Homepage

Klachten over Aldi?

Heb je klachten over Aldi? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Aldi melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Ik zocht naar een product en vond het niet direkt. Ik vroeg aan een personeelslid waar ik dat kon vinden, haar antwoord "in de winkel" dat wist ik ook. Een beetje klantvriendelijkheid is wel gewenst. Ik heb het dan maar zelf gezocht, ergens in de...

Ik heb op 14-02-2015 een Puzzel van 1000 stuks gekocht, de afbeelding was met allerlei kruiden. Na het maken had ik 27 stukjes dubbel en kwam ik 13 stukjes te...

Ook al ben je verantwoordelijke of baas. Het past niet om het personeel af te blaffen waar klanten bijstaan! Respecteer uw medemens ook al heb je een hogere functie. Heb trouwens geen enkele binding met werknemers privé,vindt het gewoon ongepast om mensen te behandelen als vuil!!! Had trouwens al gevraagd in vorige klacht om mij te contacteren omtrent probleem. Ben zelfs bereid om hier verder mee te gaan via media " ZEG NEE TEGEN...

Ook al ben je verantwoordelijke of baas. Het past niet om het personeel af te blaffen waar klanten bijstaan! Respecteer uw medemens ook al heb je een hogere functie. Heb trouwens geen enkele binding met werknemers privé,vindt het gewoon ongepast om mensen te behandelen als vuil!!! Had trouwens al gevraagd in vorige klacht om mij te contacteren omtrent probleem. Ben zelfs bereid om hier verder mee te gaan via media " ZEG NEE TEGEN...

Eerst en vooral proficiat met jullie vernieuwde filiaal te schoonaarde. Maar heb toch enkele opmerkingen over de beenhouwerij van renmans,ben al jarenlang klant bij renmans maar als de zon schijnt is het echt niet te doen,de charcuterie ligt er gewoon niet bij als de zon schijnt. het personeel moet ons bedienen met de ogen toe,en we zien zelfs niet wat er op de weegschaal staat,wat gaat dat worden in de zomer,want het is nu tenslotte maar februari,ik hoop dat jullie mijn brief aanvaarden,met vriendelijke groet,Lambrecht Brigitte uit Berlare...

Vandaag, op het middaguur, stond ik bij Filiaalhoudster E. Van de Velde, aan de kassa van Aldi Sint-Denijs-Westrem. Ik had een zo goed als volle kar (74,25 eruo) en had voldoende zakken mee om alles direct weg te steken. Uw medewerkster vond dat het niet snel genoeg ging en zei kortaf dat het niet de bedoeling was om de boodschappen ter plaatse in zakken te steken. Ze bleef maar doorscannen, ook al vroeg ik beleefd of het niet iets trager kon want ik kon echt niet volgen. Botweg en uitdagend atwoordde ze nee en toen ik de de verkeerde betaalkaart in mijn handen had werd ze nog ambetanter. ik vind dit totaal niet kunnen, tenslotte ben ik de klant en is het de taak van het personeel om klantvriendelijk te zijn . Ik heb nog nooit in mijn leven ergens een klacht ingediend maar ben dan ook nog nooit zo...

Vandaag 21/02/2015 zouden volgens de folder in ALDI medion platenspelers geleverd worden...ik had vanmorgen op een forum (toen ik opzocht of medion platenspelers aan te raden zijn )al gelezen dat er vriendjespolitiek is onder het personeel en ze het voor hunzelf/familie/vrienden wegzetten alvorens de winkel opengaat...dus toen ik dit gelezen had, nam ik me voor om als EERSTE aan de winkel bij de ALDI in Diest te staan...toen de winkel opende, ging ik als eerste binnen, recht naar de platenspelers...er stond er maar één !!!!! dus er was nog geen klant voor mij binnen geweest !!! waar waren die andere dan naartoe???? bewijs dat het personeel ze aan de kant houdt!!! Ik heb die ene platenspeler direct meegenomen,(goed voor mij maar vind het erg voor de mensen die na mij kwamen) maar direct achter mij waren er nog mensen op zoek naar een platenspeler...toen er iemand naar vroeg hoorde ik dat ze zeiden dat de platenspelers UITVERKOCHT waren, !!! ik was om half negen bij opening binnen...

