Homepage

Klachten over Groupon?

Heb je klachten over Groupon? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Groupon melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Het gaat om bestelling...

Horloge gekocht meer dan 3 weken geleden en ng steeds niks ontvangen en ook wasproducten 4 maanden geleden en ng steeds niks ontvangen :s kwil mn geld...

Ik heb een strijkijzer aangekocht bij groupon en betaald(71.78eur) op 09-04-2015 leveringtermijn was 5 dagen tot op heden nog niets ontvangen , ik heb al 4 mails gestuurt maar die reageren gewoonweg...

Op 27 februari een stoeltje gekocht via groupon. Het zou na 3 weken gratis geleverd worden maar tot nu toe heb ik niks ontvangen. Na herhaaldelijk gebeld en gemaild te hebben moest ik maar een mail sturen naar het bedrijf waar dat stoeltje vandaan moet komen. Ik kreeg van groupon een mailadres wat niet werkte in Frankrijk. Weer gebeld maar ze geven niet thuis ik moet het zelf maar uitzoeken. Wel verkopen maar niets doen Waardeloos van...

Blitz voucher gekocht voor 5 euro voucher opent...

Dit is wat we dezelfde avond nog aan het hotel stuurden. Het was een ramp. Geachte, Op verzoek naar een kamer zoals voorgesteld via groupon wenste mevrouw daar niet op in te gaan. Met dit schrijven bevestigen we de teruggave van de sleutel van kamer 207 om 18.20u zonder enig gebruik gemaakt te hebben van de kamer. Mevrouw wou ons geen bevestiging geven van deze teruggave, na ons uitdrukkelijk verzoek. Na verzoek ons dan enkel het ontbijt terug te betalen, wenste ze daar ook niet op in te gaan ondanks het feit dat we duidelijk maakten het ontbijt dan ook niet te willen nuttigen gezien de erbarmelijke kamer en de erbarmelijke staat van het hotel. We namen een paar foto's om te staven. Wij eisen het volledige bedrag terug betaald te zien. Zijnde 49euro+37euro= 86euro Fam. Van der Plaetsen - Dupont Verstuurd vanaf mijn...

Ik kocht via groupon een AVG beveiliging ; na installatie werd er gemeld dat dit een illegale copy is. Dit gemeld aan groupon om geld terug te storten, na 14 dagen kreeg ik een mail terug dat ze achter een oplossing zochten. Tot op heden géén reactie van groupon ondanks een aantal mails die ik gestuurd heb....

Ik heb op 16/04/2015 een waardebon aangekocht van Lenson. Ik kon onmogelijk deze korting in mindering brengen. Ik ben op promotiecode/kado geweest maar kon deze niet knippen, plakken of wat dan ook. ik wou nog een andere actie aankopen maar kon eveneens geen 20% korting inbrengen, ik heb bijgevolg deze aankoop niet volbracht. graag een antwoord wat hier als oplossing kan geboden...

Ik wil afzien van mijn aankoop van een TomTom GPS omdat dit uiteindelijk niet het juiste type voor mij bleek te zijn. Ik ga namelijk binnenkort op reis naar de westkust van Amerika maar een SDkaart voor die region blijkt niet te verkrijgen. Ik verwittigde nog dezelfde dag via mail groupon dat ik mijn aankoop wou valideren maar kreeg pas 24u later een mail terug dat de bestelling reeds te ver was gevorderd en dus niet meer kon geannuleerd worden. Ik moest contact opnemen van zodra de levering was gebeurd om af te spreken hoe de retour zending kon geregeld worden. Dit prober ik nu al de ganse week te doen via mail maar krijg total geen respons...

Heb bijna 2 maanden gelefen zetel besteld bij groupin. Onmiddellijk betaald! Levering zou 3 weken zijn. Ben wel mijn geld kwijt en niets in de plaats....

Ik had een restaurantbon gekocht en gelijk ik de aankoop bevestig realiseer ik mij dat er een korting van 20 percent was op de aankoop maar moest dit aanvinken. Ik had dit niet gedaan en heb dan direct een mail gestuurd om dit alsnog toe te passen of de bestelling te annuleren. Ik kreeg daarop een automatisch antwoord dat je via een ander kanaal contact kon opnemen met Groupon. Ik heb dit verschillende keren geprobeerd en het zijn alleen standaard vragen/antwoorden dat je krijgt. Via mijn aangekochte Groupon heb ik dan proberen contact opnemen en dit was een ellenlange meerkeuzemogelijkheden en UITSLUITEND IN HET FRANS. Voor mijn part kunnen ze de pot op! Het is laatste aankoop geweest! Ik ga mij nu proberen uitschrijven! Ze zijn wettelijk met alles in orde maar ze maken het klanten zo moeilijk om contact met hun te hebben waarop de klant dan afhaakt en weg is...

