Homepage

Klachten over Argenta?

Heb je klachten over Argenta? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Er is een storing,deze zou september opgelost zijn. Argenta geeft geen uitleg of informatie. Erg klantonvriendelijk. En wat nu. Ik heb een hoog bedrag van mijn spaarrekening nodig. Wat...

Wij raden iedereen af een hypothecair krediet aan te gaan via Argenta Zedelgem. Waarom? * Herhaaldelijk wordt verkeerde informatie meegedeeld * Mails worden gewoonweg niet beantwoord. Communicatie bij Argenta Zedelgem is een dikke nul. * Het sleept ellenlang aan. Wij hebben 6 maanden gewacht tot het in orde kwam. Reden? Herhaaldelijk gemaakte fouten door zaakvoerder in dossierbeheer. * Plotse voorwaarden verbonden aan hypothecair krediet waar zaakvoerder je van te voren niet over inlicht * Zaakvoerder beweert iets te kennen van hypothecaire kredieten maar bakt er in feite niets van; vele mooie woorden maar kan dit in praktijk niet...

Geen overzicht...

Er werd mij mijn loon uitbetaald op 23 maart, een woensdag, vandaag de 26e maart heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen. Dit is gewoon schandalig, dus zal ik waarschijnlijk moeten wachten tot maandag en door hun ongeoorloofde zelfhebzuchtige gedrag hebben mijn kinderen geen eten nog een fijnpaasweekend... Maar als wijnwat moeten betalen , dan moet het wel onmiddelijk of er komen kosten bij.... En dit is niet de eerste of enigste keer dat ze dit doen, echt schandalig en hier moet iets aan...

Bij Argenta Ninove werd ik recent lastiggevallen, zowel aan het loket, als later telefonisch omdat ik teveel geld op mijn e-spaar had. Ze wilden me uitnodigen voor een gesprek om mij proberen iets aan te smeren. Ik zei NEE op hun uitnodiging, maar blijkbaar zijn ze daar doof en zeer agressief. Ben nu gewoon overgeschakeld naar Argenta Thollembeek, waar het er veel vriendelijker en gemoedelijker aan toegaat. Daar laten ze de mensen tenminste de produkten nemen, die ze echt willen. Eddy...

Mijn zoon werd op 13/11/2015 gebeten door een hond van buren.We hebben beiden onmiddellijk een dossier geopend bij onze familiale verzekeraars, ik dus bij Argenta. Mijn zoon heeft er niets aan overgehouden, wij hebben slechts 39,30 euro kosten gehad. Die probeer ik dus sinds januari uitbetaald te krijgen, maar dat is buiten de inefficiëntie van Argenta gerekend. Na online en ook nog eens op papier 3 x aangifte te hebben gedaan (ze bleven maar papieren sturen), apothekersrekening en doktersattest opgestuurd te hebben en vele telefoontjes aan telkens verschillende callcentermedewerkers, komt er nog geen schot in de zaak. Een morele schadevergoeding vragen we niet, dat heb ik reeds per telefoon gemeld, maar dat komt blijkbaar nergens in een centraal dossier. Bij navraag kreeg ik op 23/2/2016 weerom een waslijst met vragen waarop ik reeds meermalen geantwoord heb. Is dit een bewuste strategie van Argenta om mensen te ontmoedigen om bijstand te vragen? Ze draaien zelfs niet eens zelf op...

Geachte,hoe dom kan een advocaat zijn,jaren terug,heb ik een ongeval met mijn brommer,verzekerings papieren niet bij,,de advocaat van myn gerechtsbijstand verzekering, argenta,die duiden een advocaat aan,die ik nooit gezien of gehoord heb, en die laat mijn veroordelen,omdat ik geen verzekering heb, gevolg ,zware boeten,en rijverbot, hoe is dat mogelijk, ????argenta ,wijst alle schuld van zich,en laat mij,lekker in de koud staan \r\npv,ik kan alles bewijzen,zwart op...

