Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over Bulex?

Heb je klachten over Bulex? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Heb na het plaatsen van de eerste klacht via deze site een standaardbrief gekregen van de klachtendienst van Bulex dat volgens hun alles is verlopen binnen de normale termijn en dat het bijna een week wachten op een stuk normaal is. Dus volgens hen is dit een normale termijn, voor hetzelfde geld duurt dit 2 weken. Ik ben klant, het is mijn probleem niet dat zijn de wisselstukken niet meer op stock hebben, maar Bulex maakt dit wel mijn probleem. Ze weigeren ook iets van compensatie enz. Kreeg ondertussen wel een factuur van 800 euro te betalen binnen 2à3 weken. Dus mijn betaaltermijn is even "lang" als wat ik heb moeten wachten achter warm water. Logisch toch. Ik zeg mijn contract op bij Bulex. Goede raad, bekijk jullie contract goed bij...

Na een bezoek van een technicus moest er een nieuwe afspraak worden gemaakt en een onderdeel besteld.\r\nIK kreeg een sms met bevestiging van de afspraak maar er kwam niemand opdagen.\r\nDe dag nadien in totaal 1u45\'!!!!!!! aan de telefoon gehangen en doorverbonden geweest met als resultaat dat het nog een week ging duren.\r\nUiteindelijk zie ik af van de afspraken en los het zelf op.\r\nEen erg klantonvriendelijkheid...

Zondagnamiddag klein lek. Bel naar Bulex, een afspraak bijna 14 dagen later, want is maar een klein lek en heb nog warm water en verwarming. Paar uur later, lek wordt erger, teruggebeld, kunnen ten vroegste dinsdag komen. Zondagavond water spuit eruit, zelf initiatief genomen om alles uit te zetten. Dinsdag komen ze, oei het is het watervat en dat hebben ze niet op voorraad. Hebben wel de verwarming kunnen repareren, maar geen warm water. De maandag daarop uiteindelijk komen herstellen. Dus 3 dagen zonder verwarming en 9 dagen zonder warm...

De ketel is in 2013 geplaatst. Vorig jaar oktober moest de printplaat vervangen worden. Het heeft wel heel wat moeite gekost want ze zijn 3 keer moeten komen om tenslotte dit stuk te vervangen!! Nog geen jaar later dus nu eind september weer hetzelfde probleem. Kostprijs van vorige keer en nu bijna 900€ voor een ketel die net nog geen 4 jaar oud is!!! \r\n\r\nHet was niet de bedoeling om meer kosten te maken maar om te besparen door het plaatsen van een nieuwe ketel. BULEX zou toch goed een goed product en service...

Beste, 13 september is er een technieker langs geweest voor eventuele reparatie,mijn probleem was dat mijn kamerthermostaat slaat niet af en hij stelde vast dat deze moest vervangen worden,dus het toestel werkte perfect enkel de thermostaat was het probleem zei hij me en nu ontvang ik hier een factuur van 127,20 euro en dit zou zijn voor verplaatsingskosten..........Ik ben al jaren klant en heb nog geen klachten gehad,ik laat mijn boiler op tijd nakijken hiervoor betaal ik 106 euro en dat voor volledig nazicht en nu er niets is uitgevoerd krijg ik een rekening van 127 euro.....Hier voel ik me niet goed bij,ik heb al een mail gestuurd op 14 september maar zonder feedback....Vandaag heb ik 30 min.aan de telefoon gehangen en ook zonder resultaat dit vind ik niet kunnen....Hopend op een positief antwoord groet ik. Van Lierde Martine Vogelenzangstraat 23 9552...

Woensdag 13 sept.2017 is er een technieker langs geweest voor eventuele reparatie,bij aankomst legde ik mijn probleem voor en stelde hij vast dat het mijn kamerthermometer was die een defect doorgaf,zelf kon hij daar niets aan doen ,hij heeft dus niets uitgevoerd en toch heb ik een rekening van 127 euro....Ik moest dringend naar mijn afspraak bij de kine en heb dat document getekend zonder het te lezen.\r\nIk heb dat ondertussen bij andere techniekers gevraagd of dit wel klopt en ieder van zich zei me dat dit wel serieus doorgerekend is....\r\nIk ben al jaren een tevreden klant bij jullie maar dit vind ik er echt over.\r\nHopelijk op een positief antwoord dank ik bij voorbaat.\r\n\r\nVan Lierde Martine\r\n\r\nklantnr ...

Ik heb deze boiler van her merk Bulex 7 Jaar geleden nieuw gekocht en laten installeren voor ongeveer 1800 euro.\r\nNu 7 jaar verder ben ik niet erg tevreden over mijn toestel waar ik tot nu toe verschillende dure reparaties heb moeten\r\nBetalen,die mijns inziens ten laste van de fabrikant zouden kunnen zijn!Over enige tijd zullen we moeten aanpassen aan de nieuwe wet inzake condensatieketels en daar zal bij een groepsaankoop voor hele appartement gebouw niet dit merk...

Op 18/07 stelt een technicus van Bulex vast dat er een grote herstelling dient te gebeuren aan onze boiler, er zijn voor meer dan €400 kosten. Op dat moment heb ik reeds betaald voor het jaarlijks onderhoud (€109) dat ik telkens laat uitvoeren via het onderhoudscontract. Dit dient betaald te worden voor je een afspraak kan maken. De technicus neemt contact op met zijn overste en verzekert mij dat het bedrag dat ik betaalde voor het onderhoud kan teruggevorderd worden. Ik dien enkel een mail te sturen naar finance@bulex.com om het contract op te zeggen en m'n rekeningnummer door te geven voor de terugbetaling. Mijn mail wordt spoedig beantwoord, het contract wordt geannuleerd. In de mail stelt men ook de vraag of ik in de toekomst een nieuwe boiler bij Bulex zal aankopen. Verbaasd door de vraag laat ik weten dat ik dit in de toekomst zeker zal overwegen, aangezien we tevreden zijn over hun service. Op 21/08 is het bedrag dat ik betaalde voor het onderhoud dat NIET werd...

Eerst geen sanitair warm water, onderdelen vervangen, daarna apparaat steeds in overtemperatuur, warmtewisselaar vervangen. Een maand later terug in overtemperatuur. Technieker van Bulex zegt dat het warmtelichaam (serpentijn) verstop is, prijsofferte meer dan 500€.\r\nIk was het beu en heb het apparaat vervangen. Het afgenomen apparaat werd getest en het serpentijn was niet verstopt. Na meerdere klachten bij Bulex wimpelen ze alles van zich af. Nooit meer Bulex voor mij en spijtig voor Vaillant aangezien zij Bulex overgenomen hebben.\r\nDaarbij komt nog eens dat er nooit een uur voor herstelling afgesproken kan worden: tussen 08 H en 17 H...

Probleem gemeld, lek in warmtewisselaar.Technieker komt langs zonder het stuk dat moet vervangen worden en meld mij dat warmtewisselaar stuk is en moet vervangen worden. Niets nieuws dus, maw verlof dag genomen voor niks.\r\nWeek later komt technieker langs met het stuk en vervangt die, geen 10min werk en gaat direct door, hoef niets te tekenen, heb omnium contract. \r\nNa een uurtje ga ik eens kijken en zie dat het terug lekt, ik bel direct op met de vraag of diezelfde technieker kan terug komen, Ok komt in orde krijg ik te horen. Om 15.30u nog steeds niemand te zien, ik bel eens om te informeren en krijg de vraag of het datzelfde lek is, ik zeg ja en men zegt mij dat die technieker dan wel een ander stuk moet bestellen terwijl hij zelf niet kom kijken waar het lek zich bevind. Heb nu al 3 weken geen warm water en probleem nog steeds niet opgelos. \r\nZe gaan me bellen wanneer het stuk binnen is...

Hallo gisteren is er iemand die bij mij in de villegasstraat 25 1853 grimbergen bij dicristofalo is geweest met naam bert of bram heeft goed werk geleverd ma is vertoken met een modelbouw trijn die mijn broer hem gegeven zou hebben maar deze heeft heel veeel waarde voor mij en wou deze zeker niet weggeven ....

Er schijnt een garantie van 5 jaar op te bestaan aldus telefonisch commentaar (3 jaar op electra). Zijn niet komen kijken en desondanks beoordeeld dat dit buiten de garantie viel. Ben al vanaf vanaf 2016 in contact met service verlening maar kom niets verder. Provisorische oplossing elke paar dagen een volgelopen emmer met water. Ze komen niet kijken dus euiteindelijk aangewezen op inspectie door de installateur (tegen betaling) en die alleen met een simpele blik stelde dat de hele ketel vervangen moet worden. Een lekkage in de bodem binnen 4jaar en dan afgeschreven. De service laat zwaar te wensen na en wat houdt garantie dan nog...

Op 27/04 werd er door een technieker onderhoud uitgevoerd aan ons verwarmingstoestel. Een technieker waar het enthousiasme en de klantvriendelijkheid van afspuit... en dat is cynisch bedoeld. De technieker heeft tijdens dit onderhoud een buis stukgemaakt dewelke door een plastic exemplaar werd vervangen. Uiteraard is het nieuwe exemplaar niet op stock en kan pas overgegaan worden tot herstelling op 02/05. De provisoire oplossing heeft het niet lang volgehouden want binnen de kortste keren druppelde er water op het binnenwerk van de ketel, met roestvorming, natte interne componenten en een plas op de grond tot gevolg. Erger nog, het verwarmingstoestel staat ondertussen in foutmelding, en toont als foutcode E 16 en E 05, wat dan weer zou betekenen dat de MBD zou moeten vervangen worden (volgens de handleiding). Wat dan weer zal veroorzaakt worden door het water op het binnenwerk. Kortom nieuwe problemen bij oude problemen, bovendien krijg ik de ketel niet meer uit foutstand en weigert...

Som van 193 euro betaald.afspraak gemaakt zoals het al 20 jaar gaat.de man in kwestie komt en vraagt een certificaat van het onderhoudt van de aardgas pijp.ik maak hem duidelijk dat ik daar totaal niet op de hoogte van ben.hij vertrekt zonder iets te doen weg 193 euro.ik besluit om mijn contract op te zeggen telefonisch de dag erna via bulex brussel en dit nogmaals na 20...

Onze klacht begint in december 2016. Begin december belde ik om een afspraak te maken met een technieker. Wij hadden namelijk drukverlies op onze boiler en het verslechterde.\r\nIk kreeg een afspraak voor een vrijdag, in december en bleef die dag thuis van mijn werk. Helaas die bewuste vrijdag kwam er niemand opdagen. Ik belde de dag zelf terug, met de vraag of er een vergissing was. Ze melden mij doodleuk dat er geen technieker geboekt was voor mij die dag. Spijtig, maar toen dacht ik nog, dit kan wel eens gebeuren dus ik vraag om een nieuwe afspraak. De eerstvolgende mogelijke datum was begin januari, 3 weken later… Wel wat lang voor een kapotte boiler maar niets aan te doen. Begin januari komt de technieker langs. De herstelling kost ons in de 150 euro. 120 euro om de technieker bij ons te laten komen en om zijn service van herstel en controle en 30 euro voor een vervangstuk. Helaas, een week later, begint de druk op de boiler weer af te nemen. Een aantal weken later hebben we op...

Beste\r\n\r\nOnlangs begon mijn ketel een ronkend lawaai te maken heb dan mijn warm watervoorziening af gezet en alleen mijn ketel gebruikt voor mij. Chauffage. Nu als ik het warm water knop terug aanzet begint hij een ronkend lawaai te maken\r\n\r\nWat kan dit zijn\r\n\r\nKetel is nog geen 3 jaar...

