Homepage

Klachten over Belisol?

Heb je klachten over Belisol? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Vorig jaar lieten wij een veranda door Belisol Veranda plaatsen. Al van bij het begin (na ondertekening contract) liep de communicatie zeer moeilijk. Details zal ik hier besparen maar na 9 maanden zijn de frustraties alleen maar groter geworden. We krijgen geen of afschepende reacties op onze vragen tot het komen van oplossiingen. \r\nWe vragen zeer snel een oplossing voor:\r\n- de schade van onze muur\r\n- de schade van de vloer en de daarbij gaande problemen met de mensen van de gyproc\r\n- levering en plaatsing van de vliegenhorren\r\n- handvaten correct...

Vanaf het begin verliep de communicatie ondermaats. Er werd amper gecommuniceerd en er liepen meerdere zaken echt niet correct. Momenteel zijn we al 3 maanden aan het wachten op een oplossing voor verschillende problemen:\r\nWe willen zeer snel een oplossing:\r\n- de schade van onze muur door hun toedoen\r\n- de schade van de vloer en de problemen met de mensen van de gyproc\r\n- levering en plaatsing van de vliegenhorren\r\n- handvaten correct...

Nieuwe ramen en deuren geplaatst in 2015. Veel van mijn klachten zijn wel na veel gezeur bij Belisol in order gebracht behalve mij voordeur die na tel van ingrepen steeds niet goed werkt. Ik moet aan mijn deur trekken om te open. Dus ik moet alle op de grond plaats en met één hand trekken en met het ander open sluiten met de sleutel. Dit is heel mogelijk voor mij aangezien ik slecht ziende ben en heb altijd een witte stok bij. Als jij binnen ben moet ik de deur hard toeslaan. Ik moet altijd controleren als iemand anders binnen kom, anders staan de deur gewoon open. \r\nDe reden voor deze ellende is mijn deur heeft een vorm van een banaan. Hier is “opgemeten” met een laser vanaf de binnenmuur maar geen waterpas tegen de deur geplaatst. \r\nVan Belisol heb ik als reden voor dit probleem. Dit is donker grijs en geplaatst in hout, dus vang de hitte van de zon te veel op. Als oplossing “ zou jou niet de garage deur in plaats gebruiken.\r\nEnkele huizen verder heeft iemand ramen en...

In november 2016 opdracht gegeven voor plaatsen kozijnen met isolerende beglazing \r\nDeze zijn in februari 2017 geplaatst door twee mannen van Belisol die dit goed hebben gedaan maar kwamen er bij uit om de buitenkant(stenen) van het raamkozijn(beschadigd door het uithalen van het oude houten kozijn) deze af te werken met plooiwerk.\r\nNa vele mails en telefoontjes en toezeggingen door Anja en Sabrina kwam na de zomer iemand om te kijken en op te nemen.\r\nVervolgens weer gebeld men kon het niet meer vinden van wat er moest gebeuren terwijl wij al maanden aan het lijntje worden gehouden\r\ndat het zo druk is en er iemand weer opnieuw moet komen opmeten.\r\nZo gaat dit nog een poosje door met emails en zegt men dat er geen emails zijn ontvangen omdat het niet.be is maar .com moet zijn terwijl\r\nop de website wel wordt vermeld .be en ik dit aan hen heb doorgegeven.\r\nVervolgens komt er(omdat de personen die er voorheen al bij ons waren geweest en op te meten er niet meer werken) in...

Wij zijn reeds twee jaar aan het wachten op afwerking van onze veranda.\r\nAfopen niet aangesloten, blauwe steen niet geplaatst en een steen kapot.Muurtje nog niet gemetst vliegenramen met openingenwaar uw hand doorgaat .\r\nVerfklaar hebben we zelf...

Heb in 2012 Zonnepanelen laten installeren door Belisol. Heb nu een probleem en probeer contact op te nemen. Alle contactnummers zijn ondertussen vervallen. Bellen en mail helpen me niet veel verder. Winkels zijn in kerstperiode gesloten dus daar kom ik ook niet...

