Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over DPD?

Heb je klachten over DPD? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Mijn paķket is tot driemaal toe geleverd aan huis terwijl ik vanaf de eerste keer ingesteld had om het pakket te leveren aan een pick-up winkel is niet ge buurt dan moe je bellen naar de gene waar je pakket bestel hebt om terug opsturen is gebeurt krijg dan weer voor de eerste levering geen mail wanneer ze komen dus weeral omdat moment niemand thuis krijg een papier met opgeschreven afhalen in een pick-up winkel kom je toe in die winkel is nog niet geleverd ...

Eerste afleverpoging was mislukt op 17/04/2018 waarbij ik niet thuis was. (Dit heb ik ook aan DPD en Brekz laten weten via mailverkeer)\r\nHierop besloot ik om volledige dag thuis te blijven werken op 18/04/2018. Rond de middag open en ledig ik mijn brievenbus en ben ik verwondert over een 2 mislukte afleverpoging, daar ik (met mijn blaffende hond) thuis was. Hierbij heb ik een melding gemaakt bij zowel DPD als Brekz...en wat blijkt zelfs vandaag nog (23/04/2018) ? -> Dat er geen update online te bespeuren valt sinds 17/04/2018. Ik vanochtend zelf een telefoontje gevoerd op het nummer 070/222 222 om 09:05 met melding \"wat/waar/wie/wanneer/...\" en kreeg ik de melding om te wachten tot een update om 11:00 waarbij er meer informatie zal tevoorschijn komen....Raad eens: Zelfs op dit tijdstip 12:20 Géén update informatie, géén mailtje, géén telefoontje, géén levering, géén correct betaald pakketje!!! Ik meen TERECHT mijn ontevredenheid hier te uiten...Jammer! Dan maar op deze...

Mijn pakje staat op track and trace geleverd om 15.06!!!! geen pakje te zien of te vinden!!!! dit kan toch...

Wij zijn een winkel in Gent en bestellen regelmatig in het buitenland: UK, Nedrland, Zweden, Frankrijk. Er is vanuit Frankrijk op 2/4/2018 een pakket opgestuurd via Chronopost naar de depot van DPD in Aalter dat logistieke partner is voor Chronopost voor de fijndistributie in België.\r\nDit is al de 3de maal dat we vmet DPD problemen hebben, andere partners (PostNL, Bepost en DHL leveren soms met een dag vertraging, maar ze leveren). \r\nTelefoonnummer van de klantenservice is al moeilijk te achterhalen. Na hen te bereiken, vertellen ze me dat ze onze winkel niet hebben gevonden, terwijl alle andere transporteurs en koeriers ons dagelijks vinden. Wij hebben een privé parking voor de deur, we hebben buiten vlaggen staan met ons logo en onze naam staat groot op de gevel. \r\nVrijdag 23/4 hebben ze me beloofd het pakket aan te bieden op maandag 16/4 (gisteren). Helaas hebben we vandaag nog steeds niets ontvangen.\r\nEen...

Mijn aangekochte materiaal werd nooit aangeboden bij mij thuis, volgens hun wel maar ganse dag iemand thuis en geen papier in de bus( twee maal). Daarna stond er afgeleverd in parcelshop. echter nooit daar aangekomen. een klantendienst als klant is er niet, tenzij je 45' wenst te wachten aan een duurbetaalde telefoon. Mails geen reactie op, je ziet een straatje zonder einde...Ondertussen na 4 weken heb ik nog steeds mijn materiaal niet en het blijft angstwekkend stil aan de DPD zijde, geen excuses, geen vergoedingen,...

Pakketje besteld via bol.com weken terug (RVS Oliespuit van Zuidplas Commerce) verstuurd via DPD maar dag van aankomst was ik niet thuis. Vind een briefje in de bus dat had ingevuld moeten worden maar is dat niet waardoor ik niet kan terug vinden wat te doen. Probeer te tracken maar geraak niet ingelogd. De gegevens in de mail werken niet, kloppen niet ? Vandaag ontvang ik mail dat ze zijn langs geweest maar ik niet thuis was. Heel de dag al thuis en andere leveringen gehad. Kan weer niet pakket opsporen via de gekregen informatie uiteindelijk via mijn account op bol.com wel en staat dat ik weer brief in bus zou moeten hebben. Dat is dus niet en dat ze zijn geweest, is ook niet. Het gegeven telefoonnummer via site geeft een \"niet bestaan toon\" weer, vind geen mailadres waar ik ze zelf rechtstreeks kan contacteren. \r\nDit is niet de eerste x dat ik via hen geen levering heb. En de leveringsdienst is niet correct, liegt......

Mail gekregen op 29 maart dat het pakket die dag geleverd ging worden. Aangezien ik niet thuis was, link in de mail gebruikt om aan te geven in welke parcelshop het mocht afgeleverd worden. Geen verdere mails ontvangen. Toen ik na het paasweekend nog niets gehoord had, op 4 april gemaild naar DPD om te informeren. Op 6 april nog geen antwoord, dus telefonisch contact opgenomen. Dame aan de telefoon heeft het depot gecontacteerd en mij verteld dat het pakket op 9 april opnieuw zou aangeboden worden. Op 7 april krijg ik antwoord op mijn e-mail om te melden dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender. Onmiddellijk gereageerd op die mail, voorlopig geen antwoord. Vandaag (9 april) opnieuw gebeld en nu zeggen ze ook aan de telefoon dat mijn pakket teruggezonden is en dat ik de afzender moet contacteren. Ze konden mij geen reden geven waarom het pakket nooit in de parcelshop geleverd is. Blijkbaar had ik moeten rieken dat ik dat binnen de 7 dagen in hun depot had moeten...

Maandag product besteld met “volgende dag in huis” bijschrift, ondertussen Zaterdag en nog geen pakketje gezien. Mooie service...

Ik heb vandaag een pakketinformatie-brief gevonden in mijn brievenbus. Helaas is deze blanco. Er is geen enkele informatie op ingevuld en dus kan ik langs geen kanten weten WAT mijn pakket is, WAAR het zich momenteel bevind en hoe ik deze informatie ooit kan te weten komen zonder zelf te moeten betalen. Ik heb namelijk geen behoefte aan een betaallijn voor een fout van jullie.\r\n\r\nDit is de 2de maal dat mij dit overkomt, al was de vorige keer nog ten minste de naam van het afhaalpunt ingevuld. Nu heb ik zelfs dat...

Mijn pakket kwam dinsdag normaalgezien aan, wat niet het geval was. Hier had ik dus al een hele dag verspild met wachten. Uiteindelijk krijg ik een mail dat het woensdag aankomt en ik ga niet nog een dag thuis blijven. Daarom maak ik gebruik van de neerzettoestemming. Ik beschrijf er duidelijk bij waar de chauffeur het moet neerleggen. Krijg ik te horen dat het genegeerd is en onderweg naar een parcelshop. Er is een reden waarom ik neerzettoestemming geef en het niet ergens anders laat afzetten. Ik kan mij niet goed meer herinneren wanneer er nog eens een levering goed verliep bij eender welk leveringsbedrijf, behalve postnl...

Pakje is al 7 dagen onderweg. Krijg per e-mail berichten : ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten en nu afgeleverd in één of andere winkel, kilometers verwijderd van mijn adres. Dit is werkelijk een zeer slechte service, niet enkel en alleen omdat de chauffeur nooit gebeld of geklopt heeft en er nooit een bericht achtergelaten...

