Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over DPD?

Heb je klachten over DPD? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Ik kocht online bij Amazon.de.Na twee weken kreeg ik bericht dat DPD mijn artikel terug geleverd had in Duitsland.Echter hier is nooit iemand van dpd aan dfe deur geweest, ook geen briefje niks.En ik weet het wel heel zeker want ik lag in het gips bij het raam.Mijn vermoeden is dat ze gewoon niet langskwamen en simpel retour sturen.Wou ik het pakje alsnog krijgen dan moest ik weer betalen.PostNL is het dan correct komen...

Ik had bij medion een stofzuiger gekocht en die zou door dpd geleverd worden.op voorhand had ik reeds gevraagd of het niet met andere koerierbedrijven kon,maar nee dus.ik weet uit ervaring of mijn bestelling wordt op een verkeerd adres geleverd,de bestelling is kapot tijdens vervoer of zoals vrijdag dat de chauffeur niet eens de moeite doet om aan te bellen.ik ben bedlegerig en verlamt daarom woon ik in een aangepaste woning waarvan de brievenbussen ad straat staan maar mijn woonst zo een 30 meter verder.op vrijdag om 15 uur heeft de chauffeur een briefje van afwezigheid in de brievenbus gestopt zonder bij me aan te bellen.om vlug thuis te zijn en het weekend te beginnen waarschijnlijk.aangezien ik bedlegerig ben en niet eens aan mijn eigen toilet kan ben ik ook altijd thuis tenzij ik in het ziekenhuis opgenomen ben,wat niet zo was.bijkomend heb ik ook een videofoon die een opname maakt van iedereen die aanbelt.dat is nog een extra controle.dpd meld het pakketje ook slechts 1x aan,ipv...

Ik was niet thuis toen DPD het pakje kwam leveren. Via de website kan je aangeven om het bij de buren te leveren of op een ander tijdstip; maar of je dat nu invult of niet er wordt niet naar gekeken. Pakje wordt dan geleverd in een afhaalpunt; geen mogelijkheid om een 2e keer aan huis aan te bieden.\r\n\r\nIn de brievenbus een mooi briefje dat niet werd ingevuld; enkel bovenaan stond een onduidelijk adres geschreven. Dat was blijkbaar het adres van een afhaalpunt maar daar bleek het pakje ook niet te zijn.\r\n\r\nNa contact met de helpdesk (zeer onvriendelijke dame die enkel kon zeggen \"dat zijn onze voorwaarden\") bleek dat het pakje pas een dag nadien zou worden geleverd in het afhaalpunt.\r\n\r\nDit was de eerste keer dat een levering via DPD kwam en de service is zeer slecht. Nooit geen problemen gehad met BPost, DHL, UPS, Post.NL....

Beloven steeds om pakket terug te komen ophalen maar dagen niet op. Telefonisch niet meer bereikbaar, krijg bijna een half uur muziek, nemen gewoon niet meer op. Ben het beu met mij te laten sollen. Wil zo vlug mogelijk een oplossing of ik kaart deze wantoestand aan op de sociale...

Wij krijgen regelmatig geen reclamebladen in de bus. Ook krijgen wij veel minder aanbiedingen dan andere bewoners ven gent.\r\nIk zie vaak bij mijn zoon nuttige info of interessante aanbiedingen of kortingbonnen die wij niet...

Ik heb mijn pakketje normaal gezien de 16/03 horen ontvangen te hebben, nu om 1 of anderre reden zeggen ze dat ik mijn al betaald pakketje geweigert heb. we waren met meerdere personen thuis de koerier is nog niet eens bij mijn thuis geweest. vervolgens heb ik 2 mails gestuurd tot op de dag vandaag nog altijd geen antwoord op. ik heb eveneens ook naar 4 verschillende nummers moeten bellen die mij tesamen al 10 euro en 15 cent hebben gekost. ze hebben mij gezegt dat mijn pakketje geherleverd zal worden en ik een sms zou krijgen op het achtergelaten nummer. ik heb sindsdien niets meer gehoord dit was vorige week. ik heb mijn pakketje nog altijd niet ik heb deze wel al betaald en hoorde deze al een halve maand geleden te hebben. dit is ongehoord ik heb nog nooit zo een slechte service van een leverancier ontvangen....

