Homepage

Klachten over Groupon?

Heb je klachten over Groupon? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Groupon melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Heb 2 maal iphone kabel van 3 meter besteld maar heb enkel 1 pakket...

In feb horloge besteld en ontvangen. Na 2 dagen is het bandje losgekomen. contact opgenomen met Groupon daar je een jaar garantie zou hebben voor eventuele herstelling of omruiling. Was echter niet mogelijk. Vind het ronduit schandalig dat je dan een jaar garantie krijgt voor...

Had voor komend weekend via groupon overnachting aan zee geboekt. Krijg net mail dat deze kamer geannuleerd werd omdat ze ons geen kamer met electriciteit kunnen geven. Ik heb het gevoel dat alle groupon klanten die een goedkope kamer boekten hun weekend in het water zien vallen omdat er een topweekend staat aan te komen en ze dan volledige prijs kunnen aanrekenen....

Had voor komend weekend via groupon overnachting aan zee geboekt. Krijg net mail dat deze kamer geannuleerd werd omdat ze ons geen kamer met electriciteit kunnen geven. Ik heb het gevoel dat alle groupon klanten die een goedkope kamer boekten hun weekend in het water zien vallen omdat er een topweekend staat aan te komen en ze dan volledige prijs kunnen aanrekenen....

Ik heb vandaag mijn uitreksel van visa gekregen er is iets geboekt van Brussel 24.99 heb ik nooit geboekt weet niet wat er gebeurd is heb daar zeker geen voucher van wilt u dat aub eeens nagaan dat was de 16-6_2015 dank u vriendelijke...

Ik heb een bestellingen geplaats voor 2 schoenkasten. Ik heb beide ontvangen. Maar bij het ineensteken heb ik opgemerkt dat bij 1kast enkele kleine maar belangrijke onderdelen missen. Heb al verschillende mails gestuurd zonder...

2x maasage gekocht bij Meggy. Er wordt nooit opgenomen om telefonisch afspraak te maken. Heb telefonisch contact gehad met groupon die het binnen de 5 dagen gingen oplossen. Vandaag heb ik terug gebeld (na 5 dagen), en krijg ik weer hetzelfde antwoord : 5 dagen wachten op...

Uitschuifbare tafel januari ontvangen , stuk geleverd en geretourneerd. meermaals email ontvangen na telefonisch contact dat de terugbetaling in gang is gezet. februari , maand , april , mei en nu juni emails gekregen . nog steeds geen terugbetaling telkens ik bel moet ik alles terug...

Hallo, wij zijn echte grouponers !!! verleden week kochten wij een groupon voor Alpha Hotel in Oostende. Wij hebben geprobeerd te mailen en te telefoneren met het hotel om onze reservatie te bevestigen... Niets werkte : mails ... no reply... telefoon...3 dagen bezet !!! Omdat we toch in Oosrende wilden zijn hebben we dan een ander hotel geboekt...prachtig ! : Bassin hotel. Toen we daar waren zijn we wel even gaan kijken naar het alpha hotel...Mensenlief !!! een quasi drugs hotel waar we niet binnenkonden. de deur was op slot ( om +/- 12.00h.) Er hing een briefje aan de gesloten inkomdeur met een gsm nummer om in te checken...na enig rommelen aan de inkomdeur kwam een duidelijk gedrogeerd dametje ons vertellen dat de telefoon en het internet al enkele dagen (of weken?) niet werkte en ze was bijzonder onvriendelijk ! DIT HOTEL IS GROUPON ONWAARDIG...

Onlangs kocht ik een afdruiprek met 2 niveau's in chroom. ik kreeg vorige week inderdaad een afdruiprek, maar niet degene ik besteld had ( ik krijg hem zelf niet in één )...

Printerpix is zeer onvriendelijk in gebruik, foto programma is erg instabiel en heeft zeer beperkte mogelijkheden voor bewerking. Levertijd is zeker geen twee weken maar zeker een maand. Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen (fotoboek van een ander) en de boeken waren ook beschadigd (ze pakken de hoeken niet in). Tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen, we zijn inmiddels anderhalve maand verder na mijn bestelling en wachten...

BESTE, Ik probeer reeds geruime tijd binnen te geraken in thopken in Aalst. Nu int weekend gaan kijken,en is blijkbaar al een tijdje gesloten.Samen met mijn dochter heb ik volgende vouchers : nr0020089H6G, nr00201514M2, nr0010049UIG, nr00100367Q7, samen goed voor 12 personen en tegen een waarde van 157 euro. Het kan toch niet dat deze bistro nog deel neemt als ze zinnes zijn te sluiten. Groeten, DE SAEDELEER...

Ik bestelde 3 refurbished ipads die binnen de twee weken geleverd gingen worden, we zijn 7 weken later en nog steeds niets! Ik kan ook niet opvolgen wat er gaande is want ik kan niet meer inloggen op Groupon! Ik heb dit probleem al 3 x aangeklaagd! Twee keer kreeg ik het antwoord dat het inlogprobleem binnen de 5 dagen zou opgelost zijn, maar......

In de algemene voorwaarden staat dat je tot 15 dagen voor aankomstdatum de reis kan annuleren of wijzigen. De voorziene aankomstdatum was 31 juli maar door omstandigheden is deze gewijzigd naar 2 augustus. Ik kocht voor deze laatste datum een nieuwe grouponbon vermits deze aanbieding bijna ten einde liep. De anulatie en terugbetaling zou wel in orde komen. Eindresultaat: na meerdere emails krijg ik zelfs geen antwoord meer, laat staan een terugbetaling. Ik ben dus 2 keer 147 euro kwijt. En dat terwijl een wijziging in dat geen probleem zou...

Waarom valt een refubished iPhone na enkele maanden altijd uit? Ik lees altijd dezelfde klachten....... stop die...

Ik heb onlangs bij Groupon een dermabrasie behandeling van 5 beurten gekocht bij Meggy in Antwerpen en heb één beurt verzilverd. Ik was zo geschokt door de omstandigheden van de behandelingsruimte waarin ik terecht kwam, een onfris hok waar volgens mij de hygiëne voor een dergelijke behandeling te wensen over liet. Het behandelend personeel sprak bovendien geen woord nederlands, wat mijns inziens toch redelijk belangrijk is om informatie te geven tijdens een dergelijke behandeling. Ik stel mij dan ook ernstig de vraag of deze zaak op voorhand door groupon is gecontroleerd. Ik voelde mij tijdens deze eerste behandeling totaal niet niet op mijn gemak en vraag me ook af of de behandeling wel correct is gebeurd. Omwille van deze redenen wens ik geen verder gebruik te maken van deze aanbieding en zou daarom graag een terugbetaling krijgen van de 4 nog niet gebruikte behandelingen. Deze terugbetaling is me op 19 mei binnen de 72 uur beloofd. Ondertussen is het 12 juni, en heb ik nog...

Heb al drie keer een horloge besteld bij Groupon, tot op de dag dat mijn juwelier mij vertelde dat het namaak is. Wat kan ik ondernemen? Want ze reageren nooit op mijn emails. Vuile smeerlappen zijn het. Kan ik naar de politie gaan daarover...

Na ontvangen van de IPhone 4S via Groupon (leveranciers Innovations) stelden wij vast dat de Wifi niet werkte. Na veel 5'en en 6'en mochten we gsm terusturen naar Spanje !?!? Zo gezegd zo gedaan werd dit reeds eind april 2015 gedaan, en tot op heden, (9 juni) en minimum 17 mails later heb ik nog steeds geen enkele reactie (enkel de leverancier regaeert maar zegt dat betaling via Groupon moet geschieden). Uiteraard is de tevredenheid gezakt onder 0 ivm Groupon, dit is meer dan...

De topper is reeds 2 weken onderweg ... Volgens de track and trace . Ref code...

Heb onlangs Gillette mach 3, 12 stuks gekocht voor 19.99 €. De levering was correct, MAAR, ik zag meteen dat, de verpakking niet origineel was en de verpakking al tekenen van gebruik vertoonde. Op de verpakking staat dat het gemaakt is in India bestemt voor Polen. Op de verpakking staat zelfs '' save 278 Rs. ( Roupie) ''. Dit zegt al genoeg denk ik. Ik besluit s 'anderdaags s 'morgens een gilletje te gebruiken. Bij de eerste scheerbewegingen voelde ik of mijn vel ging opentrekken. Dit is duidelijk een namaakproduct, want een 2de mesje had het zelfde resultaat. Ik gebruik al jaren Gillette mach 3, en voel wel het verschil bij het scheren of ik een nieuw mesje gebruik of een bot mesje. Mijn besluit: Heb me laten vangen door de prijs, en door Groupon die met malafide producenten in zee gaat. 1 maal gekloot maar geen 2de maal. Tenslotte is mijn geld ook geen...

Alpha hotel in Oostende. Men kon onze reservatie niet terugvinden (in maart geboekt voor juni). wij één nacht, familie 3 nachten. onze mening: wegens goede weer, veel vraag naar kamers aan de kust, dus kon boekingen ontvangen aan hogere prijs. security code: F42077E057, voucher code: 0010205PRF, REF:...

Ik had een wellnessbon gekocht en had via Groupon gereserveerd. Echter, de dag dat we verwacht werden, kreeg ik een sms dat er technische problemen waren en dat de reservatie geannuleerd werd. Ik contacteerde Groupon om de reservatie terug open te zetten, omdat mijn bon zogezegd verzilverd was. Daarop kreeg ik een mail van Groupon dat de terugbetaling binnen de 72u zou plaatsvinden. Ten eerste wou ik gewoon een nieuwe reservatie kunnen maken en ten tweede heb ik na 2 weken nog steeds geen geld terug. Ik heb al 3 mail gemaild via de hulpfunctie van mygroupon, maar ik word...

