werd een...

Indien je bij aldi niet tevreden bent over een product, vb. zure melk, slechte smaak in lea-water, breng het gewoonweg terug naar de winkel. Als je de winkel binnenkomt ga dan direct naar de kassa met je slecht artikel. Je kan het product omruilen of je krijgt je geld terug. Ik heb dit al een paar keer gedaan met beschimmelde kaas en zure melk. Nooit geen problemen...

Ik heb deze mail gisteren reeds gestuurd onmiddellijk als ik thuis kwam en hoop dat ik hiervan een antwoord krijg. Ik heb in de mail melding gemaakt hoe die verantwoordelijke mevrouw van de winkel mij behandelde en in plaats van "air als stuk vuil " is de juiste benaming " MINACHTING". Zeggen dat ik haar juist ervoor nog bedankt heb dat ik terug betaald werd. Ik heb zelfs 20 jaar in de verkoop gewerkt, maar zoiets zou ik nooit zeggen, dit is buiten alle proporties. kopie van mail gisteren : Ik ben zojuist naar Aldi Leuvensestraat geweest( Woluwelaan) en aan de kassa zag ik op mijn kasticket dat ik de blauwe druiven 2,79€ kosten. Blijkbaar waren er ook blauwe druiven aan 1,69 €. Ik heb aan de kassierster gevraagd of er geen vergissing was in de prijs, maar blijkbaar zijn er 2 soorten blauwe druiven. Dus ik heb gevraagd of ik deze kon teruggeven en terugbetaald worden. De verantwoordelijke werd geroepen en ik ben dus terug betaald met haar toestemming. Wat ik niet kan...

Ik ben zojuist naar Aldi Leuvensestraat geweest( woluwelaan) en aan de kassa zag ik op mijn kasticket dat ik de blauwe druiven 2,79€ kosten. Blijkbaar waren er ook blauwe druiven aan 1,69 €. Ik heb aan de kassierster gevraagd of er geen vergissing was in de prijs, maar blijkbaar zijn er 2 soorten blauwe druiven. Dus ik heb gevraagd of ik deze kon teruggeven en terugbetaald worden. De verantwoordelijke werd geroepen en ik ben dus terug betaald met haar toestemming. Wat ik niet kan aanvaarden is dat zij aan de kassa in het volle volk luid de opmerking maakt voor iedereen " madame vindt ze te duur" met een air van stuk vuil. Ik vind niet kunnen dat opmerkingen van deze aard worden gedaan en zeker niet van een verantwoordelijke. Zij zou beter moeten weten en ik heb het recht van een keuze te maken in wat ik...

Hoogst onvriendelijke opmerking personeel ( blonde mevrouw met krullen , mevrouw met kort bruin haar ) personeel stond duidelijk in de weg voor doorgang en hield geen rekening met klanten ! Integendeel maakte een opmerking dat een klant niet opzij wou gaan ! Hinderde nadien de toegang voor klant ! sorry ben 66 jaar ben deze nacht gewekt voor alarm 91 jarige moeder en moet om 6 uur opstaan voor opvang kleinkinderen !!!! Dan durft uw personeel nog een opmerking maken dat ik niet opzij wil gaan !...

Ik koop al jàren deze handige flesjes mineraalwater met blauw drinktuitje van het merk Léa maar de laatste pakken die ik kocht, hebben een hele vieze gas-achtige smaak en het ruikt ook afschuwelijk. Ik durf er geen meer drinken uit schrik er ziek van te...

Bij het stoven van groenten in de nieuwe braadpan op het gasvuur is het glazen deksel in kleine scherven uiteengevallen. Bij het opheffen van het deksel (om de groenten te controleren), had ik plots enkel de handvat vast en sprongen alle (hete) scherven in het rond en in de pan. De braad- en serveerpan hebben we gekocht op 22 oktober 2014, dit gebeurde op 26 oktober...

Na het terug inladen van mijn overvolle kar werd mij meegedeeld om bij het volgende bezoek mijn goederen niet meer in zakken te steken maar gewoon in mijn kar omdat het voor mevrouw aan de kassa niet snel genoeg ging. Dit gebeurde echter op een arrogante en onbeschofte manier.Toen ik hierop reageerde werd gezegd dat het de "politiek" van de winkel was. Ik heb mevrouw aan de kassa bedankt voor het zo vriendelijk behandelen van trouwe klanten (toch een 500 euro per maand) en zal nooit nog één voet in deze ALDI...

Leg mijn aankopen op band aan kassa, wanneer alles op band ligt zegt kassierster dat kassa gesloten is. inderdaad, bij nader inzien stond kaart kassa gesloten er maar had het echt niet gezien. heb alles terug in kar moeten leggen om terug naar andere kassa te gaan. stel het jezelf maar eens voor. hierbij misschien ook nog een ergernis van velen, dat er altijd lange wachtrijen staan aan kassa. kan er deels inkomen dat er niet voldoende personeel aanwezig is, maar hoor toch links en rechts klagen...

Sinds geruime tijd is de speculaas uit Aldi Wommelgem totaal stuk. Ik maakte er een foto van en indien nodig kan ik hem naar jullie...