Wij hebben een nieuwe houten voordeur laten plaatsen. Na enkele dagen kwamen er blazen op de naden. Onmiddellijk gemeld : geen reactie. Dus besloten wij om dit nogmaals te melden. De daarop volgende weken zijn ze twee keer komen kijken om dit vast te stellen, terwijl wij zelf al foto's hadden doorgestuurd. Toen wij na meer dan 2 maanden later nog altijd niets hadden gehoord, heb ik weer contact opgenomen en werd er afgesproken dat er iemand ging langs komen om het probleem op te lossen. Op de afgesproken dag daagde er niemand op : de hele dag gewacht... geen communicatie, niets. Opnieuw zelf contact opgenomen en een nieuwe datum afgesproken , weeral 14 dagen later was daar eindelijk iemand om het probleem op te lossen. Wat dacht je ....3 dagen later verschenen de blazen terug op dezelfde naden. Ik ga dit zelf oplossen. Ik betrouw ze niet meer. Deze firma werkt nog altijd op een ouderwetse, voorbij- gestreefde manier. Te zware kop en te weinig bekwame handen....

Heb deze maandag naar Belisol gebeld om te melden dat mijn omvormer van de zonnepanelen geen stroom meer opwekt en dat ik een verzekeringsattest heb . Dit kontrakt houdt volgend risico in: nl storingsservice . Er is na een week nog steeds niet beslist wie of wanneer er iemand langs komt . Er wordt telkens aan de telefoon gezegd dat de aanvraag bij de directie is voorgelegd en dat zij wachten op antwoord hiervan . Dit noem ik geen service en vind het niet kunnen dat ik zolang moet wachten . Ondertussen heb ik wel produktieverlies...

In maart 2017 hebben we Belisol, Maasmechelen, aangegaan om onze voordeur en keukenvenster te vervangen door 2 nieuwe deuren. Dit zou onder meer de muur in het keukenvenster zetten, de radiator op die muur verwijderen, de oude deur en het raam verwijderen, de nieuwe deuren installeren, de deurkozijnen isoleren en de muren rondom waar de deuren werden vervangen, geperst. We kregen te horen dat de baan in 6 tot 8 weken zou plaatsvinden, dus we hadden verwacht dat onze nieuwe deuren en de baan in mei klaar zouden zijn. Het is nu 11 oktober en de baan is nog niet compleet en niemand bij Belisol Maasmechelen vertelt ons wanneer het wordt afgerond. Natuurlijk hadden ze geen probleem om ons geld voor het contract te nemen.\r\nDe problemen begonnen kort nadat we ons contract hebben ondertekend. We hebben gemerkt dat sommige informatie niet in het contract was, zodat we Whatsapp naar Pana, de klantenservice, stuurden, hem te vragen om alles te bevestigen. Hij bood terug om te zeggen dat het...

We hebben in januari 2017 een contract getekend voor een voorraam met vliegenraam en een voordeur. Na vertraging kregen we de verlossing voor levering in mei 2017. Maar er ontbrak het vliegenraam en het slotplaatje van de voordeur. Tot op heden: september, hebben we na meermaals contacteren nog steeds geen vliegenraam en geen slotplaatje. Steeds blijven ze zeggen dat ze het doorgeven aan de klantendienst en deze heeft zelf nog nooit met ons contact...

Sedert oktober 2016 begonnen en nu nog steeds niet klaar wij zitten dik in de ... als ik de andere mails lees zijn we niet de enigen;\r\nde reclame spreekt van gespecialiseerd personeel en vlugge service geen van beide bij ons de mensen die hier waren kwamen van een ander firma Belisal ST truiden is éénmaal 1 persoon gekomen en laat dan nog de raam vallen met beschadiging aan t kader enz...

Contract getekend voor nieuwbouw ramen en deuren voor 26.000 €. Ramen opgemeten, deurkrukken gekozen,werfvergaderingen, enz...\r\nWeken later sturen ze een aangetekend schrijven dat ze afzien van de opdracht. Te moeilijke werf en plaatsing.\r\nVoila klaar.\r\nAndere leverancier moeten zoeken die alles zonder probleem heeft kunnen doen.\r\nResultaat 11 weken...

