Homepage

Klachten over Groupon?

Heb je klachten over Groupon? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Groupon melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Op 22/11/2014 bestelde ik op Groupon een paar witte All Stars. Deze zouden normaal na maximum twee weken geleverd zijn maar tot op vandaag (19/12/14) zijn ze niet in mijn bezit. Ik stuurde al 5 mails en blijkbaar zouden mijn All stars in Frankrijk zitten. Ik heb betaald om de schoenen op mijn adres te laten leveren maar nu moet ik zelf mijn schoenen van Frankrijk naar België zien te krijgen, en dit door een fout van Groupon. Ik vind dit niet kunnen en vroeg naar een oplossing van Groupon maar ze negeerden mijn mail. Ik vrees dat ik mijn All stars niet meer zal krijgen. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar om de behandeling die ik gekregen...

Op Track & Trace is niets meer terug te vinden sinds 16 december... Volgnummer: 676243641141 Deze sokken werden ruim op tijd besteld en omdat ik een kertcadeau is verwacht ik dringend antwoord!! Vriendelijke...

Zondag kocht ik voor mijn zoontje de babyrocker (soort wiebelpaard).Wij kozen voor Don dragon,leuk en stoer voor een jongen!Nu krijgen we gisteren de levering op doos staat Don Dragon maar in de doos zat Dizzy dragon,(meisjevariant)Dus fout in de doos.Nu stuur ik mail naar groupon en is het niet mogelijk om die te wisselen!Enkel terugsturen maar op eigen kosten!Ik ben niet in de fout gegaan en moet opdraaien voor de kosten of het product gewoon behouden!Ben met geen van beiden akkoord!Ik stel mij eigenlijk de vraag of er nog mensen zijn met dit probleem want waren er toch veel verkocht!Of ben ik net die een...

Op 29/10 kocht ik een voucher aan voor Phantasialand voor 2 nachten, 2 volwassenen en 1 kind voor 245 euro. Volgens de Voucher was alles in orde. Ik ontving de voucher en dacht dat het in orde was. Bij checken van mn rekening, blijkt dat er geen geld is afgehouden van mijn rekening (doch had ik een voucher ontvangen) Ik ben zo eerlijk om hiervoor naar Groupon te bellen. De ene collega zegt, het is in orde, de andere zegt u moet het opnieuw ingeven. Uiteindelijk gaat het 3 dagen later dan toch ineens van mn rekening. Maar nu had ik nog steeds geen zekerheid van een kamer te hebben in Phantasialand. Volgens de voucher was dit niet nodig. Toch maar eens nr hotel gemaild, Geen reactie. Dan naar groupon zelf terug 5(!!!!) mails gestuurd, voor ik reactie kreeg. Ik kreeg 3 mails terug: 1 mail die zegt "we kunnen u niet helpen, regel het met Phantasia", dan krijg ik van Ricky de boodschap dat hij het is nagegaan en dat er absoluut geen probleem is,gewoon voucher afgeven bij inchecken en alles...

Op 15.09.2014 betaalde ik 139 euro bij bestelling van een aantal fotoboeken "Printerpix" Tot op heden werd er nog niets geleverd. Verschillende telefonische contacten en mails, leveren enkel een beleefd standaardantwoord op maar verder wordt er niets ondernomen. GROUPON verwijst naar hun partner PRINTERPIX, doch deze doen zelfs de moeite niet om te...

Op 27 juli kocht in 2 beveiligingscamera's aan €279. Wanneer we de camera's kregen bleken deze niet te voldoen en besloten we deze terug te sturen. Ik contacteerde groupon en starttte de retourprocedure op. Ik kreeg bevestiging dat de artikels waren aangekomen en dat het betaalde bedrag terug zou overgemaakt worden op onze rekening. Na tientallen telefoontjes en mailtjes hebben we nog steeds geen terugbetaling ontvangen. We zijn reeds 4 maand verder! Telkens krijg ik te horen dat er iets is foutgelopen, maar dat ze dit onmiddellijk zullen rechtzetten en ik snel mijn geld zou terughebben. Niet dus!...

