Homepage

Klachten over BASE?

Heb je klachten over BASE? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over BASE melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

‚¬273,- aansluiting moeten betalen en nu 6maand later werkt het nog niet naar behoren kunnen nog steeds geen tv zien films opnemen films en of series terug opvragen internet valt echt om de 5 minuten uit echt te veel om op te noemen...

Geachte ik had een gsm nr op naam van de vennootschap, bij vertrek moest werknemer sim kaart inleveren, dit is niet gebeurd en zij heeft dit nummer bij jullie laten activeren op haar prive naam terwijl dit eigenlijk een nr voor kantoor blijft , voor de volgende medewerker. Mijn vraag, wie heeft getekend om dit nr vrij te geven. Haar naam is Perl Haas en het nr is 0485/84 80...

Beste Op 13.09.2014 kocht ik in de Base Shop te Woluwe een samsung note 10.1 met IMEI nr : 356980050415507 en heb deze twee maanden zonder problemen kunnen gebruiken. Echter op 13.09.2014 heb ik het toestel ter herstelling moeten aanbieden in de Base shop te Vilvoorde ( korter bij huis). Dit gebeurde op 18.11.2014 in deze Base shop Vilvoorde. Men vertelde mij toen dat de herstelling meestal een tweetal weken zou duren, waarop ik dan ook vroeg of ik een vervangtoestel kon bekomen, daar ik dit toestel dagelijks voor het werk gebruik. Dit kon echter niet en ik moest maar de herstelling afwachten. Ondertussen zijn we al bijna een maand verder en mijn toestel is nog steeds niet teruggezonden. Ik vind dit totaal onaanvaardbaar en heb dan ook voorgesteld om gewoon een terugbetaling te krijgen van het aankoopfactuur, zodat ik verder kan werken door een ander toestel te kopen. Helaas was dit ook niet mogelijk. Kan ik misschien via deze weg een antwoord krijgen om toch het...

Beste, Ik heb heb fakturen gekrijgen dat helemaal niet...

Er wordt voor mijn abbonnement tweemaal abonnementsgeld afgeschreven. Na navraag Base lopen er blijkbaar twee abonnementen op mijn nummer vreemd niet. Na twee mails naar payments nog steeds geen reactie. Stopzetting domicilieringen van beide abonnementen op vraag van base zelf. Groot is mijn verbazing dat vandaag een SMS binnenkomt dat mijn abonnement wegens wanbetaling wordt stopgezet met onmiddelijke ingang. grrrr Wat voor een tent is...

Onlangs herlade ik mijn beltegoed voor 20 euro en kreeg ik 80 gratis minuten,diezelfde avond herlade ik nog eens voor 10 euro en kreeg ik 20 gratis minuten, ik stuurde een sms naar base om mijn gratis belminuten te controleren en toen bleek dat mijn 80 gratis belminuten verdwenen waren,en ik maar 20 minuten meer had,contact met base leerde me dat de gratis minuten van mijn eerste herlading vervallen waren omdat ik 2 keer herlade op de zelfde dag en de gratis minuten van de 2de herlading dan tellen,zijnde...

Onlangs herlade ik mijn beltegoed voor 20 euro en kreeg ik 80 gratis minuten,diezelfde avond herlade ik nog eens voor 10 euro en kreeg ik 20 gratis minuten, ik stuurde een sms naar base om mijn gratis belminuten te controleren en toen bleek dat mijn 80 gratis belminuten verdwenen waren,en ik maar 20 minuten meer had,contact met base leerde me dat de gratis minuten van mijn eerste herlading vervallen waren omdat ik 2 keer herlade op de zelfde dag en de gratis minuten van de 2de herlading dan tellen,zijnde...

Ik krijg iedere maand een extra te betalen bedrag vorogeschoteld terwijl ik er zeker van ben dat ik mijn limieten niet overschrijf. Ook krijg ik geen respons op...

Vorige maand rekening gekregen van base en ik zou 7 gb gebruikt hebben dus 70 € bijbetalen, 2 dagen erna een bericht gekregen waar in stond dat er een fout gebeurt was in het dataverkeer en het volgende maand verekend zou worden. Nu 1 maand verder terug 7 mb gebruikt en nog geen rechtzetting. Dus nog maar eens gebeld super onvriendelijk en zij zeggen dat ik het gebruikt heb, nu kan ik in mijn gsm zien wat het verbruikt heeft en ik heb in 1.5 jaar 30 mb verbruikt wat kan kloppen want ik ben nooit over mijn bundel van 25 € gegaan nu zit ik voor 2 maanden aan 260...