Beste\r\nWe zitten bijna bijna maand zonder warm water\r\nOnze boiler , doorstromer is vervangen door nieuwe Bulex , ging niet koud water\r\nIk vroeg om een zwaardere 17l\r\nIs geplaatste 1 dag warm water heb foutmelding F13\r\nis naar gekeken en verholpen 2dagen geleden, nu weer F13\r\nIk word hier ziek van, ik moet aan Sani keukendecro in Waasmunster een nieuwe boiler betalen en moet bij familie bad gaan nemen\r\nIk weet hier echt geen raad meer mee\r\nIk zou het liefst hem afbreken en voor de deur gaan zetten , en ergens anders een boiler gaan kopen\r\nGroeten\r\nEliane...

Geachte,\r\n\r\nIk woon in een sociale woning. Heb een thema condens ketel 24/30 en de druk valt steeds weg. Dagelijks druk bijsteken. Geen lekken te zien.\r\nSoms staat de druk ( BAR ) op o,5 en als ik dan druk bij steek naar 1,5 toont hij 2,7 aan. Is dat normaal. Ik ben gewoon bang dat dat spel gaat ontploffen soms. Ik heb er geen verstand van, dus blijf ik eraf. Niemand geeft mij hier uitleg. Net druk bijgestoken, een half uur later is alle druk weg. Waar ligt dit aan. Sinds ik hier woon, heb ik niks anders dan problemen met dit toestel. Ik moet nog een week wachten voor herstelling. Moet ik nog zo lang wachten? Geeft dat invloed op mijn waterfactuur? Wat kan ik nog meer...

Centrale verwarming installatie en warm water Bulex geplaatst en in gebruik in nieuwbouw appartement sinds juni 2012. Van 2012 tem eind 2014 sporadisch in gebruik als tweede verblijf, vanaf eind 2014 permanent in gebruik als vaste bewoning. Twee jaarlijkse onderhoud ( 2014 en 2016 ) laten uitvoeren door firma die de installatie heeft geplaatst. Geen opmerkingen en goede werking. Nu februari 2017 plotselinge panne in de CV-ketel ( volgens de technieker lucht in de ketel ). Na 3 uur werk geen resultaat en geen uitkomst. Technieker herkent het technisch probleem doch weet niet hoe het op te lossen. Komt volgende week mogelijks terug. Zitten momenteel zonder verwarming en warm water. Het is Februari 2017 - koud. Via via horen we nu dat er veel problemen zijn met Bulex installaties en de nazorg laat te wensen over....

De eerste afspraak was op 03/02/17 maar met fout in de planning is er niemand komen opdagen!\r\nDe 2de afspraak op 10/02/17 hebben we zelf om 15u gebeld en er was weer een foutje in de planning gebeurd maar ze zouden alsnog iemand sturen... de technieker was er dan om 16u30 maar kon niets doen, hij zei dat de printplaat moest vervangen worden maar had er geen bij!\r\nFactuur van 127.20 euro moeten we wel direct betalen!\r\nBij de 3de afspraak komt er een andere technieker en zegt \"ik denk niet dat het de printplaat is\" maar hij vervangt ze alsnog! hij neemt ook de oude printplaat mee zodat ik geen bewijs heb!\r\nFactuur van 189.36 euro ook weer direct te betalen!\r\nWanneer we toen s\'avonds thuiskwamen hadden we enkel nog warm water en helemaal geen verwarming meer!!!\r\nWe zijn zelfstandig en hebben hier 2 en een halve dag voor moeten thuis blijven (geen inkomsten) en het resultaat was dat we hellemaal geen verwarming meer hadden...

Vorige week zaterdag ochtend wil ik een douche nemen en er stroomt alleen maar koud water uit. mijn eerste \'koude douche\' van de dag. Als snel bleek dat de gasbrander het niet meer deed als men warm water vroeg. De verwarming deed het gelukkig nog wel. Even gebeld met mijn verwarmingsman die vrijwel direct opneemt. Hij was elders bezig en kon niet voor 15h in de namiddag komen. Hij raadde me aan van eventueel de 24/7 service van Bulex te bellen daar hij naar alle waarschijnlijkheid niet over de juiste onderdelen beschikte wat ik kan begrijpen. Dus even bellen met de servicedienst. Kort het probleem uitgelegd aan de dame aan de andere zijde. Ik vroeg wanneer er iemand kon langskomen. Ik kreeg al direct de repliek dat ik met bancontact kon betalen aan de technieker (??) Nog niet goed beseffende wat er gezegd werd zei ik dat dit geen enkel probleem was maar dat ik graag een uur / datum zou weten wanneer er iemand zou kunnen komen. Na wat \'gezoek in de planning\' hoor ik doodleuk aan...

Ik wens mijn ongenoegen uit te drukken over de manier waarop de Bulex servicedienst een klant behandeld. \r\n\r\n• Januari 2017 zou het jaarlijks onderhoud van de verwarmingsinstallatie bij m\'n dochter tussen 7u30 en 10u gebeuren.\r\nVolgens het sms\'je dat ik van Bulex ontving was m\'n dochter die dag de eerste klant. Ik verwachtte de technicus tussen 7u30 en 8u.\r\nOm 10u had de technicus nog altijd niet aangebeld. Ik ben dan maar naar huis gereden, heb jullie getelefoneerd en kreeg dan te horen dat de technicus ziek thuis was.\r\nOp mijn vraag waarom ik als klant hierover niet verwittigd werd bleef uw collega het antwoord schuldig.\r\nDan maar een nieuwe afspraak gemaakt.\r\n• Op de tweede afspraak kwam de Bulex technicus weer niet opdagen.\r\nIk heb Bulex weer getelefoneerd en weer was de technicus ziek en weer hadden Bulex het nagelaten om de klant te verwittigen.\r\n• Dan, maar een derde afspraak voor vandaag gemaakt.\r\nVolgens het sms\'je dat ik van Bulex ontving was...

Op donderdag een probleem gemeld, naar Bulex gebeld want ik heb een Omnium+ contract. Bleek dat de technieker pas een week later kon komen. Zaterdagochtend valt de ketel helemaal uit, opnieuw naar Bulex gebeld, was niet mogelijk om voor zaterdag nog een afspraak te maken, de persoon aan de telefoon vertelde me dat ik zondag om 8u opnieuw moest bellen voor een afspraak te kunnen maken op zondag. UIteindelijk, na 3 telefoons van 1,5 u in totaal met onvriendelijke medewerkers (nu ja, ik zou ook depressief worden als ik voor Bulex zou werken) dan toch kunnen bekomen dat er op zondag iemand zou komen (ik ben door blijven zagen omdat ik met 2 kindjes van jonger dan 3 jaar zit, maar dat interesseert hen allemaal niet). Natuurlijk moet ik 95 eur opleggen omdat het op zondag is... zucht. Ik heb mijn contract dan eens doorgenomen en daar staat dat nergens vermeld (op het eerste zicht). Jammer genoeg heb ik mijn omnium-contract enkele dagen geleden betaald om te verlengen. In ieder geval, nadien...

Ze hadden vorig jaar een dag en uur afgesproken en zijn niet komen opdagen (Ik heb ze de deur zien voor bij rijden) en dan heb ik een Mail ge stuurt en geen antwoord...

Deze ketel is op 20/1/2017 na nog geen 7 jaar gebruik in brand gevlogen door een gat in de wand. De ketel wordt normaal gebruikt en wordt goed onderhouden. Hij is onherstelbaar beschadigd.\r\nIk heb via jullie site onmiddellijk laten weten.\r\nEen onduidelijke telefoon van 1 van uw medewerkers heeft me niets bij gebracht (ze moest het verder navragen).\r\nDit doorbranden is denk ik niet...

Beste Consument, Wij hebben uw publieke klacht van 05 februari met de nodige aandacht doorgenomen en betreuren ten zeerste deze situatie. Graag hadden wij contact met u opgenomen om deze situatie verder te bestuderen. U kan uw gegevens doorgeven via onze dienst complaint op het mailadres: complaint@bulex-services.be, ter attentie van Emma. Met vriendelijke groeten. Bulex...

Gisteren 04/02/2017 ging condensatieketel in fout, bij nazicht bleek het brander huis gesmolten te zijn waardoor er hete verbrandingsgassen op de beklede behuizing werden geblazen met inwendige brand tot gevolg, de behuizing van de ketel vertoond een aftekening die roodgloeiend moet gestaan hebben Ik heb geluk gehad dat de brander in fout gegaan is en er rond de ketel geen brand ontstaan is Mijn loodgieter wist mij te zeggen dat dit al meermaals voorgekomen is, zij zijn zelfs gestopt met BULEX te installeren omdat BULEX hier niets wil aan doen of tussenkomen => Gewoon...

Vermijd...

Ondanks een full-omnium contract (Cat 8) voor een THEMA CONDENS F24/30 sinds de installatie : 1. op 20 Jan contact wegens lekkende gasketel, interventie gepland op 30 Jan. 2. 23 Jan omstreeks 09:30 contact wegens ernstige toename lek (16L in een nacht) in gasketel een interventie wordt voorzien op 27 Jan ! 3. Terug contact op 23 Jan omstreeks 13:30 : toestel OUT; toestel weigert nog te werken. Dan interventie in namiddag omstreeks 15:15. Dan blijkt dat het Z-stuk een scheur vertoont en voor het waterlek zorgt. De print en de display zijn stuk (indringing van water en kortsluiting). Een Z-stuk is NIET voor handen en de herstelling kan NIET afgewerkt worden. Gevolg : GEEN verwarming en GEEN warm water meer !!!! 4. Op 24 Jan een Tf-contact (aandacht meten vestigen op noodzaak OOK het Z-stuk te bestellen) en later bevestigd met SMS op 25 Jan date en interventie plaats heeft op 26 Jan in de namiddag. 5. Interventie op Donderdag 26 Jan omstreeks 16:00 tot 19:00. De nodige...

Wij hebben een Bulex Thermomaster 45 (BJ 2004), die het sinds enkele koude winterdagen volledig laat afweten. Elk jaar scheelt er wel iets: of de HR ketel start niet op aan de start van het winterseizoen, of hij stopt met werken op de meest vervelende momenten. We lieten een goeie 2 weken geleden een groot onderhoud uitvoeren. Nu 2 weken later, al enkele dagen geen verwarming meer (foutcodes E04 en E28). Contact opgenomen met Bulex, maar het duurt minstens een week om een dringende interventie te doen. Voor het eerdere onderhoud hebben we meer dan 3 weken moeten wachten en is de afspraak door hen twee keer last minute verplaatst geweest. Er bleek maar één technieker bij hen aan dit toestel te kunnen werken. De onderhoudstechnieker deed dit nadien af als absolute nonsens. Bovendien weet je dat als BULEX komt, je nooit geholpen bent voor minder dan 200 EUR. Ze rekenen al per definitie 125 EUR per interventie voordat ze nog maar begonnen zijn. Alternatieven voor BULEX...

Een paar weken geleden afspraak gemaakt voor onderhoud van onze bulex.\r\n Er was een afspraak gemaakt om deze middag langs te komen(18 januari)\r\n Niemand gezien of gehoord! Zelf 5 maal naar klantendienst gebeld,en ongeveer 40 minuten aan de lijn gewacht,zonder resultaat.\r\nMijn vrouw heeft speciaal een dag verlof genomen voor deze afspraak!\r\nIk vraag mij af of bulex die dag verlof en alle gemaakte telefoonkosten gaat betalen? NOT.\r\nDikke duim,bulexservice..........