Op zaterdagmiddag Aldi Ninove GEEN gronddoekhaken meer beschikbaar. Een drietal klanten op het middaguur naar het zelfde product aan het zoeken, naar...

Enkele weken geleden werd het recept vernieuwd van de boontjes in tomatensaus. Al jaar en dag kopen wij deze bij Aldi omdat ze zo lekker zijn bij ons wekelijks menu met cordon-bleu van uit de diepvries afdeling. Tot ons spijt zullen wij nu deze boontjes in een andere winkel moeten aankopen. Het nieuwe recept is gewoon niet te eten!!!!! Waarom een product dat lekker is veranderen? Nooit eerder heb ik een reactie gestuurd voor zo'n...

Een 4 tal maanden geleden inoxe thermosfles voor mijn man voor op zijn werk gekocht prijs 7€99 . Zou 24 uur warm houden de eerste maanden geen probleem nu de 3de maand in gebruik ,houd nog amper 2 uur warm,dit zou toch echt niet mogen he? Heb ook perfect de gebruiksaanwijzing gevolgd en niet in vaatwasser gedaan zoals vermeld,wat nu? Mvg...

ALDI kattenstraat sint truiden, ik wilde een klacht indienen over een voorval op 23-01-2015 en zag toen in jullie klachtenforum dat er op die dag al een klacht was ingediend over hetzelfde voorval. Een onterechte beschuldiging van afvaldumping, terwijl we aan de kassa stonden om afterekenen. Dit gebeurde door een kassierster van een andere kassa,en dit terwijl er veel volk stond. Na enige discussie heeft ze zich tegen haar zin in verontschuldigd. Ik heb moeite om nog naar die aldi te...

Printer print niet meer normaal tekst onleesbaar. de Serial n° is TH38U1427B HP zegt dat de printer meer is dan drie jaar dus van 2012 en geen garantie meer heeft maar ik heb hem in de Aldi Koksijde gekocht den...

Tijdens het afhandelen van de betaling, komt er plots een andere kassierster naar me toe. Ze legt een gevulde zak naast me en zegt dat ik mijn afval maar thuis moet weggooien. Dit gebeurt in het bijzijn van 4 rijen wachtende...

Microsoft Office 365 Personal gekocht bij Aldi begin december 2014. Op verpakking staat dat ook Access en Publisher op 1 PC beschikbaar zijn. In werkelijkheid ontbreken deze 2 onderdelen (die voor mij de belangrijkste voor de aankoop waren)! Dat is toch bedrog?...

Proficiat, Aldi Nijlen heeft een verzorgde grote parking (zeker na de uitbreiding). Maar: - blijkbaar denkt men bij Aldi dat 10 tot 15% van de Nijlenaars mindervalide is. Het aanbod mindervaildeparkingplaatsen is veel te groot. - ondanks het groot aantal plaatsen, vinden klanten het nog steeds normaal hun wagen te plaatsen in de hoek ter hoogte van de betonnen kolom voor Renmans. Hierdoor wordt de doorgang te smal voor 2...

Door een vergissing van de kassierster heb ik in de aldi van het gouden kruispunt in Sint-Joris-Winge tweemaal betaald voor de zelfde goederen: aankoop op 15-01-2015 voor 25,50 euro klantenticket 0287 (95409091) terminal ID 1717691 04 12 u. 25 met een fortis bankkaart; 0m 12 u.23 had ik reeds betaald met een bankkaart van de post: zelfde bedrag (mededeling 20150115 kaart 0000899760850236) termId BS 717691. Wat moet ik doen om eenmaal 20,50 euro terug te...

Verleden vrijdag een smartphone gekocht in de aldi in Zwevegem van de aanbieding 07/01:2015 volgens de folder is het een medion live MD 98942 Vandaag doe ik de doos open en ik zie dat het een nokia lumia 630 is voor mij geen probleem ik ken daar toch niet zo veel van smarphone is smartphone voor mij maar volgens de folder is er INCLUSIEF een aldie talk startpakket met 30 dagen tegoed om te bellen sms'en en te surfen dus dat vind ik niet in mijn doos ook nog 2 gekleurde covers maar op het bonnetje in de doos staat dat ze te bekomen zijn tot einde december dus ik koop die aanbieding met een vervallen bon en staat wel op de aanbieding dus niet meer te bekomen daar val ik ook niet over die simkaart is wat anders en die wil ik ik ga terug en vraag naar de simkaart dat er niet bij zit met mijn 30 dagen bel te goed en doodleuk zeggen ze daar weten we niets van dat moet je bij kopen, ze hadden geen folder meer, ik terug naar huis om de folder te halen ze kijken en...