1 zending (05228050936073): geen mail, noch sms, hoewel door verzender gevraagd - \r\n2e zending (0522 8050 9493 45): geen mail noch sms. Naar afhaalpunt gebeld en bevestiging van aankomst gekregen op 13/03. Bevestigd dat ik pakket zeker afhaal. Op 21/03 was pakket reeds retour, niettegenstaande eerder contact. \r\nContact via chat:\"Het spijt me maar ik kan u niet verder helpen, neem contact met dpd België\" was de teneur. Weigering en ze zouden B mij laten contacteren. Dat gebeurde, op 27/03, en zij verwezen dan door naar Nl en konden \"mij jammer genoeg niet verder helpen\". Hele discussie via mail, maar de klantendienst (what \'s in a name?) pakt het probleem niet aan en wil het laten oplossen door verzender en mezelf. \r\nWe zijn er op dit eigenste moment nog steeds niet uit, ze weigeren de zaak ten gronde aan te pakken.\r\nDe zaak heeft hen aan personeelskosten al meer gekost dan dat ze onderstaande oplossing zouden...

Vorige week maandag iets besteld, Dinsdag opgepikt door dpd en sindsdien volgens track en trace al een week op depot in Veenendaal. Meerdere mails naar verschillende adressen verstuurd maar geen kik. Dan uiteindelijk woensdag 07/03 gebeld en operator bevestigde dat het niet normaal was dat er al meer dan een week niets gescand is. Ging informeren bij depot maar zou dag duren, 2 dagen later nog altijd geen kik. Ik weet niet of ik mijn pakket ooit nog moet verwachten. Ik begin te denken een schadeclaim op te starten maar als ik zo de ervaringen hier lees kan ik best geduld...

Niet aangebeld en briefje in de bus gestopt door de DPD We wonen 6 hoog dus ik denk dat ze te lui zijn om de lift naar boven te nemen. Ik was gewoon thuis en onze bel is zo hard dat je bij de buren...

Voor mij mogen mijn pakje bij een depot afgeven. Daar ben ik zeker dat men mij verstaat of doet alsof men mij niet verstaat. Krijg ik de keuze dan kies ik prompt voor een ander pakjeskoerier. Toegegeven , DPD is niet slechter dan overige bedrijven. één springt eruit POST...

De koerier zou langs geweest zijn en het pakket niet kunnen afleveren. Doch er is een hele dag iemand aanwezig geweest. Nu wordt het pakket blijkbaar ergens anders afgeleverd, maar ook daar is veel onduidelijkheid...

Dpd heeft zogezegd aan de deur geweest. Gans de dag iemand aanwezig. Bij de tweede aanbieding was er inderdaad niemand thuis en werd het pakket in een supermarkt geleverd in nabijgelegen dorp. Ik betaal geen 7.95 om dan toch nog de deur uit te moeten. Ik vermoed dat de eerste dag er niemand aangeklopt heeft omdat er geen auto op de oprit stond, en dat normaal gezien wel het geval is. Reeds de zoveelste slechte ervaring met dpd....

Mail gekregen dat pakket werd geleverd, maar dit is niet het geval.\r\nMan is heel de dag thuis geweest, dus er was iemand thuis en we hebben camera,en daarop is er ook geen bus gezien geweest van DPD op het zogezegde geleverde uur. TELEFONISCH was DPD NIET TE...

Volgens de Track & Trace van DPD zou het pakketje om 15:33 bezorgd zijn bij mij thuis. Niets ontvangen, alleen maar gewacht. Verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de verstuurder, maar als DPD zegt dat het bezorgd is, wat doe je dan? €299,-- down the drain? Heb het busje van DPD wel bij mij in de buurt zien rijden dus ze kunnen ook gewoon scannen vlak voor mijn huis, mijn nieuwe schoenen aantrekken en verder rijden. Hun GPS klopt dan. Leuk kerstcadeautje voor de bezorger. Weet alleen niet of DPD aan handtekeningen doet. Want dan heb ik bewijs. Ik heb nl niets getekend.\r\n\r\nIk vind de klant totaal niet beschermd in zulke gevallen. Betalingen via iDeal kun je niet storneren, je hebt nergens bewijs van en de bezorgdienst haalt z\'n schouders op. Handtekeningen zouden wettelijk verplicht moeten worden gesteld zodat je altijd bewijs hebt. Ik krijg nu vaak genoeg nog een pakketje (van welke bezorgdienst dan ook) waar ik dan tot mijn verbazing niet voor hoef te...

Historiek:\r\n 13,12,2017 20u23 aangemeld bij DPD\r\n 18,12,2017 05u46 op depot DPD\r\n 18,12,2017 13u52 afleverpoging was niet succesvol, naar pickup parcelshop PAPERCLIP (briefje in brievenbus gevonden)\r\n 18,12,2017 13u52 pakket wordt geleverd bij pickup parelshop PAPERCLIP (is daar nooit toegekomen)\r\n 20,12,2017 05u05 op het depot DPD\r\n 20,12,2017 11u16 sorteerfout bij het depot DPD\r\ntel naar DPD 070 22 22 22, 15u34 12 minuten\r\n 21,12,2017 09u49 bij depot DPD het adres van de ontvanger is niet correct (? dit adres komt uit de database van DPD?)\r\ntel naar DPD 070 22 22 22, 12u05 9 minuten\r\ntel naar DPD 070 22 22 22, 16u29 13 minuten\r\nTijdens de telefonische gesprekken (zeer vriendelijk) werd er geen bevredigend antwoord gegeven.\r\nHet pakket is nog steeds niet ontvangen: noch op mijn adres, noch bij pickup parcelshop PAPERCLIP\r\nEen update, vervolg van de historiek.\r\n 28,12,2017 09u24 pakket wordt doorgestuurd.\r\n ontvanger niet thuis bij tweede...

Op 27/11 doe ik een bestelling en 19/12 ligt het pakketje in het depot van Aalter. bij de tracking zie ik verschillende keren onderweg voor levering, maar nog steeds werd niets geleverd. Na telefonisch contact (na 15 min wachten) krijg ik te horen dat mijn pakket 23/12 zal worden geleverd. Ik blijf thuis hopende dat het toekomt, maar helaas. nu plots zie ik dat de afleverpoging is misgegaan, hoewel ik thuis was. Er werd zogezegt een bericht achtergelaten, helaas weer niks gezien. Mijn adres is zeker goed, zeker na het telefonisch contact dus weet ik niet wat ik verder kan doen. Ik vraag mij af of dit nog wel een professioneel bedrijf is en mijn pakket van 200€ nog wel toekomt. Ik vind het ook niet kunnen dat ze niets laten weten waarom het zo lang...

Op 19/12 een pakje besteld bij Nestlé, bevestiging en tracking nummer gekregen. Nu 10 dagen later is het pakje nog steeds niet opgehaald, er staat nog steeds in de fase \"aangemeld\" ik kan begrijpen dat het druk is. Maar wat een absolute schande is, dat men niet eens kan bellen om te vragen hoe het zit zonder een klein fortuin kwijt te zijn! ...

Vandaag zou een pakket van Nike.com geleverd worden door dpd tussen half 10 en half 11 in de ochtend. Inmiddels (15.58) heb ik nog altijd geen pakket ontvangen. Ik heb wel een melding ontvangen van de track and trace, dat mijn adresgegevens onjuist zijn. 10x heb ik deze gegevens gecheckt en alles klopt gewoon! Vanmorgen wel een pakket van dpd ontvangen, maar dit was van heel iemand anders een paar straten verderop. We hebben zelf met deze mensen contact moeten opnemen, omdat dpd er zelf niet mee aan de slag ging. Nu heb ik dus geen idee waar mijn pakket is en hoe dit kan worden opgelost?...