We hebben een contract bij Bulex. Groot onderhoud is 3 maand geleden geweest. Sinds vorige week, springt ons ketel regelmatig af. Als men naar de klantendienst belt, is het meestal langer dan 20 minuten wachten...Ik bel zaterdag om een afspraak te krijgen, in de voormiddag al, maar de eerste vrije plaats is binnen 10 dagen. 10 dagen zonder chauffage en warm water bij -9 graden buiten? Onmenselijk! Ik vraag dat iemand langskomt in het weekend, tegen betaling dan. Er wordt mij gezegd dat er geen technieker beschikbaar is, en dat ik later moest proberen. Een paar uur nadien, zelfde antwoord! Ik moest nu zondag om 8u s' morgens terug bellen om zeker te zijn dat er iemand kan komen op zondag, wat nog duurder is voor de klant. Maar gezien de situatie, kan niet anders, men kan geen 10 dagen wachten op een afspraak...Ik bel dus zondag om 8uur , ik krijg dan bevestiging dat er iemand langskomt in de loop van de dag. Om 10u krijg ik telefoon van de technieker om te melden dat hij niet gaat...

In december zoals iedere winter.....foutmelding.....9dagen in de koude voor ze iemand kunnen sturen en dus ook geen warm water meer.....na het herstellen geen warm water meer.....normaal kwamen ze vandaag jaarlijks onderhoud doen, dus dacht kan het gelijk opgelost worden.....om 10.37 u telefoon technieker ziek....geen onderhoud geen warm water....nieuwe afspraak voor het warme water pas 30 januari voor het onderhoud 6 februari is dit nog normaal????\r\nDit is niet de eerste maal dat dit gebeurd.....Mijn raad voor iedereen koop nooit een...

Woensdagnamiddag (18/01/2017) stond onze cv in alarm (F11 en F13) dus geen chauffage en geen warm water; toen ik belde naar Bulex Services in Gentbrugge kreeg ik te horen dat ze pas in maart ?? konden komen...komaan zeg, putje winter. Dan eindigen ze het telefoongesprek met 'ik wens jou veel warmte en veel dekentjes gebruiken'...begrijpe wie kan!4 gezinsleden (letterlijk) in de kou! Naar de hoofdzetel gebeld en zij kunnen maandag (23/01/2017) komen. Dan toch maar naar de verzekering (kbc) gebeld voor dringende bijstand aan onze woning. Die sturen een technieker binnen de 24 uren. Deze morgen (19/01/2017) is er al een technieker langsgeweest, printplaat kapot, cv is 8 jaar oud (en de eerste 3 jaar constant miserie meegehad en zijn er al tal van stukken vervangen); waarschijnlijk wordt het morgen al...

Zondag meer dan drie uur gebeld, " al onze lijnen zijn bezet",maandag: iemand aan de lijn, we geven type door van toestel en de foutmelding , dinsdag namiddag komt er een technieker, hij belt aan bij de buren, we stellen ons vragen bij zijn nauwkeurigheid, hij denkt dat het moederbord stuk is, haalt een bestoft, niet nieuw bord uit zijn auto, installeert het, oei het past niet, niet gemerkt op voorhand, een nieuwe ventilator heeft hij niet bij, ondertussen wat gebel met collega's, geen oplossing,ongehoord dat ze om 16.30u niet in staat zijn om een wisselstuk te bekomen in Gent, ze zullen woensdag bellen!conclusie: totaal inefficiënte, incompetente dienst die de missie van het bedrijf niet naleeft, we informeren ons over alternatieven, de Bulex is niet bedrijfszeker en de dienst na verkoop functioneert niet.Jammer ik zou zo graag een positieve reactie schrijven , dat past beter bij wie wij zijn ...

Druk daalt tot 0,0bar. Als ik druk bijsteek tot 1,5bar werkt de boiler weer een paar uur. Iedere ochtend ligt hij af, ligt er plas water onder en heb ik geen warm water. Expansievat al 2x laten vervangen. De wanhoop...

Ik krijg dan de melding van F24 zet hem terug aan maak lawaat en valt terug uit .\r\ndan krijg ik de melging van F...

Ze kennen er alles van bij Bulex .... \r\nFoutcode F8, ventilator maakt brommend lawaai dus geen warm water, geen verwarming .... ja we kunnen niet komen voor dinsdag (17/1) maar weet je, je kan morgen bellen en 65 € extra betalen plots is er ineens dan wel een technieker die kan komen, allez misschien is het dan wel zondag dat ze komen ....\r\nIs niet de eerste keer dat toestel defect, tweede herstelling dit jaar... ik zou beschaamd zijn in hun plaats. (3 x op een jaar naar 1 klant voor herstellingen noemen we dit kwaliteit ?...

Toestel pas enkele jaren oud, voortdurend problemen. Nu weer F8 (ventilator). Soms doet hij het, soms dan weer niet. Had tot vorig jaar onderhoudscontract, duur maar weinig resultaat. Vorig jaar dan maar opgezegd. Nu weeral een probleem dus. Denk er ernstig over al een nieuwe CV-ketel (van een ander merk uiteraard !) te laten plaatsen ook al is dit toestel pas een paar jaar oud. Zal me weeral veel geld kosten maar gemoedsrust is ook iets waard. Bulex \'service\'. Goede grap (op kosten van de consument...

Elk jaar moet ik deze veranderen een geluk dat ik het zelf kan maar dan nog kost het mij +/- 110€ aan...

Foutcode F8 op themacondens F37/50, van nog geen 5 jaar oud. Nieuwe ventilator nodig in toestel. Geen verwarming of warm water meer.\r\nGebeld op 30/12/16, ok geen makkelijke periode maar dat geldt voor ons met een kind van 1jaar en zonder verarming ook. \r\nEerstvolgende datum dat we kunnen komen.... Maandag 9/1/17... Hoe laat? Geen idee, in de loop van de dag. \r\nNergens ook geen wisselstukken beschikbaar voor andere, niet bulexgerelateerde techniekers, die wel willen helpen. \r\n\r\nDe schaamte voorbij noem ik zoiets....

Heb al jaren onderhoudscontract met Bulex. Jaarlijkse premie voor 2016 reeds betaald, maar als blijkt dat er een panne is moet ik meer dan een week wachten op een technieker. Geen warm water, geen CV, 8 mensen in huis... Dit kan geen enkel firma zich permitteren, behalve bulex?...

Na afspraak,eerste vraag van technieker bulex service heb je een handleiding van uw toestel.na telefoontje aan een collega hoor ik hem de vraag stellen,heb jij al ooit het besturingssysteem afgeregeld.week nadien komt de hoofdtechnieker langs,probleem is nog verergerd.gelukig nog in garantie periode.trek nu gewoon stopcontact...

Zijn 5 keer langs geweest vooraleer het juiste stuk vervangen werd. Factuur 750,00...

Wij hebben een technieker gebeld op 1 december 2016, daar onze bulex het niet meer deed. Toen we jullie aan de lijn hadden, kon er een afspraak gemaakt worden op MAANDAG 5 DECEMBER(?!). Dit terwijl er een onderhoudscontract is… het kan toch niet dat iemand 4 dagen moet wachten op een herstelling, dat is geen service.(ELKE ANDERE leverancier/merk staat bij panne binnen de 24 uur ter plaatse!) Het is al iedere keer dat jullie moeten langskomen dat er problemen zijn ivm het langskomen of dergelijke…. Het is niet evident om hier zonder verwarming en warm water te zitten met twee kinderen. Toen het echt niet anders ging dan een afspraak op maandag te maken, was er afgesproken dat jullie zouden verwittigen wanneer er iemand zou zijn. Groot was ook mijn verbazing toen de technieker belde om 14.00 uur om te zeggen dat alles in orde was, en dat er veel werk aan geweest was. Toen ik thuiskwam en de factuur zag, kon ik mijn ogen niet geloven….. 460 euro voor de herstelling !!!! Er...

SERVICES VER TE ZOEKEN heb een onderhoudscontract met Bulex - op voorhand betalen voor jaarlijks onderhoud - zij bepalen wanneer ze komen, indien het niet past moet je zelf afspraak maken - na 30 min aan telefoon te hangen afspraak gemaakt - technieker niet gezien op afspraak, Bulex laat niks weten - boze mail gestuurd, antwoord, nieuwe afspraak maken - terug 30 min aan telefoon voor afspraak, - op dag 2de afspraak, telefoon dat technieker ziek is en dat ik nieuwe afspraak moet maken al twee dagen verlof voor niks...

Heb sinds zondag geen verwarming en geen warm water meer, vriestemperaturen buiten en 15 graden in huis, heb een omnium plus contract met BULEX, probleem is gekend en wisselstuk is beschikbaar, maar de aangekondigde technieker komt niet op afgesproken moment.\r\nPas na 4 dagen (in het beste geval) zal de herstelling worden uitgevoerd. Ik ga de volgende dagen op hotel logeren en de factuur aan Bulex overmaken. Mijn tip(s) voor andere gedupeerden: contact opnemen met de juridische dienst van Testaankoop indien je lid bent (= gratis), contact opnemen met je brandverzekering om via de rechtsbijstand een schadevergoeding af te dwingen, klacht indienen bij ECC (= European Consumer Centre). Dat kan meestal online en kost niets. Ik ga ook op zoveel mogelijk forums en websites dit verhaal plaatsen zoals op Facebook, via Twitter, forum Testaankoop,...

De gasketel doet het niet meer. Ondanks omniumcontract (en slogans in hun marketingmateriaal als \'wij zetten alles op alles voor een doeltreffende en supersnelle service) moeten we 8 dagen wachten voor er iemand kan komen voor herstelling. Geen verwarming/ geen warm water met baby van 4 maanden en kind van 2,5...

Blijkbaar ben ik hier niet de enige die een Bulexklacht heeft... ct CNTR-0001351937: loopt tot 5/10/16. Voor volgend contract dat vanaf die datum loopt, krijg ik verzoek tot betaling op 15/09/16. Ik betaal, zoals alles, onmiddellijk. Op 04/10/16, één dag voor het aflopen zeg ik mijn contract op (reden: verhuis en het is NIET mogelijk een dergelijk contract nieuwbouw over te dragen naar nieuwe bewoners!). Na oneindig veel mails en telefoons krijg ik slechts 137,80 eur van de 186,97 eur terug. 49,17 eur te kort dus. Na nogmaals tal van pogingen tot contact: \"Wij storten enkel het onderhoudsdeel terug en niet het risicobedrag.\" Oneerlijke praktijken gezien nooit ook maar één dag van het nieuwe contract genoten...

Ik had een probleem met m'n gas ketel. Na m'n verlof kwamen we thuis werkte de gas ketel ineens niet meer. Dus bulex gebeld voor een afspraak. Nota bene ik heb maar een 2 jaarlijkse contract voor een onderhoud. dus ik moest sowieso betalen voor een interventie. Dus technieker kwam thuis na 20 mins was het in orde. Ze waren 30 mins weg en paf terug was er een probleem. Dus 125 euro betaald voor niks. Direct gebeld voor een afspraak na 1 week wachten. Kwam de technieker terug, warmte wisselaar vervangen alsook de overdruk klep. Alles terug opgestart en klaar. Nog eens 127 euro betaald voor de onderdelen. En na 30 mins terug alarm en de ketel werkte niet meer. Dus direct gebeld naar de klantendienst en na 1uur stond die technieker terug. Van alles geprobeerd en uiteindelijk na 1u, ja sorry meneer u ketel moet vervangen worden die is stuk?!, Ik heb dan een externe bedrijf bijgehaald en na 10mins was het in orde!!! Een onderdeel van de pomp was blijkbaar defect....

- Mijn contract werd initieel afgesloten in October, een drukke periode voor jullie blijkbaar waarop niet geanticipeerd wordt. Ik krijg telkens mijn factuur maar voor een afspraak voor onderhoud moet ik bijna jaarlijks altijd zelf contact nemen om iets vast te leggen. \r\n- Is al gebeurd dat ik speciaal verlof neem voor het onderhoud en dan bellen jullie dit doodleuk af, de dag van de afspraak !\r\n- Als ze langskomen voor onderhoud, heeft mijn ketel nadien altijd een problem, mijn man moet dan steeds alles terug openvijzen en nog eens stofzuigen en dan lukt het terug !\r\n- Als ik jullie telefonisch wil contacteren is er een verschrikkelijke wachttijd.\r\n- Ik heb onlangs een brief gekregen dat ik eerst mijn schoorsteen moest laten vegen hoewel ik niet beschik over een type B aansluiting, dit stond verkeerdelijk in jullie systeem (ik heb een themaclassic 24 “F” ).\r\n- Onlangs had ik een technisch probleem, jullie konden pas 1 week later een afspraak voor herstelling maken ! 1...