Vanavond 7 januari 2015 ging ik rond 17h30 samen met mijn (gehandicapte) zoon boodschappen doen in Aldi-Betekom. In deze Aldi ben ik al klant sinds de oprichting een paar jaren geleden. Als we aan de kassa stonden om af te rekenen kwam Mr. Grossard, de verantwoordelijke van deze Aldi op mij af en beschuldigde mij van dumping van huishoudelijke afval in de buiten staande vuilnisbbak. Dit zou door 2 klanten gezien zijn en zouden mij hiervoor aangeduid hebben. Eén ding is zeker: ik, noch mijn zoon hebben iets of wat gedumpt in die vuilbak. Wat ik hierbij het ergste vind is dat Mr. Grossard, zonder enig bewijs, maar voortgaand op één of andere verklaring van weet ik welke klant(en), mij aan de kassa 'in volle publiek' (er stond wel een redelijke rij klanten aan te schuiven) heeft aangesproken op een nogal arrogante manier, alsof ik al 100% de dader was. Nu kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ikzelf, noch mijn zoon, hiervan de dader ben. Integendeel, wel opgevoed zal ik trouwens ook...

Beste ik heb een gezin van 7 personen doen alle maande vorr ongeveer 600 euro aankopen vorige maand had ik een toestel aangekocht en werkte niet zo als moet ik spreek met de verandwoordelijk schrijft alles op gsm nummer enz.... ging mij ietslaten weten geen reactie 2 weken later een vrouwelijke verandwoordelijke ik zal hem u laten bellen weer geen reactie dit is zeker geen service naar de klant toe ik overweeg om mijn klanditie intetrekken en een andere oplossing zoeken lidl geeft betere service ze vriendelijke groeten de vriese...

Vandaag Aldi Hechtel bezocht deze morgen zo waren er geen tissues meer aanwezig en ook verschillende groenten en fruit waren niet aanwezig Fruit yoghurt staat in frigo met vervaldaum 10/01/15 en deze zijn verpakt per 12stuks bij het buiten gaan gemerkt dat het inventaris is maar dit is toch geen reden om geen goederen te hebben daar zijn de klanten de duppe van ben naar Colruyt gereden hier mogen Jullie een voorbeeld aan nemen voor mij geen Aldi meer ga in het vervolg bij Colruyt winkelen hier is s'morgens vroeg al alles bij gevuld ...

Op 10 dec bestel ik een fotokalender op 17 december krijg ik een mail dat het is verzonden op 23 december mail én bel ik dat ik niets ontvanen heb antwoord, wacht tot 30 december, wij kunnen voordien niets doen op 31 december bel ik weer, antwoord ik bel u terug op 5 januari bel ik alweer, wordt als vuil behandelend, moet geduld hebben ze bellen deze maand wel is bellen, ze kunnen niets doen. een kalender besteld voor kerstcadeau op 10 december en een maand later nog niets ontvangen .... en dan behandeld worden alsof het mijn fout is ..... no...

Fam. Genegel feliciteert Lidl met de prachtige winkel aan de EDS plein in Coevorden. Allen de loop band na de kassa is maar een miezerig klein plateautje. Nog geen 5 % kunnen er op gelegd worden een of het ligt op de grond. Dan is het heel anders bij de buren JUMBO, die weten hoe ze een loopband moeten bouwen, van voren als na de kassa even lang. Bespaart een hoop tijd en een zenuwachtig gedoe. Het zijn toch maar weer die Hollanders die het weten hoe ze het moeten doen....