Ik heb heb eind juni 2015 een ongeval gehad met de auto terwijl ik op vakantie was . Mijn auto was geparkeerd op een parking in Oostenrijk toen er een auto van een takelwagen afviel en mijn auto beschadigde . De politie is terplaatste gekomen om alles vast te stellen . Ik heb alle gevraagde papieren ingediend . Na ruzie met expertise bureau dewit omdat deze de bumper niet in de schade wil rekenen omdat deze aan de linkerzijde al een kras had .de rechterflank is totaal ingedeukt het metaal , het licht is kapot en de bumper ook beschadigd . Totale schade is geschat op 1680 euro . De wit wil de bumper niet vervangen en kende 980 euro toe voor de reparatie . Zelfs dit geld heb ik tot op vandaag 16 februari 2016 niet ontvangen . De schade aan de auto is ondertussen zwaar beginnen roesten wat zeker nog extra kosten gaat meebrengen . De reden waarom mijn verzekering weigert te betalen is omdat ze het geld eerst van de buitenlandse verzekering van de tegenpartij moeten ontvangen ? Wat voor...

Tien jaar geleden had ik aan mijn zuster een vrij groot bedrag geleend. Nadat \"alles\" was terugbetaald vroeg ik aan de bankbediende voor een overzicht daarvan en betaalde daarvoor 5€. Na een tijdje vroeg ik naar het resultaat... Hij zei dat dit niet meer opgezocht worden... Een tijdje was ik eens bij mijn zus: zij kon bewijzen dat ze het bedrag NOMINAAL had terugbetaald en liet mij het overzicht zien dat ik had aangevraagd...\r\nIk heb Argenta buitengesmeten.......

Heb dossierskosten moeten betalen voor mijn lening over te nemen op mijn naam wegens scheiding, want het huis alleen nemen en bij het opstarten zeidde ze ja het gaat goedgekeurd worden dus betaal de dossierskosten en dan is alles rap rond. Na een maand of 2 kreeg ik te horen dat mijn lening goedgekeurd was maar niet aan de voorwaarden voldeed en dat was 34.000 euro in mijn lening bij opleggen en dat kon ik niet en dus heb ik mijn huis maar verkocht, maar heb wel 250 euro dossierskosten moeten betalen terwijl ze wisten dat ik dat geld nooit ging hebben., dus 250 euro steken ze in hun zak en ze willen dit mij niet terug...

Wij hebben een herziening van onze lening gedaan en een goedkopere gevonden dan Argenta,.\r\nDus wij gaan weg met de lening bij argenta .\r\nnu hebben ze zonder ons te verwittigen onze zichtrekening geblokkeert . Er staat geld op en er komt nog geld bij \r\nen we kunnen er niet aan .\r\nheeft iemand dit nog voor gehad...

Ik heb zojuist mijn hypothecaire lening geheel afgelost. Krijg ik nog een supplementaire intrestafrekening.\r\nIk bood me aan bij mijn lokale bankdirecteur met de nodige bewijsstukken dat dit niet klopt. Die lacht mij weg. bewijsstukken werden niet bekeken, enkel hun eigen opgesteld \'bewijsstuk\' telt.\r\nWat moet ik...

21 en22 dec. spoedbetaling willen doen, gaat niet, meer klachten,...

Autopolis was stopgezet wegens één betaling niet uitgevoerd (32€). Wegens problemen bij gemeente kon de adreswijziging via de id kaart niet worden doorgevoerd, maar het adres was wel aangepast voor de brandverzekering. Zij hebben mij aangetekend schrijven wegens wanbetaling opgestuurd naar het verkeerde adres (wetende dat het niet het juiste adres was). Ze hadden het juiste adres, telefoonnummer,.. maar hebben mij hierover niet gecontacteerd.\r\n\r\nDit alles omdat hun ex-collega waar ze ruzie mee hadden familie van mij...

