Homepage

Klachten over BASE?

Heb je klachten over BASE? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over BASE melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Abonnement laten oplopen voor 6/7 maand ver waarvan ik nu met een groot bedrag...

Eind mei/begin Juni 2014 ben ik als particuliere klant weggegaan bij Base & overgestapt naar Proximus. Alles verliep heel goed, 3 dagen later was ik klant bij Proximus. Tot Augustus 2014, toen heb ik van jullie 'Intrum Justicia’, een brief gekregen waarin ik gevraagd werd de laatste factuur van Base alsnog te betalen (63,34 euro) en daar bovenop een schadevergoeding van 60,00 euro te betalen. In bijlage vindt u het rekeninguittreksel van de betaling. Ik heb tussen de dag dat ik ben weggegaan bij Base en de eerste brief van Intrum Justicia (begin Augustus 2014) geen factuur of rappel van Base ontvangen met de vraag het nog openstaande laatste bedrag te betalen. Kortweg; ik hoor niets van Base tot in augustus, en dan krijg ik van Intrum een brief om het dubbele te betalen omdat ik zogezegd te laat betaald heb. Als ik geen weet heb van een openstaand schuldbedrag, kan ik het ook niet betalen. Ik heb na ontvangst van de eerste brief in augustus meteen het...

Kreeg ongewenste oproepen in de periode van 17/06/2014 - 18/09/2014 en heb dit gemeld aan de ombudsdienst telecommunicatie. Deze mensen hebben zeer efficient en snel gewerkt. bij navraag door hen bij Base om de identiteit van de dader vrij te geven bleek dat de oproepen niet werden geregistreerd bij Base. Hoe kan het dat iemand met een Base abonnement zijn ongewenste ontvangen oproepen niet geregistreerd staan bij Base ? Belachelijk. Ik zal mijn ongenoegen over Base uiten tegen iedereen die ik ken en hen verwittigen voor de toekomst als ze hetzelfde probleem...

Na geregeld te melden dat ik geen domiciliering wil en dat jullie als bedrijf mij elke keer ' gerust' stelde dat jullie in de computer hadden aangepast dat ik voortaan de rekeningen per post ging krijgen.. Krijg ik vandaag weer een brief dat jullie het bedrag per domiciliering gaan afhouden! Ik vind dit GEEN manier van werken! Ik heb vorige maand ook al heel veel medewerkers van jullie aan de lijn gehad ivm een factuur die ik zogezegd niet had betaald, maar die ik wel had betaald! Ik moest naar de bank afschriftsbewijs doorsturen naar het ene adres van base, daarna na het andere adres en ondertussen kreeg ik maar verwittigingen dat ik de factuur niet had betaald.. Ik vraag me af hoe jullie eigenlijk te werk gaan... beloven beloven beloven maar niets doen! En ik moet weer al mijn vrije tijd hierin steken! Ik zou beter hiervoor ook een geldsom krijgen als...

Mijn zoon is begin augustus naar een allo,telecom geweest met de vraag om zijn gsm rekening nu zelf te betalen daar hij 18jaar is en dat dit niet meer van de rekening van mij zijn moeder zou gaan, daarop kreeg hij een aanvraag overdracht aansluiting mee waarop ik ook moest tekenen, doorop ben ik teruggegaan naar de winkel met het ingevuld formulier, waarop die vroeg of ik een copie mee had van mijn zoon zijn identiteitskaart , dat hadden ze tegen mijn zoon niet vermeld! Waarop ik terug naar huis kon, later op 8/8/2014 ben ik dan naar de base shop geweest met de copie en het document, daar heb ik hen nog eens gevraagd of zijn gsm rekening dan wel degelijk van mijn factuur zou verdwijnen en dat hij dan voor hem een overschrijving ging ontvangen, dat ging allemaal inorde komen en ik ging daar nog iets van horen. Wat blijkt nu? Mijn nr hebben ze op mijn zoon zijn naam gezet en de betalingen gaan ook nog van mijn rekening! Ik heb daarop contact opgenomen met base telefonisch kan er niet...

Beste, Wij zijn dit weekend verhuisd naar Roosdaal (Bezenweg 24). In de woning is er zeer weinig bereik waardoor we niet gebeld kunnen worden en niet kunnen bellen. Wellicht staat de zendmast te ver van de nieuwe verkaveling. Deze situatie is natuurlijk niet houdbaar. Graag dringend uw feedback. Met vriendelijke groeten, Amal...