Wij hebben een Bulex Thema tek C25 gekocht in Juni dit jaar, wij krijgen altijd de fout F.36, Bulex heeft hier 3 maal geweest en zeggen dat er problemen zijn met de schouw ik woon op een appartement 7de verdieping, de 1ste maal zeggen ze dat de schouw niet trekt, de 2de maal hetzelfde, de derde maal dat ze komen trekt de schouw te hard, tot daar toe, De ketel valt stil op 40 graden, we hebben af en toe warm water, als ik de ketel reset met de kraan open heb ik warm water, na een uur moet ik niet meer proberen want dat lukt niet meer. De laatste technieker zal ik het maar noemen daar heb ik het aan uitgelegd, Maar die bewuste persoon heeft daar niets aan verholpen hij heeft wel een factuur gemaakt van 180 euro, Dus nu zitten wij hier met een nieuwe ketel die niet werkt. en het wordt kouder dat...

Mijn gasboiler was stuk , ging niet meer aan .. Blijkbaar lag het aan de temperatuursensor die kapot was en hebben een nieuwe ingestoken.. allemaal goed en wel 142 euro voor 20 minuten werk. De stagair draait ook de vijzen in , maar er mankeert nu een vijs voor het toedoen van de voorkant.. Dagen later begin mijn boiler te borrelen .. Wat vreemd is de laatste keer ik keek stond mijn boiler op 110°C .. maw je hoeft geen technieker te zijn om te weten dat water kookt bij 100°C en ze hebben de temperatuursensor niet goed ingesteld.. Gewoon vervangen zonder controleren dat iets klopt nu zou ik weer 120 euro minstens moeten betalen doordat zij hun werk niet goed gedaan hebben... Geldmelkerij noem ik het .....

Op maandag 30 oktober is een technieker langs gekomen voor het 3-jaarlijks onderhoud van mijn ketel. Op dinsdag 1 november had ik geen warm water meer. Dit doordat de ketel oververhit was volgens de technieker die langs kwam. Hij had ook zonder mijn toestemming de temperatuur verlaagd.\r\nOp woensdag 16 november had ik weer geen warm water. Op donderdag 17 november bel ik voor een nieuwe afspraak. Deze verliep telefonisch al heel rampzalig. Dit heeft mij in totaal 40 minuten gekost. (Mijn enige pauze tijdens een werkdag) Vermits dat een telefoniste zo slim was om na 2 wachtbeurten de telefoon per ongeluk neer te leggen.Oké dit kan gebeuren! Maar, dit zorgt ervoor dat na een halfuur geduldig wachten je geduld wel op begint te raken. Tijdens die afspraak vroeg ik voor een afspraak na 16 uur. Dit was onmogelijk waardoor ik speciaal die dag verlof moest nemen. Vanaf 13 uur zou er iemand langskomen. Die dag kwam er iemand langs om 18 uur. Dit als gevolgd dat ik helemaal voor niets een...

Begin november kwam een Bulex technieker langs om de electronische sturing van mijn Thermomaster te vervangen (veel voorkomend probleem - huisje knippert op display en verwarming slaat af en aan --> +350 EUR om te vervangen). Daarbij stelde de technieker vast dat het verwarmingslichaam van de ketel moest vervangen worden - het onderdeel was evenwel niet in stock; Bulex zou binnen de week contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.\r\n\r\nDikke twee weken later nog niets gehoord van Bulex, dan maar zelf contact opnemen: gisteren 20\' aan de lijn om te horen dat de techniekers al naar huis waren en vandaag terug te bellen. Vandaag opnieuw 15\' aan de lijn om te horen dat dit cruciale stuk nog steeds niet in voorraad is...

Ik probeer al 2 dagen bulex te bereiken voor een probleem/herstelling. Verder dan het menu geraak ik niet, ik heb zelfs al meer dan 30 min. gewacht, maar niemand neemt af. Bulex/Vaillant laat ECHT wel mensen in de kou staan. Ik heb nu via hun website gevraagd om contact op te nemen, maar als ik het hier zo lees moet ik niet veel hoop koesteren. Ik heb een onderhoudscontract, factuur is altijd tijdig...

I wil een afspraak voor 17.nov.2016 ANNULEREN. Brander doet het...

- ik vind het al niet kunnen dat je op voorhand moet betalen voor hun service\r\n- zij bepalen wanneer ze komen, als het je niet past kan je een nieuwe telefonische afspraak maken \r\n waar je zeker 15 minuten en zelfs langer een muziekje te horen krijgt\r\n- als je dan een dag gekozen hebt kunnen ze niet bepalen wanneer technieker komt \' in de loop van de dag \'\r\n- dan neem je een dag verlof en krijg je geen technieker over de vloer , of zoals bij de buren na 18u\r\n\r\nSERVICE VER TE...

Geachte ,\r\nIk wens het contract niet meer te verlengen .\r\nHet gaat over het contract nr ord-0018195465\r\nVerhaert Sylvain\r\nTorenhoflaan 44\r\n3110 Rotselaar\r\nBij deze verwacht ik geen facturen meer .\r\nVriendelijke...

Koop nooit een bulex; Mijn themacondens f30/35 is al stuk voor de 3e keer in 3 jaar. Eerste waterpomp, dan electronica, dan gasklep. Zo kan je als bulex wel veel geld verdienen aan wisselstukken. Misdadigers zijn...

Ik centraliseer het onderhoud van 8 ketels voor een appartementsgebouw.\r\nAl 2x op rij bel ik voor een fout in de facturatie (bulex factureert vooràf, en na betaling voeren ze pas onderhoud uit)\r\nAls je hen belt duurt het minstens een half uur eer je de juiste persoon aan de lijn hebt?\r\nAbsolute...

Sinds deze morgen weigert onze verwarmingsketel nog te branden, telkens hij ontsteekt komt er een symbool (huisje) op. vandaag 1 november gebeld, en was verbaasd dan ze opnamen. maar voor een depannage moeten we wel minimum 3 dagen...

Onze bulex springt constant af en geeft dan melding dat hij niet goed afzuigd . ze hebben dan een gat in de muur aan de zijkant komen maken en hebben de afzuigbuis zo naar buiten geleid maar deze is gewoon open en bloot en zit niets van klep of afzuiging op . is dit gevaarlijk voor ons ?...

Het heeft drie weken geduurd alvorens een herstelling heeft kunnen plaatsvinden. Hersteller heeft hersteld en factuur moest onmiddellijk betaald, 300 €.\r\nDezelfde dag nog viel de ketel voortdurend uit...., de herstelling werd niet echt gecheckt door de hersteller....moeten we nu nog 3 weken wachten vooraleer er weer iemand...

Heb vd week twee keer proberen bellen nr hen zonder resiltaat. -De eerste keer had ik na 20 minuten muziek nog niemand ad lijn. -De dag nadien heb ik het na een kwartier terug moeten opgeven. -Nadien een mail gestuurd en heb na twee dagen nog steeds geen reactie gekregen. Ik heb een onderhoudscontract ,faktuur was mooi in tijds betaald. Wat moet ik zeggen als er brand zou uitbreken door mijn ketel en er geen onderhoud is gebeurd binnen de wettelijke...

Na tientallen minuten wachtmuziek niemand aan de lijn krijgen. Ook op mails geen antwoord krijgen....

Na tientallen minuten wachtmuziek niemand aan de lijn krijgen. Ook op mails geen antwoord krijgen. Allemaal op een weekdag. Betalen wel jaarlijks voor...

Contract werd aangegaan per 11/2015 - 3x getracht om een technieker langs te laten komen voor onderhoud. 3x thuis gebleven en gewacht. Techniekers niet langsgekomen, Bulex heeft enkel voor 1 afwezigheid een verklaring. Intussen is het pand verkocht en weigert Bulex de betaalde factuur terug te betalen. Nochtans werd het contract duidelijk niet uitgevoerd omdat er kortweg geen afspraken te maken vallen. Altijd tevreden geweest van de service - laatste jaren...

Zaterdag morgen 8/10/2016 om 10uur gebeld naar Bulex service 02/431/8006 met de uitleg dat de Bulex niet meer werkt,dat er F1 vlam fout me postcode doorgegeven en overeengekomen dat er iemand zou komen dezelfde dag 120 euro + 65 euro omdat het zaterdag is. Geen probleem zei ik als we daarmee geholpen zijn. Er is echter niemand komen opdagen,ik probeerde nog te bellen maar het kantoor was al gesloten.De dag erop krijg je dan telefoon ,dat er een klein vergisinkske is gebeurd dat ze zich van regio hebben vergist en of ze vandaag zondag 9/10/2016 mogen komen. Ik vind dat niet zo een klein vergisinkske heb ik gezegd 12 uur wachten voor niets om dan nog bij iemand anders te moeten gaan douchen,en dan vragen of je dezelfde afspraak op zondag nog eens ziet zitten? Ik heb toegezegd als ze voor 12 uur kunnen komen neen dus! ondertussen past het niet meer voor mezelf tot 19/10/2016 daar ze na 18 uur in de week niet kunnen...

Geachte\r\n\r\nIk rij al 30 jaar elke dag naar Brussel maar wat ik deze ochtend meemaakte was ongelofelijk. Toen ik rond 8u25 naar het werk reed en een kruispunt opreed moest ik stoppen om fietsers die van rechts kwamen voorrrang te verlenen. Plots begon een werknemer van jullie die met een camionette reed met nummerplaat 1 EES 851 te claxoneren. Een paar straten verder sneed hij mij de weg af als ik naar links afdraaide en zette dan om nog wat te spotten zijn 4 richtingsaanwijzers even op. Ik kon nog net een aanrijding vermijden. Indien hij mij zou aangereden hebben was hij zeker in fout. Hiervan heb ik getuigen. Eenmaal aangekomen op de Emiel Boxstaellaan nam hij de busstrook om de file die er stond voorbij te rijden. Hij maakte dus weer een overtreding. Hij was misschien gehaast maar zo een agressief rijgedrag waarbij de verkeersregels dan nog worden overtreden zou ik als bedrijfsleider niet dulden.\r\nIk vond dat het mijn plicht was om dit te melden en hoop dat jullie de nodige...

Bulex plaatst een verwarmingsketel in mijn nieuwbouw in opdracht van sleutel op de deur firma Sibomat.\r\nOmdat schrijnwerkerij van Sibomat de rolluikkasten met schietnagels aan elkaar zet hebben die door de leidingen van verwarming nagels geschoten. Gevolg bij voorlopige oplevering en opstart CV ketel al snel natte vochtplekken in planfond gyproc.\r\nSibomat hersteldienst komt langs en moet water uit leidingen laten van CV terwijl ziet die persoon dat het expansievat van de Bulex stuk is en lekt en volgens de hersteldienst een fabricatiefout (want toestel was nieuw en nog nooit gebruikt).\r\nZowel Sibomat als Bulex willen geen nieuw toestel plaatsen. Ondertussen expansievat na zoveel keer herstel steeds stuk.\r\nIk kan aanraden zowel bij Bulex als Sibomat geen klant te...