Reeds lange tijd lag onze reservatie bij 't Hopken in Aalst vast. Maar wij staan daar voor een gesloten deur. 't Hopken is blijkbaar gestopt en via telefoon zijn ze niet te bereiken. Het is een voucher voor 4 personen waarvan het bedrag 49,99 euro bedraagt. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen...

Beste, ik kocht 2 groupons om op hotel te gaan in hotel imperial. ik probeer reeds geruime tijd deze vouchers te verzilveren en te boeken. Dit ging zeer moeizaam en vroeg uiteindelijk naar een booking eender welk weekend maar blijkbaar is het praktisch zeer moeilijk een booking te krijgen in het weekend. We hebben dan uiteindelijk vorig weekend toch nog 1 overnachting gekregen maar er blijft dus nog een overnachting over die we kwijt zijn want ze kunnen geen booking in orde brengen voor de vervaldatum. hopend op een reactie mvg kathleen...

Beste, ik kocht 2 groupons om op hotel te gaan in hotel imperial. ik probeer reeds geruime tijd deze vouchers te verzilveren en te boeken. Dit ging zeer moeizaam en vroeg uiteindelijk naar een booking eender welk weekend maar blijkbaar is het praktisch zeer moeilijk een booking te krijgen in het weekend. We hebben dan uiteindelijk vorig weekend toch nog 1 overnachting gekregen maar er blijft dus nog een overnachting over die we kwijt zijn want ze kunnen geen booking in orde brengen voor de vervaldatum. hopend op een reactie mvg kathleen...

Bij het ter plaatse gaan zien, lijkt het eetcafe gesloten. Krantenpapier hangt er op de ruiten, niemand neemt een telefoon op of nummer bestaat niet meer. Het gaat maar om een bedrag van 29,99 €, maar wat kan ik doen om eventueel mijn geld terug te krijgen of een kortingsbon van die waarde voor in de toekomst tegebruiken te...

Bestelling Oogmassagebril 2015-04-05 commande 276353939 CHE-497.202638 IS TOT OP EDEN NIET...

Eind maart 2015 via Groupon een Iphone 5 gekocht en betaald. Zou half april worden geleverd. Tot heden nog steeds niets ontvangen. Al verschillende malen (sinds begin mei 2015) via Groupon bijstand gevraagd en het probleem aangekaart. Telkens de mededeling dat er binnen de 5 dagen een oplossing komt....

IK HEB AL EENS EEN MAILTJE GESTUURD DAT IK NIET MEER KAN INLOGGEN EN HEB VAN JULLIE UITLEG GEKREGEN MAAR HET LUKT NOG NIET ;IK WIL DAN WACHTWOORD VAN MIJN E MAIL ADRES VERANDEREN MET DE GEPASTE PROCEDUREN MAAR KRIJG GEEN BERICHT TERUG OP MIJN E MAIL;WAT DOE IKHET BESTE OMNOG GROUPONBONS TE KUNNEN...

Na drie vier keer dragen verkleurt dat groen!!! Een grote...

29/5/15 iPhone 5C ontvangen zonder oortjes en geen originele oplader Mijn dochter 2 maand geleden ook één gekocht en daar was het wel in orde. ps. ook geen handleiding of garantie...

Geeft kleur af ! arm groen /...

Op 22/04/2015 I phone 5S gekocht en betaald. Tot heden nog geen oplossing. Klantendienst al verscheidene malen gecontacteerd: er zou een oplossing komen binnen de 5 dagen? Na 5 dagen weer geen...

2x een voucher aangekocht voor een Asian tapas diner aan huis geleverd. 2x een zogezegd foute vouchercode te vinden op mijn voucher. Na het bellen naar klantendienst te horen krijgen dat ik niets kan doen en enkele dagen moet wachten. Dit is niet mogelijk aangezien ik de voucher direct ging gebruiken. Dan maar een 2de maal een voucher bestellen en weer hetzelfde voor! En natuurlijk 30 dagen wachten tot je het geld terug hebt. Oplichterij als je het mij...

Beste, ik heb dit ook voorgehad. Werd steeds verwezen naar n site die niet werkte. Je moet naar de site vn Groupon gaan of op je voucher kijken. Daar worden de algemene gebruikersvoorwaarden op vermeld via een link. Daar kom je op een gegeven moment een link tegen naar een formulier dat je kan afdrukken voor de klantendienst. Printen, invullen en opsturen naar de klantendienst. 1 week later had ik mijn geld alweer terug op mijn rekening. Hopelijk bent u hiermee geholpen. Succes M....

Ik kocht op 22/12/2014 een trolleyset (3 valiezen) aan voor de prijs van 109,99€ met als doel deze te gebruiken voor een geplande reis naar Spanje van 1/2/2015 tot en met 1/3/2015. Toen de valiezen gepakt waren brak er bij de grootste valies een handvat af. Bij mijn terugkomst thuis heb ik na veel vijven en zessen een retourlabel gekregen van groupon om de valiezen terug te zenden. Op 30/3/2015 kreeg ik bericht dat ze de trolleyset goed ontvangen hadden. Op 7/4/2015 kreeg ik bericht dat de terugbetaling gebeurd was of in uitvoering was - ondertussen heb ik al 2 mails gestuurd naar Groupon omdat ik de terugbetaling nog steeds niet ontvangen heb doch zonder antwoord van hunnentwege....

Groupon Goods Global GmbH Moderne koffietafel met omhoog liftend blad in kleur naar keuze voor € 69,99 (68% korting) : BROL BROL BROL Ik heb deze tafel 13 dagen geleden gekocht, maar wou wachten tot mijn vader (ingenieur) terug was van reis om hem te monteren (1 dag tijd nog voor te retourneren) Nu is hij bezig: plastiek onderdelen ontbreken om schroeven in te draaien, scheve schroef, niks past, er zat al een kap in het hout van in het begin, alles valt uiteen of breekt af, stappenplan trekt ook op niks. Dit is oplichterij!!!!!!!!!! En dat retourbeleid omtrent deze zaken laat aan alle wensen over... Deze tafel is niet conform aan de foto en is onmogelijk te monteren door onderdelen die kwalitatief niks waard zijn en direct breken... GROUPON zal mogen in actie schieten.. Heb al veel positieve ervaringen gehad, maar dit gaat te ver.. IK ZAL HET HIER NIET BIJ...

Waarom gebeurt er eigenlijk niks met firma's zoals Groupon???Deze melden dat je via e-mail klacht kunt indien ,maar heeft er eigenlijk al iemand respons gekregen???Wij niet.Door zo een mentaliteit zal een concurrent met beter klachtenservice een goede kans maken om dit bedrijf kapot te maken. Voor amper 17 euro niet op te lossen missen ze veel meer...

Schoenen besteld, zijn in fabriek vertrokken, hebben een hele reis ondergaan en zijn nu niet meer te traceren. Al veel mails gestuurd, voor €16 gebeld zonder oplossing. Na meer dan 2 maanden nog niets terug betaald. Geen enkele reactie van Groupon...

De aanbieder kan mijn zijn diensten niet leveren EN Groupon betaalt niet terug. Al verschillende mails gestuurd met mijn rekening details en na maanden nog steeds geen feedback ivm...

Ik wens een bestelling te herroepen en dien daartoe een mail te sturen naar de klantendienst, maar de mail wordt steeds teruggestuurd met een delivery failure message. ik heb het recht om binnen de 14 dagen mijn bestelling te...

Er werd herhaaldelijk gebeld voor een afspraak, geen reactie, geen enkele van de drie behandelingen werd...

Deze ochtend gebeld naar 't BeautyHuisje Luxe gelaatsverzorging (1,5 uur) + dag make-up + manicure en pedicure Verzilver deze voucher voor 04.07.2015. Dus nog ruim 6 weken voor de vervaldatum krijg ik te horen dat alles volzet...

Gebruiksaanwijzing in het Nederlands en dvd ontbreekt. Terwijl er duidelijk is vermeld op de groupon dat die erbij zit. Zonder die gebruiksaanwijzing kan het apparaat niet...

Beste, Eind maart bestelden we op groupon een wifi-versterker dewelke binnen de 2 weken geleverd zou worden. Tot op heden hebben wij deze wifi-versterker niet ontvangen. Meermaals heb ik getracht contact op te nemen met groupon en op de eerste mail reageerden ze nog dat ze het aan onderzoeken waren, maar dit is ondertussen ook meer als een maand geleden, op de andere 4 mails + telefoontjes werd er niet gereageerd....

Ook ik heb langs groupon een avg antivirus beschermer gekocht en krijg ook steeds de melding dat hij illegaal is.Graag mijn geld terug.Het is al de 2de keer dat men mij bedriegd.Kocht en betaalde voor een zitzak maar heb deze nooit ontvangen.Dus Groupon .....................in als u mij niet...

Eind vorig jaar kocht ik een GRoupon voor schildersnatie, 499 euro, toch wel een aanzienlijk bedrag. Ik kwam niet tot een vergelijk met deze firma, legde klacht neer bij Groupon , en kreeg een dossiernr( Ticket #23905180)‏ .Februari 2015 kreeg ik zelfs telefoon van iemand van Groupon, er waren gelijkaardige klachten omtrent de firma, en me ging me het bedrag terugbetalen. Nu 3 maanden later niks meer gehoord of vernomen .... nog een 5tal mails gestuurd naar Groupon, en deze blijven onbeantwoord...... Wat mij betreft, geen Groupon meer...

Aangekocht via GROUPON op 22 april 2015. Ontvangen 4 mei 2015. Werkte 2d perfect maar 3de dag batterij leeg en niks meer aan te doen. Laad niet meer op en reageert op niks meer. In Apple store geweest daar konden ze ook niks meer doen. Ze gaven ook geen garantie omdat toestel ouder is dan 1j en van buiten de EU komt, namelijk Japan. Daar is het dus oorspronkelijk aangekocht. Dan aangekocht door firma uit Spanje die het nu via GROUPON als refurbished verkoopt. Bij GROUPON moet ik nu 5d wachten op een antwoord wat ze gaan doen...