Wij waren thuis wanneer het pakje zou geleverd worden. Niet gebeld door de bezorger( ja, de bel doet het wel), maar wel briefje in de bus gestoken.\r\nWij moeten ons nu weer verplaatsen. ...

Ik nam contact op met DPD , nadat mijn pakket via hun website tracker zogezegd geleverd stond. Het pakket bleek volgens hun geleverd op 21/02 in de namiddag. Zelf was ik niet thuis die namiddag , kan dit met getuigen bewijzen dat ik elders zat. Er blijkt volgens hun gehandtekend te zijn, althans dan wel niet door mij. Bizar wel dat ze dan niet de naam van de ontvanger vragen , deze noteren en in mijn bus deponeren ?? En waarom het pakket niet naar een afhaalpunt indien niet thuis. Voor hun prijs van verzending mag je er toch van uitgaan dat je je pakket ontvangt !!! Reeds 2x met DPD gebeld, maar ik word daar van het kastje naar de muur gestuurd , veel blablabla, en \" de chauffeur die een grote fout heeft gemaakt \" , verder dan dat kom ik niet. Nou , daar ben ik niet mee geholpen, en zo kom ik niet aan mijn...

Op de dag dat het pakket geleverd werd was ik niet thuis, een brief aan de poort verwees dat het afgeven mag worden bij de buur, niet afgeven bij de buur.\r\neen briefje met pakketinformatie verwees naar een afhaalpunt, dit afhaalpunt is gesloten. na telefonisch contact met DPD Aalter beloofden ze het een tweede maal aan te bieden op dinsdag 14-02-2017, niet gebeurd! terug telefonisch contact genomen en terug belofte om op donderdag 16-02-2017 te leveren maar ze hebben het gewoon teruggestuurd naar de afzender! Zo een manier van werken vind ik beneden alle verwachtingen van een pakjesdienst. Wie zal de extra kosten dragen van deze verzending? Ik heb dit pakketje dringend nodig en zal mijn klant ook moeten vergoeden voor de late levering, wie zal al deze kosten op zich nemen? ik vraag dan bij deze een schade vergoeding voor de geleden schade en de vele het vele telefonisch contact met uw diensten. graag antwoord. dubbele verzendingskosten, dubbele verpakkingskosten, een on te...

Chauffeur laat briefje achter dat pakket in afhaalpunt geleverd werd.\r\nDat is in een naburige gemaante.\r\nEr staan geen openingsuren van afhaalpunt vermeld.\r\nIn het afhaalpunt blijkt dat het pakket er ten vroegste de volgende dag zal zijn (evenmin vermeld op briefje)\r\nM\'n rit naar het afhaalpunt was dus tijdverspilling....

Tweemaal sms gehad van uur van levering en niemand te zien en zelf geen bericht\r\nna twee maal te bellen en lang te wachten en bellen tegen betaling, wisten zezelf van...

Laat briefje achter waarop staat dat ik mijn pakketje kan ophalen in Parcel Delivery Point bij mijn in de buurt.\r\nOp website kan echter lezen dat de chauffeur daar blijkbaar toch niet veel zin in had aangezien mijn pakketje terug gebracht is\r\nnaar de depot.\r\nVia nieuwelevering.be zou ik een nieuwe leveringsdatum moeten kunnen afspraken: ik kan echter nergens op doorklikken en een nieuwe afspraak maken is dus niet mogelijk.\r\nIk denk volgende keer twee keer na vooraleer ik iets bestel bij een webshop die met DPD...

DPD track&trace zegt nu reeds 2 x (verschillende bestellingen) dat mijn adres niet correct is. Is het dus WEL.receiver care antwoordt ofwel laat of helemaal niet.Lathouwers...