Wij gaan van AG naar Argenta vanwege het prijsverschil . Ik beval van mijn 5de kindje voor het eerst bij Argenta Hospitalisatieverzekering komt nergens intussen. Wij hebben alles zelf moeten betalen. Zoontje gaan aangegeven bij de verzekering toen hij 13 dagen oud was, ondertussen is hij al 9 maanden en is het nog steeds niet inorde+dat ze alles wat zij fout doen in onze schoenen willen schuiven. Mijn zoontje is geboren met een misvormd oortje en heeft geen gehoorgang, wij zijn al bij verschillende verzekeringen gaan horen om over te schakelen maar aangezien hij bij Argenta is aangegeven kan hij hiervoor nergens anders verzekerd worden. Wij zijn voor de operatie gaan horen en Argenta weet volgens mij goed genoeg dat dit geen goedkope grap is. En doet hier moeilijk...

Argenta bespreekt weken alle ins & outs van een schadedossier van mijn vrouw met mij. Als ik dan klacht in wil dienen, is dat opeens in strijd met privacy richtlijnen. Belachelijk bedrijf, zeker ook omdat een klacht indienen niets te maken heeft met eventueel privacy gevoelige informatie opvragen....

Ik bel voor een schadegeval met Argenta. Medewerkers praat overal doorheen en laat me niet uitpraten. Als ik praat legt ze ook demonstratief de hoorn neer. Erg...

Er is iemand achter op mijn auto gereden. Er lijkt 0,0 discussie mogelijk: totaalverlies en de tegenpartij in schuld. Toch doet Argenta er al ruim anderhalve maand...

Doordat mijn vriendin begin dit jaar een maand in de kliniek lag is haar bankkaart te laat aangezuiverd en op de zwarte lijst geplaatst nu vragen we een attest dat alles is aangezuiverd en dat duurt n reeds 14 dagen en nog hebben we dat attest niet het moet af geleverd worden door uw kantoor in gullegem graag een tel op 0477882814 het is zeer dringend mvg callewaert...

Ik vraag een attest van alimentaite geld voor het jaar 2014 die ik nodig heb voor de studietoelagen en er wordt mij 10 euro + BTW gevraagd !!!!!!!!\r\nWaar gaan we naar toe...

In mei ll werd mijn kantoor in mijn gemeente gesloten, ik diende dus een kantoor te zoeken in een naburige gemeente. Kort daarvoor was ik voorlopige bewindvoerder van mijn echtgenoot geworden, waarvan de bank al op de hoogte was gebracht. Dit had verschillende nare gevolgen voor mij:\r\neerst en vooral werd de rekening geblokkeerd, en de bankkaart vernietigd (iemand onder bewindvoering kan geen financiele verrichtingen meer uitvoeren).Ik werd daarvan echter niet op de hoogte gebracht, maar kon dus ook geen betalingen in winkel uitvoeren.\r\nIk raadpleegde mijn bank die alles \"in orde\" bracht. Ik kon opnieuw betalingen uitvoeren. Wat ik echter niet wist was dat ik geen uittreksels meer kon afprinten. De bank stelde mijn man (=wilsonbekwaam) op de hoogte via deze rekeningafschriftenprinter (die ik dus niet meer kon afdrukken) dat alle doorlopende opdrachten werden stopgezet. Dit heeft voor mij verregaande gevolgen: zo werden betalingen van 200 euro omgezet in rekeningen van 4000...

Vanmiddag ben ik gebeld door een uiterst onvriendelijke dame van Argenta. Kennelijk was er een probleem met de incasso van mijn hypotheek. De manier waarop deze dame mij benaderde was ronduit schofterig!! Toen ik aangaf dat ik ging uitzoeken waar het probleem in zat werd er gewoon opgehangen!...

