Homepage

Klachten over Groupon?

Heb je klachten over Groupon? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Groupon melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Bureaustoel besteld, na 2 weken geen levering, kreeg een track & trace code stoel zou in Polen Lochowo liggen. Na 5 weken geen beweging in transport. Contact genomen met GLS en deze beweren dat de verkoper het transport moet vrijgeven. Uiteindelijk na 6 weken heeft groupon zonder goede uitleg de aankoop geannuleerd. 42 dagen hebben ze mijn geld kunnen gebruiken. Weet niet of het de firma of groupon is waar het probleem zit. Maar groupon lijkt gebruik of gebruikt te worden voor cash-flow....

Eind juni ..; aankoop gedaan van een samsung galaxy tab 3 10.1 ... goed ontvangen maar liet het afweten na 2 weken .... doet gewoon niets meer ... contact opgenomen met groupon en gegevens van aanbieder doorgekregen ... sav@!digitalprice.fr.... mail gestuurd met melding ... zeer kort antwoord ... onder garatie ... stuur naar samsung.... heb hiervoor geen factuur gekregen dus melde ik hun dat ik dit nodig had .... sindsdien geen antwoord van de aanbieder...... heb verschillende keren contact opgenomen met groupon en krijg telkens dezelfde uitleg.... contact opnemen met aanbieder ....of toestel naar samsung sturen.... heb verschillende keren laten weten dat dit zonder factuur nt mogelijk was en kreeg ook telkens dezelfde uitleg ... heel vriendelijk .... wij gaan dit voor u bekijken en laten u binnen de 7 werkdagen iets weten .... en dit al 5 x !!!!!!!!!!!!!!!! na 2 maanden ben ik het beu en wil een...

2 vouchers gekocht. Krijg alleen maar de uitleg dat er ook workshop volgende maand ( na afloopdatum) zullen plaatsvinden. Contact opgenomen met Groupon, weten van niets en ondernemen niets....

Bon gekocht, en er is geen plaats meer in restaurant voor de aflooptermijn van...

Op 12 Aug '14 heb ik via Groupon een GOPRO camera ( White Edition ) gekocht voor de prijs van eur 179.00. Ik heb de camera snel en in goed orde ontvangen. Echter, een aantal accessoires ontbraken. Volgens de beschrijving op de website zouden er o.a een J-haak, QR-gesp,sleutelring,draaibare draagarm en verschillende verbindingsstukken voor de camera bijgeleverd worden voor de aangeduide prijs.. Ik heb jGroupon 2 x gemaild ( via popup venster op de site ), maar die mails werden niet beantwoord. Ik heb 2x gebeld en uiteindelijk het email contact van de leverancier, Photo Direct in de UK gekregen. Ik heb hen gemaild maar kreeg als antwoord dat de fout bij Groupon ligt. Groupon zou een foute beschrijving op de site geplaatst hebben en Photo Direct neemt geen verantwoordelijkheid en stelt alleen voor om de camera terug te sturen en me terug te betalen. Hier heb ik uiteraard geen boodschap aan want er is niets mis met de camera. Ik wens alleen de accessoires te ontvangen waarvoor ik...

Het pakket werd bij mij thuis aangeboden op 20 juni 2014 maar er was niemand thuis. GLS heeft dan een kaartje in de brievenbus achtergelaten met de melding dat er op 23 juni 2014 weer iemand zou langskomen met het bewuste pakket. Daar ikzelf die week thuis afwezig was en mijn vrouw ook niet thuis was op die bewuste tweede leveringsdatum nl. op 23 juni 2014 heeft zij ONMIDDELLIJK op 20 juni 2014 “de procedure voor aanvraag voor wijziging van de levering van mijn GLS pakket” opgestart !!! Deze levering zou geschieden op Parcel Shop ID 0560005082, zijnde Van Dijck, Kloosterstraat 22, 2180 Ekeren. Mijn pakket is daar nooit afgeleverd (heb verschillende malen met hen telefonisch contact opgenomen) en... moest GLS zich dan toch per ongeluk een tweede keer zich bij mij thuis aangemeld hebben dan heeft deze firma: a) het pakket niet afgeleverd op de plaats die wij aangeduid hadden b) moest het pakket per toeval toch bij mij nog eens aangeboden geweest zijn op 23 juni, nagelaten om...