Base business laatste maand, steeds SLECHTER! In het midden van een gesprek, val je gewoonweg uit, vaak geen verbinding mogelijk "netwerk bezet" "geen netwerk". Een tel naar base-medewerker leert me dat je eerst een tijdrovende vragenlijst moet doorlopen, alvorens die belangrijke persoon een zogenaamd onderzoek kan laten opstarten. Als je vermeldt dat dit te lang duurt, raadt de Base medewerker je aan om dan toch maar naar een andere provider over te stappen!!! De medewerker, aan wie je al gezegd hebt dat ook het laatste Samsung model deze problemen heeft, moet dan nog weten welk het exacte andere telmodel is en of dat niet te moeilijk is om dat mee te delen. Blijkbaar worden de meeste klanten ook nog voor randdebiel...

Al geruime tijd ben ik klant bij base en sinds de afschaf van de papieren facturen vind ik de communicatiebeneden alle peil. 1 smsje krijg ik om een factuur te betalen, vergeten omdat ik op die moment niet op pc bezig ben. 3 dagen later, nummer geblokkeerd, moet rekening betalen en binnen de 48u is er een heractivering. Meer dan 72u later nog steeds niets???? Dit kan toch niet...

Al geruime tijd ben ik klant bij base en sinds de afschaf van de papieren facturen vind ik de communicatiebeneden alle peil. 1 smsje krijg ik om een factuur te betalen, vergeten omdat ik op die moment niet op pc bezig ben. 3 dagen later, nummer geblokkeerd, moet rekening betalen en binnen de 48u is er een heractivering. Meer dan 72u later nog steeds niets???? Dit kan toch niet...

Beste, Na jarenlang klant te zijn bij base, had ik toch per brief of iets dergelijks thuis toegestuurd, zodat ik op de hoogte was dat er geen facturen naar huis werden gestuurd. Het is fijn dat base milieubewust is, maar enige verwittiging kon er wel af. Ik heb 2 smsjes gehad dat de factuur moet betaald worden, maar ik kan niet altijd of overal op pc banking. Dus ben ik zelf nog eens naar een baseshop moeten gaan om uitleg te vragen. Ik heb daar wel gevraagd om toch factuur naar huis te sturen, maar zonder details. Ik heb behoefte dat ik thuis een factuur krijg zodat ik die met mijn andere facturen kan betalen. Dit is mij trouwens nog nooit overkomen. Op internet staat dat ik sinds 2012 klant ben. Nochtans is dat al langer. Wel eerst onder eigen naam, dan onder bedrijfsnaam A&L, dan terug onder eigen naam. Dit zou toch in jullie bestand moeten staan. Met vriendelijke groeten, momenteel ontevreden...

Ik had 28€ belwarde en nog ongeveer 400mb aan internet en normaal gezien krijg ik een sms dat ik nog paar dagen internet heb nu heb ik dat niet gekregen en all mijn belwarde internet dat vind ik niet kunnen...

Ik ben klant van base 1 zegeven heel slechte verbinding over all ik heb problem elke keer meer verbinding is of en that maak voor mij veel veel kosten; maar nu rasisme inbase is ongloflik in facturasasi dinst; ze blokerenmijn lijn zonder recht en ze deactiveren mij sim kart zonder echt ik heb facture 140 euro maar is just nu 1 maand ; mijn latste facture ik krihjgen zeekte dor base en nu ik must bij dr te gan over zoveel strest ik krijg van operatoren van base het mist facturasasi dinst; en ander elke keer alls ik will belen naar bijs min 30 min ik mustvachten en that kost zo veelfor mij meer dan 10euro; is belga glijke gangel???? ik vool is jangel omdat stat geen wet geving ik zeet om shok is zo zo its dingen en ik zo graag mij klacht zeeker verder doon omdat ik krijg gezondhijd problem ook; just nu ik ben bejzig naar base belen te vragen varoom deactiveren zondermijn vragen ik zet 45 min onder laen music and music fake the fashisme company base mijn tel number is 0487 78...

Base heeft actie's alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten worden niet beloond. Al 4 jaar klant bij base zakelijk, nooit gebruikt kunnen maken van aanbiedingen. Nu loopt er een actie waar bij je een Iphone 6 goed koop kan aanschaffen, echter is dit voor nieuwe klanten of als je een extra nummer erbij neemt. Wel, ik ben een zelfstandige en werk alleen. wat moet ik met 2 nummers? Base bedankt voor de afgelopen 4...