Jarenlang was ik zeer tevreden over BASE, de laatste maanden heb ik regelmatig een 'no service'-signaal op mijn telefoon vermeld staan. De locatie in Belgie maakt helemaal niet uit. Ik verplaats me regelmatig doorheen België. Zelfs updatenvan de software lukt dan niet.. Ik verbaas me van de regelmaat dat dit gebeurt. hoe komt...

Als er iemand mij probeert te bellen krijg ik altijd een bericht van gemist oproep. En heb niet altijd en overal netwerk zeker als ik binnen zit staat er niet anders dan geen service, al geprobeerd op meerde gsm's altijd het zelfde probleem, bij mijn vrienden van het...

Bij krefel kunnen ze niet helpen met puk kode gaan naar base dealer geeft een telefoon nr we bellen alleen naam adres doorgeven zonder probleem geven ze de puk kode allemaal onzin die eerlijkheid en dan zeggen ze bij krefel dat base zo moeilijk daar over doet zo zie je maar...

22 05 2014 gsm gekocht bij krefel ik leg de gsm s avonds weg s morgens heb ik 10 pogingen om mijn puk code in te geven ben ook ma een mens en heb mijn kaartje niet meer met de nr bij krefel krijg ik te horen mogen wel base promote maar verder niks ben ook al jaren klant ga morgen kijken of ze mij in de base schop helpen zo niet een andere kaart ik neem altijd twee her laad kaarten van 30 euro maar goed nu dat ik geen abonement heb...

.Ik had de optie Internet in Europa geactiveerd voor 500MB voor één week. Na 2 dagen kreeg ik een sms dat mijn data al voor 80% was opgebruikt !!! (Ik heb enkel gesurft op Google en Whatsapp gebruikt). Zelfs in België gebruik ik niet zoveel internet in 2 dagen ! Ik heb nadien GEEN sms meer gekregen dus bleef ik surfen... Toen ik mijn factuur heb gekregen bleek dat ik voor meer dan €40 heb gesurft in het buitenland. Dit kan gewoon niet !! Dit is allemaal geldklopperij !!! Ik weet van mezelf dat het onmogelijk is om meer dan 600MB in één week te verbruiken als ik enkel op Google etc ben geweest en elke avond het internet uitzette ! Ben echt...

Internet bundel geactiveerd samen met een medewerker van Base voor te gebruiken in het buitenland (Turkije), eenmaal op vakantie blijkt dat ik roaming kosten betaal, en niet gebuik kan maken van mijn internetbundel. Vriendin is naar de baseshop gegaan en daar zijden ze dat de bundel was geactiveerd en dat er een technische storing was op mijn lijn, en bij terugkomst naar een BASEshop zou moeten gaan om het probleem optelossen. Eerst heb ik de BASE hulplijn gebeld en werd mij meegedeeld dat Turkije uit de bundel was gehaald en mij niet konden helpen, maar er zijden meerderen klachten van andere personen over deze probleem (HULPLIJN is geen NEGEERLIJN) .Ik ben naar de BASEshop gegaan en daar de personen aangesproken en tot mijn verwondering waren ze niet op de hoogte dat Turkije uit de bundel was gehaald, maar zij hadden ervoor gezorgd dat ik mijn bundel heb geactiveerd en mijn internet ben blijven gebruiken, je vertrouwd gewoon op die mensen omdat zij de experts zijn van BASE. Daar...

Ik kocht een nieuwe gsm bij de base shop in het shopping center te sint Niklaas. De batterij was defect en zelfs in slaapmodus gingen deze slechts acht uur mee. Binnen de twee weken bracht ik de gsm terug binnen. Het toestel werd opgestuurd naar Alcatel. Na drie weken moest ik zelf naar de winkel om te gaan kijken of mijn gsm reeds gemaakt was want de winkel liet niets weten en ze zijn telefonisch niet contacteerbaar. De gsm was inmiddels terug in de winkel, maar niet gemaakt, hoewel op het papier stond dat een reparatie werd uitgevoerd. Ik ben teruggegaan maar de verkoper zei dat hij niets kon doen enkel de gsm weer opsturen. Een nieuw toestel, slechts twee keer gebruikt, langer opgestuurd naar de fabrikant dan in mijn bezit, ik vind dit geen normale service!!!...