Groupon maakt mij zo kwaad: Onlangs aanbieding van Groupon gekocht voor 39 euro: 2x waterresistente bluetooth speaker van AVANCA - wit (x1) Wat denk je; krijg ik er maar 1 geleverd. Maar wel het volledige bedrag afgeschreven! Groupon laat niets van zich horen, een beetje fatsoenlijk bedrijf neemt netjes contact op met de koper, verontschuldigd zich voor de fout, en zorgt dat er een passende oplossing komt. Groupon deed heel moeilijk en ik moest alles maar terugsturen, dat was het enige wat ze voor me kon...

Tablet besteld levertijd 14 dagen .Nooit een email gekregen van verzending zoals beschreven(Wanneer de bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een e-mail die alle informatie bevat om uw bestelling op te volgen. Bedankt om bij ons te winkelen, Het Groupon-team Bestellzusammenfassung: Uw bestelling geplaatst op: 19.10.2014 10.1 inch 8 GB tablet zwart of wit, met of zonder accessoires (gratis bezorgd) — ONCE UPON A COMPANY LTD Aankoop: je kan zoveel groupons kopen als je wil. Garantie: 2 jaar. Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, enkel in België omstreeks 2 weken na aankoop van je groupon. Meer info: originele prijs op basis van adviesprijs. Het retouradres bevindt zich in Groot-Brittannië. Bekijk hier de algemene voorwaarden en 14 dagen herroepingsrecht. Betaald via Mistercash Lieferadresse: Koen De Boe Berkenlaan 21 1501 Buizingen 0473709457 Produkt verkauft durch: ONCE UPON A...


Ik bel Groupon en men geeft mij foute gegevens om mijn iphone te laten herstellen na een week bel ik terug en ik krijg nu de andere gegevens savnataron zal nu mij een bericht sturen wat ik moet doen om mijn iphone te laten herstellen email gestuurd wacht op antwoord de mail moet wel in het engels of in het frans gestuurd worden . Mijn iphone is aangekocht op 4 augustus 2014 dus twee jaar garantie...

Op 08-09-2014 de Iphone betaald. Diverse karakters worden niet op het scherm weergeven na het intoetsen. Om het te kunnen terugsturen moet je een factuur hebben. Deze zat niet bij de levering en ook niet onttvangen van Groupon. Per e-mail opgevraagd bij Sav Nataron en ontvangen. Ontvangen retourformulier ingevuld, de benodigde documenten er bij gedaan en per DHL-expres opgestuurd. De Iphone is afgeleverd en ben in het bezit van een ontvangstbevestiging. Vervolgens per e-mail gevraagd naar de status. Hierop wordt niet gereageerd en nog steeds geen telefoon d.d 04-11-2014. Opvallend is dat op het garantiebwijs 6 maanden staat terweijl Groupon aangeeft 2...

Beste, Halverwege augustus had ik via Groupon (code Groupon 0010180TU6) een refurbished iPhone 4S gekocht. De iPhone ontving geen signaal waardoor ik dacht dat het probleem eerst bij mijn oude sim-kaart lag. Na een bezoek aan mijn telefoonwinkel bleek dat het probleem aan het toestel lag. Omdat de iPhone een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin waren de twee weken retourrecht al voorbij. Toen ik Groupon contacteerde over het probleem raadden ze me aan om alles aangetekend terug te sturen naar SAV Nataron met alle nodige documenten en gegevens. Daar het retourrecht van 14 dagen was overschreden was Groupon niet langer verantwoordelijk voor de afhandeling. Iets wat ik op 29 september 2014 heb gedaan. Nu meer dan een maand later heb ik mijn herstelde iPhone nog steeds niet ontvangen. Mails blijven onbeantwoord (buiten één standaardmail dat alle pakketjes zo vlug mogelijk worden verwerkt) en ook telefonische oproepen blijven onbeantwoord. Nu meer dan twee maanden later ben ik...

Op 28/05 kocht ik mij een iphone 4s bij groupon (mijn dochter een maand ervoor) beiden hebben we al problemen gehad ermee en om aan je garantie te geraken is het moeilijk. Groupon stuurt je door naar hun leverancier die daar inderdaad verantwoordelijk voor is maar het is gemakkelijk werken met slechte leveranciers als je zelf de verantwoordelijkheid niet moet dragen en alleen maar winst moet opstrijken....