Beste Ik heb gisteren op 06/05/2015 samen met mijn vriendin naar een restaurant gelegen in Statiestraat 6 2018 Antwerpen geweest. Wij hebben onze eten besteld en tijdens onze maaltijd hebben wij opgemerkt dat de eten niet zoals normale eten smaakte. Wij zijn naar huis gereden en wij zijn alle twee ziek geworden met gevolg als overgeven en korts. Gelieve een inspecteur naar deze restaurant te sturen want hygine ontbreekt in deze restaurant! Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Farzin...

Een vorige bestelling die ik moest terugzenden omdat de maten niet overkwamen, kreeg ik terugbetaald als GROUPONS, ik was hier niet tevreden mee, maar dacht oké, ik koop misschien nog wel eens iets. En dan bestelde ik vouchers voor een restaurant en je wat gebeurde er, ik nodig meerdere mensen uit en het restaurant was gewoon niet meer open en dat was niet van kort, want als je alles zag wat er binnen op de grond lag en zo, dan zie je dat dit al een lange tijd was. En ja ik na contact met GROUPON op en ze zegden, ja we zetten het in GROUPONS terug onder je account... Maar ditmaal niet, aan de telefoon heb ik dat gezegd en de dag nadien zag ik gewoon die GROUPONS staan en ik krijg zelfs geen reactie meer op mijn mails...dat neem ik niet meer, ik wil gewoon mijn centen...

Ik wilde het aanbod bekijken om voedselpakketten naar Nepal te sturen bekijken, duwde op de knop en meteen kreeg meteen het bericht dat ik het aangekocht had en het bleek tevens meteen betaald te zijn automatisch zonder dat ik hiervoor mijn goedkeuring heb gegeven. Ik vind de efficiënte aankoop wijze van Groupon vooruitstrevend, maar krijg toch graag eerst een vraag vooraleer ik iets aankoop. Nu heb ik iets aangekocht zonder het te willen en zonder mijn toestemming hiervoor te geven. De vermelding dat deze actie niet onder de 14 dagen herroepingsrecht valt, is niet in overeenstemming met de geldende wetgeving omtrent internetaankopen....

Ik had bij groupon een telefoon bestelt ,het account aangemaakt onder mijn eigern naam onze creditcard gebruikt maar deze staat op naam van mijn partner. ze zeggen dat daarom de bestelling geblokkeerd is nu ben ik al 3 maandan aan het wachten op terug storting van mn geld 389 euro; DIT IS TOCH DE REINSTE DIEFSTAL OF NIET...

Had een groupon voucher waarde 64.99EURO voor een overnachting met ontbijt in een hotel te Kortrijk naar meerdere contacten met het hotel , het hotel was steeds volgeboekt op de dagen die ik kon dus daarom deze voucher niet kunnen gebruiken; Ik neem contact op met groupon om dit te melden , ondertussen was de voucher nog enkele dagen geldig ze hebben me bevestigt via mail na ons telefonisch contact dat er er gingen overleggen en mij 5 dagen na de mail gingen antwoorden Is ondertussen al van 29 maart 2015 dat ik nog iets heb gehoord , ondertussen nog een mail gestuurd , maar nog geen antwoord ; Ben teleurgesteld , heb al veel voucher gekocht via groupon maar dit is de eerste keer dat dit zo misloopt , vindt het erg...

Groupon laat absoluut de wensen over. Ik hoop dat niemand ooit een probleem heeft, want deze worden niet opgelost. Ik heb 2 bestellingen geplaatst. 1) 1x € 99,99 voor een wide schoenenkast met 4 laden (50% korting) Nooit ontvangen! Er is geen tracking nummer, ze kunnen niet bewijzen dat ze het verstuurd hebben. 2) 2x € 119,99 voor een tall schoenenkast met 4 laden (50% korting). Deze zijn beide beschadigd toegekomen. Foto's zijn doorgestuurd. Dat brengt het totaal op 339,97 euro. Enige oplossing dat Groupn biedt: coins ter waarde van 99, 99 euro ! Ik weiger deze oplossing, en sinds meer dan een maand geen nieuws meer...

Heb begin maart voor 5 personen vouchers gekocht voor te gaan eten in Aalst, de reservatie was grmaakt voor vandaag 2 mei. We stonden met onze genodigden voor gesloten deuren. Er hangt een papier op de deur dat ze gesloten zijn tot 15/05. Gewoonweg schandalig,daar sta je dan, vouchers betaald en nu.....wil wel geld...

Ik had een massage besteld 3x25min elke x ik bel en maak een afspraak belt die de dag van de afspraak met als reden ik ben ziek , electriciteit is uitgevallen , lig nog in het ziekenhuis bel je trug als ik beter ben...

Eerst en vooral het lukt nie om telefonich te reserveren....het antwoord is kan u oproep nie beantwoorden!!!na 10 tallenoproepen toch 1 afspraak gemaakt en dat was vrijdag 22 april om 13 uur...bij aankomst gesloten deur;zonder ons te...

Ik tracht al van gisteren een reservatie te maken voor zondag 3 mei. Als ik alles inbreng zoals omschreven krijg ik als antwoord dat ik mijn ref moet bekijken of ze juist is gevolgd door de mededeling dat het te vroeg is en ik later moet reserveren.Het is vandaag 28 april en de bon gaat in op 1 mei dan vind ik het wel niet te vroeg om te kunnen reserveren wat dacht je zelf. Telefonisch jullie bereiken is quasi onmogelijk. Wel ik heb gewoon contact opgenomen met het restaurant en die hebben mijn reservering genoteerd. Het is echter wel een ware schande dat telefonisch contact gebeurd met druk nu 1 en dan 3 en dan .......... . Nergens kon ik in jullie systeem met mijn klacht terecht.dat is wel een echte schande en als je nu spreekt over klantvriendelijkheid staan jullie wel aan de top maar je moet dan wel onderaan...

Het gaat om bestelling...

Horloge gekocht meer dan 3 weken geleden en ng steeds niks ontvangen en ook wasproducten 4 maanden geleden en ng steeds niks ontvangen :s kwil mn geld...

Ik heb een strijkijzer aangekocht bij groupon en betaald(71.78eur) op 09-04-2015 leveringtermijn was 5 dagen tot op heden nog niets ontvangen , ik heb al 4 mails gestuurt maar die reageren gewoonweg...

Op 27 februari een stoeltje gekocht via groupon. Het zou na 3 weken gratis geleverd worden maar tot nu toe heb ik niks ontvangen. Na herhaaldelijk gebeld en gemaild te hebben moest ik maar een mail sturen naar het bedrijf waar dat stoeltje vandaan moet komen. Ik kreeg van groupon een mailadres wat niet werkte in Frankrijk. Weer gebeld maar ze geven niet thuis ik moet het zelf maar uitzoeken. Wel verkopen maar niets doen Waardeloos van...

Blitz voucher gekocht voor 5 euro voucher opent...

Dit is wat we dezelfde avond nog aan het hotel stuurden. Het was een ramp. Geachte, Op verzoek naar een kamer zoals voorgesteld via groupon wenste mevrouw daar niet op in te gaan. Met dit schrijven bevestigen we de teruggave van de sleutel van kamer 207 om 18.20u zonder enig gebruik gemaakt te hebben van de kamer. Mevrouw wou ons geen bevestiging geven van deze teruggave, na ons uitdrukkelijk verzoek. Na verzoek ons dan enkel het ontbijt terug te betalen, wenste ze daar ook niet op in te gaan ondanks het feit dat we duidelijk maakten het ontbijt dan ook niet te willen nuttigen gezien de erbarmelijke kamer en de erbarmelijke staat van het hotel. We namen een paar foto's om te staven. Wij eisen het volledige bedrag terug betaald te zien. Zijnde 49euro+37euro= 86euro Fam. Van der Plaetsen - Dupont Verstuurd vanaf mijn...

Ik kocht via groupon een AVG beveiliging ; na installatie werd er gemeld dat dit een illegale copy is. Dit gemeld aan groupon om geld terug te storten, na 14 dagen kreeg ik een mail terug dat ze achter een oplossing zochten. Tot op heden géén reactie van groupon ondanks een aantal mails die ik gestuurd heb....

Ik heb op 16/04/2015 een waardebon aangekocht van Lenson. Ik kon onmogelijk deze korting in mindering brengen. Ik ben op promotiecode/kado geweest maar kon deze niet knippen, plakken of wat dan ook. ik wou nog een andere actie aankopen maar kon eveneens geen 20% korting inbrengen, ik heb bijgevolg deze aankoop niet volbracht. graag een antwoord wat hier als oplossing kan geboden...

Ik wil afzien van mijn aankoop van een TomTom GPS omdat dit uiteindelijk niet het juiste type voor mij bleek te zijn. Ik ga namelijk binnenkort op reis naar de westkust van Amerika maar een SDkaart voor die region blijkt niet te verkrijgen. Ik verwittigde nog dezelfde dag via mail groupon dat ik mijn aankoop wou valideren maar kreeg pas 24u later een mail terug dat de bestelling reeds te ver was gevorderd en dus niet meer kon geannuleerd worden. Ik moest contact opnemen van zodra de levering was gebeurd om af te spreken hoe de retour zending kon geregeld worden. Dit prober ik nu al de ganse week te doen via mail maar krijg total geen respons...

Heb bijna 2 maanden gelefen zetel besteld bij groupin. Onmiddellijk betaald! Levering zou 3 weken zijn. Ben wel mijn geld kwijt en niets in de plaats....