Service trekt op niets: in totaal hebben we ons 7 of 8 keer moeten vrij maken omdat zij steeds fouten maakten:\r\n- gewoon glas, waar er mat glas moest zijn, \r\n- met de kraan een kras gemaakt op ons groot schuifraam,\r\n- vliegenramen die besteld waren maar slechts gedeeltelijk geleverd werden, \r\n-een rolluik dat al van in het begin ratelde ( belisol beweerde dat er geen probleem was.. 7 maand na installatie wou de rolluik niet meer bewegen, en eigenlijk nadat deze nog geen 4 maand in gebruik was), \r\n- de opkantjes van de aluminium tabletten buiten waren boven en beneden verschillend. We wouden echter crepi doen en daarvoor heb je een bepaald aantal cm nodig. Dit was ons probleem en wij moesten het zelf oplossen ( lees: extra kost)\r\n- wij hadden bij de offerte vermeld dat we van plan waren om de buitensteen af te breken, de binnensteen te isoleren en daarop crepi. Je zou denken dat belisol een professionele firma is.. echter hun slogan \' zonder zorgen\' is dikke bullshit.. we...

Plaatsers zijn slecht ingelicht over het plaatsen van de deur. Ze hebben onze voordeur uitgebroken met een koevoet terwijl we alleen besteld hebben voor het plaatsen van een nieuwe achterdeur. Voordeur kapot terug ingestoken (sluit nu zeer slecht). Bij het plaatsen van de achterdeur zijn ze slordig tewerk gegaan. Brokstukken van de muur vielen op het aanrecht van onze nieuwe keuken. Ze hadden doeken mee, maar plaatste deze niet over onze keuken. Na het plaatsen ruimen ze hun troep NIET op! Plakker was normaal voorzien voor de volgende dag in de voormiddag. Heb zelf moeten bellen naar de plakker om te weten dat hij niet in de voormiddag kan en dit de dag voor hij ging komen!! Dit was allemaal meer dan een maand vast gelegd dat de plakker zou komen in de voormiddag. UPDATE VOLGT, maar tot nu toe zeer ontevreden klanten en zeker niet aan te...

Klachten belisol\r\n\r\nDubbel Venster\r\n\r\n1: Bij instalatie hebben de instalateurs de spauw niet dichtgemaakt. Dit is achteraf opgelost, maar wij hebben alles een tweede maal moeten schilderen.\r\n\r\n2: Verf schade aan de deur bij instalatie -> is achteraf gewoon met een stift bijgekleurd.\r\n\r\n3: Rubber in vensters zaten overal dubbel van in de fabriek maar is toch tot bij ons geraakt. Het heeft meer dan een jaar geduurt voor iemand kwam kijken. Gevolg de rubbers waren te veel vervormt door de tijd om nog mooi te krijgen.\r\n\r\n4: In de winter bleek de instalatie zo pover dat bij harde wind het raam bewoog. Dit omdat de instalateurs slechts 6 bevestiging punten hebben gebruikt, drie link en drie rechts. Bovenaan het venster zat niets van versteviging. Hierdoor buigde het venster door bij harde wind, en gaf het venster mee bij openen en sluiten. Dit hebben we zelf opgelost door een vijs in de bovenvleugel van het raam te boren.\r\n\r\n5: We kregen water binnen via dit raam, na...

Ik blijf het herhalen : de directie van Belisol heeft nog altijd niet de beleefdheid om te reageren op de vele...

De firma Belisol werkt volgens deze site mee aan oplossingen maar dat is niet waar. Belisol doet zelfs geen moeite of heeft de beleefdheid niet om te antwoorden op...

Augustus 2014 hebben wij bij belisol 2 ramen besteld; voorschot betaald en geduldig op het vervolg gewacht;\r\nna 4 maanden vroegen ze ons een toelating om op het dak van de buur te kunnen gaan; dat was niet overeengekomen;\r\naangezien de buur niet van de sympathiekste is hebben wij belisol gevraagd wat ze van plan zijn;\r\nvol pretentie hebben ze gezegd dat de ramen niet zouden geplaatst worden en dat ze het voorschot zonder opmeting zouden terugbetalen;\r\nna een jaar is dit niet gebeurd;\r\nnu moeten wij naar de rechtbank gaan om ons geld terug te vragen;\r\nzijn er nog mensen die samen met ons willen...