Ik kocht een nieuwe gsm bij de base shop in het shopping center te sint Niklaas. De batterij was defect en zelfs in slaapmodus gingen deze slechts acht uur mee. Binnen de twee weken bracht ik de gsm terug binnen. Het toestel werd opgestuurd naar Alcatel. Na drie weken moest ik zelf naar de winkel om te gaan kijken of mijn gsm reeds gemaakt was want de winkel liet niets weten en ze zijn telefonisch niet contacteerbaar. De gsm was inmiddels terug in de winkel, maar niet gemaakt, hoewel op het papier stond dat een reparatie werd uitgevoerd. Ik ben teruggegaan maar de verkoper zei dat hij niets kon doen enkel de gsm weer opsturen. Een nieuw toestel, slechts twee keer gebruikt, langer opgestuurd naar de fabrikant dan in mijn bezit, ik vind dit geen normale service!!!...

Ik heb mijn gsm gekocht in Aalst ( promoties via Base) mijn toestel is al 2 maal terug gestuurd naar Nock voor herstel mijn probleem is, na 1 huur val mijn Gsm uit dus terug pincode invoeren ze kunnen mij niet bereiken Mijn gsm is nu bijna 3 maanden oud ik heb heb dus noch geen week kunnen gebruiken ( aangekocht in Aalst op 23/06/ 2014 ) sorry ik ben het nu stilaan beu of wel geef u mijn geld terug of geef mij geld terug of ander toestel of wel dien ik klacht in bij Test aankoop maar zo kan het niet meer . Gelieve vandaag een antwoord want ik vertrek morgen avond op verlof telf 0498288841of 023090074 verkoper gsm Jelle V.D.M in Aalst groetjes , Roger...

In base shop werd op 24/8 gevraagd om het 0 € abonnement 0497777278 van mijn moeder toe te voegen aan mijn klantnummer of tel 0496877964. Blijkbaar is daar iets fout gelopen en hebben ze haar nr op een prepaid kaart gezet waardoor ze niet meer kon bellen. Heb heden 25/8 contact genomen met de klantendienst en werd eerst door een dame vriendelijk onthaald en ze heeft me gezegd eerst de kaart te herladen en daarna online het 0 € ABO terug aan te vragen. Als alles klaar was mocht ik altijd terug contact nemen met vragen. Dit heb ik ook gedaan maar kreeg een heer aan de lijn die zeer onvriendelijk was rond 21.15 en me zelfs zei: waarom belt u ons als u het toch al allemaal weet?...

In de basewinkel heb ik bij het afsluiten van het abonnement reeds een sim kaart moeten kopen van 15 euro. Dit bedrag ging verrekend worden met mijn factuur. Geen 4G en zelfs geen 3G !! dit gemeld en kreeg hiervoor een commerciële korting van 10 euro. Dus mijn 1ste factuur zou 35-15-10 moeten zijn, maar helaas. Ondertussen heb ik het zelfs geen maand volgehouden.. gewoon bereikbaar zijn was al een probleem en dit in centrum brussel of in de randgemeente. overgestapt naar de concurrentie maar moet wel de volledige factuur betalen !! terwijl ik maar 21 dagen van jullie diensten gebruikt heb...

Bij het herladen van mijn gsm nr naar ander gsm nr dochter is de transactie niet doorgegaan, maar wel van de rekening gegaan ! 3xvoor gebeld en onprofessioneel aangepakt door jullie dienst op de 1955 ! Dit is al de 2e keer op 6 maand dat dit voorvalt...Als trouwe, klant met 3 basenummers sinds meer dan 10 jaar moet ik nu nog zelf bewijs leveren als slachtoffer ??Ontdanks ze op de dienst toegeven dat ze een storting van 10 euro ontvangen, en zeggen dat de transfert van herladen niet is doorgegaan ! Ik geef ze wel het recht dmv dommiciliering op elk moment een x aantal bedrag van de rekening kan laten halen.Door dit voorval voel ik me nu zo bedrogen dat ik ipv 10 jaar reclame voor base te maken, deze negatieve reclame ook moet doorzeggen, en waarschijnlijk base te bedanken voor de bewezen diensten.Dit verhaal begint op electrabel te trekken waar ik na 25 jaar trouwe klant ook zo vaarwel gezegd heb.Nu doen ze als het te laat is ook nog alle moeite om u terug als klant te...