Ik had via groupon een voucher gekocht voor een luxewellness arragement in casa sofia. wanneer ik een reservatie wilde maken bestond het nummer niet meer dus belde ik naar 1207. Deze zeiden mij dat daar geen nummer van bestaat. heb dan maar gekeken op hun website maar deze website is niet meer beschikbaar. Heb zelf op de gouden gids gekeken daar stond er ook geen nummer bij. op google heb ik dan een gsm nummer gevonden maar deze bestaat ook niet meer. wanneer ik een mail stuur krijg ik geen reactie....

Ik kocht een samsung galaxy aan via Groupon , goed toestel vlotte levering maar op de website staat 16 megapixels en bij ontvangst bleken dit er maar 8 ! Contact met Groupon leverde enkel een nieuw email adres op waar ik met de klacht terecht kon! Ik vind dit niet kunnen ! De info staat op hun website , de bestelling en betaling gebeurt via hun website maar ze schuiven probleem gewoon door naar de leverancier zonder zelf oplossing te zoeken met klant EN leverancier , de klant moet zijn plan maat trekken ?!...

Onlangs heb ik via Groupon een uittrekbare tafel aangeschaft. Een bijzettafeltje dat kan gemaakt worden tot een grote eetkamertafel. Wij hebben het pakket in goede orde via de koerier firma GLS ontvangen. De verpakking was dan ook nergens beschadigd. Wij hebben de tafel in elkaar gezet en kwamen tot de vaststelling dat planken die moeten tussengeschoven worden duidelijk zichtbaar beschadigd waren. Deze beschadiging is duidelijk bij de fabricatie gebeurd, aangezien met de verpakking niks mis was. De tafel heeft EUR 250 gekost, wat toch niet niks is en dan verwacht je op zijn minste dat alles in orde is ! Ook het materiaal waaruit de tafel is gemaakt is niet echt duurzaam naar mijn mening ! Wij vinden dit niet kunnen en zullen dan ook nooit nog iets dergelijks via internet bestellen...

Scherm van de Iphone blijft na 2 maanden volledig wit. Via de klantendienst van Groupon heb ik e-mail adres gekregen (sav@mca-technology.fr) Heb hier naar geschreven en volgend antwoord gekregen Bonjour   Merci de prendre contacte avec la société NATARON. Produit non vendu par...

Beste Ik kocht een samsung S4 en wettelijk gezien dien ik hiervan een factuur te ontvangen doch dit is niet het geval. Ik heb reeds gemaild naar swissdeal, maar geen...

Ik heb op 5-07-2013 een refurbished iphone 4 gekocht bij groupon. maar deze werkte niet zoals het hoorde, de luidspreker waardoor ik de beller moest horen werkte niet en kraakte constant, dus heb ik contact op genomen met groupon maar zij konden (of wilden) ons niet helpen ze zijden ons dat ze de advertenties enkel aanbieden en zijden mij dat ik contact moest opnemen met de leverancier (eprokom) . hier kon ik een formulier invullen en moest ik hem laten opsturen naar eprokom in Frankrijk. dit heb ik gedaan ik heb het gevraagde formulier ingevuld en het toestel aangetekend verzondern op 23-08-2013, het toestel is afgeleverd op het juiste adres op  28-08-2013 (dit is al gecontroleerd door B-post). in tussen tijd heb ik al tientallen mails naar eprokom gestuurd en groupon maar ik krijg van geen van beide een...

Iphone4 werkt niet met het bellen versta ik de beller niet de microfoon werkt ook...

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekocht van eprokom via groupon, er kwam meer en meer stof aan de binnenkant van de lens aan de achterkant te zitten. Ik ben hiermee naar een erkende apple winkel gegaan en zij wisten mij te zeggen dat dit zeker een garantie kweste is. Ik heb nog steeds garantie dus heb ik gebeld maar kreeg niemand aan de telefoon na een hele tijd bellen. Ik heb net ook een mail gestuurd en hoop dat deze snel beantwoord wordt. De lens wordt erger beschadigd per dag dankzei het stof...