1) Zij proberen de klant zo snel als mogelijk een bestelbon te laten tekenen. 2) Mede door bovenstaande zullen er, na het bezoek van de opmeter, aanpassingen noodzakelijk zijn. Hiervoor worden er dan meer- of minprijzen doorgerekend, die volgens mij niet realistisch/eerlijk waren. 2 keer raden in wie zijn voordeel deze correcties waren? Na wat aandringen hebben ze deze voor een gedeelte aangepast, wat mijn vermoeden bevestigd. 3) Verkoper komt afspraken niet na. De bepleistering was mee in de bestelbon opgenomen en rond de deur moest er iets verder dan de dagkant bepleisterd worden...

Reeds herhaalde mails gestuurd in verband met slechte plaatsing , maar directie reageert...

In mei 2015 contract ondertekend voor de bestelling en plaatsing van nieuwe ramen/deuren voor het gehele huis; Verwachte lever datum Okt. 2015. Verkeerd besteld geweest; nwe datum van levering Nov 2015. Uitgesteld naar Januari 2016. eind Januari levering; 2 schuifdeuren zijn alsnog verkeerd besteld, een raam is te groot opgemeten geweest en 3 ramen zitten als beeldschermen tegen de gevel (niet conform bestelling); openen niet in juiste richting; ook voordeur is niet hetgeen besteld. Men tracht meerdere malen met wat oplapwerk een en ander te herstellen waardoor vele beschadigingen ontstaan. Men is niet bereid tot compleet vervangen. Na uiteindelijk persoonlijk bezoek aan hoofdkantoor in Juni 2016 worden dan toch nwe schuifdeuren besteld nadat hoofdkantoor bij ons aan huis is geweest om zelf hoogte te nemen. Deze kunnen in Okt 2016 geleverd worden. De voordeur hebben we inmiddels geretourneerd, echter niet de aankoopprijs volledig retour gekregen (ze hebben EUR 500 achtergehouden voor...

Wij hebben in 2012 zonnepanelen laten leggen met een verzekeringattest waar instaat 2 jaarlijkse reiniging-jaarlijkse inspectie op eventuele gebreken enz,nu moest er normaal dit jaar een reiniging plaatsvinden maar het jaar is bijna om en het is nog niet gebeurt.in 2014 heeft er een reiniging geweest,als ik belisol hasselt contacteer sturen ze mij verder naar erwin de rijck maar die neemt zijn tel nooit...

Bestelling ramen en deuren en een elektrisch rolluik offerte laten maken, intussen geplaatst, echt niet tevreden van werkvolk. Krijg apart factuur om bijhorend kastje te betalen om het rolluik te naar beneden te laten of naar boven te halen, waren het vergeten te rekenen, dus sturen een factuur. Achterdeur uit het slot komt roest, deur staat er in van juni, eerst resterend bedrag van 1000 euro + 45 euro van kastje betalen en dan zal iemand komen van fabriek voor herstelling. Mijn vraag zie ik ze nog als alles betaald is. De schade die ze aanbrachten niet allemaal opgeschreven dus blijf met schade...

DECEMBER 2014 is er een probleem opgetreden.Er is een technieker langs geweest,de reparatie zou worden uitgevoerd na de winter.Na een twintigtal telefoons (heb de datums bijgehouden indien gewens,evenals een E-mail van BELISOL waarin beloofd werd de technieker te kontakteren.(zonder resultaat).Heb uiteindelijk vernomen van de hoofdzetel in HASSELT dat BELISOL dit artikel niet meer in aanbieding had, maar zouden ze de aangestelde technieker kontakteren om met mij een afspraak te maken.Tot vandaag heb ik niets meer gehoord van BELISOL noch van de technieker.Wou toch nog even vermelde dat het gaat over een bedrag van 8.996,08 EURO (met BTW om exact te zijn) HOPELIJK KRIJG IK DAN OOK EEN OPLOSSING AANGEREIKT !!!!! zoals hierboven vermeld. GEPLAATS OP...

Beste,\r\n\r\nMeer dan een maand geleden is er een technieker van jullie geweest voor het Afkitten van de ramen nadat eindelijk het bijgebouwde stuk is ingevoegd. Hierbij zou men mij een 30 minuten vooraf telefoneren wanneer hij juist zou komen zodat er iemand aanwezig kon zijn om mee de kleur te bepalen. Ik heb van de hele dag geen telefoon gehad en toen ik thuis kwam van mijn werk was er een deel van de ramen afgekit en de kleur dus door jullie zelf bepaald. Ik belde dezelfde dag nog om dit te melden en met de vraag wanneer ze de rest konden verder doen. Hiervoor ging men mij terug contacteren. Na een week niets gehoord te hebben belde ik terug en kreeg ik hetzelfde te horen. Na een week belde ik weer terug en toen zei men dat de opening te groot is 3cm terwijl het 2 is waardoor de technieker zei dat dit niet kon ingevoegd worden. Ik vroeg me dan af waarom er wel een half deur is ingevoegd en 2 volledige ramen en de rest niet. Dit vond men ook raar dus zou er iemand de dag nadien...

