Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over DPD?

Heb je klachten over DPD? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Even mijn zware ontevredenheid uiten over de werkwijze en behandelen van problemen van DPD. Een pakketje werd verstuurd vanuit Italië naar mijn thuisadres. Na een zwerftocht door Italië, Duitsland en Nederland kwam dit zowat een week te laat in België aan. Blijkbaar heeft DPD dit pakket dan in plaats van op mijn adres, foutief afgeleverd bij een firma op 4 kilometer van mijn adres. Onbegrijpelijk! Ik heb na 2 maal met de DPD telefoniste lang aan de betaallijn gehangen te hebben, bij deze firma aangeklopt, nadat ze mij dat adres liet weten. Maar deze firma heeft blijkbaar dit pakketje reeds mee terug gegeven met de koerier van DPD...Nu lees ik op de DPD website bij de 'tracking' dat ze het pakket terugsturen naar verzender? Waar zijn we mee bezig? Dit pakketje heeft de voorbije 2 weken europa doorkruist, en had eigenlijk vorige week al bij mij moeten aankomen. Als het pakketje inderdaad, door schuld van DPD teruggestuurd wordt NAAR ITALIE, wat dan? Welk nut heeft dan mijn 3x mailen...

Op donderdag 05/10 is een pakket uit Duitsland naar België vertrokken, op 09/10 is dit bij dpd Aalter aangekomen, dezelfde dag een leverpoging met als resultaat dat mijn adres gegevens niet zouden kloppen, ondertussen al meerdere keren dezelfde juiste gegevens doorgegeven vandaag 12/10 nog niets geleverd, al gemaild en gebeld zonder resultaat, ik wens gewoon mijn pakket op een correcte manier te ontvangen en niet als de chauffeur geen zin meer heeft dat die maar wat invult en doorrijdt!!!!\r\nHeb bij een vorige levering zelfs al opmerking gekregen \"bedrijf gesloten\" ik woon in een appartemensgebouw wat duidelijk geen bedrijf is, dit zal het laatste zijn wat ik via dpd laat...

Vorige week dinsdag een briefje in de bus van DPD. Omschrijving : pakket niet afgeleverd. Meer niet ... Heb hen onmiddellijk een mail gestuurd met de vraag om dit op mijn werk te leveren. Geen enkele reactie gekregen. Ondertussen mail 3 keer doorgestuurd maar geen respons. Na herhaaldelijk bellen, in totaal 30 minuten (!) kreeg ik iemand aan de lijn. Pakje zou ergens in een Parcell shop geleverd zijn. Dit zou de chauffeur moeten vermeld hebben op het vignet dat hij heeft achtergelaten, dit is niet gebeurd. ...

Thuis 2 dagen op rij en niet eens op de deur geklopt. Waarschijnlijk op de bel geduwd terwijl er staat bel werkt niet. Tzal weer nen chocolate geweest zijn. 3 dagen op rij naar aflever punt voor pakket en geen pakket in winkel. Dus pakket verloren ergens....

Vorige week op 26 september werd er bij mij een pakket geleverd door DPD , wij waren thuis ! Mogelijk heeft de koerier niet goed op de bel gedrukt en hij heeft zéker niet bij de buren geprobeerd....wel een bijna onleesbaar briefje achtergelaten met de mededeling dat wij de dag erna het pakje in een pickup parcelshop kunnen gaan afhalen....dat hebben wij gedaan...drie dagen na elkaar maar zonder resultaat. In de parcelshop hadden ze tientallen klachte over DPD van verdwenen pakketten , waaronder nu ook het mijne ! Wie gaat mij vergoeden , alles is al betaald , ook de kosten voor DPD en ik heb...

De DPD jongen pak tegenwoordig de lekkere buurvrouw met de dikste tetten van straat. Vroeger mocht ik er op, helaas nu niet meer. Daarom bestel ik niks meer via DPD, enkel nog via DHL....

Ik vind het niet kunnen dat pakken verkeerde post krijg,ik vind het niet kunnen\r\nDe postbode moet leren lezen\r\nAls dit nog gebeurd vlieg alles in de vuilnisbak ga niet blijven postbode spelen dit is mijn werk niet ok woed er niet voor betaald\r\nIk woon n de beekstraatdries1 en de post is voor...