Ik had een restaurantbon gekocht en gelijk ik de aankoop bevestig realiseer ik mij dat er een korting van 20 percent was op de aankoop maar moest dit aanvinken. Ik had dit niet gedaan en heb dan direct een mail gestuurd om dit alsnog toe te passen of de bestelling te annuleren. Ik kreeg daarop een automatisch antwoord dat je via een ander kanaal contact kon opnemen met Groupon. Ik heb dit verschillende keren geprobeerd en het zijn alleen standaard vragen/antwoorden dat je krijgt. Via mijn aangekochte Groupon heb ik dan proberen contact opnemen en dit was een ellenlange meerkeuzemogelijkheden en UITSLUITEND IN HET FRANS. Voor mijn part kunnen ze de pot op! Het is laatste aankoop geweest! Ik ga mij nu proberen uitschrijven! Ze zijn wettelijk met alles in orde maar ze maken het klanten zo moeilijk om contact met hun te hebben waarop de klant dan afhaakt en weg is...

Op 19 december 2015 stuurde ik jullie een Henry Tajine terug. Deze had ik gebroken ontvangen. Kort daarna heb ik jullie de tajine per post teruggestuurd, zoals aanbevolen in een telefonisch gesprek met jullie medewerker. Het bedrag van 24,95 euro zou me binnen de 30 dagen overgemaakt worden op de mastercard waarmee de betaling is gebeurd. Ondertussen zijn we 5 maand verder en heb ik het bedrag nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten wat er is misgelopen waardoor ik het bedrag niet heb ontvangen? Alsnog wil ik hierbij vermelden dat het niet de eerste keer is dat wij problemen ervaren met Groupon: terugbetalingen veel te laat ontvangen, goederen die niet of defect worden geleverd, deals die niet doorgingen,... Ik reken op een spoedige rechtzetting...

Geachte, Ik heb op 19/02/15 een pakje teruggestuurd en dit ging terugbetaald worden binnen de 30 dagen . Het is nu 13/04/15 en nog steeds niets ontvangen . Is het mogelijk om dit eens na te kijken ? Alvast bedankt . Artikel: 2 herenblouses - SEC 9F79CAE47D Mvg, Lesley Demesmaeker ...

Op 4/4/15 heb een bestelling gedaan van 1 usb auto-lader tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen ?...

Ik had een hemd, size medium, besteld bij GroupOn. Dit hemd was veel te klein en van zeer slechte kwaliteit. Je zag er los doorheen. Ik heb dit hemd teruggestuurd. De helpdesk zei dat ze het zouden terugbetalen. Vanaf het moment dat GroupOn het hemd terug in bezit had, weigeren ze nog te antwoorden op mails. Na bijna 3 maanden nog steeds geen terugbetaling...

Wij hebben ook via Groupon AVG aangeschaft en vervolgens werkt het niet en meldt steeds dat wij een illegale versie hebben. Nou niet dus maar je zit er wel mooi mee. Hoe wordt dit...

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ! Krijg helemaal géén reactie op mijn vraag waar mijn bestelling blijft...

(Grouponcode: 0010047975) Verkeerde kleur is geleverd. Roze was besteld en heb blauwe ontvangen. Ik heb geen tijd meer om deze terug te sturen want het was voor een cadeautje....

Ik kocht via groupon 3 multi shoppers ter waarde van 52 euro ik heb die nooit ontvangen thuis en had voordien nog nooit problemen gehad met groupon ik stond dan ook in goed contact met groupon via telefoon en email werd een terug betaling geregeld maar ik heb dit nooit ontvangen nu heb ik al 5 mails gezonden zonder enige...

Ik had een Gocard gekocht bij jullie om te geven aan mijn kleinzoon. Hij reed er maar op en de ketting sprong er telkens af. Ik zou hem graag teruggeven en mijn geld terug krijgen. Dit is zeker geen Gocard van meer dan 100 euro zoals vermeld.Ik heb er 39,9 voor betaald en het is nog teveel.Hij is ook veel te klein uitgevallen. Ik heb al veel gekocht bij groupon maar deze is erover . Hopelijk komen jullie tot een oplossing zodat ik mijn geld...

Heb normale procedure gevolgd en van het moment ik de aankoop wil bevestigen, verschijnt er "U hebt de aankooplimiet overschreden" Alhoewel deze aanbieding zo ongeveer om de 2 maand verschijnt! Ik vind dit niet logisch want ik bestel maar één bon per keer. De betrokken zaak is zeer klantvriendelijk en wens daar ook te kunnen blijven gaan. Zou dit niet fair vinden dat ik dan ineens de volle pot moet betalen als er toch regelmatig aanbiedingen...

Bestelling geplaatst 1 december 2014 - Nooit ontvangen wel betaald. Reeds 5 maal gebeld en telkens gingen ze terugbetalen, nu 4 maanden later nog steeds niets. Ik ga testaankoop...

Via groupon omdat ik goede ervaring heb met jullie. Je kon de telefoon zelfs niet gebruiken... hij kon niet opgezet worden. Hij deed gewoon NIETS. Ik moest hem op eigen kosten terugsturen..... Nu hoor ik al 7 dagen niets meer van de firma. Hot Bargain Phones is de bedrijfsnaam. Dat wist ik niet op voorhand anders had ik deze deal nooit gedaan. Deze firma staat zeer slecht aangeschreven op het internet. Graag een oplossing !!! Cindy...

Groupon verwijst me naar de firma EOL Innovations voor wie ze deze laptops verkopen. EOL innovations excuseert zich en kaatst de bal terug naar Groupon want zij hadden niet in de omschrijving mogen zetten dat de laptop over Bluetooth beschikt. Daarna terug met Groupon gemailt maar ze reageren niet meer. Zijn deze niet telefonisch...

Begin Februari kochten mijn vriendin en ik een voucher voor een etentje in de sportsbar van Vincent Kompany twv 29,99 euro. Aangezien die zaak in de media kwam als zijnde failliet annuleerden wij de voucher en vroegen wij terugbetaling. Op 20 februari werd deze zogezegd ingegeven door Groupon. Vandaag 31/03 nog steeds niets ontvangen en op mijn mails wordt niet meer geantwoord. Dit is blijkbaar een vaste werkwijze van Groupon... ...

Ik wou reserveren en heb enkele data's doorgegeven. Liefst een zondag omdat dan iedereen aanwezig kan zijn en doordat wij ook alleen maar de zondag vrij zijn. Zelf ook een zelfstandige beroep. Op zaterdag en zondag zit het vol voor grouponbons maar we kunnen wel zo reserveren hebben ze ons medegedeeld. Begrijpen wie begrijpen kan. Dus voor mij nooit meer grouponbon. We kunnen niet op gewenste dagen gaan en zijn zo ons geld kwijt....

Groothoek- en macrolens besteld 25/02/2015, nog niets...

Bestelling betaald en op wo 25/03/2015 om 22u50 bevestigd met "We sturen je zo dadelijk de details op in aparte e-mail" maar nog steeds geen bericht of vouchers ontvangen. De website ; "Hulp nodig? Contacteer Groupon" is trouwens niet...

Eind januari kocht ik een uurwerk met Swarovski elementen. Eerst en vooral was het een kopie. Ik stuurde ze onmiddellijk terug op eigen kosten (aangetekend) naar Liverpool. Befin februari werd mij een terugbetaling beloofd, maar ik zou wel een maand moeten wachten. Nu 2 maand later wacht ik nog steeds op mijn...

Het is de eerste keer dat ik een Franstalige factuur krijg van Groupon .Kan dit niet in het...

Ik heb een set van 3 verschillende palletten oogshaduw gekocht (VOOR DEZELFDE PRIJS ALS DAT JE DIE IN DE WINKEL VIND EIGENLIJK). Wat ontvang ik 3 palletten waarvan 2 dezelfde. Ik bel om te zien of ik dit alsnog kan verkrijgen en de dubbele kan omruilen. Maarnee dat kan allemaal niet bij groupon. Naar de post moet ik gaan en alles terugsturen, wachten op hun terugbetaling en opnieuw bestellen maar en weer een kleine maand wachten. Mensen hebben een leven hoor, als gevolg ik heb gewoon alles bijgehouden ik eis hier nog steeds een compensatie voor! Ze gaan dat ook nooit zelf aanbieden....

Vorig jaar heb ik avg 2014 gekocht via groupon en hier had ik totaal geen problemen mee. dit jaar koop ik dit opnieuw omdat ik zo tevreden was van de vorige versie en krijg ik een illegale versie??!!! Bent u niet beschaamd?? Ik ben altijd zeer tevreden geweest over groupon, tot op vandaag ben ik echt verstomd over deze service. Ik krijg steeds de melding dat ik binnen de 29 dagen een legale versie moet...

4 maart batterij Samsung S3 besteld en nog steeds niets ontvangen...

Via Groupon bestelde ik enkele maanden een reeks LED LAMPEN voor een bedrag van meer dan 250 Euro. Deze LED LAMPEN werden ondanks herhaaldelijke aanmaningen nooit geleverd...

Toestel werd begin November 2014 geleverd (voor de deur achtergelaten!zonder af te tekenen) Sinds de eerste dag problemen met het scherm. Contact met Groupon, ze sturen me door naar de Leverancier (van Spanje!), die stuurt me door naar Samsung voor herstelling.... 4 maand later en zéker 35 mails en telefoons naar Groupon en minstens evenveel naar Samsung (en Dynafix die de herstelling van de tablet TRACHTTE te doen, tot 4 maal toe !!!) nog steeds géén terugbetaling of schadeloosstelling....en OOK géén nieuw werkend...

Ik heb een waardebon aangekocht om te gaan eten bij restaurant Petrus in Boechout. Ik zou moeten reserveren via de site van groupon maar dan krijg ik de melding dat de code niet juist is. Ik heb al contact opgenomen met het restaurant maar die verwijzen me door naar groupon. Daar heb ik dan een e-mail naar gestuurd op 2 maart en ze hebben geantwoord dat ze mijn geld wel zullen terugstorten binnen de 72 uur( dit is niet de bedoeling maar als het niet anders kan is dit voor ons oke). Ondertussen zijn we 2 weken verder en heb ik nog niets ontvangen....

Een valse iphone 5 ontvangen. Was onmiddellijk herkenbaar aan dikke drukletters...