Toestel binnen de twee jaar na installatie stuk. Zou niet mogen (is nieuw toestel). Technieker komt wisselstukken steken. Ondanks toestel nog in garantie is, wordt de factuur aangerekend en opgestuurd aan huurster, die het overhandigt aan eigenaar. Eigenaar schrijft BULEX aan met verwijzing naar de garantie. 5 maand later nieuwe factuur aan huurster, die het overhandigt aan eigenaar. Eigenaar belt met Bulex en medewerker geeft toe: toestel in garantie/factuur onterecht en raadt aan om dit aangetekend te melden. Eigenaar schrijft aangetekend en verwijst naar garantie. 5 maanden later nieuw factuur, ditmaal rechtstreeks aan eigenaar. Eigenaar belt opnieuw, krijgt opnieuw gelijk: toestel in garantie/ factuur onterecht. Hierover gemaild met dienst. Geen resons. 5 maanden later toestel opnieuw stuk, zelfde wisselstuk kapot/druk valt opnieuw weg. Is dus een slecht toestel en Bulex stuurt er dan nog een factuur voor! Nu heeft Bulex zelfs een incassobureau ingeschakeld voor een factuur over...

Reeds 5 x krijgen we van Bulex een datum voor het onderhoud van onze ketel en reeds 5x dat we die dag verlof nemen voor niets of niemand.\r\nEr komt dan altijd zogezegd iets tussen, maar ze verwittigen zelfs niet dat ze niet komen. Je neemt al verlof wanneer je het zelf niet wil, durft de deur niet uit want dan gaan ze er net staan en om half 5 zit je nog te wachten.\r\nNa enkele keren de klantendienst gebeld te hebben, hebben ze deze dienst/afdeling opgedoekt. Tja als je geen klantendienst hebt kunnen ze ook niet hun beklag doen. Het is dat de huisbaas terug een Bulex wou voor het onderhoudscontract want als het aan mij lag was het alles behalve...

Ik lees op deze site dat het bij bulex niet ongewoon is dat je een afspraak maakt voor onderhoud of herstelling, maar dat de technieker gewoon niet opdaagt. Nu weet ik dat ook : een afspraak die drie maanden op voorhand is gemaakt én door bulex zelf via sms bevestigd de dag voordien, blijkt geen garantie. Bij navraag blijkt men het \'vergeten\' te zijn. Geen excuses, geen verwondering; Dat is bij bulex namelijk een gewone zaak, men stelt aan de klant voor om een nieuwe afspraak te maken. Punt. En dan moet je hopen dat men dan wel zal komen. ...

Interventie BULEX op 9 en 12 december 2015.\r\nWij zijn eigenaar van een appartement \r\nWij hebben een onderhoudscontract waarin is opgenomen het onderhoud en de verplaatsing voor herstellingen, geen stukken.\r\n\r\nBegin december 2015 lekt de Bulex ketel zodanig dat de druk weggaat en de ketel niet meer kan werken. Huurder neemt contact op met Bulex-onderhoudsdienst en deze komen op 09 december 2015 ter plaatse. Er worden om 282,38 euro wisselstukken geplaatst.\r\nNog dezelfde avond valt de machine terug stil, terug de druk die weggaat.\r\nIk bel naar Bulex en leg hen de situatie uit en zij zullen iemand sturen op 12/12, \r\nOp 12/12 komen ze de herstelling doen en terug wordt er om 239,14 euro aan stukken geplaatst.\r\nDe uitgenomen stukken werden achtergelaten in de doosjes van de nieuwe stukken; er wordt geen verplaatsing gerekend.\r\nIk weet niet welke stukken werden vernieuwd maar deze oude stukken (met verpakking van nieuwe) werden achtergelaten:\r\n- S1020800 (driewegkraan +...

Bij warm weer, of zelfs wanneer de verwarming uitstaat, slaagt de bulex aan en het is niet door warm water afnamen. Ik heb een Thema condens 30/35 B1. ookal staat de wenstemperatuur slechts op 22 *C, toch warmt hij intern het water op tot 60*C, ook wanneer de thermostaten op het minimum, of de schoufages...

Vorig jaar 24/04/15 eerste onderhoud van de cv ketel. Wanneer alles opgemaakt word direct omnium contract opgemaakt voor 24 maanden en direct betaald via mobile bank terminal technieker dit wil zeggen tot 24/04/17. Nu januari terug factuur voor 24 maanden. Alles uitgelegd telefonisch en mail alles in orde maand later 1ste aanmaning terug alles Door gemaald van contract en betalingsbewijzen. Nu terug 2de aanmaning voor hetzelfde met dreiging incasso bureau en kosten. Kheb alles terug Door gemaild . Maar mijn geduld geraakt op....

Bulex ging vandaag bij ons langs komen nadat er een foutcode verscheen op de condensatieketel.\r\nEerst en vooral was gezegd door Bulex dat er iemand ging komen tussen 7u30 en 17u30 .... Geweldige klantenservice! Niet dus.\r\nMaar ze zouden wel een half uur op voorhand verwittigen als er iemand langs ging komen.\r\nOm 12u telefoontje van Bulex: \"er staat iemand aan de deur maar kan niet binnen\". \r\nEuhmm... OK maar er heeft ons NIEMAND verwittigd een half uur op voorhand !!!! \r\nResultaat: PECH. Ge zult een nieuwe afspraak moeten maken....\r\nBULEX, 1 woord: SCHANDALIG...

2014 derde afspraak was pas prijs de vorige twee afgezegd ziekte technieker\r\n\r\n2015 zelfde laken een broek \r\n\r\n2016 je gelooft het niet ook van daag een derde afspraak moeten maken technieker terug ziek dat betekent per jaar drie dagen verlof nodig om je bulex te onderhouden!!!! \r\n\r\nwelke compensatie hangt daarvan drie jaar gratis onderhoud...

Is wel een beetje schandalig heb al een maand geleden betaald en jullie hebben nog geen contact opgenomen om onderhoud van ketel.\r\nDat is al de derde keer dat dat gebeurd is jullie zeggen altijd dat gebeurd niet meer.\r\nSorry maar ik betaal niet meer op voorhand.\r\nContract loopt van 15/06/2016 tot 14/06/2018 die dag is al voorbij en nog niks gehoord is er echt over vindt ik.\r\nZou toch een vergoeding willen of ik zeg mijn contract gewoon op heb al die jaren altijd stipt betaald maar van jullie service kan ik dat niet zeggen.\r\nfactuur nr. 26047017\r\ncontract: CNTR-0001126131\r\nP.S. factuur sturen da vergeet je wel niet he geld ontvangen.\r\n \r\nDas gerry\r\nSparrenweg 17\r\n3560 Lummen\r\n \r\nHopend op een snelle...

Dat is geen afspraak , een afspraak is een welbepaald moment op een dag , geen dag ……………\r\n\r\nService ??? \r\n\r\n10 min bellen om binnen te geraken , om te horen dat je 4 dagen later kan komen na zenden van een sms van een technieker,\r\ntopchirurgen geven nauwkeurigere afspraken , een aanfluiting jullie...

Bulexketel geplaats 2011. 2jaar moeten wachten op 1ste onderhoud eerst betaald dan komt technieker, nog extra kost betaald.\r\nweek erop terug factuur voor onderhoud van volgend jaar al. nu dreigen met verhoging van de kosten indien ik niet...

Contact 1: afspraak gemaakt voor het onderhoud van de ketel voor de middag --- dagje verlof voor genomen --- dag zelf telefoon dat de technieker ziek is --- lastig maar OK dat is mogelijk, nieuwe afspraak gemaakt voor 3 weken later ... terug dagje verlof dan maar ...\r\nDag zelf telefoon dat de technieker niet kan komen en er geen andere beschikbaar is ---- ik vraag wat is dan de oplossing --) andere afspraak maken meneer ...\r\n\r\nWat een K\"Tfirma is me dat ... NOOIT MEER...

In 9 jaar tijd is dit nu de 3de warmtewisselaar van Bulex die stuk is.\r\nEen nieuw wisselstuk plus het plaatsen er van kost iedere keer +/- 300€.\r\nMet andere woorden, dit heeft me eigenlijk een nieuwe bulex gekost aan wisselstukken.\r\nHet zou toch langer moeten meegaan. \r\nEen koude douche nemen is niks anders dan...

Technieker had geen twee minuten tijd om te wachten tot klant van 91 jaar oud de deur kwam open doen .\r\nIk firma E.G.I.B. bvba heb een bericht gekregen om 13.05 uur dat hij op komst was .\r\nHij was er om 13.35 uur en was terug weg om 13.37 uur .\r\n...

Als ik de CV wil aanleggen duurt het heel lang voor deze aanslaat en brand....

Deze week kregen wij een factuur in de bus van 151 euro voor onderhoud van onze ketel . \r\nGezien wij nog geen onderhoud kregen nemen wij telefonisch context met bulex waarbij wij meer uitleg vragen .\r\nEen zeer onbeleefde dame zegt ons doodleuk dat wij eerst de factuur dienen te betalen en dan zal er later een onderhoud uitgevoerd worden .....ik dacht het niet ! \r\nUitleg aan de telefoon : ja mevrouw dat werkt hier zo en als je niet akkoord bent dan bent u vrij om op een ander te gaan . Bij deze zullen wij niet twijfelen...

Via telefoon pas week later herstelling TEGEN cash BETALING ... of ze komen niet langs ! zeer arrogant aan telefoon ketel werd 6 maand geleden pas door Bulex...

Ketel van 2009 binnenin volledig doorgebrand door gekende constructiefout van deze ketel. ipv ketel te vervangen komen ze alles in de ketel vervangen - wel 4 dagen wachten op herstelling, gezin met 3 kinderen bijna week zonder...

Installatie november 2007\r\n\r\nWelke kosten kan je verwachten als je een Bulex hebt:\r\n31/08/2011 driewegklep + ander stukje vervangen = €133,77 (korting gezien er een 2 jaarlijks onderhoudscontract werd aangegaan)\r\n21/11/2013 onderhoud\r\n20/03/2014 driewegklep (opnieuw) = €216,66\r\n18/03/2015 Printplaat = €311,64 \r\nna de werken blijken de problemen nog steeds niet opgelost, daar ik op reis vertrok wordt de herstelling pas op 30/03 gepland.\r\n30/03/2015 stekker driewegmotor werd na vervangen printplaat niet goed verbonden.\r\n27/05/2015 onderhoud - toestellen van dat type hebben blijkbaar een probleem met de warmtewisselaar - wordt gecontroleerd - er wordt een lek gedetecteerd. Stuk wordt besteld. \r\n10/06/2015 Vervangen warmtewisselaar.\r\n18/02/16 onderhoud\r\nop 03/03/2016 merk ik op dat de verwarming niet werkt (een maartse gewoonte intussen). Ik zie dat het toestel zelf aangeeft dat er 0,0 druk op staat. Het extern expansievat staat eveneens op 0.00. Nadat ik...

Bulex heeft afspraak afgemeld met de reden verkeerd stuk besteld. Afspraak was op woensdag namiddag. Afmelding op woensdag omstreeks 16 uur. Misschien wou de monteur niet lang werken en heeft die de klassieke smoes gegeven. Afspraak lag al enkele maanden vast en ik heb mij hiervoor een dag verlof moeten voor nemen....

Afspraak gemaakt al 2 weken op voorhand, dag zelf bellen ze doodleuk de afspraak af waarom dienen wij dan verlof te nemen????\r\nVoorstel van hun is neem gewoon op een andere dag...

Ik kreeg vanmorgen een bevestiging van afspraak per e-mail(zondag, 6 maart 2016.). Ik ben heb echter geen afspraak gemaakt voor 7 maart 2016. Dus ik stel voor, dat die afspraak wordt uitgesteld na 24 maart 2016. Ik heb een vlucht naar Berlijn geboekt voor 7 maart 2016, dus ik ben er niet. Ik heb ook nooit een briefje,, noch een telefoontje van Bulex gekregen. Bij problemen zal ik me aan de ombudsman energie wenden. Dit is not done!!!!!!....