Ik had een bestelling geplaatst bij een leverancier in Duitsland. Wegens de grootte, hebben ze dit opgesplitst in 3 leveringen. Eentje die rechstreeks uit Duitsland kwam, is correct geleverd. De andere 2 waren op ´uitleverroute´ maar zaten in een postcode (net naast de mijne)... maar mochten door de chauffeur niet geleverd worden... Dus alles terug naar het depot... Daar blijft het gewoon staan... pas na mijn boze mail komt er reactie... Slotsom... Ik moet 3 dagen iemand voorzien om het pakket in ontvangst te nemen ipv 1... Dit kost...

Hallo, heb je een dringende financiële hulp nodig? Als ja, contacteer ons nu voor meer informatie op: pjdalton01 AT gmail DOT...

Verwachte levering pakket vandaag met Dpd niet gekregen. Een hele dag thuis binnen gebleven om de deur bel niet te missen. Tracking niet in detail te volgen. Bij het telefoneren krijg ik een bandje te horen; kantoren gesloten om 17u \r\nWou uitleg vragen.\r\nAls men zou telefoneren of een sms sturen, om te verwittigen dat ze niet leveren, zou ik niet een hele dag binnen moeten zitten, om de deurbel niet te missen Men heeft nog andere zaken te...

Een bestelling van een NL webshop zou met DPD geleverd worden. Op vrijdag 25/8 krijg ik een eerste melding dat mijn pakket aan huis zou geleverd worden tussen 9u33 en 10u33. Op de track'n'trace site staat om 10u22 de melding: "Afleverpoging was niet succesvol - Bedrijf gesloten" En later, om 18u27: "Terug in het depot na een onsuccesvolle leveringspoging. Ontvanger was niet thuis, bericht achtergelaten." Er was de hele dag iemand thuis, en onze honden slaan aan van zodra er een auto bij ons stopt (rustige straat), maar we hebben niemand van DPD gezien. Er zat ook geen bericht in onze bus. En bedrijf? We wonen in een gewoon huis, het enige in de straat, de rest van de straat is bos en veld. Het adres vermeld op track'n'trace is correct. Vanochtend, 28/8, kregen we een nieuwe mail: "Pakket wordt geleverd tussen 9u16 en 10u16". Weer hetzelfde verhaal: Niemand gezien. Om 10u45 het bericht: "Afleverpoging was niet succesvol - Bedrijf gesloten" Ondertussen ook gebeld naar...

25/08 moest pakket geleverd worden - tegen \'s avonds nog niets ontvangen - via tracing code gezien dat mijn pakket terug op het depot is in Mechelen; reden : \"ontvanger niet thuis bij aflevering, bericht nagelaten in brievenbus\".\r\nTen eerste : wij waren wél thuis\r\nTen tweede : er zat geen bericht in mijn brievenbus.\r\nGeen idee dus of er een volgende afleverpoging gedaan wordt bij mij thuis of in een afhaalpunt in de buurt. Ook geen contactgegevens om na te vragen. \r\nGeeft de indruk dat DPD helemaal niet bij mij thuis geweest is...

Bijna 10 dagen geleden heb ik een laptop gekocht ter waarde van 1800 euro. 10 dagen verder en ik heb deze nog steeds niet. ik krijg 0,0 antwoord van de levering dienst.\r\n\r\nik heb verschillende mails gestuurd naar DPD, verschillende keren gebeld naar een betalend nummer waar niemand opneemt, ik heb hun proberen te contacteren via social media en helemaal niets! De site om na te gaan waar je pakketje is etc geeft mij niets meer van informatie!\r\n\r\nZe bedriegen en beliegen mensen.\r\n\r\nje voelt je machteloos het hele...