Ik ben al jaren klant bij base, omdat ik in de zomervakantie in het buitenland ben geweest hebben ze de methode gebruikt met de teller op 0 te zetten dus elke oproep werd dan aangerekend. Bij mijn terugkomst heb ik contact opgenomen met base om terug mijn abonnee te activeren. Maar wat bleek, ze hebben het verkeerde formule geactiveerd. In plaats van de formule waar ik al lange tijd van geniet nl B19 base hebben ze de gewone B19 ...

1.Ik verstond er niets van wat zij allemaal zei aan de telefoon 2.nederlands taalgebruik :0 3 . Heb geen enkel oplossing voor mijn vragen gehad...

Ik heb vanmiddag op 1/12/2014 een herlaadkaart ter waarde 10 euro via online opgeladen. Omdat ik het via online gedaan heb kreeg ik 11 euro beltegoed + 60 min gratis naar Base bellen + 120 sms gratis. ik belde 2 keer naar een base gsm en ipv gratis werd in eens bijna 1 euro afgetrokken terwijl ik hoopte dat dit gesprek voor mij gratis is maar helaas. mvg ...

Mijn zoon van 13 heeft base abonnement, ik (de papa) betaal maandelijks zijn faktuur (die ik thuis op mijn naam krijg toegestuurd) zodat ik er nog wat overzicht over heb. Hij krijgt per SMS 2 maal melding van Base dat zijn faktuur vanaf nu enkel online kan geraadpleegd worden, hij stond daar natuurlijk niet verder bij stil en de papa wist ook van niets, totdat zijn kaart geblokkeerd was omdat zijn faktuur niet betaald was. Ik vind dit abslout not done, ze kunnen dit tenminste schriftelijk laten...

Degenen die ons bellen krijgen met de regelmaat van de klok en dit al maandenlang te horen: this person is not reachable --------- als we de klacht melden krijgen we steevast te horen - zet modem aan en uit en inderdaad dan werkt "t weer -- of het is 'n algemeen probleem in de buurt --- onze contactpersonen horen we op de mail dat we weer niet bereikbaar zijn- op onze rekening wordt dit niet in mindering gebracht...

Geachte ik probeer al een week te bellen om mijn abonnement op te zeggen maar niemand neemt op ik heb wel 10 keer zitten te bellen en zeker langer dan een uur zitten wachten maar niemand reageert zelf als ze beloven om dan terug te bellen doen ze het niet ik vind dit niet kunnen en ik zou graag zo snel mogelijk mijn abonnement stop zetten ...

Ben klant sinds 1989 voor verandering of aanpassing contract heb ik nooit problemen gehad, enkel laatst wil ik omschakelen van business naar particulier deze omschakeling zou 3 maanden duren. Dit kan niet als ik een omschakeling duurder deed ging het in 3 dagen, moet ik dan van provider veranderen dit gaat ook in 3...

In Omgeving Hasselt, nogmaal geen netwerk te vinden. En dan handelt het om een vrij grote radius. Dit is alweer enkele dagen bezig.. Ik zou zeggen 1 dag, kan ik verstaan maar een hele week dikke zever met dit netwerk.. ik kan er op de lange duur niet meer tegen.....


Geachte, Ik ben voorlopig bewindvoerder over Mevrouw Gilis Greet, wonende te Geel, JB Stessensstraat 1 L. Sinds september 2014 heb ik voor haar geen facturen meer ontvangen. Thans zou er een bedrag openstaan (en dit omwille van onlinefacturatie die ingevoerd werd). Nooit werd ik als voorlopig bewindvoerder hierop gewezen en in deze situatie van voorlopig bewind kan dit uiteraard ook niet. Thans is haar GSMabonnement volledig ten onrechte geblokkeerd door fout van Base. Ik heb aan de klantendienst meegedeeld dat de openstaande facturen zouden betaald worden op voorwaarde dat mijn pupil terug met haar GSM kon werken. Dit kon niet zolang de facturen niet betaald zijn. Dit is larie en apekool. Een druk op de knop volstaat om dit in orde te maken. Er is voor Mevrouw Gilis steeds correct betaald geweest. Nu verwachten wij van jullie ook een correcte houding (de consulente aan de telefoon wou niet op deze vraag ingaan). Uiteraard zullen wij hier onze conclusies...

Sinds 2 maanden heeft base besloten de papieren facturen omzetten tot elektronische zonder mij hier toestemming voor te vragen gevolg facturen naar niet bestaand E-Mail adres gevolg gsm geblokkeerd factuur betaald onmogelijk dit binnen de 24 uur terug te openen zelf na door faxen van het betalingsbewijs zeer onvriendelijke mensen in de klantenzone Annouska en Vincent beter vermijden base ging hier in de fout ilk 4 dagen zonder telefoon wat zakelijk veel schade berokkend Na drie jaar trouw steeds op tijd te betalen stap ik...