Een zestal jaar geleden is door Belisol - Roeselare het volledige huis voorzien van nieuwe ramen en deuren met super-isolerend glas. Reeds na enkele maanden begon de achterdeur ( die 1 meter breed en 2,2m hoog is en voorzien van dubbel glas)af te hangen. Na herhaaldelijk aandringen naar een oplossing, is een paar maal iemand langsgekomen van Belisol - Roeselare, die altijd maar probeerde om een spie tussen glas te plaatsen en bij te regelen. Verschillende specialisten zijn al komen kijken en zeggen allemaal het zelfde: 2 scharnieren voor zo een zware deur is te weinig, er moet er minimum één en liefst 2 bijkomen. Wij hebben deze informatie doorgegeven aan Belisol. Zij willen dat wel bijplaatsen maar de faktuur is 265 € excl BTW. Dat voor een deur die nog in garantie is en amper kan gebruikt worden (om naar buiten te gaan moet het schuifraam gebruikt worden)....

Kozijn laten plaatsen door Belizol uit Alblasserdam. Zeer slechte ervaringen met deze klantenservice .\r\nTen eerste zeer agressief en onbekwaam plaatsen van kozijn.\r\nHierbij is de rollaag boven kozijn lis gekomen. Stiekem geprobeerd te metselen op een hele warme dag. ( verbraand) \r\nHierboven zijn er zelfs stenen losgelaten doordat er gewoon een paar keer een trap werd gegeven omdat kipramen niet open en dicht ging. \r\nHele kozijn staat in spanning dat et sprake is van onveiligheid aan de gevel. \r\nZelfs nieuwe kozijn is aan linker kant beschadigd en rechts niet haaks waardoor er vocht binnen in kozijn komt. \r\nZelfs van binnen tocht het onder vensterbank dat effect onmogelijk sprake kan zijn van HR++ isolatie. \r\nDhr Adil El Mecaniqui is langs geweest naar veel aandringen en dan keurig een paar foto\'s genomen. Die wordt dan per mail opgestuurd met de uitspraak van dit Was voor plaatsen van kozijn. Waarop ik zelf een mail heeft gestuurd aan meneer met foto\'s van...

Zéééér spijtig dat deze klachten pagina er in 2009 nog niet was, anders had ik nooit een voet binnengezet belisol!!\r\nKan er niets goeds over zeggen.... Plaatsing door 2 jonge kerels die geen respect tonen, constant met de gsm aan het oor, TIJDENS de werkuren!!\r\nEen serieus voorschot moeten betalen voor dat ze er aan beginnen.\r\nRuimen niets op dat de werkdag erop zat.\r\nDe afwerking en de na service....... \r\nEen kapotte rolluik waar ik al jaren over zeur, \"\"\" dan mag u de rolluik niet té ver naar boven trekken\"\"\" ????? \r\nNu is deze stuk en uiteraard gééén garantie... enz enz enz, \r\nIk ga liever naar een bedrijf die alles zelf maken in productie ipv deze hier die alles zo goedkoop mogelijk op een ander bestellen, en dan een mooie offerte kunnen opmaken!!! DIT is belisol.......

De plaatsing gebeurde niet conform de afspraken.\r\nMen beloofde rechtzetting ... persoon is komen opmeten ... en dan verdwenen met de NOORDERZON\r\nDus ... ongeloofwaardig...