Beste ;\r\n Ik heb een bestelling gedaan bij Newpharma op 11/08/2017 het ging bij mij thuis zijn op 16/08/2017 we zijn ondertussen 22/08/2017 en nog altijd heb ik niets ontvangen. Ik bel elke dag en elke dag krijg ik als antwoord uw pakket wordt vandaag geleverd. Eerst was mijn adres verkeerd (terwijl ik hier al 6 jaar woon) dan was het omdat de chauffeur niet dicht genoeg bij de woning kan wegens hekken of bomen ( je kan hier letterlijk voor mijn deur parkeren) ik heb dit pakket zeer dringend nodig aangezien er baby melk inzit. Heb ik mijn pakket tegen ten laatste vrijdag niet dan onderneem ik verdere stappen mijn advocaat is al op de hoogte gesteld. Dit was de allerlaatste keer dat ik nog ergens iets bestel waar DPD leverancier van is. Pakket nummer...

Eind juli 2017 hebben wij via Dolce Gusto besteld en het pakket zou afgeleverd worden met DPD. Op 31 juli kregen we een mail dat het pakket tussen een bepaald tijdstip ging geleverd worden. Helaas niemand gezien en op de site stond er dat er niemand thuis was terwijl wij de ganse dag ons huis niet verlaten hebben. Volgende dag krijgen we terug een mail, met een tijdstip en een link naar de \'live-tracking\'. Daarop stond er een verkeerd adres waar geleverd zou worden, wij passen dit adres aan en het pakket zou dan de dag erna geleverd worden. Op 2 augustus krijgen wij nogmaals een mail, terug met tijdstip en \'live-tracking\', maar terug hetzelfde probleem: op de e-mail het juiste adres maar op de \'live-tracking\' weer een ander adres. Nu is het wel zo dat er bij ons in de stad de straat Akkerstraat en de straat Bakkerstraat bestaan, dus dat het pakket aangenomen kon worden in de verkeerde straat was zeer groot.\r\n\r\nUit schrik dat dit zou gebeuren wanneer ik de aanpassing terug...

Op 24/07 heeft DPD de opdracht gekregen om een pakket te leveren bij mijn baas thuis. Het betreft een cadeau voor zijn revalidatie aangezien hij een heelkundige ingreep is ondergaan. Dit cadeau is afkomstig van onze afdeling. \r\nDPD heeft 2x geprobeerd op 25/07 en 26/07 om het pakket af te leveren. Jammer genoeg waren zij zo snel weer weg dat mijn baas niet eens de kans had om de deur open te doen en hen gewoon zag wegrijden. Ik weet ondertussen dat de chauffeurs maar 30 sec. de tijd krijgen om iets af te leveren maar dit is heel kort voor iemand in revalidatie. Vervolgens is mijn baas vertrokken op revalidatie en heb ik gevraagd op 26/07 om het pakket terug naar het bedrijf KPMG (Brussel) te versturen op mijn naam (assistente ). \r\nTot op vandaag 9/08 heb ik tot 4 maal toe met verschillende DPD-collega’s gebeld waaronder Ruud & Naja. Allen gingen dit met het DPD Depot te Aalter opnemen en vragen om het pakket met urgentie terug te bezorgen aan KPMG te Brussel. Het is ondertussen...

In afwezigheid van de buurman heeft de bezorgen bij ons aangebeld en mijn tienjarige zoon deed open. Hij moest tekenen voor ontvangst. \r\nEen bericht opgestuurd naar Dpd maar tot heden geen antwoord. \r\nHun service als hun bezorgingen laten te wensen...

Via een shop in nederland met 24h service pakket besteld. Pakket ging volgens sms van dpd geleverd worden tussen 12u en 13u. Ben heel de dag in huis. Om 15u kijk op op de site, levering mislukt? In de bus, zit een blaadje in. Niemand aangebeld, op de ruit geklopt of niks...\r\nWat is het nut van 24h service als jullie niet kijken of er wel iemand thuis is?\r\nBel je naar het nr op het blaadje, sta je gewoon 10 minuten in...