Bericht aan het hoofdkantoor van Argenta Begin juni zijn Alex Van den Kieboom en ikzelf naar het kantoor in Vorselaar geweest om ons dossier in te dienen. Aangezien wij gaan scheiden gaat Alex het huis overnemen en mij dus uitkopen. Vanessa heeft met ons het dossier overlopen en op 11 juni ingediend. Er werd ons toen al meegedeeld dat dit ca 20 werkdagen kon duren. Dus na een maand heb ik op nieuw contact opgenomen met Vanessa omdat wij nog niets gehoord hadden. Toen wist ze mij te vertellen dat ze zat te wachten op een offerte die Alex moest binnen brengen voor de heropname van een stuk krediet voor de verbouwingswerken. Alex heeft dit dan onmiddellijk in orde gebracht, maar we vonden het wel een spijtige zaak dat wij hiervoor zelf contact moesten opnemen. Na 2 weken geen nieuws te horen heb ik opnieuw contact opgenomen met Vanessa. Toen deed zij geheimzinnig en zij me dat enkel en alleen Alex persoonlijk moest langskomen met zijn identiteitskaart. Aangezien wij...

Ik heb samen met mijn man een hypotheek bij Argenta, het huis is bij scheiding van goederen op mij geschreven, intussen is mijn echtgenoot failliet en het echtelijk dak verlaten. De curator vraagt ontlasting, ik wil dit geven maar Argenta weigert, ik verdien niet genoeg. Bij overmaat van ramp hebben ze 2 van mijn 3 rekeningen geblokkeerd, mijn echtgenoot zijn rekeningen daarentegen zijn niet geblokkeerd, ze zeggen dat dit is omdat ik samen met hem die hypotheek had, waarom zijn zijn rekeningen dan niet geblokkeerd? Ze hebben op 31/05/15 mijn hypotheek opgezegd, En eisen het volledige bedrag weer 77 721.45 euro, tegelijkertijd hebben ze me op de zwarte lijst gezet, dus ergens anders een hypotheek gaan vragen kan niet meer, elke dag dat ik later betaal komt er 6,31 euro bij, en i.p.v. 562,31 euro moet ik nu 595 euro betalen dus als je goed rekend betaal ik een woeker-intrest. Want naast de gewone intrest wordt er nog 6,31x 30 dagen per maand ook bijberekend. Ik krijg geen enkele uitleg...

Geen deftig antwoord kunnen geven op mijn...

Datum 2 mei 2015 Onze Ref. 5F/19110/14 Uw Ref. 18G/612/14 Rekening Kennisgeving Geachte klant, Uw rekening is tijdelijk beperkt in verband met ongebruikelijke activiteiten die zijn waargenomen op uw rekening. Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van uw rekening dient u het stappenplan te voltooien. Dit stappenplan bestaat uit drie eenvoudige stappen en dient voor ons als bevestigingsmiddel om er zeker van te zijn dat u de daadwerkelijke rekeninghouder bent. Op deze manier zetten wij een extra stap in de strijd tegen cybercriminaliteit en kunnen wij voorkomen dat uw rekening door kwaadwillenden wordt misbruikt. Klik hier om naar het stappenplan te gaan Met vriendelijke groet, Roel van Weijeren Argenta Afdeling...

Ex heeft na de scheiding huis overgenomen eigendomsakte staat volledig op zijn naam ikzelf heb 250 euro betaald om mijn naam van de lening af te krijgen koudweg...

Indien men verhuist kan men veranderen van kantoor bij argenta tenzij je verplicht een verzekering neemt of beleggingen heeft men dfaar al ooit gehoord van koppelverloop dan...

Ik heb mijn autoverzekering lopen bij argenta had gevraag om een 2 auto te laten goedkeuren met de platen van onze 1ste auto Echter kreeg mijn man ook een contract mee voor te verzekering maar dit ging door omstandigheden niet door Er was nog niets ondertekend door ons dus voor argenta was er niets aan de hand , ik heb dit telefonisch gemeld bij argenta en wilde s’anderdaags mijn roosformulier gaan halen Daar vertelde mevrouw doodleuk dat ze dit had weg gesmeten in de vuilbak!!! Heb gevraagd tussen te komen in de kosten want elke normale mens gooit dit niet weg!! Maar geen gehoor dit laat zien hoe professioneel argenta is!!! Ik ben maar een gewone mens maar wil wel rechtvaardig behandelt worden....