Reeds 2x in december technicus over de vloer gehad voor herstelling aan de bulex ketel. Was toen hard aan het lekken. Nu voor de 3de keer wakker worden met een lekkende ketel... En zien dat half je appartement onder water staat, mits de emmer die ik er nu al voor de veiligheid permant liet onderstaan... Fijne zondagmorgen. Dus nu wachten om te zien binnen hoeveel dagen ze iemand kunnen sturen om het nogmaals BETALEND \"op te kunnen lossen\". 3x in 4 maanden meer als 150 euro betalen is mij te veel van het...

Tel op 22/2 naar bulex niemand kon komen, alle techniekers in opleiding pas woensdag, verkeerde diagnose gesteld door technieker en gaf aan dat hij niets kon doen.Mijn man heeft dan ook gezegd dat hij kon vertrekken maar dat de factuur niet betaald wordt. Opnieuw tel naar Bulex volgende technieker komt langs op 26/02/2016 stelt de juiste diagnose maar de stukken kunnen ten vroegste komende woensdag 2/3/2016 geleverd worden!Kostenraming is wel veel,en valt net 5 maand buiten de garantie want boiler is slecht 5 jaar en 5 maand! Hierover pas na 5 dagen bellen en sleuren definitief antwoord geen garantie. Nu woensdag 2/3/2016 om 15.15uur nog niemand gezien dus zal twijfelachtig worden of we vanavond warm water en verwarming zullen hebben maar de facteur nl 70€ van de eerste technieker viel zowaar wel al in de bus maar hiervoor gaan we verder want als iemand iets fout doet of niets doet dan zal de factuur hiervoor niet betaald worden! En eerlijk gezegd als de kosten zo hoog oplopen is...

Vandaag 24/02/2016 mijn bulex is volledig uit, ik heb de stekker eruit getrokken en terug in gedaan, on off gedaan, maar nieks .... dus geen chauffage , geen warm water. ik heb een omnium contract bij bulex dus heb ik gebeld , eerst geen afspraak voor 03/03/2016 dat wil zeggen een week zonder chauffage en warm water en we zijn in februari, ik reclameert, ze ging kijken ... heb dus een afspraak op 26/02 dat is nog 2 dagen zonder chauffage en warm water, nog goed dat ik niet met kleine kinderen zit... en als ik iets zegt zijn ze nog onvriendelijk.... het is also ze me een gunst doen, maar ik betaal we ervoor ... vandaag ben ik thuis, voor vrijdag moet ik nog mijn plank trekken om hele de dag thuis te zitten want ze kunnen mij niet zeggen wanneer ze gaan komen, en ben ik daarmee niet tevreden, ga ik later een afspraak moeten nemen!!! dat is SERVICE...

Op zeven jaar tijd reeds twee ernstige tekortkomingen met bulex condensatiewandketel F25. Eerste keer problemen met drukvoeler. Na telefonisch beroep bij bulex meer dan week moeten wachten op komst technieker die geen wisselstukken bij had en slechts iets kon doen na afsluiten onderhoudscontract. Probleem goedkoop opgelost door zelf drukvat te laten bijhangen. Nu, na twee jaar opnieuw probleem : code f 11, zijnde communicatiefout interface met volgens handleiding als oorzaak een slechte aansluiting tussen hoofdkaart en gebruikersinterface. Alles laten nazien door beroepshersteller en zelfs de hoofdkaart laten vervangen, maar opnieuw zelfde foutcode f11. Zopas enige juiste bslissing genomen : Ketel van Bulex BUITEN en neiuwe ketel in de plaats. Foei !!! Dat een firma zo'n slechte service mag en kan afleveren in deze tijd...

Verwarmingsketel 2 jaar oud!!!!\r\nAfspraak \r\nmet 3 dagen wachten en dan laten de klant zitten in de kou...zonder...

Iedere dag slaat de bulex in rood dus geen verwarming!!!! na telefonisch kontakt kreeg ik te horen dat ik min 5 dagen moet wachten op een hersteller waarom dan zoveel betalen voor onderhoud als zelfs niemand beschikbaar is om in nood te helpen ik heb dus geen verwarming en echt veilig is de toestand niet vind...

Gisteren afspraak in de namiddag,om 16u nog niks gehoord dus nr bulex gebeld en daar zeiden ze me dat hij zeker nog ging langskomen. Om 17u47 sms gekregen van technieker dat hij onderweg is,niemand meer gezien of gehoord en ook niks van verwittiging. Halve dag verlof voor niks...

De installatie van de ketel gebeurde op 07/10/2014. De eerste herstelling gebeurde op 24/09/2015 ( zwaar kloppend lawaai bij opstarten).\r\nOp 19/12/2015 moet ik terug beroep doen op een technieker daar de ketel niet wil aanslaan. Blijkbaar was er bij de interventie van 24/09/2015 een contact niet of niet goed vastgezet. \r\nHet stoort mij echter wel dat ik de laatste interventie van € 63,60 moest betalen terwijl ik een omniumcontract 24 heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hier staat duidelijk vermeld dat ik recht heb op een tweejaarlijks onderhoud en alle herstellingen met inbegrip van de verplaatsing, de werkuren en de onderdelen!! Dus ook in het weekend.Ik heb ook wettelijk recht op twee jaar totale...

Zelfde klachten bij ons:\r\n\r\n- Voor het reguliere onderhoud moet je zelf aandringen. Uit zichzelf maken ze geen afspraak, hoewel de factuur voorafgaandelijk correct werd betaald.\r\n- Onze verwarming is vandaag stuk gegaan. Onmiddellijk gebeld naar de centrale diensten. Daar krijgen we het antwoord dat we 6 dagen moeten wachten vooraleer er iemand kan langs komen - in volle winter met 2 kleine kinderen in huis. \r\nBovendien niet bepaald...

Op 30 december heb ik eerste keer gebeld. bulex deed het niet\r\ntechnieker kwam heel snel er plaatse. defect was heel snel opgelost\r\nop 31 dec. kom ik binnen in de zaak; alles stond onder water.\r\nde technieker had een kraantje vergeten dicht te draaien .\r\nterug gebeld; want nu zat er teveel water op e verwarming\r\ntechnieker was weerom heel snel ter plaatse. stukken lagen los in de bulex; stukken werden besteld en na de middag vervangen door een andere technieker.\r\nvandaag op 4 januari kom ik in de zaak; en de verwarming doet het weer niet\r\ntechnieker komt na de middag , stukken moeten besteld worden, en kan pas op donderdag herstelling uitvoeren;\r\nik zit hier met een schoonheidssalon, nu al een week zonder verwarming, zonder water en een hoop waterschade . leuk...

De installatie van de ketel gebeurde op 07/10/2014. De eerste herstelling gebeurde op 24/09/2015 ( zwaar kloppend lawaai bij opstarten).\r\nVandaag op 19/12/2015 moet ik terug beroep doen op een technieker daar de ketel niet wil aanslaan.\r\nDe technieker van 24/09/2015 had blijkbaar een contact niet goed vast gezet.\r\nHet stoort mij echter dat ik een interventie van € 63,60 moet betalen terwijl ik een omniumcontract 24 heb. Hier staat uitdrukkelijk dat ik recht heb op:een tweejaarlijks onderhoud en alle herstellingen met inbegrip van de verplaatsing, de werkuren en de onderdelen. Er staat nergens in dit contract dat er moet betaald worden wanneer de interventie in het weekend moet gebeuren? Ik heb ook wettelijke twee jaar totale...

Wij betalen telkens netjes ons onderhoudscontract. We kregen een brief toegestuurd voor ons onderhoud en ze gingen komen, ne mens moet maar zorgen dat hij thuis is of anders een andere afspraak maken. Wij konden die dag nu uitzonderlijk niet wegens doktersbezoeken met onze zieke kids, heb dit een week op voorhand gemeld. Ok geen probleem ze zouden vorige woensdag komen, dus wij blijven thuis. Krijgen telefoon dat de technieker zich ziek heeft gebeld, pas op dit kan gebeuren dus ok geen probleem maar ondertussen uwe verlofdag naar de knoppen. Nieuwe afspraak vandaag in de vm, ne mens blijft dan opnieuw thuis. Maar neen geen kat gezien. Ik bel naar Bulex en daar zeggen ze er komt niemand langs vandaag mevrouw het zal niet meer lukken! Voila en daar staat ge. Nog ne dag verlof naar de knoppen. Geen geld en gene onderhouden Bulex!! Da maakt mij zo kwaad hé, moest ik maar zo mijn afspraken nagaan kmag al gaan doppen! Ze stelden mij de vraag of ze in de late namiddag op 31 dec mogen...

Heb Bulex en 2 andere firma's gecontacteerd voor een regulier onderhoud. Bulex belde terug en gaf aan dat dit tijdens de garantieperiode gratis was. Heb specifiek nogmaals vermeld dat er niets mis was met het toestel en of gevraagd of het dus echt gratis was en dit werd bevestigd. Uurtje later belt een ander bedrijf en deze waarschuwt me al voor bulex services.... De dag erna stond de technieker er (de winter ervoor waren en 2 herstellingen onder garantie en kon het niet sneller dan 3 dagen...). Nogmaals ook aan technieker gevraagd en deze bevestigd dat het gratis is.\r\nNa het onderhoud kan hij de optie "gratis" niet aanvinken in zijn computer zegt hij maar hij zal aangeven dat een factuur gestuurd moet worden en ik dien alleen een mail te sturen nar bulex services met de uitleg.U raadt het al. De factuur volgt wel en natuurlijk kan het volgens bulex services niet dat het tegen €0 is aangeboden. Ik probeer ze meerdere keren te contacteren en vraag ze ook om gezamenlijk naar de...

Bulexinstallatie geplaatst in nieuw huis. Heeft enkele uren gewerkt en de boiler begeeft het. De garage onder water. Dus geen warm water meer. Meer dan een week moeten aandringen om een technieker te contacteren. Deze moest het stuk bestellen en zou een week duren. Na een week krijg ik telefoon van de firma dat het stuk niet binnen is en opnieuw een week moet wachten vooraleer de technieker opnieuw langskomt. In afwachting geen warm water.\r\n\r\nIndien dit de serviceverlening is anno 2016 kan ik enkel me enkel afvragen wat de kwaliteit en betrouwbaarheid is van een dergelijke...

Niettegenstaande ik een onderhoudscontract heb moest ik 3 weken wachten voor een reparatie van mijn verwarmingsketel.\r\nna enkele dagen startte de verwarming terug; Bulex arriveerde na 3 weken en keerde onmiddellijk terug toen ik zegde dat de verwarming terug werkte.\r\n\"Dan kan ik hier niets doen was het simpele antwoord van de technieker.\r\nGrote verassing na enkele dagen rekening van 200 eur om binnen en buiten te gaan.\r\nHeb de rekening niet willen betalen en heb nu van bulex een incassobureau aan mijn...

Al 4 keer op rij maken wij een afspraak met Bulex voor het jaarlijks onderhoud. Wij nemen hier telkens een halve dag verlof voor omdat het tijdstip niet exact kan bepaald worden. Maar al telkens opnieuw komt er niemand opdagen, zonder enige verwittiging. Nochtans krijgen we de avond ervoor een berichtje voor bevestiging van de afspraak . Dit kan echt niet meer zijn. En dit gebeurt al 2 jaar op rij! Wij denken er sterk over om onze Bulex te laten vernieuwen door een andere firma waar de service wel goed...

Ik heb hier een vrij recente installatie, 3 à 4 jaar oud. Wanneer ik merk dat deze in panne is wanneer ik thuis kom bel ik meteen de firma die de installatie leverde. Gezien ik zelf redelijk handig ben heb ik na enkele instructies zelf geprobeerd het euvel op te lossen. Toen dit niet voldoende bleek te zijn nam ik weer contact met hen op, maar intussen was de diens gesloten. Bij de dienst na verkoop van het merk zelf (Bulex) kreeg ik hetzelfde te horen. Hoe is het mogelijk dag je geen service meer kan krijgen op een CV-installatie na 17u? Zelfs geen telefonische verhelping! Ik vind dit schandalig gezien de installatie nog behoorlijk jong is en toch wel wat centen gekost heeft ( warmtepomp, zonneboiler en gasketel )...