Op 1 augustus 2017 zou een pakketje tussen 14.26 uur en 15.26 uur bij mij thuis worden afgeleverd. Iedereen kwam langs maar geen DPD en ik was aan de voorzijde van het huis bezig op het tijdstip 14.49 dat de besteller in de track en trace status had aangegeven. De plaats was Berkel Rodenrijs ipv Pijnacker. Er was ook geen briefje in de bus gedaan. Naar mijn mening wordt er helemaal niet bezorgt op het thuisadres maar rechtstreeks naar een zogenaamd Pickup point gereden, terwijl ik wel heb betaald voor bezorging aan huis. Voor mij nooit meer DPD ...

Pakket wordt later geleverd op pick-up punt dan in hun mail...

Vrij wel is mijn bestelling nooit geleverd ik wacht er nu ruim twee weken de goederen zijn betaald men heeft zelfs niet gebeld aan de deur geen kaartje achter gelaten. Slechte klantenservice zeer lange wachtrijen. Leveranciers bellen niet aan. Dit is de persoon waarvan pakket van afkomstig is. Hij ging mij opbellen is ook echter niet gebeurd. Dpd zelf reageert niet op e-mails soennah-dokter@hotmail.com Pakket zomaar in retour...

3 dagen weggeweest en ondertussen is DPD 2x langsgeweest met pakje. Nu terug thuis en om een 3e levering af te spreken is enkel een regeling mogelijk via betalend 070-nummer.... waar ze me met wachtmuziekje vragen om \"even\" geduld te hebben. ondertussen loopt de telefoonrekening op. Qua slechte service kan dat...

1e ervaring met dpd: waren thuis, maar nooit aangebeld (ja ik hoor de bel, ik heb 2 kleine hondjes die zich altijd boos maken op de bel); mochten er achter op verplaatsing\r\n2e ervaring met dpd: waren thuis, werd bij de buren geleverd (pas om 16.30 briefje in breivenbus gezien, aangezien we de bel verwachtende waren, buren niet meer thuis, kado niet op tijd...)\r\n3e ervaring dpd: (jammer dat je leverbedrijf niet kan kiezen als je ergens iets besteld). Onverwacht niet thuis op levermoment. Op internet gekeken, zouden bij buren leveren of naar afhaalpunt. 2 pakketjes zouden moeten toekomen. Briefje van 1 vd pakketjes dat terug mee is. Ok ik kan het via het briefje aanpassen dat dag nadien aan afhaalpunt ligt (ik moest werken). 2e levering kon ik nie aanpassen. meerdere malen proberen te bellen, onbereikbaar (moet dan blijkbaar nog betalen per minuut, zal duur uitvallen!!!) email, nog steeds geen antwoord op. Vandaag ook proberen bellen geen antwoord... Pakket had ik ten...

Bestelling afgeleverd door dpd bij Sam& Co in de ezelstraat te Brugge; pakket niet gevonden en Dpd was niet geweest volgens de winkel. Tot driemaal toe al geprobeerd dpd telefonisch te bereiken,...

Mijn pakketje kon niet afgeleverd worden. De chauffeur stak een franstalig document in de bus zonder hier iets op aan te vinken.\r\nWij moesten dus maar raden wat er met ons pakket gebeurde...\r\nMeteen gaf ik in het online DPD systeem een andere leveringsdatum door.\r\nMaar blijkbaar had de chauffeur mijn pakketje zonder toestemming doorgestuurd naar een veraf gelegen parcel shop waar ik niet geraak.\r\nVan mijn wijziging van leveringsdatum was plots niets meer te zien in het systeem.\r\nBellen (betalend uiteraard!), mailen naar DPD had totaal geen zin. \r\nIk moest maar mijn plan trekken om tot in de parcel shop te geraken.\r\nNOOIT MEER DPD! Geen service en totaal niet...

Deze morgen pakje geleverd,niemand thuis.briefje in de bus waar je het pakje kan afhalen.\r\nVolgende maal,gelieve de naam in HOOFDLETTERS te schrijven,alsook adres e.d.\r\nVermelden wanneer het pakje aanwezig is op vermeld afleveringsadres( in dit geval leonidas einde were)\r\nJe e mail adres op de site zetten ,zodat klanten jullie gemakkelijk kunnen bereiken.\r\nAfschaffen van betaald bellen,(die extra lang duurt eer er verbinding is) als jullie mij bellen moet je ook niet betalen!\r\nVeel klachten van klanten van drongen (chauffeur op de vingers tikken)!!\r\nVlottere toegang naar jullie...