Deze morgen rond 10uur en zoals verscheidene malen per week ben ik al onze inkopen gaan doen bij Aldi in Haren . Toen ik mijn goederen had aangekocht , betaald en mijn wagen aan het laden was besefte ik dat ik iets vergeten was te kopen , namelijk een cover voor een tablet 10 inch voor mijn vrouw .Deze stonden namelijk in promotie en ik ging terug de winkel binnen . Eens in de winkel heb ik aan de assistent filliaalhoudster naar dit artikel gevraagd en zei zij dat ik mee moest naar de kassa , daar had ze er nog in voorraad zei ze . Maar dit waren de kleine covers en zei zij dat ik ergens in de winkel de verantwoordelijke filliaalhoudster moest aanspreken omdat zei geen sleutel had van deze beveiligde kast .Heb nog aan een andere werkneemster moeten vragen wie is hier eigenlijk de algemene verantwoordelijke en eindelijk had ik de correcte persoon .Ik leg terug alles uit wat ik wil en zei volg mij deze covers liggen wel aan het eerste loket , doch na een visuele check was dit ook...

Ik ben een patiënte met de ziekte van chron ,ik vroeg of ik naar het toilet mocht en wat krijg ik als antwoord NEEN dat gaat niet,ik kan niet zomaar een uurtje later naar het toilet gaan zoals iedereen die dame zou zich eens in mijn plaats moeten stellen dat was echt moordend,gelukkig mocht ik de winkel ernaast wel naar het toilet. dit was echt beneden alle peilen, een beetje begrip zou welkom zijn ik hoop dat jullie dit melden aan jullie personeel...

Beste, Op zaterdag 06/12/14 gingen we om 9u15 in onze lidl winkel, vestiging Lummen (molemstraat 50, 3560 Lummen) binnen voor een aankoop van de NIKON CAMERA voor de dochter. Groot was de verwondering toen we het artikel niet vonden, dat de werknemer ons doodleuk vertelde dat de voorraad reeds was uitverkocht om 9u15 ??? Vervolgens zou de werknemer in de computer nog een 8-tal vestigingen geraadpleegd hebben met eveneens de melding dat geen enkele vestiging dit artikel meer had. Dit kan dus niet. Bij een actie dient er een stock voorhanden te zijn en verdeeld te worden over minstens de dag dat de promotie van start gaat.. Ofwel, dit is mijn persoonlijke mening, houd het personeel van lummen deze artikelen voor zich of wel is dit misleidende reklame waarbij er best een klacht zou moeten volgen naar o.a de consumentenbond en...

Heb slechts 15 artikels uit de afdeling voeding...

Geachte heer/mevrouw W hebben in de winkel van Hamond de blad spinazie gekocht van het merk All Seasons met code 10:42L14260-LN04 van 750 gram (2 zakken) een zak aardappelen en een zak met saus en 8 eitjes, na dat wij het klaar gemaakt hebben en gingen wij eten te samen met onze gasten, wij kregen het niet weg het was vol met draden en het bleef haken in onze keelen, ik heb het nog geprobeerd om de spinazie te malen in een foodprosesor, zelf dit mocht niet helpen het mes kwam er niet voldoende er door heen wat een afgang, noot gedwongen hebben we chinees moeten halen, soory dat ik het zeg maar wat een troep was dit, ik ben dit niet gewent van de...

Op 20 november 12,.40 is tweemaal door Aldi Lanaken het bedrag van € 27 van mijn rekening gehaald. Op het bonnetje stond eenmaal. Bij controle van mijn bankgegevens blijkt het bedrag tweemaal te zijn afgeboekt. Aldi is onbereikbaar voor mijn klacht. Graag contact...

Het Microsoft Office Personal 365 aangeboden in de folder op 5/11 beschrijft de volledige versie van Office-toepassingen (Word, Excel, PowerPoint, Access, Publisher, OneNote, Outlook) hetgeen je echter krijgt is een versie met enkel Word, Excel, PowerPoint, OneNote en...