Een online bestelling werd zogenaamd bij de geburen geleverd volgens de website van DPD. Niemand kan mij daar onmiddellijk te woord staan waar het pakje is gebleven. Veel beloftes om me terug te bellen blijven ongerespecteerd, noch antwoord op mijn emails die uiblijven! Toen na meerdere telefoons ik,ia via, een kopij van de leveringsbon kon bemachtigen zag ik tot mijn verbazing dat er een streepje als handtekening voor ontvangst werd neergepend. Waar is mijn pakje gebleven ? Kan er iemand mij helpen ? ...

Pakket niet op de juiste plaats geleverd zoals vermeld in bericht op mail! ( ik had aan gegeven in het portaal achter de kerstboom) Gevolg: doos over de poort gegooid en in een plas terecht gekomen en het regende een uur later. Goederen allemaal nat gworden....

Heb een kerstcadeau online bestelt dat gelevert ging worden via DPD. Hiervoor betaal ik 10 euro verzendingskosten, en na een week wachten heb ik nog steeds geen pakket ontvangen. Ik heb reeds aantal keren gebelt naar DPD, daar zeggen ze dat ze het niet kunnen controleren, maar dat de kans dan groot is dat het pakje verloren is geraakt. hier geven ze geen verdere informatie of oplossing bij. Na verder contact gingen ze mij zelf bereiken aangezien ik al voor 20 euro heb opgebelt naar het bedrijf alleen... Maar heb ik die week ook geen enkele telefoon ontvangen hierover. Een week later ben ik nog steeds van kantoor naar kantoor aan het telefoneren zonder enige nuttige informatie te...

Hele dag thuis geweest en dan zegt DPD dat pakket niet bezorgd is wegens niet thuis. Bijzonder!...

Ik zou 2 pakketten ontvangen via DPD. bij levering was ik helaas niet thuis. Briefje in bus dat ik het bij een parcelshop moest gaan ophalen. Bij de parcelshop was 1 pakket afgeleverd maar zeiden ze mij dat het andere pakket terug was meegenomen door chauffeur omdat het niet gescand kon worden. Na 4 keer met een waardeloze klantendienst gebeld te hebben en rechtstreeks met het depot van DPD gemaild te hebben, heb ik nog steeds mijn pakket niet. Elke keer beloftes van DPD dat het geleverd wordt, of dat ze mijn zouden contacteren maar allemaal...

Ik had een bestelling geplaatst op kruidvat.be en deze werd verzonden met DPD..ik had hier extra voor betaald,helemaal geen probleem..ik had ook een trackingcode ontvangen..ik kreeg een email dat dpd onderweg was en ik mijn pakket zou ontvangen tussen een bepaald uur.Daarna kreeg ik weer een email dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat er niemand thuis was.Ik was echter ZEKER de hele tijd thuis want we waren met werken bezig aan de voorkant van ons huis dus hadden we het zeker gezien als dpd was langsgeweest.DPD zou ook een bewijsje in de brievenbus hebben achtergelaten dat er niemand thuis was en ik mijn pakket mocht gaan afhalen in een \"parcel shop\"\r\nIk heb die dag geen enkele DPD zien komen en zeker geen bewijs in de brievenbus!!!!!!!!!!\r\nWat blijkt nu,ik traceer mijn pakket online en deze is inderdaad door dpd geleverd bij een afhaalpunt MAAR bij ontvanger had MENEER van DPD gewoonweg een andere naam genoteerd,een naam die ik helemaal niet ken en dus zeker niet...

Op donderdag 29/9 ontving ik van DPD het bericht dat mijn bestelling op 30/9 zou worden afgeleverd bij mij.toen dit niet gebeurde stelde ik mij in verbinding met DPD,en toen bleek mijn pakket zich te bevinden in een container,en kon men er niet aan om het eruit te halen,men zou het pas op 3/10 bij mij afleven,wat ook is gebeurd,maar wel 3 dagen te laat,hierdoor is maar de helft van de inhoud van mijn bestelling meer bruikbaar,de rest is kapot door te lang in de verpakking te zitten.Dank u DPD...

Bestelling gedaan bij apotheek online zoals beloofd waren mijn producten op tijd verzonden dan maar gebeld naar DPD ja mijn bestelling was verzonden naar Duitsland dus nog wat extra dagen...