IK heb een besteling gedaan van een paket in duitsland waarvoor ik 90€ transportkost moet op betalen12-12-2017 dag daarna is het paket overgemaakt aan dpd nu 26-12-2017 nog steeds niet ter plaatse geleverd. op 17-12 was het paket in begie hoofddepot dan heb ik gebeld aleen een betaalnr 30 cent per min. na 35 min krijg je iemand aan de lijn al 10.5€ dan zeggen ze morgen word het geleverd , zelfs niet laangsgekomen , 19-12 hetzelfde weer 10€ 20-12 niemand gezien ...

Op 14/12/17 werd mijn pakket aangeboden aan huis. Helaas was ik niet thuis en hebben ze ook geen rekening gehouden met mijn opgegeven veilige plaats. Ok daags nadien ophalen bij het pick up parcel shop denk je dan, wat ook aangegeven staat op hun briefje dat ze in de bus stoppen. Na enkele dagen wachten op de bevestigende mail dat het pakket overgedragen is aan de pick up parcel shop en 2 bezoekjes aan deze shop, op 20/12 contact opgenomen met de betalende klantendienst wat schandalig is; telefoon van 10 min met een vraag over hun service waar jij voor moet betalen. Aan telefoon werd mij meegedeeld dat het pakket de volgende dag in het pick up parcel shop geleverd zou worden. Aangezien de man aan de lijn niet zo proffesioneel overkwam nog eens gevraagd of ik daar zeker van mocht zijn. Natuurlijk klonk het antwoord. Helaas! Op 22/12 ontving ik een mail dat mijn pakket op een andere plaats was afgeleverd. Eens aangekomen bij deze shop was DPD nog niet langs geweest. Op 23/12 dan nog...

Op 17 december bestelling geplaatst die volgens de tracking historiek op 18 december \'s avonds in de UK bij DPD werd verstuurd.\r\nSinds 21 december om 1u49 \'s nachts ligt het pakje in het DPD depot in Aalter.\r\nOp 21 december 16u45 staat er dan in de tracking \"We were unable to deliver your parcel\" terwijl de receptie dan zeker bemand is.\r\nOp 22 december 11u19 staat er dan \"We were unable to deliver your parcel as there was no one present to sign for the delivery or the premises were closed\" (op de Belgische DPD site staat er zelfs \"Bedrijf gesloten\")\r\n\r\nDit is gewoonweg de boel bedriegen, want op het leveringsadres is er een permanent bemande receptie, waar ze geen spoor van DPD hebben gezien...\r\n\r\nNa 30 minuten aan de (betaalde!) lijn van DPD hangen dan doodleuk de melding krijgen dat het pakje pas op 26 december zal worden geleverd.\r\nAangezien het kerstkadootjes betreft is dat dus te...

Pakket sinds dinsdag 6u in depot te Mechelen (op 8km van mijn deur!) Ging dezelfde dag geleverd worden (bevestiging per mail).\r\nDonderdag proberen bellen naar betalend nummer (9 min). Geen gehoor buiten een irritant muziekje. Vandaag vrijdag 21 min naar irritant muziekje moeten luisteren tot plots.........idd, de lijn verbroken werd!!!! In totaal meer dan 30minx0,30 cent = 9 euro kwijt!\r\n\r\nAls leveranciers werken met DPD en ik weet het op voorhand koop ik mijn spullen wel ergens...

Ik heb onlangs een melding gedaan : http://ontevredenklanten.be/klacht/dpd/pakje-niet-toegekomen-en-blijkbaar-teruggestuurd/56048 toen heeft dpd beantwoordt, maar het was te laat. Het pakje was terug opweeg naar de leverancier. Nu is mijn pakje terug bij dpd. Vandaag krijg ik een mail en en sms... " Beste heer/mevrouw Esmeralda Forausbergher, Uw bestelling van Gear4music Limited wordt vandaag tussen 14:37 en 15:37 geleverd" Voor alle eventualiteiten heb ik ook de adres van al mijn goede buren gegeven voor als ik niet thuis zou zijn. Ik was thuis de hele periode. Om 14:30 heb ik de "live tracking" gekeken..."er zijn nog 29 bestemmingen tot..", om 15:30 "er zijn nog 24 bestemmingen" om 16:04 heb ik mailtje aan dpd gestuurd om te zeggen dat ik moet naar schooltje om mijn kind op te nemen. Gezien bij de buren, die waren thuis. Terug van school om 17:00, niks, op naar muziek lessen om 18:40, mijn man was thuis om 18:50, niks....en mijn pakje heeft nu de status: Pakketnummer :...

Als klant verplichten te bellen naar een betaalnummer, is ten eerste al not done! Ten tweede reageren ze nergens op en ten derde is het blijkbaar moeilijk om een nieuw adres echt op te...

Op het pakket wordt duidelijk aangegeven dat het \"fragile\" is en rechtop vervoerd moet worden. Het komt beschadigd aan en dit wordt meteen aan DPD gemeld. Eerst duurt het dagen ( ! ) eer iemand nog maar wil antwoorden, nadien luidt het antwoord dat het verborgen schade is en ze niet vergoeden. Een heel verhaal over transportbanden en gewicht, waardoor duidelijk blijkt dat de aanduidingen op de verpakking compleet genegeerd werd. Maar ze weigeren enige...

Gisteren zou mijn pakketje moeten geleverd zijn (met neerzettoestemming), maar dit bevindt zich niet op de aangeduide plaats!!!\r\nReeds meermaals gebeld naar dpd, antwoord gekregen dat ze ouden informeren bij de verantwoordelijke en daarna terugbellen, maar niets meer gehoord!!!...

Een pakket dat ik heb besteld ligt al een week op het depot in Aalter te beschimmelen en DPD is telefonisch niet...

HAD GEBELD VOOR NIEUWE LEVERING, HEB ONNODIG ZITTEN WACHTEN OP LEVERING !!!! DEZE LEVERING IS WEL NODIG VOOR MIJN GEZONDHEID...

Na een mislukte afleverpoging op 9/12, waar de klant zeker thuis was, zou het pakket zijn doorgestuurd naar een Parcel Shop.\r\n\r\nDaar blijkt geen pakket aanwezig te zijn. Nieuwe navraag leert dat het pakket uiteindelijk, 6 dagen later, terug op het \"beruchte\" depot in Aalter is.\r\nDaar zal het worden nagekeken op beschadigingen... Dat nazicht duurt ondertussen al 2 dagen.\r\n\r\nNiemand kan een rapport vinden over welke beschadigingen het pakket heeft opgelopen.\r\n\r\nDPD - de schande onder de koerierbedrijven...

Ik heb een cadeau besteld, voor de Sint. Die was op 2.12.2017 bij DPD. Het pakje moest in de Cubee van Aarschot geleverd worden. Volgens de tracking heeft de pakje een ritje van de depo in Mechelen naar ergens gedaan op 2, op 4 en op 5 December. Dan op 5.12 verscheen in hun systeem dat de \"parcel was refused by the recipient\" (dus de Cubee van Aarschot) en stond er tot vandaag. Ik heb geen sms of telefoon gekregen van DPD. Ik heb DPD mails (3) geschreven, met eventueel mij thuis adres, ik heb ook aan de leverancier gevraagd om contact met DPD te nemen. De mensen daar hebben gezegd dat op 6.12. was mijn adres aan DPD doorgegeven. Ondertussen heeft mijn pakje niks gedaan (volgens de tracking) maar nu plots gaat die terug naar de leverancier.\r\n\r\n12 Dec 2017 08:53 Mechelen The parcel was refused by the recipient and has been returned to the sender.\r\n05 Dec 2017 18:17 Mechelen The parcel was refused by the recipient and is being held at the local depot awaiting further instruction...