Hoi ! Hoe vaak kun je herlaadbatterijen opladen ?? . Na een 75 maal is het einde verhaal .. . Ik haal nu al mijn boodschappen GEWOON bij Lidl...

Deze week ben ik na lange tijd nog eens naar de Aldi geweest omdat ik hier wel altijd tevreden van ben geweest... Nu kocht ik daar eieren en 4 soorten milkshakes maar bleek 1 ervan slecht te zijn had een zeer zure smaak en ruikte ook echt onaangenaam......


Deze morgen 13 oktober om 9u15 heeft een chauffeur van een Aldi-vrachtwagen mij willen vermoorden. Zijn nummerplaat: QDK507 (zwarte cijfers op witte ondergrond, met "B"-kenteken) Het gebeurde hier: https://maps.google.com/maps?q=Eglise+du+Divin+Sauveur,+Schaerbeek,+Belgique&hl=fr&sll=50.849117,4.407266&sspn=0.005941,0.013937&oq=eglise+dbrussel&t=m&z=16&iwloc=A Ik reed met de fiets. De vrachtwagen wilde mij inhalen, net op het stuk waar de weg versmalt. Daardoor reed hij heel dicht bij mij, en snel waardoor ik mij in gevaar voelde. Ik reageerde door te toeteren zodat hij dat begreep. Hij reageerde echter helemaal anders, door plots naar rechts uit te wijken. Ik moest heel hard remmen om niet overreden te worden. Ik had het gevoel dat hij me echt wilde...

Calzini met kip is een deegwaar dat er uit ziet als een gevouwde pizza, het bevat kippenvlees, kruiden en een saus. De Schimmel was enkel te zien aan de buiten zijde van het broodje waar er stukjes kippenvlees uit staken. Stel nu dat de schimmel binnen in zat en niet te zien was aan de buitenzijde,Had ik dit misschien op gegeten zonder er wetenschap van te hebben. Het stonk overigens helemaal niet en de verpakking stond niet bol. Dit kan dus echt niet he, dit is een product met vlees... één keer is een keer te veel, dit mag niet gebeuren....

Beste, ik eet graag magere yoghurt! Had er gisteren me laatste potjes willen opeten wat ik na het 2de potje hebt ontdekt dat er een wormpje inzat! Denk niet dat dit de bedoeling is dat er een beestje in zit.Ik heb het direct weggooit en durf nu geen yoghurt meer eten, mij maag keert er nog van!! Jammer dat ik hier geen foto kan versturen. Vind het best niet kunnen wat kan er zoal nog meer...

Kassierster van de Aldi te Kalmthout(Heidi) vroeg me de winkelkar langs links te zetten ad kassa omdat dit gemakkelijker zou inladen... Ik zei vriendelijk dat ik linkshandig ben en het voor mij handiger/praktischer was langs de andere kant. Waarop zij zeer onbeschoft en grof reageerde. Bovendien heb ik meermaals kassiersters id Aldi van Kalmthout rascistische uitlatingen horen zeggen tov zwarte medemensen....

Beste , ik ging een grote kar boodschappen doen deze week op de plezant straat te sintniklaas , ik wilde een stuk cash betalen en een stuk met mijn kaart , daar vroeg de kassierster hebt u wel genoeg geld op uw rekening , ik vond dat echt nie kunnen en onbeleefd , ik ben een vaste klant die altijd grote aankopen doet , ik zit zelf al 19 jaar aan een kassa , en vind dit zeer ongepast...

De service van jullie kasspersoneel laat te wensen over, je aankopen worden doorgeschoven zodat ze bijna op de grond vallen , je krijgt de kans niet om je kar te vullen , vooraleer je alles hebt ingeladen vragen ze al om te betalen, zodat ze de volgende klant al kunnen helpen, deze zijn aankopen schuiven ze maar verder en ze vragen om je te haasten, als oudere dame , ben ik inderdaad niet meer van de snelste op mijn bijna 70 jaar, dus betaal ik vlug en leg mijn geldbeugel meer om verder in te laden , moest mijn wisselgeld nog terug krijgen, ae leggen uw wissel meer en ondertussen scannen ze verder voor de volgende klant, dus nogmaals de vraag om vlugger in te laden, wat ik ook doe, gevolg is dat ik in de volgende winkel kan zien dat ik mijn gedlbeugel niet meer heb, resultaat volle lading van afname via een automaat op het punt en alle cash geld in mijn geldbeugel kwijt, zonder alle ander kosten die erbij komen is uw personeel zijn aanpak mij een 1000 euro lichter qua geld, heb met...

