Ik ben een zelfstandige die al meer als 45 jaar klant is bij Belgacom , Zaterdag 19.11.2016 valt omstreeks 10h valt mijn telefoon uit , ik zit met een Centrale Forum 500 van Belgacom ,krijg dagelijks meer als 50 oproepen en bel evenveel terug , ik werk met een headset, welke me mijn twee hand vrij houd, zo kan ik werken en spreken tegelijk . Ik bel direct naar de storingen op het nr 08822800 , ( vraag om mijn tel nr. over te zetten op mijn gsm ) ze controleren mijn lijn denk ik ? ze zeggen me maandag tussen 08 en 12 H komt de Belgacom hersteller , niemand gezien ,om 13 H bel ik terug ,waarop ik een \r\nBandje hoor , werken zullen gedaan zijn op 22.11.2016 voor 22 H , ik bel gisteren middag terug en ze vertellen me dat ze aan de kabel aan het werken zijn , ik geloof er niks van en rij mijn straat , welke een hoofdweg is af , 5 km links 5 km rechts , alle zijstraten in en uit , maar zie geen Belgacom werkmannen aan de straat werken !!! ik wist toen al dat het toestel om 22 H niet...