Deal betaald op 19-05-2014 voor Hottel...

Camera gekocht, binnen termijn retour gestuurd met de nodige documenten enz... Bevestiging gekregen dat de betaling gestort werd op onze rekening. Nu bijna 1,5 maand verder blijkt er nog steeds niets gestort. Ondanks bevestigingsmails en telefoontjes......

Ik kocht een iPhone refurbished waar toch wel het een en ander mis mee bleek. Het scherm lag niet vlak en na 3 maanden barstte het. Aangezien geen van beide partijen, noch Groupon, noch Sav Nataron mij verder wou helpen (ze beweerden dat enkel door een val het glas kon breken), liet ik de gsm herstellen bij de iPhone dokter. Zijn vaststellingen: Allereerst ontbreken er 2 vijsjes, 2 stickertje die zorgen voor een beter scheiding van de componenten, en een aardingslus. Daarenboven was het toestel voorzien van een nieuw glas zonder eerst de resterende glasscherven te verwijderen. Het gevolg hiervan is dat het gebroken glas ook niet aansloot aan het toestel waardoor breuk onvermijdelijk was. Ook was er op het glas niet het correcte rooster aangebracht aan de oorluidspreker, en ontbrak ook de vuilfilter. Hierdoor zat de oorluidspreker slecht beschermd en kan deze sneller aan vervanging toe zijn. Duidelijk wie in fout is, toch weigeren zij de kosten te vergoeden of enige andere...

Beste, ik heb een klacht over Beautycare Riposa,Stationstraat 31 Ieper 8900. Na meerdere pogingen om deze zaak te bereiken via email of telefoon,krijg ik op geen enkele manier een antwoord,dus is reserveren onmogelijk!De vouchers zijn geldig tot 14 januari 2015. Wat moet ik daarmee doen aangezien ik ofwel mijn geld terugwil ofwel toch nog de vouchers zelf gebruik. Mvg Cools...

Het leveren van een drie-delige trolyset,blijkt maar niet te lukken.We wachten nu reeds 8 weken op onze bestelling,die volgens groupon binnen de twee geleverd word.Geld reeds enige tijd van de rekening,maar nog steeds geen troly's.We krijgen steeds dezelfde standaardmails als antwoord op onze vraag en krijgen zo het gevoel dat er weinig aan gedaan wordt.Ik hoop alleen maar dat we ooit onze bestelde en betaalde goederen zullen...

Mail van Traffic Control : Beste, Bedankt voor de mail, helaas hebben we geen positief nieuws. Traffic Control is in december 2013 failliet verklaard. Alle vorderingen zijn in het faillissement opgegaan. Hierdoor kunnen gemaakte afspraken niet meer nagekomen worden. Er kunnen nu dus ook geen nieuwe afspraken ingepland worden. Vervelend dat wij dit bericht moeten brengen. Als gedupeerde zou u zich kunnen melden bij de curator (BS advocaten te Utrecht) maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de kans op terugbetaling daar minimaal is. Mocht u een voucher hebben aangeschaft via een andere uitgever zoals bijvoorbeeld vakantieveilingen dan kunt u zich daar melden, wij hebben vernomen dat zij u het betaalde bedrag restitueren. Hopelijk heeft u iets aan de bovenstaande informatie. Wij (nieuwe partij die de website van de curator hebben overgenomen) zijn aan het bekijken hoe we na een ingrijpende reorganisatie kunnen zorgen voor...

Op 16/7 kocht ik via groupon een refurbished iphone 4s. Op de voucher bij aankoop stond dat ik 2 jaar garantie had. De verkoper savnataron in frankrijk spreekt over slechts 6 maand. Een eerste mega-tegenvaller. De eerste gsm die ik kreeg had geen wifi-ontvangst. Ik moest hem op eigen kosten terugsturen (wat eigenlijk ook al niet kan). De tweede die ik kreeg gaf geheel de geest na 48 uur. Ik stuurde hem weer op eigen kosten op en wordt nu al meer dan een maand aan het lijntje gehouden door savnataron. Groupon beperkt de ondersteuning tot standaardmails en ondersteunt de facto dus helemaal niet ! Savnataron belooft steeds een nieuwe te zullen opsturen maar doet het niet ! Voor de € 294,5 die ik betaalde heb ik in 3 maand tijd gedurende 48 uur een goed werkend exemplaar...