Ik kocht online bij Amazon.de.Na twee weken kreeg ik bericht dat DPD mijn artikel terug geleverd had in Duitsland.Echter hier is nooit iemand van dpd aan dfe deur geweest, ook geen briefje niks.En ik weet het wel heel zeker want ik lag in het gips bij het raam.Mijn vermoeden is dat ze gewoon niet langskwamen en simpel retour sturen.Wou ik het pakje alsnog krijgen dan moest ik weer betalen.PostNL is het dan correct komen...

Ik had bij medion een stofzuiger gekocht en die zou door dpd geleverd worden.op voorhand had ik reeds gevraagd of het niet met andere koerierbedrijven kon,maar nee dus.ik weet uit ervaring of mijn bestelling wordt op een verkeerd adres geleverd,de bestelling is kapot tijdens vervoer of zoals vrijdag dat de chauffeur niet eens de moeite doet om aan te bellen.ik ben bedlegerig en verlamt daarom woon ik in een aangepaste woning waarvan de brievenbussen ad straat staan maar mijn woonst zo een 30 meter verder.op vrijdag om 15 uur heeft de chauffeur een briefje van afwezigheid in de brievenbus gestopt zonder bij me aan te bellen.om vlug thuis te zijn en het weekend te beginnen waarschijnlijk.aangezien ik bedlegerig ben en niet eens aan mijn eigen toilet kan ben ik ook altijd thuis tenzij ik in het ziekenhuis opgenomen ben,wat niet zo was.bijkomend heb ik ook een videofoon die een opname maakt van iedereen die aanbelt.dat is nog een extra controle.dpd meld het pakketje ook slechts 1x aan,ipv...

Ik was niet thuis toen DPD het pakje kwam leveren. Via de website kan je aangeven om het bij de buren te leveren of op een ander tijdstip; maar of je dat nu invult of niet er wordt niet naar gekeken. Pakje wordt dan geleverd in een afhaalpunt; geen mogelijkheid om een 2e keer aan huis aan te bieden.\r\n\r\nIn de brievenbus een mooi briefje dat niet werd ingevuld; enkel bovenaan stond een onduidelijk adres geschreven. Dat was blijkbaar het adres van een afhaalpunt maar daar bleek het pakje ook niet te zijn.\r\n\r\nNa contact met de helpdesk (zeer onvriendelijke dame die enkel kon zeggen \"dat zijn onze voorwaarden\") bleek dat het pakje pas een dag nadien zou worden geleverd in het afhaalpunt.\r\n\r\nDit was de eerste keer dat een levering via DPD kwam en de service is zeer slecht. Nooit geen problemen gehad met BPost, DHL, UPS, Post.NL....

Beloven steeds om pakket terug te komen ophalen maar dagen niet op. Telefonisch niet meer bereikbaar, krijg bijna een half uur muziek, nemen gewoon niet meer op. Ben het beu met mij te laten sollen. Wil zo vlug mogelijk een oplossing of ik kaart deze wantoestand aan op de sociale...

Wij krijgen regelmatig geen reclamebladen in de bus. Ook krijgen wij veel minder aanbiedingen dan andere bewoners ven gent.\r\nIk zie vaak bij mijn zoon nuttige info of interessante aanbiedingen of kortingbonnen die wij niet...

Ik heb mijn pakketje normaal gezien de 16/03 horen ontvangen te hebben, nu om 1 of anderre reden zeggen ze dat ik mijn al betaald pakketje geweigert heb. we waren met meerdere personen thuis de koerier is nog niet eens bij mijn thuis geweest. vervolgens heb ik 2 mails gestuurd tot op de dag vandaag nog altijd geen antwoord op. ik heb eveneens ook naar 4 verschillende nummers moeten bellen die mij tesamen al 10 euro en 15 cent hebben gekost. ze hebben mij gezegt dat mijn pakketje geherleverd zal worden en ik een sms zou krijgen op het achtergelaten nummer. ik heb sindsdien niets meer gehoord dit was vorige week. ik heb mijn pakketje nog altijd niet ik heb deze wel al betaald en hoorde deze al een halve maand geleden te hebben. dit is ongehoord ik heb nog nooit zo een slechte service van een leverancier ontvangen....