3 maand geleden deed ik een internationale overschrijving. Daar het geld niet op de buitenlandse rekening kwam deed ik navraag in kantoor , maar kreeg oncorrecte afwinpelende antwoorden. Via hoofdkantoor dan werd mij aangeboden een zoekactie te starten, maar dat zou mij 25 euro kosten, Indien de fout bij argenta lag zou ik het geld terug krijgen. Uiteindelijk werd vastgesteld dat de kantoorhouder de verkeerde tussenbank had ingevuld en geld daar vast zat. Uiteindelijk kwam het geld aan meer dan een maand later, met gevolgen wegens het laattijdig aankomen. Vriendelijk verzocht ik wanneer ik mijn 25 euro zou terug krijgen. Resultaat, Argenta stuurde aangetekend dat ik uitgeschreven wordt uit argenta, en mijn 25 euro krijg ik niet terug. Bij een beleefd schrijven met volledige uitleg en bewijs van belofte en niet teruggave, kwam gewoon geen antwoord. ZEER KLANTONVRIENDELIJK EN VALSE...

Argenta is echt bezig de gewone man, vrouw te weren en het moeilijk te maken zodat de klant zou opstappen. Heb het volgende probleem, niettegenstaande ik spaargeld bij hun heb uitstaan, kom ik aan de kassa om mijn aankopen te betalen word geweigerd wegens onvoldoende geld. Ik wist dat er op dat moment niet voldoende op mijn rekening stond ( door in verleden fraude was gepleegd op mijn rekening beperk ik altijd ) maar ik mocht tot 500 euro onder de nulgrens gaan, plots zonder te verwittigen werd dat teruggebracht tot 1 euro. Ik dacht gebruik ik mijn mastercard maar ( toegestaan krediet tot 1500 euro ) en wat denk je, ja ook geblokkeerd tot 1 euro. Gelukkig had ik nog cash op zak dat ik mijn aankopen kon betalen. En ja ik ging regelmatig onder nul (wegens renovatie eigen woning, en niet direct mijn spaargeld aan te moeten spreken) maar dit werd altijd 14 dagen later terug aangevuld. VROEGER TROK ARGENTA DE GEWONE MENS AAN ZOALS BACOB OOK DEED MAAR NU PROBEREN ZIJ DEZE AF TE STOTEN...

Argenta's depositaris wil aandelen kleiner dan 0.5 euro niet meer verhandelen. Argenta zegt ons dat we maar een andere broker moeten zoeken (oa Binck). Als we met AL onze aandelen willen overgaan naar Binck, moeten we administratiekosten betalen, 50 euro per titel. Vermits Argenta ons verplicht om over te stappen, kunnen ze ons dan die administratiekost niet kwijtschelden ? Het is toch niet iets waarvoor zij moeten betalen, ze rekenen ons aan. Een andere mogelijkheid is dat Argenta wisselt van depositaris. Maar dat is dan weer te moeilijk voor Argenta. Ik begin stilaan te begrijpen waarom alsom meer en meer mensen niet tevreden zijn over...

Geachte mijn vrouw is ronduit slecht behandeld door kathlijn de bruyne omdat mijn vrouw haar krediet kaart niet meer werkte ging ze naar kantoor om een ander te vragen die mevrouw zij dat zij niks op bracht en dat ze een verzekering bij hun moesten afsluiten want de rekening verdiende ze niks aan ik heb de mevrouw toen zelf gebeld en die zei het zelfde tegen mij in deze tijd dat er banken genoeg zijn moet je zo iets niet doen er zijn andere manieren om een verzekering bij argenta te nemen zoals voorbeeld geven dat ze goedkoper zijn dan de verzekeringen die wij hebben ik ben daar echt niet mee gediend en zal mijn rekening en die van mijn vrouw dan ook volgende week laten afsluiten bij dat kantoor of het een andere kantoor wordt van argenta zal moeten blijken op de reacktie van dit schrijven...