Momenteel zit ik in Chili en heb 24h geleden geld gestort op nummer van mijn vrouw daar zij dringend moet bellen en geen internet connectie heeft, daar dit nog steeds niet was aangekomen heb ik gebeld met klantendienst, met de melding dat dit niet hun probleem was en dat mijn vrouw dit zelf moet...

Ben al 6 weken op de server van base afgesloten voor mails te versturen op webmail heb al verschillende keren base geinformeert en het resultaat is tot op heden zonder gevolg gebleven ze gaan er telkens zo snel mogelijk iets aan doen maar er gebeurt gewoon niks...

Onvriendelijke en zeer arrogante klantendienst. Ze doen hun job met tegenzin en denken dat ze uw gegevens beter weten dan jij zelf...

Bij onze buurman werd er vandaag gewerkt op maandag 10/11/2014 en bij ons is de internetverbinding verbroken om 13 uur. We hebben naar base gebelt en er kan pas donderdag iemand komen. We kunnen niet 4 dagen zonder internet en vroegen voor mobielinternet te gebruiken in plaats van de wifi als...

Wij hebben in september hoge facturen gekregen waarbij base uit veiligheid het nummer heeft geblokkeerd en moesten we eerst de rekening betalen alvorens ze het abonnement konden stopzetten. In september hebben wij dan ook alle rekeningen betaald en daarna hebben ze ons in de winkel gezegd dat ze het abonnement gingen stopzetten. Nu krijgen we een factuur van de maand oktober dat we 19 euro moeten betalen van een GSM waarbij het nummer nog STEEDS geblokkeerd is en waarbij wij dachten dat ze het abonnement hadden stopgezet. SCHANDALIG DAT WIJ EEN REKENING MOETEN BETALEN VAN EEN GSMNUMMER DIE GEBLOKKEERD IS ! BESCHAMEND...

Ik wou wisselen voor een wiko toestel en die weigeder dit in de winkel , ik kom daar niet mee akkoord mede ik 7 dagen bedenk tijd heb om dit wel te doen. of geld terug. ik krijg niets van deze 2 opties. ik wil dat jullie me bellen. 0468.17.67.50 de gsm verliest zijn ontvangst. en de winkelier weigerd om deze te ruilen naar eigen keuse, en ik krijg ook mijn geld niet terug....

Heb 2 contracten aangevraagd voor mijn kinderen online , het eerste contract kreeg ik de volgende dag al opgestuurd dat vond ik vlug en het 2de contract heb ik na een week nog niet ontvangen . Dus ik bel eens naar de klantendienst van Base en komt daar een onbeleefde Nederlander aan de lijn die mij vlug duidelijk maakt dat online bestellen ook online vragen stellen is en ik kon hem dus geen ENKELE vraag stellen , dit maakte hij mij kort en kordaat duidelijk dus zei ik dat ik dit geen service vonden dat ik mijn twijfels had over Base en dat ik beter bij Proximus zou blijven en hij vond dit dan ook maar beter . Is dit KLANTVRIENDELIJK...

Mijn klacht is dat mijn mobiel internet is afgesloten wegens niet betalen na 4 maand omdat ik geen facturen kreeg en nu nog een een incasso moet betalen wegen schuld van base alles betaald ......en gingen het direct weer aansluiten ma tot nu toe nog niks en als ik medewerksters om raad vraag schepen z me af moeilijk hier uit te leggen maar hebben hier 4mobiele contracten met base en gaan bij een ander netwerk...

Heb 2nummers een base en Jim abonnement nu hebben ze zelf alletwee Jim van gemaakt zonder da ik da gevraagd heb ik heb bij de aanmaak van m'n Jim abonnement 10euro betaald voor een kaart en die ging dan afgetrokken worden van mijn eerstvolgende faktuur dat is uiteraard niet gebeurd .heb al 2keer voor gebeld de1ekeer is mij beloofd dat alles inorde ging zijn tegen mijn volgende faktuur dit was uiteraard niet zo de 2ekeer was mevr zeer onvriendelijk en heb het gesprek...

Had een b19, aangezien het bedrag regelmatig uit de hand liep ben ik bij de base shop advies gaan aanvragen.... op jullie eigen advies kreeg ik het voorstel om mijn abonnement naar een b39 veranderen. ik ben bij het verlaten van jullie shot er ook vanuit gegaan dat ik de voorgestelde abonnement heb gekregen. later merkte ik a.d.h.v. een sms dat de kosten nog hogen zijn opgelopen dan daarvoor.... blijkbaar hebben ze mij een verkeerde abonnement aangeschaft nl b25 die totaal niet aan mijn behoefte voldoet....