Er is 109 dollar van mijn visarekening gegaan op naam van YGS Youngskin maar ik heb niets besteld en ook niets aangekregen. Ik ga proberen om via VISA mijn geld terug te...

Ik heb via groupon 3 stuks AVG Internet security 2015 gekocht en na het installeren zegt de computer dat wij illegale kopieën van AVG hebben...

Meer dan een maand geleden (op 3 februari 2015) plaatste ik een bestelling bij Groupon en werd geïnformeerd dat ik mijn product twee weken later kon verwachten. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Een week geleden heb ik dan maar een mail naar hun klantendienst gestuurd, maar ook hier heb ik buiten een automatische responsmail nog geen antwoord op gehad. Een rechtstreeks telefoonnummer of e-mailadres vind ik niet. Het is voor hun wel makkelijk zo ontevreden klanten met hun frustraties te laten zitten. Wat ik ondertussen wel zeker weet is dat ik in de toekomst niets meer via Groupon zal bestellen, ik ben me er bewust van dat er altijd iets kan mislopen met een bestelling via internet, maar hun klantendienst is zo klantonvriendelijk opgebouwd dat je onmogelijk vlot contact kan opnemen om meer info te verkrijgen over je...

Wij kwamen op donderdag aan en dienden toch 20 euro extra te betalen omdat we zogezegd ook in het weekend daar verbleven. In voucher stond echter duidelijk : 'Bij aankomst op vrijdag of...

Ik heb 2 weken geleden een nicer dicer gekocht via jullie site. na 1x gebruikt te hebben en in de vaatwasser, is het opvangbakje al gebogen.......

Misleidende aankoop om terna te veranderen in voucher en e...

Ik heb vorige week donderdagavond mijn sushi maker aangekregen, ten eerste ZONDER enig afleverbewijs of bon en twee BESCHADIGD aangekomen (stukje afgebroken). Heb de dag daarop telefonisch contact opgenomen wat ik moet doen en ze hebben mij de website van de partner doorgegeven - volledig in het engels - geen mailadres noch telefoonnummer op te vinden. Terug groupon gecontacteerd en hebben mij het mailadres doorgegeven. Partner AL 2 KEER gemaild - NOG STEEDS GEEN ANTWOORD. Terug Groupon gemaild om dit te door te geven - EVENEENS NOG NIETS GEHOORD...

Annulatie gedaan van een restaurant bon. Nog steeds geen terugbetaling gehad (Gekocht eind januari). Enkele malen gebeld en toen hebben ze mij steeds een andere datum beloofd van terugbetaling. Nog steeds niets ontvangen. Terug proberen bellen sinds gisteren, maar ze nemen niet meer op. Spijtig, al goeie deals gekocht waar ik niets problemen mee...

Ik heb via groupon in december een voucher gekocht. Op 14/12/14 heb ik men bestelling gedaan bij Pixcanvas.nl maar heb toto op heden nog altijd niks ontvangen!!!!! Heb al meerdere malen via mail contact proberen opnemen maar krijg nooit een antwoord. Een telefoonnummer is er niet te vinden van Pixcanvas.nl...

Op 2 februari kocht ik via Groupon een geographical norway wintervest voor 49,99 €. Deze zou binnen de 2 weken geleverd worden. Een levering is er op heden nog niet gebeurd en op mijn vragen aan groupon krijg ik geen enkel antwoord....

In januari 2015 2 dekbedden teruggestuurd. Er werd een bevestiging gestuurd voor de terugname alsook de mededeling dat wij na +/- 3 weken ons geld teruggestort zouden krijgen. Alle bankgegevens werden doorgegeven, ondertussen zijn we begin maart en heb ik al een herinnering gestuurd maar Groupon onderneemt geen enkele fatsoenlijke communicatie naar ons toe. Schande...

Bestelling 1: 2 tajines. Bij levering blijkt 1 gebroken. Deal loopt nog, maar 1 tajine is duurder dan als je ze per 2 koopt, dus de persoon bij de klantendienst stelt voor om het bedrag voor 1 tajine + leveringskosten in credits op mijn profiel te zetten zodat ik niets extra moet betalen. Ik bestel de tajine, maar bij levering blijkt ook deze gebroken! Dan krijg ik te horen dat ze bestellingen met credits niet kunnen terugbetalen. Nu zit ik dus met credits, maar ben niet van plan daar ooit nog iets aan te kopen! Bestelling 2: 3 verschillende make-up paletjes van In the buff. Bij levering blijkt dat ik 2 dezelfde heb ontvangen, en een 4de variant die zelfs niet op de deal stond. Deal afgelopen, dus enkel retourneren mogelijk. Ik bestel alvast nooit meer bij...

Ik had 3 vouchers aangekocht, voor een hotel in Aken. Ik had deze aangekocht -op 17/11/14, maar dezelfde dag geannuleerd omdat er geen plaats meer was in het hotel. Na 5 telefoons en 30 e-mails wacht ik nog steeds op mijn terugbetaling. De eerste keer zou die teruggestort zijn, op 17/11/14, dezelfde dag nog. Maar later bleek dat deze terugbetaling niet doorgevoerd was. Na 21 werkdagen bel ik terug, aangezien er nog niets gestort was. Weer gingen ze dit uitvoeren, echter na 21dagen weer geen terugbetaling, aantal e-mails later, zou de terugbetaling wel gebeurd zijn! Toch heb ik nog steeds niets ontvangen. Nog even en we zijn 4 maanden verder.. Het begint er nu wel wat over te...

Bij Groupon zijn ze niet ingenieus genoeg om systemen te maken die werken, maar wel om hun keuzemenu van de klachtendienst zo efficiënt(??) mogelijk te maken. Optie 6 is pas om een medewerker te...

Op 23/11/2014 heb ik op de groupon-website een voucher voor een etentje voor vier personen in ‘De laatste afslag’ aangekocht. Wij hadden een reservatie op 20/02/2015 (telefonisch contact op 20/01/2015). Het restaurant heeft ons niets laten weten dat wij de voucher niet meer kunnen verzilveren en op de avond van onze reservatie staan we voor gesloten deuren met de melding op deur dat ze opzoek zijn naar een nieuwe uitbater. Ik wens dat Groupon het betaalde bedrag van € 49,99...

November 2014 aangekochte groupon bon, lange wachttijd tot afspraak, 4 annulaties door de adverteerder, finale opzegging door adverdeerder op 19/2 12via mail met oproep tot terugbetaling bij Groupon zonder uitleg van de te volgen procedure wel met melding van nog eens 14 dagen wachttijd tot eventuele...

Ik had in oktober een bon gekocht voor een drie gangen wildmenu bij den draver in brasschaat. toen ik wou reserveren kreeg ik te horen dat ze ondertussen failliet waren. dus ik stuur een mail naar groupon en kreeg als antwoord dat ze het bedrag gingen terugstorten, het kon wel 3 weken duren zeiden ze. een maand later had ik nog geen geld gezien,dus weer ne mail gestuurd,met als antwoord dat ze de betaling vergeten door te geven waren. weer een maand later nog niks gestort, kreeg ik mail terug dat ik reknr en biccode moest geven,rek had ik al 2 keer gegeven nochtans,dat hadden ze ook in eerste mail kunnen zetten dat ze biccodenodig hadden. dus nogeens reknr en biccode gestuurd,maar tot op heden nog niks gekregen. vorige week terug mail gestuurd,geen antwoord,vandaag nogeens ne mail gestuurd ben benieuwd. er naar telefoneren gaat ook niet want ze pakken nooit...

Heb op 10 Feb. een August steiner dames horloge gekocht voor mijn vriendin. ne enkele dagen dragen van het horloge , geeft deze kleur af aan de binnekant.. het zilver aan de binnekant is oranje koper kleur achtig aan het worden. dit is een horloge van 280euro nieuw dit zou toch niet mogen gebeuren bij een horloge van die...

3 stoelen aangekocht. Binnen de termijn retour verzonden. Eind oktober 2014 email met bevestiging van succesvolle retourzending.Dezelfde dag slechts 1 stoel terugbetaald gekregen op mijn Visa rekening. Daarna 6 emails verzonden met verzoek de resterende 2 stoelen terug te betalen. Bij de eerste 3 emails krijg ik antwoord, 1ste email een computerantwoord, 2de email vaststelling dat ik 3 stoelen betaald heb, 3de email met belofte van het resterend bedrag terug te betalen (24-12-2014). Nadien nog 3 emails verstuurd zonder gevolg. Intussen 18-02-2015 en nog steeds geen terugbetaling en eveneens geen reacties op mijn...

Besteld en betaald. Ook ontvangen, maar teruggestuurd naar opgegeven adres (Korte Mate 9 te 9042 Desteldonk. Tussen terugzending en 7.01.2015 meer da 8 e-mails verstuurd van en naar service cliënt schrokken.be. Plots geen reactie meer nadat i het bewijs van terugzending doorstuurde op 5 januari 2015. Ik bel vandaag nog, wie weet wat voor oplossing bieden...

Wij hadden een groupon kreeft voor 2 personen aan de prijs van 1. Door een fout in het restaurant hebben wij slechts 1 kreeft gekregen en een minderwaardig alternatief als 2e hoofdgerecht. Wij kregen geen compensatie voor de fout, zelfs een verontschuldiging was er teveel...

Geachte heer, mevrouw, zie hier een van de mails die ik op 10-2, 11-2 en 12-2 heb verstuurd. Helaas wordt er nu helemaal niet meer op mijn klachten gereageerd en heb ik voor ruim 20,-- euro besteed aan bellen naar de klantenservice waar de verbinding regelmatig werd verbroken. Hallo Wendy, Ik heb het niet alleen over een ww bij groupon, maar een ww van mijn e-mail adres: 'fleuroplente@outlook.com', waar ik niet in kan komen en zo mijn vouchers niet kan downloaden. Graag wil ik van jullie de vouchers die ik heb betaalt van groupon op dit e-mail adres ontvangen die gelinked zijn onder fleuroplente@outlook.com. Ik heb er voor betaalt dus kunt u dit regelen? Het lijkt net of ik de mail van gisteren voor niets heb verzonden, ik vraag een aantal dingen en wat ik vraag wordt niet beantwoord, wel een standaard antwoord dat helemaal niets met mijn vraag te maken hebben, dit vind ik vervelend. Ik wil een klacht indienen, waar kan ik dit doen en anders mijn geld terug krijgen voor...