Wij waren thuis wanneer het pakje zou geleverd worden. Niet gebeld door de bezorger( ja, de bel doet het wel), maar wel briefje in de bus gestoken.\r\nWij moeten ons nu weer verplaatsen. ...

Ik nam contact op met DPD , nadat mijn pakket via hun website tracker zogezegd geleverd stond. Het pakket bleek volgens hun geleverd op 21/02 in de namiddag. Zelf was ik niet thuis die namiddag , kan dit met getuigen bewijzen dat ik elders zat. Er blijkt volgens hun gehandtekend te zijn, althans dan wel niet door mij. Bizar wel dat ze dan niet de naam van de ontvanger vragen , deze noteren en in mijn bus deponeren ?? En waarom het pakket niet naar een afhaalpunt indien niet thuis. Voor hun prijs van verzending mag je er toch van uitgaan dat je je pakket ontvangt !!! Reeds 2x met DPD gebeld, maar ik word daar van het kastje naar de muur gestuurd , veel blablabla, en \" de chauffeur die een grote fout heeft gemaakt \" , verder dan dat kom ik niet. Nou , daar ben ik niet mee geholpen, en zo kom ik niet aan mijn...

Op de dag dat het pakket geleverd werd was ik niet thuis, een brief aan de poort verwees dat het afgeven mag worden bij de buur, niet afgeven bij de buur.\r\neen briefje met pakketinformatie verwees naar een afhaalpunt, dit afhaalpunt is gesloten. na telefonisch contact met DPD Aalter beloofden ze het een tweede maal aan te bieden op dinsdag 14-02-2017, niet gebeurd! terug telefonisch contact genomen en terug belofte om op donderdag 16-02-2017 te leveren maar ze hebben het gewoon teruggestuurd naar de afzender! Zo een manier van werken vind ik beneden alle verwachtingen van een pakjesdienst. Wie zal de extra kosten dragen van deze verzending? Ik heb dit pakketje dringend nodig en zal mijn klant ook moeten vergoeden voor de late levering, wie zal al deze kosten op zich nemen? ik vraag dan bij deze een schade vergoeding voor de geleden schade en de vele het vele telefonisch contact met uw diensten. graag antwoord. dubbele verzendingskosten, dubbele verpakkingskosten, een on te...

Chauffeur laat briefje achter dat pakket in afhaalpunt geleverd werd.\r\nDat is in een naburige gemaante.\r\nEr staan geen openingsuren van afhaalpunt vermeld.\r\nIn het afhaalpunt blijkt dat het pakket er ten vroegste de volgende dag zal zijn (evenmin vermeld op briefje)\r\nM\'n rit naar het afhaalpunt was dus tijdverspilling....

Tweemaal sms gehad van uur van levering en niemand te zien en zelf geen bericht\r\nna twee maal te bellen en lang te wachten en bellen tegen betaling, wisten zezelf van...

Laat briefje achter waarop staat dat ik mijn pakketje kan ophalen in Parcel Delivery Point bij mijn in de buurt.\r\nOp website kan echter lezen dat de chauffeur daar blijkbaar toch niet veel zin in had aangezien mijn pakketje terug gebracht is\r\nnaar de depot.\r\nVia nieuwelevering.be zou ik een nieuwe leveringsdatum moeten kunnen afspraken: ik kan echter nergens op doorklikken en een nieuwe afspraak maken is dus niet mogelijk.\r\nIk denk volgende keer twee keer na vooraleer ik iets bestel bij een webshop die met DPD...

DPD track&trace zegt nu reeds 2 x (verschillende bestellingen) dat mijn adres niet correct is. Is het dus WEL.receiver care antwoordt ofwel laat of helemaal niet.Lathouwers...