Wij hebben ramen en deuren laten plaatsen door Belisol op 13 juni 2016. De werkman had totaal geen respect voor onze eigendom. Bij het plaatsen van de rolluikkasten, werd de voet op de verwarming gezet als steun. Op de glazen eetkamer tafel - gelukkig door mij afgedekt - werden de rolluikkasten in elkaar gepind. Gevelstenen werden beschadigd bij het uitbreken en deze werden nadien met siliconen aan elkaar geplakt (wat uiteraard nooit de bedoeling kan zijn). Er werd door de werkmannen gevraagd of er in de garage een raam mocht gezet worden tot de volgende dag... geen probleem, maar op de lederen stoelen(die ter bescherming in de garage werden gezet) plaatsten zij hun materiaal en begonnen planken te zagen met als resultaat dat al onze meubelen vol vuil hingen.\r\nWij hadden nieuwe rolluiken sedert een paar jaar, dus hier was geen vervanging nodig, maar er werd een slechte opmeting gedaan. Het rolluik was dus te klein aan beide kanten. Dit kan er elk ogenblik uitkomen als we het aflaten...

Ik heb bij belisol een prijsofferte aangevraagd en koopovereenkomst getekend in de winkel.Nu hebben wij ons bedacht en vonden we de prijs toch nog aan de dure kant,aangezien wij onze verwarmingsketel en radiatoren en elektriciteit eerst moeten aanpakken.Dus met deze stuur ik een aangetekend schrijven dat ik af zie van de offerte en de aankoop van nieuwe ramen deze binnen de termijn van 14 dagen.Dit word afgetekend en krijg hierdoor bericht van de post dat ze het hebben ontvangen.\r\nKrijg ik 2 dagen later telefoon van iemand voor de ramen en deuren exact komen op te meten en om een voorschot te storten.We leggen aan de dame in kwestie uit dat wij van de aankoop afzien en een aangetekend schrijven hebben gestuurd.Nu nog geen 1/2 uur later telefoon van de verkoper dat wij daar geen recht op hebben en veel vijven en zessen.Nu nagevraagd en blijkbaar is dat zo als je in de winkel getekend hebt heb je geen recht.Nu hebben we dus een schadevergoeding aan ons been van 20% v/d aankoopprijs....

Heb bij het kopen van mijn ramen mijne kop laten zot maken door verkoper om een Smurfenpasta aan te brengen tegen luchtdichtheid , bij plaatsen werd deze geleverd plaasters wisten niet wat ik hier met moest doen aangezien ik max 3 mm tussen snelbouwsteen en afkestingsprofiel heb . Dag er na info van Belisol gekregen over het product en dit is onmogelijk aan te brengen bij mij . Zij weigeren het product terug te nemen laten zelfs pas weten dat ik het moet kopen terwijl het ondertussen al bezet is . Triestig ze dien precies of ze kunnen die pasta nergens meer gebruiken ....

BELISOL is geen betrouwbare firma. Zij beloven je een garantie die ze niet nakomen, eerst moet je betalen en dan komt er iemand kijken. Problemen die wij hadden; rolluiken gaan niet volledig toe door dorpel, ramen klemmen en één raam gaat niet meer open, stuk uit glas dit zou vervangen worden nooit iemand gezien, opkitten lijkt wel door een kleuter gedaan het water liep tussen de rolluik en het raam binnen. Op het hoofdbureel zitten een paar dames die je zeer onvriendelijk bedienen en nog nooit van klantenbehandeling hebben gehoord. Neem en kleine zelfstandige die zullen je werf beter opvolgen bij BELISOL geeft niemand een bal om je ramen of u als klant.Met vriendelijke groeten geschreven door een zeer ontevreden klant die al jaren probeerde iemand hier te krijgen die kan herstellen wat nooit deftig geplaatst...

Ik heb slechte ervaringen gehad met Belisol (in Asse). Door een verkeerde inschatting van het technisch plaatsen van vier nieuwe ramen aan de straatkant, hebben ze veel meer binnenwerk moeten afkappen en konden ze pas een maand later de afwerking doen. We hebben een maand lang in een halve bouwval gewoond met al het lawaai van de straat in onze woonkamer en keuken. Er zitten trouwen kleine sneetjes in die gloednieuwe pvc-ramen. Die willen ze niet herstellen omdat dat ‘normaal’ is. Bovendien hebben ze heel wat onaangekondigd slijpwerk gehad waardoor onze hele woning onder het stof lag. Ze gebruiken daar blijkbaar geen stofzuigers op hun slijpmachines. Ik vroeg om een compensatie voor deze gebreken en ongemakken, maar kreeg een dikke ‘njet’. Een gedetailleerde beschrijving met foto’s vind je terug op:...