Best BASE klanten, ik zie hier meerdere vragen en klachten die opgelost kunnen worden als ze onze klantendienst zou bereiken. Ik heb dit platform zelf ontedekt door te surfen, er is dus geen samenwerkingsverband tussen deze website en BASE en wij krijgen deze vragen ook niet doorgestuurd! De functionaliteiten voor bedrijven werken niet? Ik raad jullie aan om jullie klachten en vragen te melden via onze Facebook pagina https://www.facebook.com/BASE.Belgium, onze klantendienst 1999 of BASE Alvast...

Galaxy s4 gekocht in base winkel.Ik vertrouwde de winkel en ben zellfs klant;Zelfde dag zelfde gsm voor 100 euro goedkoper bij mediamarkt normale prijs.Ik voel me bedrogen en zal het daarbij niet laten.Ik moet veel werken voor 100...

Abonnement laten oplopen voor 6/7 maand ver waarvan ik nu met een groot bedrag...

Eind mei/begin Juni 2014 ben ik als particuliere klant weggegaan bij Base & overgestapt naar Proximus. Alles verliep heel goed, 3 dagen later was ik klant bij Proximus. Tot Augustus 2014, toen heb ik van jullie 'Intrum Justicia’, een brief gekregen waarin ik gevraagd werd de laatste factuur van Base alsnog te betalen (63,34 euro) en daar bovenop een schadevergoeding van 60,00 euro te betalen. In bijlage vindt u het rekeninguittreksel van de betaling. Ik heb tussen de dag dat ik ben weggegaan bij Base en de eerste brief van Intrum Justicia (begin Augustus 2014) geen factuur of rappel van Base ontvangen met de vraag het nog openstaande laatste bedrag te betalen. Kortweg; ik hoor niets van Base tot in augustus, en dan krijg ik van Intrum een brief om het dubbele te betalen omdat ik zogezegd te laat betaald heb. Als ik geen weet heb van een openstaand schuldbedrag, kan ik het ook niet betalen. Ik heb na ontvangst van de eerste brief in augustus meteen het...

Kreeg ongewenste oproepen in de periode van 17/06/2014 - 18/09/2014 en heb dit gemeld aan de ombudsdienst telecommunicatie. Deze mensen hebben zeer efficient en snel gewerkt. bij navraag door hen bij Base om de identiteit van de dader vrij te geven bleek dat de oproepen niet werden geregistreerd bij Base. Hoe kan het dat iemand met een Base abonnement zijn ongewenste ontvangen oproepen niet geregistreerd staan bij Base ? Belachelijk. Ik zal mijn ongenoegen over Base uiten tegen iedereen die ik ken en hen verwittigen voor de toekomst als ze hetzelfde probleem...

Na geregeld te melden dat ik geen domiciliering wil en dat jullie als bedrijf mij elke keer ' gerust' stelde dat jullie in de computer hadden aangepast dat ik voortaan de rekeningen per post ging krijgen.. Krijg ik vandaag weer een brief dat jullie het bedrag per domiciliering gaan afhouden! Ik vind dit GEEN manier van werken! Ik heb vorige maand ook al heel veel medewerkers van jullie aan de lijn gehad ivm een factuur die ik zogezegd niet had betaald, maar die ik wel had betaald! Ik moest naar de bank afschriftsbewijs doorsturen naar het ene adres van base, daarna na het andere adres en ondertussen kreeg ik maar verwittigingen dat ik de factuur niet had betaald.. Ik vraag me af hoe jullie eigenlijk te werk gaan... beloven beloven beloven maar niets doen! En ik moet weer al mijn vrije tijd hierin steken! Ik zou beter hiervoor ook een geldsom krijgen als...

Mijn zoon is begin augustus naar een allo,telecom geweest met de vraag om zijn gsm rekening nu zelf te betalen daar hij 18jaar is en dat dit niet meer van de rekening van mij zijn moeder zou gaan, daarop kreeg hij een aanvraag overdracht aansluiting mee waarop ik ook moest tekenen, doorop ben ik teruggegaan naar de winkel met het ingevuld formulier, waarop die vroeg of ik een copie mee had van mijn zoon zijn identiteitskaart , dat hadden ze tegen mijn zoon niet vermeld! Waarop ik terug naar huis kon, later op 8/8/2014 ben ik dan naar de base shop geweest met de copie en het document, daar heb ik hen nog eens gevraagd of zijn gsm rekening dan wel degelijk van mijn factuur zou verdwijnen en dat hij dan voor hem een overschrijving ging ontvangen, dat ging allemaal inorde komen en ik ging daar nog iets van horen. Wat blijkt nu? Mijn nr hebben ze op mijn zoon zijn naam gezet en de betalingen gaan ook nog van mijn rekening! Ik heb daarop contact opgenomen met base telefonisch kan er niet...