Op 6/1/15 ging ik in op een deal voor de aankoop van een refurbished smartphone. Deze zou na 3 weken worden geleverd. Op 23/1/15 ontving ik inderdaad een mail met de melding dat mijn pakket verzonden werd via Chronopost France, een tracking nummer en de info dat ik bij problemen rechtstreeks met Chronopost contact diende te nemen. Via de site van Chronopost zag ik dat mijn pakket op 26/1/15 verstuurd werd naar DPD depot 530 Mechelen. Op 30/1/15 had ik nog steeds geen levering dus belde ik naar Chronopost (in Frankrijk dus). Zij gaven mij telnr. van DPD. Daar zei men mij dat er probleem was geweest met de scanner, dat er geen beeld van mijn pakket was en dus zoek. Ik moest contact nemen met Groupon. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Er werd een dossier opgemaakt. Ik kreeg een mail dat ik binnen de 5 dagen een oplossing zou aangereikt krijgen. Op 6 februari belde ik terug naar Groupon en zei men mij dat het probleem bij de partner lag maar dat ze hiervan geen telnr hadden ??? Men kon...

Er word 92.76 euro afgetrokken van mijn visa kaart en...ik bestelde of ontving niets !!! Het gaat over YGS*YOUNGSKIN, ik weet niet wat of hoe het is en heb dat ZEKER niet besteld...

In december heb ik samen met een vriendin een volledige verzorging geboekt bij Belle en Jo (Elsene): manicure, pedicure, massage, gelaatsverzorging. Prijs: 80 p.p. Bij onze eerste afspraak (3/12/'14) was er maar één schoonheidsspecialiste aanwezig. De andere waren blijkbaar ziek (oké, kan gebeuren). We hebben toen beiden de manicure en pedicure gekregen. Voor andere behandelingen nieuwe afspraak gemaakt. Week nadien: Belle en Jo cancelt onze afspraak via de telefoon. We gaan ter plekke om nieuwe afspraak te maken: de vrouw die ons de eerste keer heeft behandeld, werkt er intussen niet meer. We maken een nieuwe afspraak voor vrijdag 19/12 na het werk. Als we daar aankomen, is de deur halfdicht. Afspraak gaat dus weer niet door. We krijgen een vage uitleg dat de bazin ziek is en kunnen haar telefonisch niet bereiken. Ze hebben nadien niet de moeite gedaan om ons zelf te contacteren of een vergoeding aan te bieden. Kortom: we hebben hier veel energie in gestopt en niet de...

Ik heb 4 weken geleden een i phone 5s bestelt en het zou circa 3 weken zijn is dit normaal en het zou van frankrijk...

2x kabel usb 3meter voor iphone besteld, bevestiging gekregen dat het geleverd ging worden. na een week en half nog niets gekregen, mail gestuurd en mail terug gekregen dat ze binnen 24u antwoord geven op mijn vraag, dit was op 24/01, tot op vandaag nog niets...

Op 02/01/2014 bestel en betaal ik een August Steiner Dameshorloge. Ik ontvangt bevestigingsmail van mijn bestelling. Op de site stond dat er maximum 1 week na de bestelling wordt geleverd. Na twee weken stuur ik een mail, maar behalve een standaardmail waarin ze binnen de 24h een antwoord beloven, maar ik krijg geen antwoord. Vandaag 19/01 nog steeds geen horloge...

OP 14/10/2014 bestel ik bij Groupon UV lamp + gellakjes +base-en topcoat. Wanneer ik de lamp in stopcontact steek, ontploft die direct. Ik retourneer en Groupon belooft 91,98€ terug te betalen. Na heel wat over en weer gemail heb ik tot op vandaag 19/01/2015 nog steeds geen geld ontvangen. Ondertussen reageren ze ook niet meer op mijn mails, tenzij zo'n automatische mail waarin gezegd wordt dat ze binnen de 24 u zullen antwoorden. Schandalig is dit...

Vorig jaar e-reader gekocht; ding werkte niet naar behoren en leverancier in Frankrijk weigerde de verzendingskosten voor zijn rekening te nemen wat nochtans wettelijk verplicht is als het produkt nog onder garantie is. Nog veel over en weer mailen met Groupon besloten zij de verzendingskosten van 13,05 euro voor hun rekening te nemen op voorwaarde dat ik het bewijs voor zou leggen hetgeen ik deed. Na weer een tijdje aandringen kreeg ik een mail dat de terugbetaling zou gestort zijn op 20/11/2014, hetgeen NIET klopte (zelfs mijn bank geraadpleegd zoals zij voorstelden) ! Nadien ettelijke keren gemaild om dit te melden en met de vraag mij te bewijzen dat het bedrag gestort was - geen reactie meer gekregen...

Ik heb een dikke 3 weken geleden 2 oogschaduw paletten van W7 besteld en de levering zou tot 2 weken duren maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb 72u geleden en 48u geleden groupon gemaild en dan krijg je een mail dat je binnen de 24u een reactie krijgt wat dus nog steeds niet is! Klantenservice is het wel niet, verwacht toch op zen minst een mail terug. Waar blijft men bestelling? Waar blijft de...

Vorige maand 10 accessoires besteld voor de iPhone 5s. Niet dat ik hoge verwachtingen had maar had gehoopt op 10 accessoires die wel werkten. Beschermhoesje van plastic was al kapot bij levering evenals de plastic beschermfolies die in 2 gevouwen in de verpakking zat, wat resulteert tot onbruikbaar natuurlijk. De styluspen werkt amper. En de kabels waren na een kleine week beide kapot en geven nadien foutmeldingen. "Accessoires niet ondersteund" Allicht laatste keer dat ik iets besteld heb. Mijn vriend heeft een iPhone 5 refurbished gekocht sindskort. Ik hou mijn hart vast voor dat...

Eind September heb ik ledlampen besteld. Ik had er 15 nodig dus moest ik ze in 2 x bestellen. 1e bestelling is toegekomen. 2 e nooit gezien. Groupon beloofd me onmiddelijk mijn geld terug en die raad me aan ze opnieuw te bestellen als ze op de site komen. Jammer genoeg heb ik het advies van die man gevolgd en ze paar weken opnieuw besteld. terug geen levering, zelfs ge track& trace code. na 10 tallen mail wacht ik nog steeds op de terug betaling van 99,99 euro......

20 Oral B opzettandenborstels besteld en betaald en er slechts 10 ontvangen. 2 bureaustoelen besteld en betaald. Bij levering 1 complete bureaustoel en 1 stoel zonder pomp en zonder vijzen dus onbruikbaar. Minstens 5x contact gehad met Groupon maar nog steeds geen...

Ik heb het defect begin oktober 2014 gemeld bij groupon. Ik kreeg op 16/10/2014 een mail terug dat het bedrag van 399 euro zal worden terugbetaald. Na herhaalde mails en telefoons nog steeds geen terugbetaling gebeurd. Ik krijg steeds dezelfde standaardmails terug. 1 dat mijn mail naar de verkeerde supportgroep werd gestuurd. 2 dat er binnen de 24 uur iemand contact zal opnemen.. wat niet gebeurt overigens. We zijn nu 14/01/2015 .. en nog steeds...

Ik heb en tas bij julie gekocht maar het was niet de tas die ik op julie Site zag en ik had nog en ketting gekocht maar ik kreeg die niet aan ik wil mijn geld terug en ik stuur de tas terug op hartelijk dank contacteer me op sofie_geerinckx1@hotmail.com...

In augustus telefoon bested bleek defect moest hem zelf terug sturen 13 euro verzend kosten 3 maanden achter mijn geld aan gebeld. ik zou ook nog de retour kosten krijgen na velle malen bellen en mailen wordt beloofd dat het wordt opgelost krijg zelf bevestigings mail met ticket nummer maar terug betalen ho maar. ...

Via Groupon heb ik een oogschaduw palet besteld, die na een maand (gegeven levertijd was +- 1 weken) nog steeds niet aangekomen, terwijl volgens de site deze al op 3 december was verstuurd. Bij FAQ kan ik dit probleem niet voorleggen ( vreemd.) en ik weet niet wanneer en of ik deze uberhaupt ooit wel binnen ga krijgen....

Beste, Ik mailde herhaaldelijke keren naar la cantina in Brugge met vermelding Groupon en kreeg nooit geen reactie. Ik bel vanavond om te vragen om morgen te gaan. Geen probleem tot ik Groupon vermeld. Na wat aandringen en het melden dat ik jullie ging inlichten nog altijd een probleem. Wat wordt er hier nu aan gedaan? Groetjes Kelly...

Eind november kookworkshop voor 2 pers, op moment dat ik deal sloot was restaurant reeds failliet tot op heden geen geld teruggestort, ik had nogtans aangetekend schrijven binnen de week...

Op 22/11/2014 bestelde ik op Groupon een paar witte All Stars. Deze zouden normaal na maximum twee weken geleverd zijn maar tot op vandaag (19/12/14) zijn ze niet in mijn bezit. Ik stuurde al 5 mails en blijkbaar zouden mijn All stars in Frankrijk zitten. Ik heb betaald om de schoenen op mijn adres te laten leveren maar nu moet ik zelf mijn schoenen van Frankrijk naar België zien te krijgen, en dit door een fout van Groupon. Ik vind dit niet kunnen en vroeg naar een oplossing van Groupon maar ze negeerden mijn mail. Ik vrees dat ik mijn All stars niet meer zal krijgen. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar om de behandeling die ik gekregen...