Mevrouw Esther Zawadi Bora wonende in 3990 Peer en moeder van 4 kinderen doet regelmatig haar inkopen in de Aldi van Peer. Op Maandag 10 november deed zij zoals gewoonlijk haar inkopen en had voor ongeveer 40,00 € winkelwaar in haar karretje. Bij de kassa gekomen vroeg de kassierster enkel aan haar om haar handtas te openen wat mevrouw Zawadi zonder problemen deed. In de handtas zaten snoepjes van Aldi die mevrouw Zawadi ervoor gekocht had en altijd in haar tas heeft voor de kinderen. Het betrof een open en een niet geopend snoeppakje van 1,25€ ! Promt werd de winkel verantwoordelijke erbij geroepen en werd mevrouw Zawadi beschuldigd van diefstal in het bijzijn van alle klanten. mevrouw Zawadi heeft heel duidelijk uitgelegd dat deze snoepjes reeds in haar bezit waren maar dat wilde de winkel verantwoordelijke niet aanvaarden omdat zij hiervan geen aankoopbewijs had. Uiteindelijk heef diezelfde winkel verantwoordelijke de reeds betaalde snoepjes in beslag genomen. nu is mijn...

Voor het eerst heb ik een product uit Aldi (categorie voedingswaren) teruggebracht. Het product viel niet bij iedereen het gezin in smaak. De overblijvende bokaal (nog steeds in ongeopende verpakking) ging hier niet meer verwerkt worden in een maaltijd. Dat kan gebeuren en is geen oordeel over de kwaliteit ervan. Waar ik me aan stoor is de procedure om te retourneren in de winkel en de bijhorende laatdunkende houding van het winkelpersoneel. Aangezien ik nog nooit een product heb teruggebracht, wende ik mij bij het binnenkomen tot een winkelbediende die de rekken aan het vullen was. Aan haar de vraag wat ik moest doen. Mocht ik eerst winkelen en dan samen met de nieuwe aankopen retourneren of niet? Dat mocht niet, ik moest eerst terugbrengen. Er was slechts één kassa geopend met daarvoor een lange rij wachtenden. Was het de bedoeling dat ik daarbij aanschoof? Niemand wou het mij zeggen, de enige kassierster deed gewoon verder. Na vijf minuten wachten aan de ingang werd een...

Indien je bij aldi niet tevreden bent over een product, vb. zure melk, slechte smaak in lea-water, breng het gewoonweg terug naar de winkel. Als je de winkel binnenkomt ga dan direct naar de kassa met je slecht artikel. Je kan het product omruilen of je krijgt je geld terug. Ik heb dit al een paar keer gedaan met beschimmelde kaas en zure melk. Nooit geen problemen...

Ik heb deze mail gisteren reeds gestuurd onmiddellijk als ik thuis kwam en hoop dat ik hiervan een antwoord krijg. Ik heb in de mail melding gemaakt hoe die verantwoordelijke mevrouw van de winkel mij behandelde en in plaats van "air als stuk vuil " is de juiste benaming " MINACHTING". Zeggen dat ik haar juist ervoor nog bedankt heb dat ik terug betaald werd. Ik heb zelfs 20 jaar in de verkoop gewerkt, maar zoiets zou ik nooit zeggen, dit is buiten alle proporties. kopie van mail gisteren : Ik ben zojuist naar Aldi Leuvensestraat geweest( Woluwelaan) en aan de kassa zag ik op mijn kasticket dat ik de blauwe druiven 2,79€ kosten. Blijkbaar waren er ook blauwe druiven aan 1,69 €. Ik heb aan de kassierster gevraagd of er geen vergissing was in de prijs, maar blijkbaar zijn er 2 soorten blauwe druiven. Dus ik heb gevraagd of ik deze kon teruggeven en terugbetaald worden. De verantwoordelijke werd geroepen en ik ben dus terug betaald met haar toestemming. Wat ik niet kan...

Ik ben zojuist naar Aldi Leuvensestraat geweest( woluwelaan) en aan de kassa zag ik op mijn kasticket dat ik de blauwe druiven 2,79€ kosten. Blijkbaar waren er ook blauwe druiven aan 1,69 €. Ik heb aan de kassierster gevraagd of er geen vergissing was in de prijs, maar blijkbaar zijn er 2 soorten blauwe druiven. Dus ik heb gevraagd of ik deze kon teruggeven en terugbetaald worden. De verantwoordelijke werd geroepen en ik ben dus terug betaald met haar toestemming. Wat ik niet kan aanvaarden is dat zij aan de kassa in het volle volk luid de opmerking maakt voor iedereen " madame vindt ze te duur" met een air van stuk vuil. Ik vind niet kunnen dat opmerkingen van deze aard worden gedaan en zeker niet van een verantwoordelijke. Zij zou beter moeten weten en ik heb het recht van een keuze te maken in wat ik...