Beste, Wij zijn dit weekend verhuisd naar Roosdaal (Bezenweg 24). In de woning is er zeer weinig bereik waardoor we niet gebeld kunnen worden en niet kunnen bellen. Wellicht staat de zendmast te ver van de nieuwe verkaveling. Deze situatie is natuurlijk niet houdbaar. Graag dringend uw feedback. Met vriendelijke groeten, Amal...

Jarenlang was ik zeer tevreden over BASE, de laatste maanden heb ik regelmatig een 'no service'-signaal op mijn telefoon vermeld staan. De locatie in Belgie maakt helemaal niet uit. Ik verplaats me regelmatig doorheen België. Zelfs updatenvan de software lukt dan niet.. Ik verbaas me van de regelmaat dat dit gebeurt. hoe komt...

Als er iemand mij probeert te bellen krijg ik altijd een bericht van gemist oproep. En heb niet altijd en overal netwerk zeker als ik binnen zit staat er niet anders dan geen service, al geprobeerd op meerde gsm's altijd het zelfde probleem, bij mijn vrienden van het...

Bij krefel kunnen ze niet helpen met puk kode gaan naar base dealer geeft een telefoon nr we bellen alleen naam adres doorgeven zonder probleem geven ze de puk kode allemaal onzin die eerlijkheid en dan zeggen ze bij krefel dat base zo moeilijk daar over doet zo zie je maar...

22 05 2014 gsm gekocht bij krefel ik leg de gsm s avonds weg s morgens heb ik 10 pogingen om mijn puk code in te geven ben ook ma een mens en heb mijn kaartje niet meer met de nr bij krefel krijg ik te horen mogen wel base promote maar verder niks ben ook al jaren klant ga morgen kijken of ze mij in de base schop helpen zo niet een andere kaart ik neem altijd twee her laad kaarten van 30 euro maar goed nu dat ik geen abonement heb...

.Ik had de optie Internet in Europa geactiveerd voor 500MB voor één week. Na 2 dagen kreeg ik een sms dat mijn data al voor 80% was opgebruikt !!! (Ik heb enkel gesurft op Google en Whatsapp gebruikt). Zelfs in België gebruik ik niet zoveel internet in 2 dagen ! Ik heb nadien GEEN sms meer gekregen dus bleef ik surfen... Toen ik mijn factuur heb gekregen bleek dat ik voor meer dan €40 heb gesurft in het buitenland. Dit kan gewoon niet !! Dit is allemaal geldklopperij !!! Ik weet van mezelf dat het onmogelijk is om meer dan 600MB in één week te verbruiken als ik enkel op Google etc ben geweest en elke avond het internet uitzette ! Ben echt...

Internet bundel geactiveerd samen met een medewerker van Base voor te gebruiken in het buitenland (Turkije), eenmaal op vakantie blijkt dat ik roaming kosten betaal, en niet gebuik kan maken van mijn internetbundel. Vriendin is naar de baseshop gegaan en daar zijden ze dat de bundel was geactiveerd en dat er een technische storing was op mijn lijn, en bij terugkomst naar een BASEshop zou moeten gaan om het probleem optelossen. Eerst heb ik de BASE hulplijn gebeld en werd mij meegedeeld dat Turkije uit de bundel was gehaald en mij niet konden helpen, maar er zijden meerderen klachten van andere personen over deze probleem (HULPLIJN is geen NEGEERLIJN) .Ik ben naar de BASEshop gegaan en daar de personen aangesproken en tot mijn verwondering waren ze niet op de hoogte dat Turkije uit de bundel was gehaald, maar zij hadden ervoor gezorgd dat ik mijn bundel heb geactiveerd en mijn internet ben blijven gebruiken, je vertrouwd gewoon op die mensen omdat zij de experts zijn van BASE. Daar...