Ca 1 dec kreeg ik een bericht dat levering zou plaatsvinden tussen ... levering kwam niet, zag op t&t dat geleverd werd op foutief adres. Bericht aan hen, geen antwoord.\r\nNogmaals enkele dagen later, geen antwoord.Volgens verkoper beweren ze op mijn Paypal adres geleverd te hebben en stuurt me een copie van de leveringsbon mee met daarop een verkeerd adres (dus NIET mijn Paypaladres) en een andere handtekening waar men wel mijn naam kon in herkennen. Verkoper ging klacht indienen en een handtekeningverificatie vragen. Ben s curieus hoe dit afloopt, voorlopig nog...

MIJN KLACHT BRIEF naar DPD\r\n\r\nBeste,\r\n\r\nIk ben zeer ontevreden met jullie service en opvolging!!!\r\nDit heb ik nog nooit meegemaakt.\r\nDe hele historie is begonnen op maandag 27/11/2017.\r\nIk kreeg een mail van DPD dat mijn pakje onderweg was voor levering tussen 12.36 en 13.36. \r\nIk was heel de tijd thuis de live tracking aan het opvolgen. Vervolgens zag ik en ongemarkeerde vrachtwagen stoppen bij een huis verderop in de straat. Ik hield deze in het oog en plots verandert mijn leveringsstatus naar onsuccesvol levering.\r\nJullie chauffeur was bij het verkeerd adres (n°28 ipv. n°24) en heeft zelfs geen moeite gedaan om naar het juiste adres te gaan. Ik ben nog buiten gelopen om hem tegen te houden maar was te laat. Ik heb nog net een foto kunnen nemen als bewijs.\r\nTijdens mijn eerste telefonisch gesprek (dat me trouwens geld kost) met de klantendienst heeft deze persoon bevestigd om mijn pakje opnieuw thuis te laten leveren op woensdag 29/11. \r\nIk kreeg geen...

Gisteren sms van dpd, tussen dat en dat uur wordt er geleverd. Er waren, niet alleen op die uren, meerdere mensen aanwezig in huis. Er is niemand aan de deur geweest (ook geen briefje), nu zie ik via de track and trace dat er gemeld werd dat het pakket niet kon afgeleverd worden (leugen).\r\nVandaag wederom een sms van dpd, tussen dat en dat uur wordt er geleverd. Weer niets. Ik kijk op track and trace, daar staat dat het pakket werd afgeleverd bij een pick up punt hier in de buurt. Ik telefoneer naar dat pick up punt, daar hebben ze geen pakje op mijn naam. Hoe is het mogelijk dat er zo ongegeneerd foute informatie wordt...

Op website v DPD bericht gekregen dat er een fout was in het aflever adres. Enige manier van aanpassen is bellen naar een betalend nummer. Tot 2 maal toe meerdere minuten naar een bandje moeten luisteren. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die de aanpassing per mail naar het juiste depot zou doorsturen. Na 2 dagen geen update van de status van het pakket (nog steeds incorrect adres waardoor het niet geleverd kan...

Ik heb nog nooit zo\'n slecht transport bedrijf gezien. Het pakketje zou vrijdag 1 december toekomen en nu maandag 4 december zit het nog altijd in de depot en staat er \" bedrijf gesloten\" ? Wat betekend dit ? ik heb dit tegen morgen nodig !...

2 keer heb ik een chauffeur van DPD voor mijn neus zien wegrijden zonder de moeite te nemen om aan de deur te bellen!!!\r\nIk moet vanuit de tweede verdieping naar beneden komen om mijn pakket op te halen, dus je hebt zelfs de kans niet om je pakket op te halen!!!\r\nDe klote chauffeur steekt dan een briefje in de bus dat je zogenaamd niet thuis bent.\r\nWat voor een klote service is dat toch bij DPD!!!\r\nNooit nog doe ik een bestelling bij zo\'n...

Op 1-12-2017 zou pakket worden geleverd tussen 11.45u en 12.45u volgens mail van dpd.Ondanks we op aangegeven uur thuis waren,hebben we geen chauffeur bespeurd en al evenmin een achter gelaten bericht gevonden(ben er nog steeds naar op zoek) zoals aangegeven in track en trace.\r\nMijn conclusie daaruit is:dat chauffeur niet in straat is geweest,laat staan een bericht heeft...

Belt niet aan 29/11 briefje in de bus aan de oprit gevraagd naar een nieuwe levering onleesbaar shop geen antwoord 0522 8908 3182 90...

Chauffeur belt niet aan terwijl we thuis waren .Laat pakje achter bij afhaalpunt buiten onze wijk terwijl we een eigen afhaalpunt in de buurt...

Week geleden contact gehad met de klantenservice van dit klote bedrijf dpd, chauffeur schrijft verkeerde shop op briefje, dus doe 10km eigenaar van zaak belt dpd blijkt cadeau van miijn zoontje terug in land van afzender dir op ene dag...

Ongeveer een maand terug moest ik pakje krijgen, geen pakje gezien, geen bericht in bus, mail of gsm. via tracking gezien dat ik zogezegd niet thuis was, dit pakje nog kunnen onderscheppen door het naar een parcel pick up point te laten sturen. Op 31/10 bestelling gedaan in Italië. terug geen bericht van DPD. Uiteindelijk contact genomen met afzender op 15/11 die mij kon melden dat pakje al bij afleveringskantoor was op 07/11 en toen ook zou aangeboden zijn. uiteindelijk contact genomen met DPD : eerste heer aan telefoon op algemeen nummer DPD \"zonder trackingnummer kan ik u niet helpen\"; uiteindelijk nummer gebeld van depot in Aalter . Daar wel vriendelijke dame die mijn pakje op 2 minuten getraceerd had maar spijtig moest meedelen dat het al terug naar de afzender was gestuurd. Uiteindelijk stond er nu vermeld bij DPD dat mijn adres onbekend was. Er staat op de zending ook mail adres en gsm nummer van bestemmeling. Is iedere communicatie uit den boze bij DPD? Dus zendingen met...

Nu 13-11-2017 pakket nog steeds niet ontvangen .\r\nPakket onderweg voor uitlevering sinds 02-11-2017 .\r\nContact opgenomen op 9-11 zouden mail sturen met uur van levering op 10-11, niets van DPD gehoord...

Ik wilde Afgelopen Vrijdag een pakje versturen via DPD Hierbij moest ik mijn mailadres invullen. Hierbij kreeg ik een melding het ingevoerde mail adres is niet juist. Bij een tweede poging kreeg ik de melding het ingevoerde mailadres is al in gebruik. Ik heb proberen te telefoneren . Na een wachttijd van een uur heb ik het moeten opgeven (mijn prepaid kaart was in eens helemaal...

Geachte, het is al vaker gebeurd als ik een bestelling online doe en het pakket moet geleverd worden door dpd post , mijn pakket nooit geleverd word op de aangegeven dag of tijdstip , via mail bericht krijgen van uw pakket wordt geleverd tussen 14h23 en 15h23. Wanneer ik track en tracé raadpleeg kom ik vaak tot de veronderstelling, terug in depot na onsuccesvol leverpoging ? Chauffeur heeft zich niet aangemeld nog boodschap achter gelaten in brievenbus. Vaak vinden chauffeurs adres niet , huisnummer is ongeveer 50cm groot je kan er niet naast kijken , adres is van aflevering is vooraan in de straat, heel vaak rijd chauffeur nog is de verkeerde straat in ipv. Pakket code is , B2CO 5117973421020, Als je via Google map mijn adres opzoekt geeft hij meteen de juiste plaats aan ,en via gps is dat blijkbaar niet het geval ?...