Hoogst onvriendelijke opmerking personeel ( blonde mevrouw met krullen , mevrouw met kort bruin haar ) personeel stond duidelijk in de weg voor doorgang en hield geen rekening met klanten ! Integendeel maakte een opmerking dat een klant niet opzij wou gaan ! Hinderde nadien de toegang voor klant ! sorry ben 66 jaar ben deze nacht gewekt voor alarm 91 jarige moeder en moet om 6 uur opstaan voor opvang kleinkinderen !!!! Dan durft uw personeel nog een opmerking maken dat ik niet opzij wil gaan !...

Ik koop al jàren deze handige flesjes mineraalwater met blauw drinktuitje van het merk Léa maar de laatste pakken die ik kocht, hebben een hele vieze gas-achtige smaak en het ruikt ook afschuwelijk. Ik durf er geen meer drinken uit schrik er ziek van te...

Bij het stoven van groenten in de nieuwe braadpan op het gasvuur is het glazen deksel in kleine scherven uiteengevallen. Bij het opheffen van het deksel (om de groenten te controleren), had ik plots enkel de handvat vast en sprongen alle (hete) scherven in het rond en in de pan. De braad- en serveerpan hebben we gekocht op 22 oktober 2014, dit gebeurde op 26 oktober...

Na het terug inladen van mijn overvolle kar werd mij meegedeeld om bij het volgende bezoek mijn goederen niet meer in zakken te steken maar gewoon in mijn kar omdat het voor mevrouw aan de kassa niet snel genoeg ging. Dit gebeurde echter op een arrogante en onbeschofte manier.Toen ik hierop reageerde werd gezegd dat het de "politiek" van de winkel was. Ik heb mevrouw aan de kassa bedankt voor het zo vriendelijk behandelen van trouwe klanten (toch een 500 euro per maand) en zal nooit nog één voet in deze ALDI...

Leg mijn aankopen op band aan kassa, wanneer alles op band ligt zegt kassierster dat kassa gesloten is. inderdaad, bij nader inzien stond kaart kassa gesloten er maar had het echt niet gezien. heb alles terug in kar moeten leggen om terug naar andere kassa te gaan. stel het jezelf maar eens voor. hierbij misschien ook nog een ergernis van velen, dat er altijd lange wachtrijen staan aan kassa. kan er deels inkomen dat er niet voldoende personeel aanwezig is, maar hoor toch links en rechts klagen...

Sinds geruime tijd is de speculaas uit Aldi Wommelgem totaal stuk. Ik maakte er een foto van en indien nodig kan ik hem naar jullie...

Hoi ! Hoe vaak kun je herlaadbatterijen opladen ?? . Na een 75 maal is het einde verhaal .. . Ik haal nu al mijn boodschappen GEWOON bij Lidl...

Deze week ben ik na lange tijd nog eens naar de Aldi geweest omdat ik hier wel altijd tevreden van ben geweest... Nu kocht ik daar eieren en 4 soorten milkshakes maar bleek 1 ervan slecht te zijn had een zeer zure smaak en ruikte ook echt onaangenaam......


Deze morgen 13 oktober om 9u15 heeft een chauffeur van een Aldi-vrachtwagen mij willen vermoorden. Zijn nummerplaat: QDK507 (zwarte cijfers op witte ondergrond, met "B"-kenteken) Het gebeurde hier: https://maps.google.com/maps?q=Eglise+du+Divin+Sauveur,+Schaerbeek,+Belgique&hl=fr&sll=50.849117,4.407266&sspn=0.005941,0.013937&oq=eglise+dbrussel&t=m&z=16&iwloc=A Ik reed met de fiets. De vrachtwagen wilde mij inhalen, net op het stuk waar de weg versmalt. Daardoor reed hij heel dicht bij mij, en snel waardoor ik mij in gevaar voelde. Ik reageerde door te toeteren zodat hij dat begreep. Hij reageerde echter helemaal anders, door plots naar rechts uit te wijken. Ik moest heel hard remmen om niet overreden te worden. Ik had het gevoel dat hij me echt wilde...