We hebben een bulex ketel en zitten al een week zonder verwarming. De klantendienst was ZEER onvriendelijk en (anoushka / leen). Ik ben uiterst ontevreden en overweeg gerechtelijke stappen. We hebben namelijk een onderhoudscontract....

Er is bij ons een herstelling uitgevoerd aan onze warmtepomp. Hierbij was gebleken dat er gas langzaam ontsnapte uit de leidingen. De opstart is door bulex zelf gebeurd. \r\n\r\nNu wil men ons laten betalen voor het herstellen van deze fout. Maar omdat bulex zelf het toestel heeft opgestart, diennen ze ook deze fout te hebben opgemerkt Ik heb al meereere malen contact opgenomen met hun facturatiedienst maar krijg nooit een...

Betreft / bulex thematek verwarmingsketel f 24 - 8 jaar oud. reeds tweemaal vulkraan moeten vervangen. Verwacht geen hulp via mail van de dienst na verkoop, je vraag wordt altijd ontweken, nooit geen duidelijke richtlijnen, de techniekers spreken zelfs de handleiding tegen. Zeer onvriendelijk, zelfs geen "met vriendelijke groeten" of dergelijke als afsluiter van een mail, echt boertig personeel. Het enige dat ze vermelden in een mail is het telefoonnummer van de technische dienst om een interventie te komen doen. Koop nooit geen Bulex, weggesmeten geld, en geen service tenzij je er bakken geld tegenaan smijt. Wat een teleurstelling is me...

Het probleem is de volgende: de kamerthermostaat reageert veel te traag, en geen aanduiding wanneer de ketel aansteekt, verder de fabrieksinstellingen staan veel te hoog...

Telefoontje (02/10/15) naar Bulex om, volgend op het onderhoud in 2013 door BULEX, een 2-jaarlijks onderhoud in te plannen.\r\nAntwoord BULEX: eerstvolgende mogelijke datum: APRIL 2016....................we komen alleen vroeger als u een onderhoudscontract neemt met een jaarlijks onderhoud (wat niet verplicht is). Maar als er een andere installateur onderhoud doet, vervalt de...

Ik heb een duur contract en heb recht op onderhoud en als er iets is moeten ze onmiddellijk komen! Vandaag na twee keer bellen niet tevreden over hun service! Kreeg geen informatie en ook geen technieker die langskomt VOOR dinsdag! Ik heb kinderen, geen warm water en verwarming en ben bang van...

Beste,voor de tweede maal op rij richt ik mij tot u met mijn klacht... Hopende dat u me weer niet met een pak verontschuldigingen de laan uitstuurt Het loopt immers de spuigaten uit met de manier waarop jullie de klanten behandelen. Ik heb echt geen zin meer in het schrijven van de talloze fouten die jullie techniekers reeds maakten bij een simpele onderhoudsbeurt. Ik raad u aan om ons dossier eens grondig te kijken... Dit is iets om mee naar buiten te komen...denk dat de media hier wel in geïnteresseerd zou zijn Vandaag opnieuw verlof genomen op werk om na 3 weken zonder verwarming te zitten, eindelijk jullie over de vloer te krijgen.... Jullie stuurden zoals verwacht opnieuw jullie kat! Doodleuk een telefoontje,sorry "communicatiefoutje" Moesten wij zoveel communicatiefoutjes maken op het werk zoals jullie,denk niet dat er dan nog werk zou zijn! Gelieve....doch met enige aandrang AUB dit dossier eens te bestuderen,en vervolgens te oordelen of u dit normaal vind! Groeten...

Nog geen 5 jaar geleden plaatsten wij een bulex boiler. Dit weekend is al het water er uit gelopen. Heb al 2 x email gedaan naar Bulex maar geen antwoord. Onze vorige is 17 jaar meegegaan. Dus dit moet toch ergens een fabricagefout...

Er is op 14 juli 2015 een nieuwe printplaat geplaatst door bullex alsook een onderhoud gedaan. Exact 1 maand later zitten we opnieuw zonder warm water, de ketel doet het niet meer. Nieuw geplaatst in 2008, dus 7...

Beste, Ik heb al een paar jaar een omnium contract bij jullie. Jullie komen elk jaar later en later in het jaar ,dit jaar was het al juni (heb jullie ook al 2 jaar zelf moeten bellen voor een afspraak de maken). Wij betalen op die manier voor een servies die er niet is , jullie komen om de 14 maand of om de 18 maand Jullie zijn natuurlijk wel heel stipt met je factuur ,zie factuur nr 26076097 Wij wensen niet de betalen voor jaarlijks onderhoud dat er niet is , graag hier een oplossing voor . Wij vinden dat we nu voor een jaar teveel hebben betaald. Met Beleefde Groeten Steven De baetzelier Dorpstraat 116 3060...

Bij deze nieuwe installatie nog niks anders gehad dan hetzelfde probleem...F28 !!! neemt u lauw water onsteekt de ketel niet als verwarming aan slaat en u neemt warm water terug ontstekingsfout .... bulex al verschillende keren geweest eerst was het probleem gastoevoer moeten vernieuwen haalde niks uit ... dan vervangen ze een onderdeel niet goed !!! vervangen ze de printplaat waren we een hele winter goed met de ketel ... plots begint het probleem opnieuw maar met een luide knal en afvoerpijp was erafgevlogen oorzaak opnieuw de onstekingsfout blijven gas geven plots onstak de bulex zich met een enorme knal.... bulex opnieuw langs geweest steekt de afvoer weer samen en ketel deed het terug maar de oorzaak werd niet aangepakt gewoon omdat ze het zelf niet meer weten !!!! nu steken ze de problemen opnieuw niet op de ketel maar op de schouw die vernieuwd is en nagekeken !!!! inorde. maar daarmee is ons probleem niet weg we krijgen geregeld de zelfde storing en de ketel werkt soms 2...

Maandag afspraak gemaakt dat technieker op vrijdag 31/7 gaat langskomen en voor hij komt zeker eerst een sms gaat sturen. avond voordien sms ontvangen dat technieker morgen 31/7 gaat langskomen. mijn vader speciaal verlof genomen zodat ik hem kan verwittigen als technieker sms stuurt om tot bij mij thuis te komen want woont maar enkele straten van bij mij. ik ook speciaal verlof genomen in de namiddag kom ik thuis en zit er een klein briefje in de bus dat technieker is langs geweest om 11u30. GEEN sms ontvangen. hun terug gebeld meer dan 10min aan de wachtlijn gehangen en als antw technieker kan vandaag niet meer langskomen maw meer dan een week zonder warm water en dat met een kind van 15 maand. voor mij in de toekomst zeker geen bulex meer. men zegge het...

4 weken geleden afspraak voor onderhoud verwarmingsketel gemaakt: donderdag 23/7/2015 komt een technieker langs tussen 12u en 17u. Ok, dank je wel. Dus ik neem me een dag onbetaald verlof aangzien het zomermaanden zijn en gewoon verlof al gepland staat... woensdag 22/7/2015 sms ontvangen met herinnering aan de afspraak. Dank je wel. Donderdag 23/7/2015 blijft het opvallend stil bij me thuis. Om 18u bel ik de servicedesk waar mijn adresgegevens nog eens herhaald worden. Dat klopt ja. Dus bellen ze de technieker. Even later krijg ik terug iemand aan de lijn met de boodschap: "de technieker werd opgehouden vandaag. We contacteren jou terug in verband met een nieuwe afspraak hiervoor." Ok... toch even vermelden dat ik verlof heb moeten nemen en het toch wel wat respectloos vindt dat er zelfs niet verwittigd werd door de technieker of iemand anders... Soit. We wachten op een telefoontje. Vrijdag 24/7/2015 om 17u heb ik nog niemand gehoord en bel ik terug naar de servicedesk waar een...

Bulex is al verschillende keren langs geweest, door verschillende personen telkens "nieuwe theorie" over de oorzaak van het drukverlies; telkens zonder...

Sinds 2013 hebben we geen onderhoud meer gekregen voor onze bulex. Idem 2014. Iedere keer factuur correct betaald. Telkens bij vernieuwing bulex gecontacteerd met vraag tot creditnota voor het onderhoud. Voorlopig nog maar 1 gekregen met melding dat zo rap mogelijk onderhoud zal gebeuren. Niet dus. Dit jaar al 7 mails gestuurd naar beide adressen en 4 maal gebeld. Laatst werd mijn emailadres gevraagd voor te kijken in hun mailsysteem en.gingen.ze creditnota opsturen. 2 De week erna nog niets ontvangen. Je neemt zon contract dat ook al.niet.goedkoop is, om safe te zijn als er iets gebeurd. Maar wat als nu defect valt door geen onderhoud?...

Reeds voor de 3° keer kan de technieker niet komen wegens ziekte. ondanks de 2 telefoonnrs. die ze hebben ben ik niet gecontacteerd geweest. nog maar eens een dag verlof...

Val uit.water bijsteken.valt terug uit.ze kunnen het maar niet oplossen bij bulex.wie geen hulp heeft voor zijn probleem van bulex raad ik aan om contact op te nemen met de juridische dienst van testaankoop.met hoe meer er klachten zijn hoe...

Bulex service is de naam. Maar van service gesproken. Defect F1 doorgegeven via call center. Technieker over de vloer gekregen (na 6 dagen) die zonder de ketel te controleren al begon van nieuwe ketel te plaatsen. Ketel is max 10 jaar oud. Ik hoop dat de levensduur van een Bulex ietsje langer is. Na 1 min. en zonder grondige controle blijkt volgens hem de printplaat defect en moet die vervangen worden. Nu verwacht je dat die technieker wisselstukken bij heeft maar integendeel. Stukken moeten besteld worden en technieker kan pas terugkomen op 26 mei!!!!!!!. Van service Gesproken. Vinden die mensen van Bulex dat NORMAAL dat mensen 2 à 3 weken zonder verwarming en warm water zitten. Wij hebben ons ongenoegen geuit tegenover de technieker en die was ronduit onbeschoft. Hij zou geen euro minder verdienen als we iemand anders vragen en we moeten tegen hem niet beginnen zagen. Hij kan er niets aan doen...... Wie kan er dan wel iets aan doen? Dat is blijkbaar een vraag die door de directie...

Klantonvriendelijke procedure, waardoor drie dagen extra wachttijd vooraleer een afspraak te kunnen maken! Daarna één week wachten op een technicus, die dan uiteindelijk stukken moest bijbestellen waardoor we weer een week extra moesten wachten. De foutmelding die we kregen op het apparaat, werd per mail en telefonisch medegedeeld. Genoeg tijd dus om de nodige acties te ondernemen. Eindconclusie: TWEE weken zonder warm water en verwarming. Ik ben weduwnaar met drie kinderen en kan die extra last missen als...

Eerst sturen ze een technieker die 150 euro aanrekent om probleem vast te stellen maar die nooit wisselstukken mee heeft. Zelfs nog geen darm of vijs daarna proberen ze dingen te herstellen die niet kapot zijn en sturen ze plots twee techniekers. Dienst na verkoop is zo wat het slechtste en meest bedriegelijke ooit. De technieker zegt dat er darm moet vervangen worden en indien problemen uitblijven is dit enige, moesten bellen naar klantendienst om dit te bevestigen. We doen dit en plots horen we dat ze al kuip bestelt hebben om ganse water reservoir te vervangen. Ze proberen u te bedriegen waar je bijstaat. Kostprijs vervangen darmpje 350 euro. Bulex vliegt bij mij bij volgende defect buiten, en aan het tempo dat er problemen zijn gok ik volgend...