Pakket werd opgestuurd via Dpd\r\nDpd aanvaard geen tel nr om te verwittigen wanneer er geleverd wordt, wil het pakket niet achterlaten achter de poort en vind het adres zogezegd\r\nniet bij tweede aanbieding, omdat ze geen tijd of goesting hebben natuurlijk...\r\nOnbereikbare dienst, tel nrs werken niet of worden niet opgenomen. Uiteindelijk pakket zelf moeten gaan ophalen, is wat ze altijd op aansturen. \r\nGouden raad: Werk nooit met DPD...

Hoi, had een pakje online aangemaakt, en alsook online automatisch betaald.. wat bleekt dat het pakje 6x was aangemaakt.. ik werd doorgestuurd naar de betaal terminal waar ik het online betaald heb, later bleek ik 6 dezelfde pakketten te hebben aangemaakt. ik had niet moeten betalen maar het bedrag komt er niet op je moet alleen enkele nummers ingeven en klaar.\r\n\r\nIk heb verschillende keren contact opgenomen, de eerste keer, ging de IT afdeling mij contacteren.. niets\r\nde tweede keer vriendelijke meneer aan de telefoon.. ja ik heb een reply gestuurd nu gaan ze je contacteren.. nog niets..\r\n3de keer gebeld na 30 minuten wachten nemen ze op en zetten ze af zonder wat te zeggen.\r\n\r\n-heb toen al een email gestuurd omtrent het probleem.\r\n\r\nLater nog eens gebeld, toen zei die man geld krijg je nooit terug wel in tegoed bonnen wat voor mij ook goed was.\r\nhij had mij een ander emailadres gegeven daar moest ik alles de nummers van de zendingen naartoe sturen...\r\n\r\nNiets...

Beste,\r\n\r\nVia het track en trace systeem merkte ik deze morgen dat mijn pakket 4 straten van mijn huis verwijderd was dit ongeveer aan de belastingen van Ledeberg. Even later keek ik terug en zag dat het rond de Korenmarkt circuleerde. Ik versta best dat je niet meer overal door kan in het Gentse maar zo omrijden en mij laten wachten is niet zo leuk. zeker als je een mail krijgt dat je pakket tussen 09:57 en 10:57 zal geleverd worden. We zijn nu 12:30 en nog steeds niets te zien en of...

Even mijn zware ontevredenheid uiten over de werkwijze en behandelen van problemen van DPD. Een pakketje werd verstuurd vanuit Italië naar mijn thuisadres. Na een zwerftocht door Italië, Duitsland en Nederland kwam dit zowat een week te laat in België aan. Blijkbaar heeft DPD dit pakket dan in plaats van op mijn adres, foutief afgeleverd bij een firma op 4 kilometer van mijn adres. Onbegrijpelijk! Ik heb na 2 maal met de DPD telefoniste lang aan de betaallijn gehangen te hebben, bij deze firma aangeklopt, nadat ze mij dat adres liet weten. Maar deze firma heeft blijkbaar dit pakketje reeds mee terug gegeven met de koerier van DPD...Nu lees ik op de DPD website bij de 'tracking' dat ze het pakket terugsturen naar verzender? Waar zijn we mee bezig? Dit pakketje heeft de voorbije 2 weken europa doorkruist, en had eigenlijk vorige week al bij mij moeten aankomen. Als het pakketje inderdaad, door schuld van DPD teruggestuurd wordt NAAR ITALIE, wat dan? Welk nut heeft dan mijn 3x mailen...

Op donderdag 05/10 is een pakket uit Duitsland naar België vertrokken, op 09/10 is dit bij dpd Aalter aangekomen, dezelfde dag een leverpoging met als resultaat dat mijn adres gegevens niet zouden kloppen, ondertussen al meerdere keren dezelfde juiste gegevens doorgegeven vandaag 12/10 nog niets geleverd, al gemaild en gebeld zonder resultaat, ik wens gewoon mijn pakket op een correcte manier te ontvangen en niet als de chauffeur geen zin meer heeft dat die maar wat invult en doorrijdt!!!!\r\nHeb bij een vorige levering zelfs al opmerking gekregen \"bedrijf gesloten\" ik woon in een appartemensgebouw wat duidelijk geen bedrijf is, dit zal het laatste zijn wat ik via dpd laat...

Vorige week dinsdag een briefje in de bus van DPD. Omschrijving : pakket niet afgeleverd. Meer niet ... Heb hen onmiddellijk een mail gestuurd met de vraag om dit op mijn werk te leveren. Geen enkele reactie gekregen. Ondertussen mail 3 keer doorgestuurd maar geen respons. Na herhaaldelijk bellen, in totaal 30 minuten (!) kreeg ik iemand aan de lijn. Pakje zou ergens in een Parcell shop geleverd zijn. Dit zou de chauffeur moeten vermeld hebben op het vignet dat hij heeft achtergelaten, dit is niet gebeurd. ...

Thuis 2 dagen op rij en niet eens op de deur geklopt. Waarschijnlijk op de bel geduwd terwijl er staat bel werkt niet. Tzal weer nen chocolate geweest zijn. 3 dagen op rij naar aflever punt voor pakket en geen pakket in winkel. Dus pakket verloren ergens....

Vorige week op 26 september werd er bij mij een pakket geleverd door DPD , wij waren thuis ! Mogelijk heeft de koerier niet goed op de bel gedrukt en hij heeft zéker niet bij de buren geprobeerd....wel een bijna onleesbaar briefje achtergelaten met de mededeling dat wij de dag erna het pakje in een pickup parcelshop kunnen gaan afhalen....dat hebben wij gedaan...drie dagen na elkaar maar zonder resultaat. In de parcelshop hadden ze tientallen klachte over DPD van verdwenen pakketten , waaronder nu ook het mijne ! Wie gaat mij vergoeden , alles is al betaald , ook de kosten voor DPD en ik heb...

Ik vind het niet kunnen dat pakken verkeerde post krijg,ik vind het niet kunnen\r\nDe postbode moet leren lezen\r\nAls dit nog gebeurd vlieg alles in de vuilnisbak ga niet blijven postbode spelen dit is mijn werk niet ok woed er niet voor betaald\r\nIk woon n de beekstraatdries1 en de post is voor...

Ik had een bestelling geplaatst bij een leverancier in Duitsland. Wegens de grootte, hebben ze dit opgesplitst in 3 leveringen. Eentje die rechstreeks uit Duitsland kwam, is correct geleverd. De andere 2 waren op ´uitleverroute´ maar zaten in een postcode (net naast de mijne)... maar mochten door de chauffeur niet geleverd worden... Dus alles terug naar het depot... Daar blijft het gewoon staan... pas na mijn boze mail komt er reactie... Slotsom... Ik moet 3 dagen iemand voorzien om het pakket in ontvangst te nemen ipv 1... Dit kost...

Hallo, heb je een dringende financiële hulp nodig? Als ja, contacteer ons nu voor meer informatie op: pjdalton01 AT gmail DOT...

Verwachte levering pakket vandaag met Dpd niet gekregen. Een hele dag thuis binnen gebleven om de deur bel niet te missen. Tracking niet in detail te volgen. Bij het telefoneren krijg ik een bandje te horen; kantoren gesloten om 17u \r\nWou uitleg vragen.\r\nAls men zou telefoneren of een sms sturen, om te verwittigen dat ze niet leveren, zou ik niet een hele dag binnen moeten zitten, om de deurbel niet te missen Men heeft nog andere zaken te...