Een online bestelling werd zogenaamd bij de geburen geleverd volgens de website van DPD. Niemand kan mij daar onmiddellijk te woord staan waar het pakje is gebleven. Veel beloftes om me terug te bellen blijven ongerespecteerd, noch antwoord op mijn emails die uiblijven! Toen na meerdere telefoons ik,ia via, een kopij van de leveringsbon kon bemachtigen zag ik tot mijn verbazing dat er een streepje als handtekening voor ontvangst werd neergepend. Waar is mijn pakje gebleven ? Kan er iemand mij helpen ? ...

Pakket niet op de juiste plaats geleverd zoals vermeld in bericht op mail! ( ik had aan gegeven in het portaal achter de kerstboom) Gevolg: doos over de poort gegooid en in een plas terecht gekomen en het regende een uur later. Goederen allemaal nat gworden....

Heb een kerstcadeau online bestelt dat gelevert ging worden via DPD. Hiervoor betaal ik 10 euro verzendingskosten, en na een week wachten heb ik nog steeds geen pakket ontvangen. Ik heb reeds aantal keren gebelt naar DPD, daar zeggen ze dat ze het niet kunnen controleren, maar dat de kans dan groot is dat het pakje verloren is geraakt. hier geven ze geen verdere informatie of oplossing bij. Na verder contact gingen ze mij zelf bereiken aangezien ik al voor 20 euro heb opgebelt naar het bedrijf alleen... Maar heb ik die week ook geen enkele telefoon ontvangen hierover. Een week later ben ik nog steeds van kantoor naar kantoor aan het telefoneren zonder enige nuttige informatie te...

Hele dag thuis geweest en dan zegt DPD dat pakket niet bezorgd is wegens niet thuis. Bijzonder!...

Ik zou 2 pakketten ontvangen via DPD. bij levering was ik helaas niet thuis. Briefje in bus dat ik het bij een parcelshop moest gaan ophalen. Bij de parcelshop was 1 pakket afgeleverd maar zeiden ze mij dat het andere pakket terug was meegenomen door chauffeur omdat het niet gescand kon worden. Na 4 keer met een waardeloze klantendienst gebeld te hebben en rechtstreeks met het depot van DPD gemaild te hebben, heb ik nog steeds mijn pakket niet. Elke keer beloftes van DPD dat het geleverd wordt, of dat ze mijn zouden contacteren maar allemaal...

Ik had een bestelling geplaatst op kruidvat.be en deze werd verzonden met DPD..ik had hier extra voor betaald,helemaal geen probleem..ik had ook een trackingcode ontvangen..ik kreeg een email dat dpd onderweg was en ik mijn pakket zou ontvangen tussen een bepaald uur.Daarna kreeg ik weer een email dat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat er niemand thuis was.Ik was echter ZEKER de hele tijd thuis want we waren met werken bezig aan de voorkant van ons huis dus hadden we het zeker gezien als dpd was langsgeweest.DPD zou ook een bewijsje in de brievenbus hebben achtergelaten dat er niemand thuis was en ik mijn pakket mocht gaan afhalen in een \"parcel shop\"\r\nIk heb die dag geen enkele DPD zien komen en zeker geen bewijs in de brievenbus!!!!!!!!!!\r\nWat blijkt nu,ik traceer mijn pakket online en deze is inderdaad door dpd geleverd bij een afhaalpunt MAAR bij ontvanger had MENEER van DPD gewoonweg een andere naam genoteerd,een naam die ik helemaal niet ken en dus zeker niet...

Op donderdag 29/9 ontving ik van DPD het bericht dat mijn bestelling op 30/9 zou worden afgeleverd bij mij.toen dit niet gebeurde stelde ik mij in verbinding met DPD,en toen bleek mijn pakket zich te bevinden in een container,en kon men er niet aan om het eruit te halen,men zou het pas op 3/10 bij mij afleven,wat ook is gebeurd,maar wel 3 dagen te laat,hierdoor is maar de helft van de inhoud van mijn bestelling meer bruikbaar,de rest is kapot door te lang in de verpakking te zitten.Dank u DPD...

Bestelling gedaan bij apotheek online zoals beloofd waren mijn producten op tijd verzonden dan maar gebeld naar DPD ja mijn bestelling was verzonden naar Duitsland dus nog wat extra dagen...