Calzini met kip is een deegwaar dat er uit ziet als een gevouwde pizza, het bevat kippenvlees, kruiden en een saus. De Schimmel was enkel te zien aan de buiten zijde van het broodje waar er stukjes kippenvlees uit staken. Stel nu dat de schimmel binnen in zat en niet te zien was aan de buitenzijde,Had ik dit misschien op gegeten zonder er wetenschap van te hebben. Het stonk overigens helemaal niet en de verpakking stond niet bol. Dit kan dus echt niet he, dit is een product met vlees... één keer is een keer te veel, dit mag niet gebeuren....

Beste, ik eet graag magere yoghurt! Had er gisteren me laatste potjes willen opeten wat ik na het 2de potje hebt ontdekt dat er een wormpje inzat! Denk niet dat dit de bedoeling is dat er een beestje in zit.Ik heb het direct weggooit en durf nu geen yoghurt meer eten, mij maag keert er nog van!! Jammer dat ik hier geen foto kan versturen. Vind het best niet kunnen wat kan er zoal nog meer...

Kassierster van de Aldi te Kalmthout(Heidi) vroeg me de winkelkar langs links te zetten ad kassa omdat dit gemakkelijker zou inladen... Ik zei vriendelijk dat ik linkshandig ben en het voor mij handiger/praktischer was langs de andere kant. Waarop zij zeer onbeschoft en grof reageerde. Bovendien heb ik meermaals kassiersters id Aldi van Kalmthout rascistische uitlatingen horen zeggen tov zwarte medemensen....

Beste , ik ging een grote kar boodschappen doen deze week op de plezant straat te sintniklaas , ik wilde een stuk cash betalen en een stuk met mijn kaart , daar vroeg de kassierster hebt u wel genoeg geld op uw rekening , ik vond dat echt nie kunnen en onbeleefd , ik ben een vaste klant die altijd grote aankopen doet , ik zit zelf al 19 jaar aan een kassa , en vind dit zeer ongepast...

De service van jullie kasspersoneel laat te wensen over, je aankopen worden doorgeschoven zodat ze bijna op de grond vallen , je krijgt de kans niet om je kar te vullen , vooraleer je alles hebt ingeladen vragen ze al om te betalen, zodat ze de volgende klant al kunnen helpen, deze zijn aankopen schuiven ze maar verder en ze vragen om je te haasten, als oudere dame , ben ik inderdaad niet meer van de snelste op mijn bijna 70 jaar, dus betaal ik vlug en leg mijn geldbeugel meer om verder in te laden , moest mijn wisselgeld nog terug krijgen, ae leggen uw wissel meer en ondertussen scannen ze verder voor de volgende klant, dus nogmaals de vraag om vlugger in te laden, wat ik ook doe, gevolg is dat ik in de volgende winkel kan zien dat ik mijn gedlbeugel niet meer heb, resultaat volle lading van afname via een automaat op het punt en alle cash geld in mijn geldbeugel kwijt, zonder alle ander kosten die erbij komen is uw personeel zijn aanpak mij een 1000 euro lichter qua geld, heb met...

Zojuist boodschappen gaan doen bij Aldi Mortsel. Achteraan in de winkel bij de koelrekken blijkt alles onder water te staan en dat voor een grote oppervlakte. Een paar dweiltjes liggen te zwemmen in het water maar verder lijkt niemand zich erom te bekommeren. Met mijn nieuwe laarsjes in toch zeker 1 cm water probeer ik af te slaan aan de fruitafdeling maar die gang blijkt afgesloten door een kar om bij te vullen waar overigens niemand mee bezig is! Ik stel me tevens de vraag indien het de koelafdeling is die misschien is uitgevallen hoe het zit met de betrouwbaarheid van de produkten die daarin staan. Bovendien lijkt die nattigheid me zeer gevaarlijk voor oudere mensen die gemakkelijk kunnen vallen! De vloer is immers gladder. Enfin, aan de kassa beland hoor ik 2 kassa's verder hoe de kassierster haar geduld verliest met een oudere dame die haar code niet vlot ingetikt krijgt. Zuchten, rollen met de ogen en zeker niet al te vriendelijk. Maar geen tijd want intussen worden nog voor ik...

Beste hoe komt het dat in de kempen en antwerpen verschillend artiekels niet te verkrijgen zijn. in Veerle Laakdal hebben ze voorgebakken kippen en kalkoenreepjes ik woon in wilrijk en zou het graag hier kunnen kopen...