Een bestelling van een NL webshop zou met DPD geleverd worden. Op vrijdag 25/8 krijg ik een eerste melding dat mijn pakket aan huis zou geleverd worden tussen 9u33 en 10u33. Op de track'n'trace site staat om 10u22 de melding: "Afleverpoging was niet succesvol - Bedrijf gesloten" En later, om 18u27: "Terug in het depot na een onsuccesvolle leveringspoging. Ontvanger was niet thuis, bericht achtergelaten." Er was de hele dag iemand thuis, en onze honden slaan aan van zodra er een auto bij ons stopt (rustige straat), maar we hebben niemand van DPD gezien. Er zat ook geen bericht in onze bus. En bedrijf? We wonen in een gewoon huis, het enige in de straat, de rest van de straat is bos en veld. Het adres vermeld op track'n'trace is correct. Vanochtend, 28/8, kregen we een nieuwe mail: "Pakket wordt geleverd tussen 9u16 en 10u16". Weer hetzelfde verhaal: Niemand gezien. Om 10u45 het bericht: "Afleverpoging was niet succesvol - Bedrijf gesloten" Ondertussen ook gebeld naar...

25/08 moest pakket geleverd worden - tegen \'s avonds nog niets ontvangen - via tracing code gezien dat mijn pakket terug op het depot is in Mechelen; reden : \"ontvanger niet thuis bij aflevering, bericht nagelaten in brievenbus\".\r\nTen eerste : wij waren wél thuis\r\nTen tweede : er zat geen bericht in mijn brievenbus.\r\nGeen idee dus of er een volgende afleverpoging gedaan wordt bij mij thuis of in een afhaalpunt in de buurt. Ook geen contactgegevens om na te vragen. \r\nGeeft de indruk dat DPD helemaal niet bij mij thuis geweest is...

Bijna 10 dagen geleden heb ik een laptop gekocht ter waarde van 1800 euro. 10 dagen verder en ik heb deze nog steeds niet. ik krijg 0,0 antwoord van de levering dienst.\r\n\r\nik heb verschillende mails gestuurd naar DPD, verschillende keren gebeld naar een betalend nummer waar niemand opneemt, ik heb hun proberen te contacteren via social media en helemaal niets! De site om na te gaan waar je pakketje is etc geeft mij niets meer van informatie!\r\n\r\nZe bedriegen en beliegen mensen.\r\n\r\nje voelt je machteloos het hele...

Beste ;\r\n Ik heb een bestelling gedaan bij Newpharma op 11/08/2017 het ging bij mij thuis zijn op 16/08/2017 we zijn ondertussen 22/08/2017 en nog altijd heb ik niets ontvangen. Ik bel elke dag en elke dag krijg ik als antwoord uw pakket wordt vandaag geleverd. Eerst was mijn adres verkeerd (terwijl ik hier al 6 jaar woon) dan was het omdat de chauffeur niet dicht genoeg bij de woning kan wegens hekken of bomen ( je kan hier letterlijk voor mijn deur parkeren) ik heb dit pakket zeer dringend nodig aangezien er baby melk inzit. Heb ik mijn pakket tegen ten laatste vrijdag niet dan onderneem ik verdere stappen mijn advocaat is al op de hoogte gesteld. Dit was de allerlaatste keer dat ik nog ergens iets bestel waar DPD leverancier van is. Pakket nummer...

Eind juli 2017 hebben wij via Dolce Gusto besteld en het pakket zou afgeleverd worden met DPD. Op 31 juli kregen we een mail dat het pakket tussen een bepaald tijdstip ging geleverd worden. Helaas niemand gezien en op de site stond er dat er niemand thuis was terwijl wij de ganse dag ons huis niet verlaten hebben. Volgende dag krijgen we terug een mail, met een tijdstip en een link naar de \'live-tracking\'. Daarop stond er een verkeerd adres waar geleverd zou worden, wij passen dit adres aan en het pakket zou dan de dag erna geleverd worden. Op 2 augustus krijgen wij nogmaals een mail, terug met tijdstip en \'live-tracking\', maar terug hetzelfde probleem: op de e-mail het juiste adres maar op de \'live-tracking\' weer een ander adres. Nu is het wel zo dat er bij ons in de stad de straat Akkerstraat en de straat Bakkerstraat bestaan, dus dat het pakket aangenomen kon worden in de verkeerde straat was zeer groot.\r\n\r\nUit schrik dat dit zou gebeuren wanneer ik de aanpassing terug...

Op 24/07 heeft DPD de opdracht gekregen om een pakket te leveren bij mijn baas thuis. Het betreft een cadeau voor zijn revalidatie aangezien hij een heelkundige ingreep is ondergaan. Dit cadeau is afkomstig van onze afdeling. \r\nDPD heeft 2x geprobeerd op 25/07 en 26/07 om het pakket af te leveren. Jammer genoeg waren zij zo snel weer weg dat mijn baas niet eens de kans had om de deur open te doen en hen gewoon zag wegrijden. Ik weet ondertussen dat de chauffeurs maar 30 sec. de tijd krijgen om iets af te leveren maar dit is heel kort voor iemand in revalidatie. Vervolgens is mijn baas vertrokken op revalidatie en heb ik gevraagd op 26/07 om het pakket terug naar het bedrijf KPMG (Brussel) te versturen op mijn naam (assistente ). \r\nTot op vandaag 9/08 heb ik tot 4 maal toe met verschillende DPD-collega’s gebeld waaronder Ruud & Naja. Allen gingen dit met het DPD Depot te Aalter opnemen en vragen om het pakket met urgentie terug te bezorgen aan KPMG te Brussel. Het is ondertussen...

In afwezigheid van de buurman heeft de bezorgen bij ons aangebeld en mijn tienjarige zoon deed open. Hij moest tekenen voor ontvangst. \r\nEen bericht opgestuurd naar Dpd maar tot heden geen antwoord. \r\nHun service als hun bezorgingen laten te wensen...

Via een shop in nederland met 24h service pakket besteld. Pakket ging volgens sms van dpd geleverd worden tussen 12u en 13u. Ben heel de dag in huis. Om 15u kijk op op de site, levering mislukt? In de bus, zit een blaadje in. Niemand aangebeld, op de ruit geklopt of niks...\r\nWat is het nut van 24h service als jullie niet kijken of er wel iemand thuis is?\r\nBel je naar het nr op het blaadje, sta je gewoon 10 minuten in...

Op 1 augustus 2017 zou een pakketje tussen 14.26 uur en 15.26 uur bij mij thuis worden afgeleverd. Iedereen kwam langs maar geen DPD en ik was aan de voorzijde van het huis bezig op het tijdstip 14.49 dat de besteller in de track en trace status had aangegeven. De plaats was Berkel Rodenrijs ipv Pijnacker. Er was ook geen briefje in de bus gedaan. Naar mijn mening wordt er helemaal niet bezorgt op het thuisadres maar rechtstreeks naar een zogenaamd Pickup point gereden, terwijl ik wel heb betaald voor bezorging aan huis. Voor mij nooit meer DPD ...

Pakket wordt later geleverd op pick-up punt dan in hun mail...

Vrij wel is mijn bestelling nooit geleverd ik wacht er nu ruim twee weken de goederen zijn betaald men heeft zelfs niet gebeld aan de deur geen kaartje achter gelaten. Slechte klantenservice zeer lange wachtrijen. Leveranciers bellen niet aan. Dit is de persoon waarvan pakket van afkomstig is. Hij ging mij opbellen is ook echter niet gebeurd. Dpd zelf reageert niet op e-mails soennah-dokter@hotmail.com Pakket zomaar in retour...