Bureaustoel besteld, na 2 weken geen levering, kreeg een track & trace code stoel zou in Polen Lochowo liggen. Na 5 weken geen beweging in transport. Contact genomen met GLS en deze beweren dat de verkoper het transport moet vrijgeven. Uiteindelijk na 6 weken heeft groupon zonder goede uitleg de aankoop geannuleerd. 42 dagen hebben ze mijn geld kunnen gebruiken. Weet niet of het de firma of groupon is waar het probleem zit. Maar groupon lijkt gebruik of gebruikt te worden voor cash-flow....

Eind juni ..; aankoop gedaan van een samsung galaxy tab 3 10.1 ... goed ontvangen maar liet het afweten na 2 weken .... doet gewoon niets meer ... contact opgenomen met groupon en gegevens van aanbieder doorgekregen ... sav@!digitalprice.fr.... mail gestuurd met melding ... zeer kort antwoord ... onder garatie ... stuur naar samsung.... heb hiervoor geen factuur gekregen dus melde ik hun dat ik dit nodig had .... sindsdien geen antwoord van de aanbieder...... heb verschillende keren contact opgenomen met groupon en krijg telkens dezelfde uitleg.... contact opnemen met aanbieder ....of toestel naar samsung sturen.... heb verschillende keren laten weten dat dit zonder factuur nt mogelijk was en kreeg ook telkens dezelfde uitleg ... heel vriendelijk .... wij gaan dit voor u bekijken en laten u binnen de 7 werkdagen iets weten .... en dit al 5 x !!!!!!!!!!!!!!!! na 2 maanden ben ik het beu en wil een...

2 vouchers gekocht. Krijg alleen maar de uitleg dat er ook workshop volgende maand ( na afloopdatum) zullen plaatsvinden. Contact opgenomen met Groupon, weten van niets en ondernemen niets....

Bon gekocht, en er is geen plaats meer in restaurant voor de aflooptermijn van...

Op 12 Aug '14 heb ik via Groupon een GOPRO camera ( White Edition ) gekocht voor de prijs van eur 179.00. Ik heb de camera snel en in goed orde ontvangen. Echter, een aantal accessoires ontbraken. Volgens de beschrijving op de website zouden er o.a een J-haak, QR-gesp,sleutelring,draaibare draagarm en verschillende verbindingsstukken voor de camera bijgeleverd worden voor de aangeduide prijs.. Ik heb jGroupon 2 x gemaild ( via popup venster op de site ), maar die mails werden niet beantwoord. Ik heb 2x gebeld en uiteindelijk het email contact van de leverancier, Photo Direct in de UK gekregen. Ik heb hen gemaild maar kreeg als antwoord dat de fout bij Groupon ligt. Groupon zou een foute beschrijving op de site geplaatst hebben en Photo Direct neemt geen verantwoordelijkheid en stelt alleen voor om de camera terug te sturen en me terug te betalen. Hier heb ik uiteraard geen boodschap aan want er is niets mis met de camera. Ik wens alleen de accessoires te ontvangen waarvoor ik...

Het pakket werd bij mij thuis aangeboden op 20 juni 2014 maar er was niemand thuis. GLS heeft dan een kaartje in de brievenbus achtergelaten met de melding dat er op 23 juni 2014 weer iemand zou langskomen met het bewuste pakket. Daar ikzelf die week thuis afwezig was en mijn vrouw ook niet thuis was op die bewuste tweede leveringsdatum nl. op 23 juni 2014 heeft zij ONMIDDELLIJK op 20 juni 2014 “de procedure voor aanvraag voor wijziging van de levering van mijn GLS pakket” opgestart !!! Deze levering zou geschieden op Parcel Shop ID 0560005082, zijnde Van Dijck, Kloosterstraat 22, 2180 Ekeren. Mijn pakket is daar nooit afgeleverd (heb verschillende malen met hen telefonisch contact opgenomen) en... moest GLS zich dan toch per ongeluk een tweede keer zich bij mij thuis aangemeld hebben dan heeft deze firma: a) het pakket niet afgeleverd op de plaats die wij aangeduid hadden b) moest het pakket per toeval toch bij mij nog eens aangeboden geweest zijn op 23 juni, nagelaten om...