Geachte rond 10 uur deze morgen gaat mijn gsm niet meer kan niet meer bellen blijft dat mijn gsm is afgesloten met dat mijn rekening niet is betaalt maar als ik van julli geen rekening krijg kan ij ze moeilijk betalen .julli medewerker andwoord mij gewoon dat hij niets kan doen juist mijn factuur doormailen wel erg maar mijn lijn kan hij niet open zetten...

Heb op 11 maart 2014 een simkaart gekocht bij een van uw winkels vroeg om een simkaart voor mn USB stick voor mijn laptop, kreeg die dan en zei me dat ik die ook kon herladen. Ten eerste ben ik er ook achtergekomen dat ze het adres heeft gebruikt daar waar de winkel is gelegen i.p.v mijn adres te vragen. Vervolgens haal ik een herlaadkaart van 10 euro zet het erop doe mijn USB stick in mn laptop en hij doet het voor 5 minuten en mijn 10 euro verdween als sneeuw door de zon. Heb de klantendienst gebeld en die vertelde mij dat het alleen voor telefoon was en in de zaak heb ik dat nog nadrukkelijk gevraagd, maar nee het was geen probleem je kan het zo weer herladen, nou niet dus maar wel mijn 10 euro naar de vaantjes. Dus kunnen we hier nog wat aandoen? Want het was van die dame niet haar eerste fout die dag, ik stond toevallig bij een gesprek dat ze voerde dus dat klopt dus niet. Gaarne hoor ik van U het nummer van de simkaart wat ik heb gekocht is...

Ik ben al zo'n 10 jaar vaste klant bij base, al van toen ze het onbeperkt bellen van base naar base zijn begonnen hebben al mijn vrienden en familie en ik besloten om over te stappen naar base,intussen zijn de tarieven steeds blijven veranderen maar altijd de base onbeperkt naar base blijven houden. met veel bellen naar het buitenland kreeg ik rekeningen van 300 tot 800 euro. is normaal omdat ik veel bel, altijd mijn facturen ook netjes betaald, enkele maanden geleden ben ik van de base classic naar B59 overgestapt via een base shop, ook geen probleem, maar nu bel ik veel minder dus heb ik de klantendienst opgebeld omdat ik niet naar de base shop kan om mijn tariefplan van B59 te veranderen naar B39 omdat het bijna op hetzelfde neerkwam maar er zat nog onbeperkt bellen in. de man aan de telefoon deed me de uitleg wanneer het tariefplan dan van start ging en dat ik op de eerstvolgende factuur de verrekening zal zien, nu krijg ik een factuur van 293 euro? dat verbaasde me omdat ik...

Ben al 5 jaar klant bij BASE samen met mijn vriendin. (Alsook mijn 5 zussen)Iedere keer als wij bundel van 10 euro willen activeren gebeurt dit niet. ( 2 op de 5 keer lukt het wel) Als gevolg hebben we al meerder keren dit probleem gemeld aan een basewinkel, desondanks wordt het probleem niet opgelost. Verder heb ik erg slechte netwerk-ontvangst. 3 maand geleden heb ik een nanokaart moeten aanvragen wegens iphone 5, daarvoor heb ik 10 euro moeten betalen , achteraf hoor ik dat sommige base gebruikers dit niet moeten betalen en MOBISTAR- klanten zeker niet.Vandaag krijg ik opeens 3 berichten op het zelfde moment waarin vermeld staat dat mijn belkrediet wordt verminderd, belkrediet 10 euro bedraagt en uiteindlijk mijn belkrediet op is. Logisch gezien moet je deze waarschuwingen vooraf krijgen ik kreeg deze achteraf net zoals mijn 10 euro base bundels die niet op tijd worden...

Beste  ik 0472757784 had 2 maanden  geleden gebeld  om mijn abonomend b19 stop te zettenn dat ik enkel met herlaadkaart kon bellen  .  ik  kom terug van uit verlof  en bleek dat ik nog kon bellen  dus dacht ik ja ze zijn het vergeteren  en  ik heb nog altijd b19  maar nee!  wat bleek ze hebben b0 bedaan !  dus elke gesprek van base naar base  werd aangerekend !!! nu heb ik facturatie  van 295 eu is er een oplossing om het niet te betalen  . want ik ben niet in fout !! ze hebben  b o gedaan voor...