3 dagen weggeweest en ondertussen is DPD 2x langsgeweest met pakje. Nu terug thuis en om een 3e levering af te spreken is enkel een regeling mogelijk via betalend 070-nummer.... waar ze me met wachtmuziekje vragen om \"even\" geduld te hebben. ondertussen loopt de telefoonrekening op. Qua slechte service kan dat...

1e ervaring met dpd: waren thuis, maar nooit aangebeld (ja ik hoor de bel, ik heb 2 kleine hondjes die zich altijd boos maken op de bel); mochten er achter op verplaatsing\r\n2e ervaring met dpd: waren thuis, werd bij de buren geleverd (pas om 16.30 briefje in breivenbus gezien, aangezien we de bel verwachtende waren, buren niet meer thuis, kado niet op tijd...)\r\n3e ervaring dpd: (jammer dat je leverbedrijf niet kan kiezen als je ergens iets besteld). Onverwacht niet thuis op levermoment. Op internet gekeken, zouden bij buren leveren of naar afhaalpunt. 2 pakketjes zouden moeten toekomen. Briefje van 1 vd pakketjes dat terug mee is. Ok ik kan het via het briefje aanpassen dat dag nadien aan afhaalpunt ligt (ik moest werken). 2e levering kon ik nie aanpassen. meerdere malen proberen te bellen, onbereikbaar (moet dan blijkbaar nog betalen per minuut, zal duur uitvallen!!!) email, nog steeds geen antwoord op. Vandaag ook proberen bellen geen antwoord... Pakket had ik ten...

Bestelling afgeleverd door dpd bij Sam& Co in de ezelstraat te Brugge; pakket niet gevonden en Dpd was niet geweest volgens de winkel. Tot driemaal toe al geprobeerd dpd telefonisch te bereiken,...

Mijn pakketje kon niet afgeleverd worden. De chauffeur stak een franstalig document in de bus zonder hier iets op aan te vinken.\r\nWij moesten dus maar raden wat er met ons pakket gebeurde...\r\nMeteen gaf ik in het online DPD systeem een andere leveringsdatum door.\r\nMaar blijkbaar had de chauffeur mijn pakketje zonder toestemming doorgestuurd naar een veraf gelegen parcel shop waar ik niet geraak.\r\nVan mijn wijziging van leveringsdatum was plots niets meer te zien in het systeem.\r\nBellen (betalend uiteraard!), mailen naar DPD had totaal geen zin. \r\nIk moest maar mijn plan trekken om tot in de parcel shop te geraken.\r\nNOOIT MEER DPD! Geen service en totaal niet...

Deze morgen pakje geleverd,niemand thuis.briefje in de bus waar je het pakje kan afhalen.\r\nVolgende maal,gelieve de naam in HOOFDLETTERS te schrijven,alsook adres e.d.\r\nVermelden wanneer het pakje aanwezig is op vermeld afleveringsadres( in dit geval leonidas einde were)\r\nJe e mail adres op de site zetten ,zodat klanten jullie gemakkelijk kunnen bereiken.\r\nAfschaffen van betaald bellen,(die extra lang duurt eer er verbinding is) als jullie mij bellen moet je ook niet betalen!\r\nVeel klachten van klanten van drongen (chauffeur op de vingers tikken)!!\r\nVlottere toegang naar jullie...

Ik kocht online bij Amazon.de.Na twee weken kreeg ik bericht dat DPD mijn artikel terug geleverd had in Duitsland.Echter hier is nooit iemand van dpd aan dfe deur geweest, ook geen briefje niks.En ik weet het wel heel zeker want ik lag in het gips bij het raam.Mijn vermoeden is dat ze gewoon niet langskwamen en simpel retour sturen.Wou ik het pakje alsnog krijgen dan moest ik weer betalen.PostNL is het dan correct komen...

Ik had bij medion een stofzuiger gekocht en die zou door dpd geleverd worden.op voorhand had ik reeds gevraagd of het niet met andere koerierbedrijven kon,maar nee dus.ik weet uit ervaring of mijn bestelling wordt op een verkeerd adres geleverd,de bestelling is kapot tijdens vervoer of zoals vrijdag dat de chauffeur niet eens de moeite doet om aan te bellen.ik ben bedlegerig en verlamt daarom woon ik in een aangepaste woning waarvan de brievenbussen ad straat staan maar mijn woonst zo een 30 meter verder.op vrijdag om 15 uur heeft de chauffeur een briefje van afwezigheid in de brievenbus gestopt zonder bij me aan te bellen.om vlug thuis te zijn en het weekend te beginnen waarschijnlijk.aangezien ik bedlegerig ben en niet eens aan mijn eigen toilet kan ben ik ook altijd thuis tenzij ik in het ziekenhuis opgenomen ben,wat niet zo was.bijkomend heb ik ook een videofoon die een opname maakt van iedereen die aanbelt.dat is nog een extra controle.dpd meld het pakketje ook slechts 1x aan,ipv...

Ik was niet thuis toen DPD het pakje kwam leveren. Via de website kan je aangeven om het bij de buren te leveren of op een ander tijdstip; maar of je dat nu invult of niet er wordt niet naar gekeken. Pakje wordt dan geleverd in een afhaalpunt; geen mogelijkheid om een 2e keer aan huis aan te bieden.\r\n\r\nIn de brievenbus een mooi briefje dat niet werd ingevuld; enkel bovenaan stond een onduidelijk adres geschreven. Dat was blijkbaar het adres van een afhaalpunt maar daar bleek het pakje ook niet te zijn.\r\n\r\nNa contact met de helpdesk (zeer onvriendelijke dame die enkel kon zeggen \"dat zijn onze voorwaarden\") bleek dat het pakje pas een dag nadien zou worden geleverd in het afhaalpunt.\r\n\r\nDit was de eerste keer dat een levering via DPD kwam en de service is zeer slecht. Nooit geen problemen gehad met BPost, DHL, UPS, Post.NL....

Beloven steeds om pakket terug te komen ophalen maar dagen niet op. Telefonisch niet meer bereikbaar, krijg bijna een half uur muziek, nemen gewoon niet meer op. Ben het beu met mij te laten sollen. Wil zo vlug mogelijk een oplossing of ik kaart deze wantoestand aan op de sociale...

Wij krijgen regelmatig geen reclamebladen in de bus. Ook krijgen wij veel minder aanbiedingen dan andere bewoners ven gent.\r\nIk zie vaak bij mijn zoon nuttige info of interessante aanbiedingen of kortingbonnen die wij niet...

Ik heb mijn pakketje normaal gezien de 16/03 horen ontvangen te hebben, nu om 1 of anderre reden zeggen ze dat ik mijn al betaald pakketje geweigert heb. we waren met meerdere personen thuis de koerier is nog niet eens bij mijn thuis geweest. vervolgens heb ik 2 mails gestuurd tot op de dag vandaag nog altijd geen antwoord op. ik heb eveneens ook naar 4 verschillende nummers moeten bellen die mij tesamen al 10 euro en 15 cent hebben gekost. ze hebben mij gezegt dat mijn pakketje geherleverd zal worden en ik een sms zou krijgen op het achtergelaten nummer. ik heb sindsdien niets meer gehoord dit was vorige week. ik heb mijn pakketje nog altijd niet ik heb deze wel al betaald en hoorde deze al een halve maand geleden te hebben. dit is ongehoord ik heb nog nooit zo een slechte service van een leverancier ontvangen....

Wij waren thuis wanneer het pakje zou geleverd worden. Niet gebeld door de bezorger( ja, de bel doet het wel), maar wel briefje in de bus gestoken.\r\nWij moeten ons nu weer verplaatsen. ...