Ik had via groupon een voucher gekocht voor een luxewellness arragement in casa sofia. wanneer ik een reservatie wilde maken bestond het nummer niet meer dus belde ik naar 1207. Deze zeiden mij dat daar geen nummer van bestaat. heb dan maar gekeken op hun website maar deze website is niet meer beschikbaar. Heb zelf op de gouden gids gekeken daar stond er ook geen nummer bij. op google heb ik dan een gsm nummer gevonden maar deze bestaat ook niet meer. wanneer ik een mail stuur krijg ik geen reactie....

Ik kocht een samsung galaxy aan via Groupon , goed toestel vlotte levering maar op de website staat 16 megapixels en bij ontvangst bleken dit er maar 8 ! Contact met Groupon leverde enkel een nieuw email adres op waar ik met de klacht terecht kon! Ik vind dit niet kunnen ! De info staat op hun website , de bestelling en betaling gebeurt via hun website maar ze schuiven probleem gewoon door naar de leverancier zonder zelf oplossing te zoeken met klant EN leverancier , de klant moet zijn plan maat trekken ?!...

Onlangs heb ik via Groupon een uittrekbare tafel aangeschaft. Een bijzettafeltje dat kan gemaakt worden tot een grote eetkamertafel. Wij hebben het pakket in goede orde via de koerier firma GLS ontvangen. De verpakking was dan ook nergens beschadigd. Wij hebben de tafel in elkaar gezet en kwamen tot de vaststelling dat planken die moeten tussengeschoven worden duidelijk zichtbaar beschadigd waren. Deze beschadiging is duidelijk bij de fabricatie gebeurd, aangezien met de verpakking niks mis was. De tafel heeft EUR 250 gekost, wat toch niet niks is en dan verwacht je op zijn minste dat alles in orde is ! Ook het materiaal waaruit de tafel is gemaakt is niet echt duurzaam naar mijn mening ! Wij vinden dit niet kunnen en zullen dan ook nooit nog iets dergelijks via internet bestellen...

Scherm van de Iphone blijft na 2 maanden volledig wit. Via de klantendienst van Groupon heb ik e-mail adres gekregen (sav@mca-technology.fr) Heb hier naar geschreven en volgend antwoord gekregen Bonjour   Merci de prendre contacte avec la société NATARON. Produit non vendu par...

Beste Ik kocht een samsung S4 en wettelijk gezien dien ik hiervan een factuur te ontvangen doch dit is niet het geval. Ik heb reeds gemaild naar swissdeal, maar geen...

Ik heb op 5-07-2013 een refurbished iphone 4 gekocht bij groupon. maar deze werkte niet zoals het hoorde, de luidspreker waardoor ik de beller moest horen werkte niet en kraakte constant, dus heb ik contact op genomen met groupon maar zij konden (of wilden) ons niet helpen ze zijden ons dat ze de advertenties enkel aanbieden en zijden mij dat ik contact moest opnemen met de leverancier (eprokom) . hier kon ik een formulier invullen en moest ik hem laten opsturen naar eprokom in Frankrijk. dit heb ik gedaan ik heb het gevraagde formulier ingevuld en het toestel aangetekend verzondern op 23-08-2013, het toestel is afgeleverd op het juiste adres op  28-08-2013 (dit is al gecontroleerd door B-post). in tussen tijd heb ik al tientallen mails naar eprokom gestuurd en groupon maar ik krijg van geen van beide een...

Iphone4 werkt niet met het bellen versta ik de beller niet de microfoon werkt ook...

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekocht van eprokom via groupon, er kwam meer en meer stof aan de binnenkant van de lens aan de achterkant te zitten. Ik ben hiermee naar een erkende apple winkel gegaan en zij wisten mij te zeggen dat dit zeker een garantie kweste is. Ik heb nog steeds garantie dus heb ik gebeld maar kreeg niemand aan de telefoon na een hele tijd bellen. Ik heb net ook een mail gestuurd en hoop dat deze snel beantwoord wordt. De lens wordt erger beschadigd per dag dankzei het stof...