Op Track & Trace is niets meer terug te vinden sinds 16 december... Volgnummer: 676243641141 Deze sokken werden ruim op tijd besteld en omdat ik een kertcadeau is verwacht ik dringend antwoord!! Vriendelijke...

Zondag kocht ik voor mijn zoontje de babyrocker (soort wiebelpaard).Wij kozen voor Don dragon,leuk en stoer voor een jongen!Nu krijgen we gisteren de levering op doos staat Don Dragon maar in de doos zat Dizzy dragon,(meisjevariant)Dus fout in de doos.Nu stuur ik mail naar groupon en is het niet mogelijk om die te wisselen!Enkel terugsturen maar op eigen kosten!Ik ben niet in de fout gegaan en moet opdraaien voor de kosten of het product gewoon behouden!Ben met geen van beiden akkoord!Ik stel mij eigenlijk de vraag of er nog mensen zijn met dit probleem want waren er toch veel verkocht!Of ben ik net die een...

Op 29/10 kocht ik een voucher aan voor Phantasialand voor 2 nachten, 2 volwassenen en 1 kind voor 245 euro. Volgens de Voucher was alles in orde. Ik ontving de voucher en dacht dat het in orde was. Bij checken van mn rekening, blijkt dat er geen geld is afgehouden van mijn rekening (doch had ik een voucher ontvangen) Ik ben zo eerlijk om hiervoor naar Groupon te bellen. De ene collega zegt, het is in orde, de andere zegt u moet het opnieuw ingeven. Uiteindelijk gaat het 3 dagen later dan toch ineens van mn rekening. Maar nu had ik nog steeds geen zekerheid van een kamer te hebben in Phantasialand. Volgens de voucher was dit niet nodig. Toch maar eens nr hotel gemaild, Geen reactie. Dan naar groupon zelf terug 5(!!!!) mails gestuurd, voor ik reactie kreeg. Ik kreeg 3 mails terug: 1 mail die zegt "we kunnen u niet helpen, regel het met Phantasia", dan krijg ik van Ricky de boodschap dat hij het is nagegaan en dat er absoluut geen probleem is,gewoon voucher afgeven bij inchecken en alles...

Op 15.09.2014 betaalde ik 139 euro bij bestelling van een aantal fotoboeken "Printerpix" Tot op heden werd er nog niets geleverd. Verschillende telefonische contacten en mails, leveren enkel een beleefd standaardantwoord op maar verder wordt er niets ondernomen. GROUPON verwijst naar hun partner PRINTERPIX, doch deze doen zelfs de moeite niet om te...

Op 27 juli kocht in 2 beveiligingscamera's aan €279. Wanneer we de camera's kregen bleken deze niet te voldoen en besloten we deze terug te sturen. Ik contacteerde groupon en starttte de retourprocedure op. Ik kreeg bevestiging dat de artikels waren aangekomen en dat het betaalde bedrag terug zou overgemaakt worden op onze rekening. Na tientallen telefoontjes en mailtjes hebben we nog steeds geen terugbetaling ontvangen. We zijn reeds 4 maand verder! Telkens krijg ik te horen dat er iets is foutgelopen, maar dat ze dit onmiddellijk zullen rechtzetten en ik snel mijn geld zou terughebben. Niet dus!...

Groupon maakt mij zo kwaad: Onlangs aanbieding van Groupon gekocht voor 39 euro: 2x waterresistente bluetooth speaker van AVANCA - wit (x1) Wat denk je; krijg ik er maar 1 geleverd. Maar wel het volledige bedrag afgeschreven! Groupon laat niets van zich horen, een beetje fatsoenlijk bedrijf neemt netjes contact op met de koper, verontschuldigd zich voor de fout, en zorgt dat er een passende oplossing komt. Groupon deed heel moeilijk en ik moest alles maar terugsturen, dat was het enige wat ze voor me kon...

Tablet besteld levertijd 14 dagen .Nooit een email gekregen van verzending zoals beschreven(Wanneer de bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een e-mail die alle informatie bevat om uw bestelling op te volgen. Bedankt om bij ons te winkelen, Het Groupon-team Bestellzusammenfassung: Uw bestelling geplaatst op: 19.10.2014 10.1 inch 8 GB tablet zwart of wit, met of zonder accessoires (gratis bezorgd) — ONCE UPON A COMPANY LTD Aankoop: je kan zoveel groupons kopen als je wil. Garantie: 2 jaar. Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, enkel in België omstreeks 2 weken na aankoop van je groupon. Meer info: originele prijs op basis van adviesprijs. Het retouradres bevindt zich in Groot-Brittannië. Bekijk hier de algemene voorwaarden en 14 dagen herroepingsrecht. Betaald via Mistercash Lieferadresse: Koen De Boe Berkenlaan 21 1501 Buizingen 0473709457 Produkt verkauft durch: ONCE UPON A...


Ik bel Groupon en men geeft mij foute gegevens om mijn iphone te laten herstellen na een week bel ik terug en ik krijg nu de andere gegevens savnataron zal nu mij een bericht sturen wat ik moet doen om mijn iphone te laten herstellen email gestuurd wacht op antwoord de mail moet wel in het engels of in het frans gestuurd worden . Mijn iphone is aangekocht op 4 augustus 2014 dus twee jaar garantie...

Op 08-09-2014 de Iphone betaald. Diverse karakters worden niet op het scherm weergeven na het intoetsen. Om het te kunnen terugsturen moet je een factuur hebben. Deze zat niet bij de levering en ook niet onttvangen van Groupon. Per e-mail opgevraagd bij Sav Nataron en ontvangen. Ontvangen retourformulier ingevuld, de benodigde documenten er bij gedaan en per DHL-expres opgestuurd. De Iphone is afgeleverd en ben in het bezit van een ontvangstbevestiging. Vervolgens per e-mail gevraagd naar de status. Hierop wordt niet gereageerd en nog steeds geen telefoon d.d 04-11-2014. Opvallend is dat op het garantiebwijs 6 maanden staat terweijl Groupon aangeeft 2...

Beste, Halverwege augustus had ik via Groupon (code Groupon 0010180TU6) een refurbished iPhone 4S gekocht. De iPhone ontving geen signaal waardoor ik dacht dat het probleem eerst bij mijn oude sim-kaart lag. Na een bezoek aan mijn telefoonwinkel bleek dat het probleem aan het toestel lag. Omdat de iPhone een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin waren de twee weken retourrecht al voorbij. Toen ik Groupon contacteerde over het probleem raadden ze me aan om alles aangetekend terug te sturen naar SAV Nataron met alle nodige documenten en gegevens. Daar het retourrecht van 14 dagen was overschreden was Groupon niet langer verantwoordelijk voor de afhandeling. Iets wat ik op 29 september 2014 heb gedaan. Nu meer dan een maand later heb ik mijn herstelde iPhone nog steeds niet ontvangen. Mails blijven onbeantwoord (buiten één standaardmail dat alle pakketjes zo vlug mogelijk worden verwerkt) en ook telefonische oproepen blijven onbeantwoord. Nu meer dan twee maanden later ben ik...

Op 28/05 kocht ik mij een iphone 4s bij groupon (mijn dochter een maand ervoor) beiden hebben we al problemen gehad ermee en om aan je garantie te geraken is het moeilijk. Groupon stuurt je door naar hun leverancier die daar inderdaad verantwoordelijk voor is maar het is gemakkelijk werken met slechte leveranciers als je zelf de verantwoordelijkheid niet moet dragen en alleen maar winst moet opstrijken....

Deal betaald op 19-05-2014 voor Hottel...

Camera gekocht, binnen termijn retour gestuurd met de nodige documenten enz... Bevestiging gekregen dat de betaling gestort werd op onze rekening. Nu bijna 1,5 maand verder blijkt er nog steeds niets gestort. Ondanks bevestigingsmails en telefoontjes......

Ik kocht een iPhone refurbished waar toch wel het een en ander mis mee bleek. Het scherm lag niet vlak en na 3 maanden barstte het. Aangezien geen van beide partijen, noch Groupon, noch Sav Nataron mij verder wou helpen (ze beweerden dat enkel door een val het glas kon breken), liet ik de gsm herstellen bij de iPhone dokter. Zijn vaststellingen: Allereerst ontbreken er 2 vijsjes, 2 stickertje die zorgen voor een beter scheiding van de componenten, en een aardingslus. Daarenboven was het toestel voorzien van een nieuw glas zonder eerst de resterende glasscherven te verwijderen. Het gevolg hiervan is dat het gebroken glas ook niet aansloot aan het toestel waardoor breuk onvermijdelijk was. Ook was er op het glas niet het correcte rooster aangebracht aan de oorluidspreker, en ontbrak ook de vuilfilter. Hierdoor zat de oorluidspreker slecht beschermd en kan deze sneller aan vervanging toe zijn. Duidelijk wie in fout is, toch weigeren zij de kosten te vergoeden of enige andere...

Beste, ik heb een klacht over Beautycare Riposa,Stationstraat 31 Ieper 8900. Na meerdere pogingen om deze zaak te bereiken via email of telefoon,krijg ik op geen enkele manier een antwoord,dus is reserveren onmogelijk!De vouchers zijn geldig tot 14 januari 2015. Wat moet ik daarmee doen aangezien ik ofwel mijn geld terugwil ofwel toch nog de vouchers zelf gebruik. Mvg Cools...

Het leveren van een drie-delige trolyset,blijkt maar niet te lukken.We wachten nu reeds 8 weken op onze bestelling,die volgens groupon binnen de twee geleverd word.Geld reeds enige tijd van de rekening,maar nog steeds geen troly's.We krijgen steeds dezelfde standaardmails als antwoord op onze vraag en krijgen zo het gevoel dat er weinig aan gedaan wordt.Ik hoop alleen maar dat we ooit onze bestelde en betaalde goederen zullen...