Zojuist boodschappen gaan doen bij Aldi Mortsel. Achteraan in de winkel bij de koelrekken blijkt alles onder water te staan en dat voor een grote oppervlakte. Een paar dweiltjes liggen te zwemmen in het water maar verder lijkt niemand zich erom te bekommeren. Met mijn nieuwe laarsjes in toch zeker 1 cm water probeer ik af te slaan aan de fruitafdeling maar die gang blijkt afgesloten door een kar om bij te vullen waar overigens niemand mee bezig is! Ik stel me tevens de vraag indien het de koelafdeling is die misschien is uitgevallen hoe het zit met de betrouwbaarheid van de produkten die daarin staan. Bovendien lijkt die nattigheid me zeer gevaarlijk voor oudere mensen die gemakkelijk kunnen vallen! De vloer is immers gladder. Enfin, aan de kassa beland hoor ik 2 kassa's verder hoe de kassierster haar geduld verliest met een oudere dame die haar code niet vlot ingetikt krijgt. Zuchten, rollen met de ogen en zeker niet al te vriendelijk. Maar geen tijd want intussen worden nog voor ik...

Beste hoe komt het dat in de kempen en antwerpen verschillend artiekels niet te verkrijgen zijn. in Veerle Laakdal hebben ze voorgebakken kippen en kalkoenreepjes ik woon in wilrijk en zou het graag hier kunnen kopen...

TV gekocht op 7/06/2014. Vanaf augustus enkel nog zwart scherm. De garantie-instructies gevolgd en naar medion gebeld 3de week augustus. Ze gingen een stuk bestellen en een techniekr langssturen. 10 dagen later opnieuw gebeld want geen reactive meer. Ze gingen een nieuwe TV brengen en we moetsen de gekochte met alle toebehoren inpakken. Twee dagen later opnieuw telefoon moisten enkel TV en voet inpakken verder niets. Ze zouden ons terug contacteren voor een concrete afspraak. Eén week later opnieuw gebeld want nog niets gehoord. We krijgen als antwoord: werd doorgegeven aan de servicedienst en zij zullen u contacteren. Vroegen contactgegevens servicedienst zodat we zelf kunnen bellen maar deze weigert me te geven. Ze beloven dat binnen de tien dagen alles geregeld zal zijn. 10 dagen later nog steeds niets...

Ik heb vrijdag tijgerbrood gekocht en als je het brood smeerd valt het brood uitelkaar de ronde korst zit los van het brood en er zitten gaten in het brood erg lastig...

Bij het in stukjes snijden van groenten zit er speling op het snijbovenstuk dat apart kan bevestigd worden op het draagstuk. Tijdens het drukken, om de groenten te snijden, verschuift het snijbovenstuk enkele fracties van een millimeter ten opzichte van de mesjes zodanig dat er flinterdunne stukjes plastic in de gesneden groenten terecht komen. Daardoor vind ik de rasp niet geschikt voor gebruik om levensmiddelen te...

Op 2/08/2014 is het beeld uitgevallen maar niet de klank. Op 4/08/2014 is er een mail verstuurd naar Medion, op dezelfde dag reeds een antwoord gekregen Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën PC-Info_NL Re: [EMAIL] CE (Televisies) ID[|#231263#1053664#595016a#|] 4/08/2014 12 kB Categorie Rood OP 7/08/2014 een mail van Medion voor onderzoek.Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën PC-Info_NL RE: [EMAIL] CE (Televisies) ID[|#231263#1053664#595016a#|] 7/08/2014 16 kB Categorie Rood Telefonisch contact en er zou een technieker langskomen op27/08/2014. voeding en scherm werd vervangen maar zonder resultaat. Nu op 10/09/2014 en 15/09/2014 2 maal gebeld naar Medion Nederland met Jan Noorman. De helpdesck heeft reeds honderden telefoons ontvangen van ontevreden klanten. Jan Noorman heeft een nieuwe melding gemaakt en heeft mij aangeraden om een klacht tegen Aldi in te dienen. Zo kan er langs beide zijden druk worden uitgevoerd op de firma...

Onvriendelijk tegen de klant en een volledig pak spa uit de kar laten nemen en op de band moeten plaatsen door een hoogzwangere vrouw dit kan niet en de vriendelijkheid is ver te zoeken...

Mijn tablet valt nog onder garantie , heb hem verstuurd zoals het op het bewijs staat maar het pakje komt altijd terug...

De gebakjes smaken echt slecht, hebben een chemische smaak. De geur is ook niet echt normaal. Vervaldatum is 1510/2014, dus dit zou nog niet mogen....

Vandaag kochten wij een bekertje Milsa Milkshake met chocoladesmaak. Echter bij het proeven smaakte deze bar slecht, echt chemisch, en de geur kan ik zelfs niet beschrijven. Het rook echt wansmakelijk en chemisch !! Mijn vriend heeft hier dus ontwetend van gedronken en heeft zelfs moeten overgeven na 1 slokje ! Hij voelt zich echt slecht, precies alsof hij iets giftig heeft gedronken zegt hij. Dit kan dus echt niet !...

Water van les heeft een vieze geur bij het openen echt een...

23/11/2013 heb ik in aldi 12 lampen gekocht van het merk TDII type E14 18watt 230Volt (candle) . daarvan zijn er momenteel al 2 stuks gesprongen, kapot. Mijn nonkel heeft op diezelfde datum ook dezelfde lampen gekocht en bij hem zijn er onmiddellijk 6 stuk...