In drie appartementen heb ik een bulex verwarmingsketel; JAARLIJKS gebeurt er een onderhoudsbeurt van 150 eur.Deze beurt duurt slechts enkele minuten. Telkens na de onderhoud reeds enkele malen klachten van de huurders ( lekken, verwarming gaat niet) Nieuw afspraak met bulex nodig voor een reparatie- Dan weten ze plots wat er moet vervangen worden. Direkte betaling of ze werken...

Ik heb een Themacondens installatie laten plaatsen 6 weken geleden. De ingebruikname is goedgekeurd door Bulex, maar dezelfde avond kreeg ik al een F28 error. Twee keer iemand van Bulex laten komen, die geen flauw idee had wat het probleem is. Heb hem mijn gegoogelde resultaten laten zien. Hij vertelde me een week geleden dat er waarschijnlijk een stuk moet vervangen worden, maar dat kan pas binnen 2 weken geleverd worden. Geen verwarming, geen warm water, in total 8 weken dus. Geen reactie op een klacht, dus doe ik het langs deze weg, BULEX LAAT ZIJN KLANTEN IN DE KOU STAAN. Heb spijt dat ik geen andere leverancier heb gekozen. Ik ben van plan om op hotel te gaan tot get probleem verholpen...

Zondagmorgen viel onze bander voor de 12e (?) keer volledig in panne. Maandagmorgen belde ik onmiddellijk naar de service...resultaat vroegste herstelling is pas mogelijk donderdag daarop...maw 5 dagen wachten bij vriestemperaturen. Geen verwarming (wij hebben geen extra kachel ofzo) en geen warm water. Wij kochten het toestel nieuw en zijn reeds 7 jaar klant met volledig omniumcontract. Belofte hierbij: bij volledige panne krijg je voorrang op onderhoudsafspraken. In de plaats daarvan mogen wij nu 5 dagen wachten op herstelling. Wij hebben een zoontje van 5 dat nu in huis kan rondlopen bij 17graden (en nog dalende) en zich de eerste dagen ook nie meer kan wassen. Ondertussen bestaat er ook de mogelijkheid dat onze leidingen vervriezen. Dit is reëel want wij hebben dit reeds aan de hand gehad het eerste jaar dat we onze brander hadden en toen ook enkele dagen moesten...

Nooit een technieker gezien op afgesproken datum, nooit schadevergoeding gekregen voor de geleden...

Op 29/8/2014 betaalde ik mijn jaarlijks onderhoud volgens contract 72,62 €. Na 5 maanden bel ik zelf om te vragen wanneer er nu eindelijk iemand komt. Hun excuse is dat het te druk was en een koude winter. Volgens mij was het in september en oktober nog niet koud maar ja. Na een kwartier gezever aan de telefoon ging ze iemand sturen op 23/1/2015 ik moest zeker thuis zijn tss 8 en 12. Ik neem een verlof op mijn werk. Doe mijn baby vroeget dan anders naar de opvang. Rond 9 uur bellen ze dat er niemand kan komen. Ik was razend. Dit is al het 2de jaar dat ik zelf moet bellen voor een afspraak en nu weer dit. Hebben die nog we tecniekers of zetten die iedereen in de zak door op voorhand te laten betalen??? Heb op 23/1 ook gemaild maar geen...

Op datum van 26/11/2014 krijg ik via post factuur om jaarlijks onderhoud nazicht te betalen hetgeen ik de dag nadien op 27/11/2014 direct heb gedaan . Vandaag meer dan 2 maanden later 01.02/2015 heb ik nog niets gezien of niemand gehoord ! Verleden jaar was het idem en moest ikzelf terug bellen om te vragen wanneer ze zouden komen , toen zei men me dat het wegens veel zieken was dat het nog niet was uitgevoerd . Nu dit jaar zal ik dan maar opnieuw bellen om te vragen wanneer ze zullen komen . Ben benieuwd wat er nu scheelt...

Vandaag 13/01/2015 bel ik voor mijn 2 jaarlijks onderhoud aan mijn 2 bulex ketels. Aangezien ik geen onderhoudscontract heb en enkel maar voor een onderhoud bel krijg ik de melding dat ik maar in de maand maart moet terugbellen want daarvoor hebben ze geen tijd. Ze kunnen wel een technieker sturen maar die kan geen onderhoud doen. Er is namelijk niets mis met de bulexen maar ze hebben om de 2 jaar een onderhoud nodig. Ze kunnen mij ook nog geen afspraak geven in maart. Dus maar hopen dat als ik in maart bel dat ze me dan nog niet eens 2 maanden gaan laten wachten want dan zal ik wel een technieker nodig hebben omdat er stukken aan zijn. Beide toestellen zijn in nieuwbouw geplaatst in 2010....

Morgen in Het Laatste Nieuws (regio hageland) delen wij ons verhaal. Iets meer dan een maand geleden kwam de selfmatic dealer langs wegens een probleem met onze BULEX ketel (ThemaCondens 35). De technieker van selfmatic deed een volledige controle en meldde dat de printplaats vermoedelijk stuk was en dat hij dit ging doorgeven aan bulex (die dit zelf moesten komen fixen). Een week later krijg ik een bulex technieker aan de deur die GEEN ENKEL onderdeel bijheeft voor mijn ketel (hoewel Bulex dus van selfmatic alle info had doorgekregen over type ketel en vermoedelijk probleem). Een maand later, ... nog steeds geen nieuwe printplaat en bulex belt mij niet meer op. Toen ik hen gisteren belde om te vragen wanneer ze nu eindelijk iemand gingen sturen ... "geen idee meneer, we hebben uw onderdelen nog niet". Mijn ketel is amper 2,5 jaar oud en dit type wordt nog steeds verkocht ... Intussen is mijn vriendin prematuur bevallen en zit ik dus met een premature dochter in een koud...

Verlof genomen vermits ze een herstelling moeten doen aan onze boiler. De afspraak was tussen 9u en 12u. 11u50bel ik hen op omdat er nog niemand is. In de agenda zien ze dat de technieker geen enkele afspraak heeft nageleefd vandaag. Na lang aandringen bellen ze de technieker, die blijkt ziek te zijn dus krijg ik doodweg de melding dat de afspraak geannuleerd wordt... Leuk zo een voormiddag zitten wachten op je dag verlof en nu volgende week weer mogen wachten op de...

Onderhoudscontract wel betaald maar geen onderhoud gehad. Wel een briefje over drukte, we hoefden niet te bellen, zodra ze konden zouden ze ons contacteren. Niet gebeurd. Jaarlijks zware panne op de bulex met kosten tussen 250 en 350 euro. Langskomen en niks doen wegens ontbrekend stuk kost 114 euro interventie. Volgende keer langskomen met stuk opnieuw volle pot. En dat terwijl we in dezelfde straat wonen als hun kantoor. Carl center is goed dicht getimmerd, laat je eindeloos wachten en biedt geen oplossingen noch compensaties....

Ik heb mijn onderhoudscontract betaald in sept.2014,ik heb inmiddels al 3 keer een afspraak gemaakt tussen 8 en 12 uur,en ze hebben al 3 keer hun kat gestuurd.Maar je moet wel op voorhand betalen,dan hebben ze dat toch al.Ik vind dat dit praktijken zijn,die je in deze tijd u niet meer kunt permitteren als zo een grote firma.Inmiddels 4 de afspraak gemaakt,ik ben eens benieuwd...

Bulex laat je in de kou Hier wil ik getuigen wat mij overkwam ib de firma Bulex Op 10/11/14 is ons toestel Bulex thema in panne gevallen. Op 12/11/14 na de feestdag hebben wij bulex service opgebeld om ons toestel te laten herstellen en dit omdat wij een onderhoudscontract met omnium verzekering hebben. Wij kregen een afspraak voor 19/11/14, een week later. De technieker komt en kon het toestel herstarten en gaf als reden “een slecht contact”. Op vrijdag 21/11/14 valt het toestel opnieuw in panne. Op zaterdag bellen wij opnieuw de diensten van Bulex service om dit te melden. Daar horen wij dat de technieker langs kan komen mits een weekend toeslag van 57 euro, wij aanvaarden deze toeslag. Maar een paar minuten later werden we opgebeld door de technieker zelf om te zeggen dat het niet nodig is om nog eens langs te komen omdat hij wist dat de printkaart defect was en ging onmiddellijk een nieuwe bestellen om nadien een nieuwe afspraak te maken. Op 24/11/14 bellen wij de...

Wie betaald mijn g s m kosten voor 1uur...

Installatie bijvullen (druk verhogen) volgens de handleiding (blauw kraantje opendraaien) werkt niet. Toch een relatief nieuw toestel die maar een paar maand per jaar werkt. Technieker moet langskomen = kosten. Kwaliteit neen, voor mij geen Brolex...

Sinds 2009 een condensatieketel Bulex met een "omniumcontract". Heb ieder jaar mijn premie betaald. Mijn laatste onderhoudsbeurt heeft plaatsgevonden 15 januari 2013. December 2013 ontvang ik en schrijven van Bulex dat ze momenteel overbelast zijn en dat het onderhoud zo snel mogelijk zal uitgevoerd worden. Heb dus mijn premie (170,66 euro) betaald voor het onderhoud in 2014 en heb zopas een rekening ontvangen voor het betalen van de premie (178,08 eur) voor het onderhoud in 2015. Heb met Bulex contact opgenomen en heb een credietnota ontvangen van 68,26 euro. Heb vandaag terug contact opgenomen en gevraagd waarom ik niet het volledig bedrag van mijn factuur terugkrijg. Hun antwoord : je hebt een omnium, het onderhoud is niet gebeurd maar de kosten voor eventuele onderdelen en reparaties buiten het onderhoud moet je wel betalen. Heb geen enkele reparatie gehad en, indien dit noodzakelijk zou geweest zijn, was dit misschien te wijten aan het feit dat er sinds 20 maanden geen onderhoud...

Niet nagekomen afspraken ( huis moeder ) Mijn moeder heeft op voorhand betaald in 2013 - brief van Bulex in december wegens te druk geen onderhoud . Dus onderhoud in 2013 niet doorgegaan . We hebben zelf dan afspraken proberen vast te leggen. afspraak 24 01 2014 niet doorgegaan - ziekte technieker... dag verlof kwijt We hebben zelf gebeld waar ze bleven - respons heel onbeleefd bijna uitgelachen aan de tel. Geen reactie van onze mail naar hun "dienst" complaint. Geen reactie van onze mail naar hun " dienst "finance". Aangetekend schrijven naar hun " management" - opzegging contract en graag onze centen terug aub - respons ; een nietszeggend standaardantwoord... afspraak 08 08 2014 niet doorgegaan - dubbele boeking ... dag verlof kwijt - wegens te laat verwittigen. afspraak 21 08 2014 kan niet doorgaan - ziekte technieker ...(wie geloofd er nog in Sinterklaas?) volgende afspraak 28 08 2014 ( wedden dat ?...

Na vele telefonische contacten met bulex nog steeds na bijna een maand  geen oplossing ook bij hun eigen klachtenbemiddeling geen gehoor zelfs geen antwoord telefonisten spreken mekaar tegen en verzinnen elk hun eigen verhaal ongeveer tussen de10 a 35 minuten aan telefoon wachten vooraleer iemand te horen om dan in wacht te worden gezet en uiteindelijk een dode lijn te krijgen eerste afspraak met bulex hele dag gewacht om dan te horen dat technieker zich ziek heeft gemeld maar ja we stonden maar met 2 pers op de planning dus je moet die mensen niet opbellen om dat te zeggen volgende afspraak kon als technieker genezen was dus dat wil zeggen 1 technieker voor heel west vlaanderenraar he het stuk is besteld bij bulex op 27 november maar ik krijg alleen exuses en leugens te horen zoals vb het is niet besteld mavr we zijn aan het verhuizen mevr u heeft geen echte bulex mevr het is wel besteld mevr maar we hebben het niet enz enz maar...