TV gekocht op 7/06/2014. Vanaf augustus enkel nog zwart scherm. De garantie-instructies gevolgd en naar medion gebeld 3de week augustus. Ze gingen een stuk bestellen en een techniekr langssturen. 10 dagen later opnieuw gebeld want geen reactive meer. Ze gingen een nieuwe TV brengen en we moetsen de gekochte met alle toebehoren inpakken. Twee dagen later opnieuw telefoon moisten enkel TV en voet inpakken verder niets. Ze zouden ons terug contacteren voor een concrete afspraak. Eén week later opnieuw gebeld want nog niets gehoord. We krijgen als antwoord: werd doorgegeven aan de servicedienst en zij zullen u contacteren. Vroegen contactgegevens servicedienst zodat we zelf kunnen bellen maar deze weigert me te geven. Ze beloven dat binnen de tien dagen alles geregeld zal zijn. 10 dagen later nog steeds niets...

Ik heb vrijdag tijgerbrood gekocht en als je het brood smeerd valt het brood uitelkaar de ronde korst zit los van het brood en er zitten gaten in het brood erg lastig...

Bij het in stukjes snijden van groenten zit er speling op het snijbovenstuk dat apart kan bevestigd worden op het draagstuk. Tijdens het drukken, om de groenten te snijden, verschuift het snijbovenstuk enkele fracties van een millimeter ten opzichte van de mesjes zodanig dat er flinterdunne stukjes plastic in de gesneden groenten terecht komen. Daardoor vind ik de rasp niet geschikt voor gebruik om levensmiddelen te...

Op 2/08/2014 is het beeld uitgevallen maar niet de klank. Op 4/08/2014 is er een mail verstuurd naar Medion, op dezelfde dag reeds een antwoord gekregen Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën PC-Info_NL Re: [EMAIL] CE (Televisies) ID[|#231263#1053664#595016a#|] 4/08/2014 12 kB Categorie Rood OP 7/08/2014 een mail van Medion voor onderzoek.Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën PC-Info_NL RE: [EMAIL] CE (Televisies) ID[|#231263#1053664#595016a#|] 7/08/2014 16 kB Categorie Rood Telefonisch contact en er zou een technieker langskomen op27/08/2014. voeding en scherm werd vervangen maar zonder resultaat. Nu op 10/09/2014 en 15/09/2014 2 maal gebeld naar Medion Nederland met Jan Noorman. De helpdesck heeft reeds honderden telefoons ontvangen van ontevreden klanten. Jan Noorman heeft een nieuwe melding gemaakt en heeft mij aangeraden om een klacht tegen Aldi in te dienen. Zo kan er langs beide zijden druk worden uitgevoerd op de firma...

Onvriendelijk tegen de klant en een volledig pak spa uit de kar laten nemen en op de band moeten plaatsen door een hoogzwangere vrouw dit kan niet en de vriendelijkheid is ver te zoeken...

Mijn tablet valt nog onder garantie , heb hem verstuurd zoals het op het bewijs staat maar het pakje komt altijd terug...

De gebakjes smaken echt slecht, hebben een chemische smaak. De geur is ook niet echt normaal. Vervaldatum is 1510/2014, dus dit zou nog niet mogen....

Vandaag kochten wij een bekertje Milsa Milkshake met chocoladesmaak. Echter bij het proeven smaakte deze bar slecht, echt chemisch, en de geur kan ik zelfs niet beschrijven. Het rook echt wansmakelijk en chemisch !! Mijn vriend heeft hier dus ontwetend van gedronken en heeft zelfs moeten overgeven na 1 slokje ! Hij voelt zich echt slecht, precies alsof hij iets giftig heeft gedronken zegt hij. Dit kan dus echt niet !...

Water van les heeft een vieze geur bij het openen echt een...

23/11/2013 heb ik in aldi 12 lampen gekocht van het merk TDII type E14 18watt 230Volt (candle) . daarvan zijn er momenteel al 2 stuks gesprongen, kapot. Mijn nonkel heeft op diezelfde datum ook dezelfde lampen gekocht en bij hem zijn er onmiddellijk 6 stuk...