Ik kocht een nieuwe gsm bij de base shop in het shopping center te sint Niklaas. De batterij was defect en zelfs in slaapmodus gingen deze slechts acht uur mee. Binnen de twee weken bracht ik de gsm terug binnen. Het toestel werd opgestuurd naar Alcatel. Na drie weken moest ik zelf naar de winkel om te gaan kijken of mijn gsm reeds gemaakt was want de winkel liet niets weten en ze zijn telefonisch niet contacteerbaar. De gsm was inmiddels terug in de winkel, maar niet gemaakt, hoewel op het papier stond dat een reparatie werd uitgevoerd. Ik ben teruggegaan maar de verkoper zei dat hij niets kon doen enkel de gsm weer opsturen. Een nieuw toestel, slechts twee keer gebruikt, langer opgestuurd naar de fabrikant dan in mijn bezit, ik vind dit geen normale service!!!...

Ik kocht een nieuwe gsm bij de base shop in het shopping center te sint Niklaas. De batterij was defect en zelfs in slaapmodus gingen deze slechts acht uur mee. Binnen de twee weken bracht ik de gsm terug binnen. Het toestel werd opgestuurd naar Alcatel. Na drie weken moest ik zelf naar de winkel om te gaan kijken of mijn gsm reeds gemaakt was want de winkel liet niets weten en ze zijn telefonisch niet contacteerbaar. De gsm was inmiddels terug in de winkel, maar niet gemaakt, hoewel op het papier stond dat een reparatie werd uitgevoerd. Ik ben teruggegaan maar de verkoper zei dat hij niets kon doen enkel de gsm weer opsturen. Een nieuw toestel, slechts twee keer gebruikt, langer opgestuurd naar de fabrikant dan in mijn bezit, ik vind dit geen normale service!!!...

Ik heb mijn gsm gekocht in Aalst ( promoties via Base) mijn toestel is al 2 maal terug gestuurd naar Nock voor herstel mijn probleem is, na 1 huur val mijn Gsm uit dus terug pincode invoeren ze kunnen mij niet bereiken Mijn gsm is nu bijna 3 maanden oud ik heb heb dus noch geen week kunnen gebruiken ( aangekocht in Aalst op 23/06/ 2014 ) sorry ik ben het nu stilaan beu of wel geef u mijn geld terug of geef mij geld terug of ander toestel of wel dien ik klacht in bij Test aankoop maar zo kan het niet meer . Gelieve vandaag een antwoord want ik vertrek morgen avond op verlof telf 0498288841of 023090074 verkoper gsm Jelle V.D.M in Aalst groetjes , Roger...

In base shop werd op 24/8 gevraagd om het 0 € abonnement 0497777278 van mijn moeder toe te voegen aan mijn klantnummer of tel 0496877964. Blijkbaar is daar iets fout gelopen en hebben ze haar nr op een prepaid kaart gezet waardoor ze niet meer kon bellen. Heb heden 25/8 contact genomen met de klantendienst en werd eerst door een dame vriendelijk onthaald en ze heeft me gezegd eerst de kaart te herladen en daarna online het 0 € ABO terug aan te vragen. Als alles klaar was mocht ik altijd terug contact nemen met vragen. Dit heb ik ook gedaan maar kreeg een heer aan de lijn die zeer onvriendelijk was rond 21.15 en me zelfs zei: waarom belt u ons als u het toch al allemaal weet?...

In de basewinkel heb ik bij het afsluiten van het abonnement reeds een sim kaart moeten kopen van 15 euro. Dit bedrag ging verrekend worden met mijn factuur. Geen 4G en zelfs geen 3G !! dit gemeld en kreeg hiervoor een commerciële korting van 10 euro. Dus mijn 1ste factuur zou 35-15-10 moeten zijn, maar helaas. Ondertussen heb ik het zelfs geen maand volgehouden.. gewoon bereikbaar zijn was al een probleem en dit in centrum brussel of in de randgemeente. overgestapt naar de concurrentie maar moet wel de volledige factuur betalen !! terwijl ik maar 21 dagen van jullie diensten gebruikt heb...

Bij het herladen van mijn gsm nr naar ander gsm nr dochter is de transactie niet doorgegaan, maar wel van de rekening gegaan ! 3xvoor gebeld en onprofessioneel aangepakt door jullie dienst op de 1955 ! Dit is al de 2e keer op 6 maand dat dit voorvalt...Als trouwe, klant met 3 basenummers sinds meer dan 10 jaar moet ik nu nog zelf bewijs leveren als slachtoffer ??Ontdanks ze op de dienst toegeven dat ze een storting van 10 euro ontvangen, en zeggen dat de transfert van herladen niet is doorgegaan ! Ik geef ze wel het recht dmv dommiciliering op elk moment een x aantal bedrag van de rekening kan laten halen.Door dit voorval voel ik me nu zo bedrogen dat ik ipv 10 jaar reclame voor base te maken, deze negatieve reclame ook moet doorzeggen, en waarschijnlijk base te bedanken voor de bewezen diensten.Dit verhaal begint op electrabel te trekken waar ik na 25 jaar trouwe klant ook zo vaarwel gezegd heb.Nu doen ze als het te laat is ook nog alle moeite om u terug als klant te...