Mail van Traffic Control : Beste, Bedankt voor de mail, helaas hebben we geen positief nieuws. Traffic Control is in december 2013 failliet verklaard. Alle vorderingen zijn in het faillissement opgegaan. Hierdoor kunnen gemaakte afspraken niet meer nagekomen worden. Er kunnen nu dus ook geen nieuwe afspraken ingepland worden. Vervelend dat wij dit bericht moeten brengen. Als gedupeerde zou u zich kunnen melden bij de curator (BS advocaten te Utrecht) maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de kans op terugbetaling daar minimaal is. Mocht u een voucher hebben aangeschaft via een andere uitgever zoals bijvoorbeeld vakantieveilingen dan kunt u zich daar melden, wij hebben vernomen dat zij u het betaalde bedrag restitueren. Hopelijk heeft u iets aan de bovenstaande informatie. Wij (nieuwe partij die de website van de curator hebben overgenomen) zijn aan het bekijken hoe we na een ingrijpende reorganisatie kunnen zorgen voor...

Op 16/7 kocht ik via groupon een refurbished iphone 4s. Op de voucher bij aankoop stond dat ik 2 jaar garantie had. De verkoper savnataron in frankrijk spreekt over slechts 6 maand. Een eerste mega-tegenvaller. De eerste gsm die ik kreeg had geen wifi-ontvangst. Ik moest hem op eigen kosten terugsturen (wat eigenlijk ook al niet kan). De tweede die ik kreeg gaf geheel de geest na 48 uur. Ik stuurde hem weer op eigen kosten op en wordt nu al meer dan een maand aan het lijntje gehouden door savnataron. Groupon beperkt de ondersteuning tot standaardmails en ondersteunt de facto dus helemaal niet ! Savnataron belooft steeds een nieuwe te zullen opsturen maar doet het niet ! Voor de € 294,5 die ik betaalde heb ik in 3 maand tijd gedurende 48 uur een goed werkend exemplaar...

Bureaustoel besteld, na 2 weken geen levering, kreeg een track & trace code stoel zou in Polen Lochowo liggen. Na 5 weken geen beweging in transport. Contact genomen met GLS en deze beweren dat de verkoper het transport moet vrijgeven. Uiteindelijk na 6 weken heeft groupon zonder goede uitleg de aankoop geannuleerd. 42 dagen hebben ze mijn geld kunnen gebruiken. Weet niet of het de firma of groupon is waar het probleem zit. Maar groupon lijkt gebruik of gebruikt te worden voor cash-flow....

Eind juni ..; aankoop gedaan van een samsung galaxy tab 3 10.1 ... goed ontvangen maar liet het afweten na 2 weken .... doet gewoon niets meer ... contact opgenomen met groupon en gegevens van aanbieder doorgekregen ... sav@!digitalprice.fr.... mail gestuurd met melding ... zeer kort antwoord ... onder garatie ... stuur naar samsung.... heb hiervoor geen factuur gekregen dus melde ik hun dat ik dit nodig had .... sindsdien geen antwoord van de aanbieder...... heb verschillende keren contact opgenomen met groupon en krijg telkens dezelfde uitleg.... contact opnemen met aanbieder ....of toestel naar samsung sturen.... heb verschillende keren laten weten dat dit zonder factuur nt mogelijk was en kreeg ook telkens dezelfde uitleg ... heel vriendelijk .... wij gaan dit voor u bekijken en laten u binnen de 7 werkdagen iets weten .... en dit al 5 x !!!!!!!!!!!!!!!! na 2 maanden ben ik het beu en wil een...

2 vouchers gekocht. Krijg alleen maar de uitleg dat er ook workshop volgende maand ( na afloopdatum) zullen plaatsvinden. Contact opgenomen met Groupon, weten van niets en ondernemen niets....

Bon gekocht, en er is geen plaats meer in restaurant voor de aflooptermijn van...

Op 12 Aug '14 heb ik via Groupon een GOPRO camera ( White Edition ) gekocht voor de prijs van eur 179.00. Ik heb de camera snel en in goed orde ontvangen. Echter, een aantal accessoires ontbraken. Volgens de beschrijving op de website zouden er o.a een J-haak, QR-gesp,sleutelring,draaibare draagarm en verschillende verbindingsstukken voor de camera bijgeleverd worden voor de aangeduide prijs.. Ik heb jGroupon 2 x gemaild ( via popup venster op de site ), maar die mails werden niet beantwoord. Ik heb 2x gebeld en uiteindelijk het email contact van de leverancier, Photo Direct in de UK gekregen. Ik heb hen gemaild maar kreeg als antwoord dat de fout bij Groupon ligt. Groupon zou een foute beschrijving op de site geplaatst hebben en Photo Direct neemt geen verantwoordelijkheid en stelt alleen voor om de camera terug te sturen en me terug te betalen. Hier heb ik uiteraard geen boodschap aan want er is niets mis met de camera. Ik wens alleen de accessoires te ontvangen waarvoor ik...

Het pakket werd bij mij thuis aangeboden op 20 juni 2014 maar er was niemand thuis. GLS heeft dan een kaartje in de brievenbus achtergelaten met de melding dat er op 23 juni 2014 weer iemand zou langskomen met het bewuste pakket. Daar ikzelf die week thuis afwezig was en mijn vrouw ook niet thuis was op die bewuste tweede leveringsdatum nl. op 23 juni 2014 heeft zij ONMIDDELLIJK op 20 juni 2014 “de procedure voor aanvraag voor wijziging van de levering van mijn GLS pakket” opgestart !!! Deze levering zou geschieden op Parcel Shop ID 0560005082, zijnde Van Dijck, Kloosterstraat 22, 2180 Ekeren. Mijn pakket is daar nooit afgeleverd (heb verschillende malen met hen telefonisch contact opgenomen) en... moest GLS zich dan toch per ongeluk een tweede keer zich bij mij thuis aangemeld hebben dan heeft deze firma: a) het pakket niet afgeleverd op de plaats die wij aangeduid hadden b) moest het pakket per toeval toch bij mij nog eens aangeboden geweest zijn op 23 juni, nagelaten om...

Ik had via groupon een voucher gekocht voor een luxewellness arragement in casa sofia. wanneer ik een reservatie wilde maken bestond het nummer niet meer dus belde ik naar 1207. Deze zeiden mij dat daar geen nummer van bestaat. heb dan maar gekeken op hun website maar deze website is niet meer beschikbaar. Heb zelf op de gouden gids gekeken daar stond er ook geen nummer bij. op google heb ik dan een gsm nummer gevonden maar deze bestaat ook niet meer. wanneer ik een mail stuur krijg ik geen reactie....

Ik kocht een samsung galaxy aan via Groupon , goed toestel vlotte levering maar op de website staat 16 megapixels en bij ontvangst bleken dit er maar 8 ! Contact met Groupon leverde enkel een nieuw email adres op waar ik met de klacht terecht kon! Ik vind dit niet kunnen ! De info staat op hun website , de bestelling en betaling gebeurt via hun website maar ze schuiven probleem gewoon door naar de leverancier zonder zelf oplossing te zoeken met klant EN leverancier , de klant moet zijn plan maat trekken ?!...

Onlangs heb ik via Groupon een uittrekbare tafel aangeschaft. Een bijzettafeltje dat kan gemaakt worden tot een grote eetkamertafel. Wij hebben het pakket in goede orde via de koerier firma GLS ontvangen. De verpakking was dan ook nergens beschadigd. Wij hebben de tafel in elkaar gezet en kwamen tot de vaststelling dat planken die moeten tussengeschoven worden duidelijk zichtbaar beschadigd waren. Deze beschadiging is duidelijk bij de fabricatie gebeurd, aangezien met de verpakking niks mis was. De tafel heeft EUR 250 gekost, wat toch niet niks is en dan verwacht je op zijn minste dat alles in orde is ! Ook het materiaal waaruit de tafel is gemaakt is niet echt duurzaam naar mijn mening ! Wij vinden dit niet kunnen en zullen dan ook nooit nog iets dergelijks via internet bestellen...

Scherm van de Iphone blijft na 2 maanden volledig wit. Via de klantendienst van Groupon heb ik e-mail adres gekregen (sav@mca-technology.fr) Heb hier naar geschreven en volgend antwoord gekregen Bonjour   Merci de prendre contacte avec la société NATARON. Produit non vendu par...

Beste Ik kocht een samsung S4 en wettelijk gezien dien ik hiervan een factuur te ontvangen doch dit is niet het geval. Ik heb reeds gemaild naar swissdeal, maar geen...

Ik heb op 5-07-2013 een refurbished iphone 4 gekocht bij groupon. maar deze werkte niet zoals het hoorde, de luidspreker waardoor ik de beller moest horen werkte niet en kraakte constant, dus heb ik contact op genomen met groupon maar zij konden (of wilden) ons niet helpen ze zijden ons dat ze de advertenties enkel aanbieden en zijden mij dat ik contact moest opnemen met de leverancier (eprokom) . hier kon ik een formulier invullen en moest ik hem laten opsturen naar eprokom in Frankrijk. dit heb ik gedaan ik heb het gevraagde formulier ingevuld en het toestel aangetekend verzondern op 23-08-2013, het toestel is afgeleverd op het juiste adres op  28-08-2013 (dit is al gecontroleerd door B-post). in tussen tijd heb ik al tientallen mails naar eprokom gestuurd en groupon maar ik krijg van geen van beide een...

Iphone4 werkt niet met het bellen versta ik de beller niet de microfoon werkt ook...

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekocht van eprokom via groupon, er kwam meer en meer stof aan de binnenkant van de lens aan de achterkant te zitten. Ik ben hiermee naar een erkende apple winkel gegaan en zij wisten mij te zeggen dat dit zeker een garantie kweste is. Ik heb nog steeds garantie dus heb ik gebeld maar kreeg niemand aan de telefoon na een hele tijd bellen. Ik heb net ook een mail gestuurd en hoop dat deze snel beantwoord wordt. De lens wordt erger beschadigd per dag dankzei het stof...