Ik nam contact op met DPD , nadat mijn pakket via hun website tracker zogezegd geleverd stond. Het pakket bleek volgens hun geleverd op 21/02 in de namiddag. Zelf was ik niet thuis die namiddag , kan dit met getuigen bewijzen dat ik elders zat. Er blijkt volgens hun gehandtekend te zijn, althans dan wel niet door mij. Bizar wel dat ze dan niet de naam van de ontvanger vragen , deze noteren en in mijn bus deponeren ?? En waarom het pakket niet naar een afhaalpunt indien niet thuis. Voor hun prijs van verzending mag je er toch van uitgaan dat je je pakket ontvangt !!! Reeds 2x met DPD gebeld, maar ik word daar van het kastje naar de muur gestuurd , veel blablabla, en \" de chauffeur die een grote fout heeft gemaakt \" , verder dan dat kom ik niet. Nou , daar ben ik niet mee geholpen, en zo kom ik niet aan mijn...

Op de dag dat het pakket geleverd werd was ik niet thuis, een brief aan de poort verwees dat het afgeven mag worden bij de buur, niet afgeven bij de buur.\r\neen briefje met pakketinformatie verwees naar een afhaalpunt, dit afhaalpunt is gesloten. na telefonisch contact met DPD Aalter beloofden ze het een tweede maal aan te bieden op dinsdag 14-02-2017, niet gebeurd! terug telefonisch contact genomen en terug belofte om op donderdag 16-02-2017 te leveren maar ze hebben het gewoon teruggestuurd naar de afzender! Zo een manier van werken vind ik beneden alle verwachtingen van een pakjesdienst. Wie zal de extra kosten dragen van deze verzending? Ik heb dit pakketje dringend nodig en zal mijn klant ook moeten vergoeden voor de late levering, wie zal al deze kosten op zich nemen? ik vraag dan bij deze een schade vergoeding voor de geleden schade en de vele het vele telefonisch contact met uw diensten. graag antwoord. dubbele verzendingskosten, dubbele verpakkingskosten, een on te...

Chauffeur laat briefje achter dat pakket in afhaalpunt geleverd werd.\r\nDat is in een naburige gemaante.\r\nEr staan geen openingsuren van afhaalpunt vermeld.\r\nIn het afhaalpunt blijkt dat het pakket er ten vroegste de volgende dag zal zijn (evenmin vermeld op briefje)\r\nM\'n rit naar het afhaalpunt was dus tijdverspilling....

Tweemaal sms gehad van uur van levering en niemand te zien en zelf geen bericht\r\nna twee maal te bellen en lang te wachten en bellen tegen betaling, wisten zezelf van...

Laat briefje achter waarop staat dat ik mijn pakketje kan ophalen in Parcel Delivery Point bij mijn in de buurt.\r\nOp website kan echter lezen dat de chauffeur daar blijkbaar toch niet veel zin in had aangezien mijn pakketje terug gebracht is\r\nnaar de depot.\r\nVia nieuwelevering.be zou ik een nieuwe leveringsdatum moeten kunnen afspraken: ik kan echter nergens op doorklikken en een nieuwe afspraak maken is dus niet mogelijk.\r\nIk denk volgende keer twee keer na vooraleer ik iets bestel bij een webshop die met DPD...

DPD track&trace zegt nu reeds 2 x (verschillende bestellingen) dat mijn adres niet correct is. Is het dus WEL.receiver care antwoordt ofwel laat of helemaal niet.Lathouwers...

Een online bestelling werd zogenaamd bij de geburen geleverd volgens de website van DPD. Niemand kan mij daar onmiddellijk te woord staan waar het pakje is gebleven. Veel beloftes om me terug te bellen blijven ongerespecteerd, noch antwoord op mijn emails die uiblijven! Toen na meerdere telefoons ik,ia via, een kopij van de leveringsbon kon bemachtigen zag ik tot mijn verbazing dat er een streepje als handtekening voor ontvangst werd neergepend. Waar is mijn pakje gebleven ? Kan er iemand mij helpen ? ...

Pakket niet op de juiste plaats geleverd zoals vermeld in bericht op mail! ( ik had aan gegeven in het portaal achter de kerstboom) Gevolg: doos over de poort gegooid en in een plas terecht gekomen en het regende een uur later. Goederen allemaal nat gworden....

Heb een kerstcadeau online bestelt dat gelevert ging worden via DPD. Hiervoor betaal ik 10 euro verzendingskosten, en na een week wachten heb ik nog steeds geen pakket ontvangen. Ik heb reeds aantal keren gebelt naar DPD, daar zeggen ze dat ze het niet kunnen controleren, maar dat de kans dan groot is dat het pakje verloren is geraakt. hier geven ze geen verdere informatie of oplossing bij. Na verder contact gingen ze mij zelf bereiken aangezien ik al voor 20 euro heb opgebelt naar het bedrijf alleen... Maar heb ik die week ook geen enkele telefoon ontvangen hierover. Een week later ben ik nog steeds van kantoor naar kantoor aan het telefoneren zonder enige nuttige informatie te...

Hele dag thuis geweest en dan zegt DPD dat pakket niet bezorgd is wegens niet thuis. Bijzonder!...

Ik zou 2 pakketten ontvangen via DPD. bij levering was ik helaas niet thuis. Briefje in bus dat ik het bij een parcelshop moest gaan ophalen. Bij de parcelshop was 1 pakket afgeleverd maar zeiden ze mij dat het andere pakket terug was meegenomen door chauffeur omdat het niet gescand kon worden. Na 4 keer met een waardeloze klantendienst gebeld te hebben en rechtstreeks met het depot van DPD gemaild te hebben, heb ik nog steeds mijn pakket niet. Elke keer beloftes van DPD dat het geleverd wordt, of dat ze mijn zouden contacteren maar allemaal...

Ik had een bestelling geplaatst op kruidvat.be en deze werd verzonden met DPD..ik had hier extra voor betaald,helemaal geen probleem..ik had ook een trackingcode ontvangen..ik kreeg een email dat dpd onderweg was en ik mijn pakket zou ontvangen tussen een bepaald uur.Daarna kreeg ik weer een email dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat er niemand thuis was.Ik was echter ZEKER de hele tijd thuis want we waren met werken bezig aan de voorkant van ons huis dus hadden we het zeker gezien als dpd was langsgeweest.DPD zou ook een bewijsje in de brievenbus hebben achtergelaten dat er niemand thuis was en ik mijn pakket mocht gaan afhalen in een \"parcel shop\"\r\nIk heb die dag geen enkele DPD zien komen en zeker geen bewijs in de brievenbus!!!!!!!!!!\r\nWat blijkt nu,ik traceer mijn pakket online en deze is inderdaad door dpd geleverd bij een afhaalpunt MAAR bij ontvanger had MENEER van DPD gewoonweg een andere naam genoteerd,een naam die ik helemaal niet ken en dus zeker niet...

Op donderdag 29/9 ontving ik van DPD het bericht dat mijn bestelling op 30/9 zou worden afgeleverd bij mij.toen dit niet gebeurde stelde ik mij in verbinding met DPD,en toen bleek mijn pakket zich te bevinden in een container,en kon men er niet aan om het eruit te halen,men zou het pas op 3/10 bij mij afleven,wat ook is gebeurd,maar wel 3 dagen te laat,hierdoor is maar de helft van de inhoud van mijn bestelling meer bruikbaar,de rest is kapot door te lang in de verpakking te zitten.Dank u DPD...

Bestelling gedaan bij apotheek online zoals beloofd waren mijn producten op tijd verzonden dan maar gebeld naar DPD ja mijn bestelling was verzonden naar Duitsland dus nog wat extra dagen...