Geachte rond 10 uur deze morgen gaat mijn gsm niet meer kan niet meer bellen blijft dat mijn gsm is afgesloten met dat mijn rekening niet is betaalt maar als ik van julli geen rekening krijg kan ij ze moeilijk betalen .julli medewerker andwoord mij gewoon dat hij niets kan doen juist mijn factuur doormailen wel erg maar mijn lijn kan hij niet open zetten...

Heb op 11 maart 2014 een simkaart gekocht bij een van uw winkels vroeg om een simkaart voor mn USB stick voor mijn laptop, kreeg die dan en zei me dat ik die ook kon herladen. Ten eerste ben ik er ook achtergekomen dat ze het adres heeft gebruikt daar waar de winkel is gelegen i.p.v mijn adres te vragen. Vervolgens haal ik een herlaadkaart van 10 euro zet het erop doe mijn USB stick in mn laptop en hij doet het voor 5 minuten en mijn 10 euro verdween als sneeuw door de zon. Heb de klantendienst gebeld en die vertelde mij dat het alleen voor telefoon was en in de zaak heb ik dat nog nadrukkelijk gevraagd, maar nee het was geen probleem je kan het zo weer herladen, nou niet dus maar wel mijn 10 euro naar de vaantjes. Dus kunnen we hier nog wat aandoen? Want het was van die dame niet haar eerste fout die dag, ik stond toevallig bij een gesprek dat ze voerde dus dat klopt dus niet. Gaarne hoor ik van U het nummer van de simkaart wat ik heb gekocht is...

Ik ben al zo'n 10 jaar vaste klant bij base, al van toen ze het onbeperkt bellen van base naar base zijn begonnen hebben al mijn vrienden en familie en ik besloten om over te stappen naar base,intussen zijn de tarieven steeds blijven veranderen maar altijd de base onbeperkt naar base blijven houden. met veel bellen naar het buitenland kreeg ik rekeningen van 300 tot 800 euro. is normaal omdat ik veel bel, altijd mijn facturen ook netjes betaald, enkele maanden geleden ben ik van de base classic naar B59 overgestapt via een base shop, ook geen probleem, maar nu bel ik veel minder dus heb ik de klantendienst opgebeld omdat ik niet naar de base shop kan om mijn tariefplan van B59 te veranderen naar B39 omdat het bijna op hetzelfde neerkwam maar er zat nog onbeperkt bellen in. de man aan de telefoon deed me de uitleg wanneer het tariefplan dan van start ging en dat ik op de eerstvolgende factuur de verrekening zal zien, nu krijg ik een factuur van 293 euro? dat verbaasde me omdat ik...

Ben al 5 jaar klant bij BASE samen met mijn vriendin. (Alsook mijn 5 zussen)Iedere keer als wij bundel van 10 euro willen activeren gebeurt dit niet. ( 2 op de 5 keer lukt het wel) Als gevolg hebben we al meerder keren dit probleem gemeld aan een basewinkel, desondanks wordt het probleem niet opgelost. Verder heb ik erg slechte netwerk-ontvangst. 3 maand geleden heb ik een nanokaart moeten aanvragen wegens iphone 5, daarvoor heb ik 10 euro moeten betalen , achteraf hoor ik dat sommige base gebruikers dit niet moeten betalen en MOBISTAR- klanten zeker niet.Vandaag krijg ik opeens 3 berichten op het zelfde moment waarin vermeld staat dat mijn belkrediet wordt verminderd, belkrediet 10 euro bedraagt en uiteindlijk mijn belkrediet op is. Logisch gezien moet je deze waarschuwingen vooraf krijgen ik kreeg deze achteraf net zoals mijn 10 euro base bundels die niet op tijd worden...

Beste  ik 0472757784 had 2 maanden  geleden gebeld  om mijn abonomend b19 stop te zettenn dat ik enkel met herlaadkaart kon bellen  .  ik  kom terug van uit verlof  en bleek dat ik nog kon bellen  dus dacht ik ja ze zijn het vergeteren  en  ik heb nog altijd b19  maar nee!  wat bleek ze hebben b0 bedaan !  dus elke gesprek van base naar base  werd aangerekend !!! nu heb ik facturatie  van 295 eu is er een oplossing om het niet te betalen  . want ik ben niet in fout !! ze hebben  b o gedaan voor...