Op 19 december 2015 stuurde ik jullie een Henry Tajine terug. Deze had ik gebroken ontvangen. Kort daarna heb ik jullie de tajine per post teruggestuurd, zoals aanbevolen in een telefonisch gesprek met jullie medewerker. Het bedrag van 24,95 euro zou me binnen de 30 dagen overgemaakt worden op de mastercard waarmee de betaling is gebeurd. Ondertussen zijn we 5 maand verder en heb ik het bedrag nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten wat er is misgelopen waardoor ik het bedrag niet heb ontvangen? Alsnog wil ik hierbij vermelden dat het niet de eerste keer is dat wij problemen ervaren met Groupon: terugbetalingen veel te laat ontvangen, goederen die niet of defect worden geleverd, deals die niet doorgingen,... Ik reken op een spoedige rechtzetting...

Geachte, Ik heb op 19/02/15 een pakje teruggestuurd en dit ging terugbetaald worden binnen de 30 dagen . Het is nu 13/04/15 en nog steeds niets ontvangen . Is het mogelijk om dit eens na te kijken ? Alvast bedankt . Artikel: 2 herenblouses - SEC 9F79CAE47D Mvg, Lesley Demesmaeker ...

Op 4/4/15 heb een bestelling gedaan van 1 usb auto-lader tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen ?...

Ik had een hemd, size medium, besteld bij GroupOn. Dit hemd was veel te klein en van zeer slechte kwaliteit. Je zag er los doorheen. Ik heb dit hemd teruggestuurd. De helpdesk zei dat ze het zouden terugbetalen. Vanaf het moment dat GroupOn het hemd terug in bezit had, weigeren ze nog te antwoorden op mails. Na bijna 3 maanden nog steeds geen terugbetaling...

Wij hebben ook via Groupon AVG aangeschaft en vervolgens werkt het niet en meldt steeds dat wij een illegale versie hebben. Nou niet dus maar je zit er wel mooi mee. Hoe wordt dit...

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen ! Krijg helemaal géén reactie op mijn vraag waar mijn bestelling blijft...

(Grouponcode: 0010047975) Verkeerde kleur is geleverd. Roze was besteld en heb blauwe ontvangen. Ik heb geen tijd meer om deze terug te sturen want het was voor een cadeautje....

Ik kocht via groupon 3 multi shoppers ter waarde van 52 euro ik heb die nooit ontvangen thuis en had voordien nog nooit problemen gehad met groupon ik stond dan ook in goed contact met groupon via telefoon en email werd een terug betaling geregeld maar ik heb dit nooit ontvangen nu heb ik al 5 mails gezonden zonder enige...

Ik had een Gocard gekocht bij jullie om te geven aan mijn kleinzoon. Hij reed er maar op en de ketting sprong er telkens af. Ik zou hem graag teruggeven en mijn geld terug krijgen. Dit is zeker geen Gocard van meer dan 100 euro zoals vermeld.Ik heb er 39,9 voor betaald en het is nog teveel.Hij is ook veel te klein uitgevallen. Ik heb al veel gekocht bij groupon maar deze is erover . Hopelijk komen jullie tot een oplossing zodat ik mijn geld...

Heb normale procedure gevolgd en van het moment ik de aankoop wil bevestigen, verschijnt er "U hebt de aankooplimiet overschreden" Alhoewel deze aanbieding zo ongeveer om de 2 maand verschijnt! Ik vind dit niet logisch want ik bestel maar één bon per keer. De betrokken zaak is zeer klantvriendelijk en wens daar ook te kunnen blijven gaan. Zou dit niet fair vinden dat ik dan ineens de volle pot moet betalen als er toch regelmatig aanbiedingen...

Bestelling geplaatst 1 december 2014 - Nooit ontvangen wel betaald. Reeds 5 maal gebeld en telkens gingen ze terugbetalen, nu 4 maanden later nog steeds niets. Ik ga testaankoop...

Via groupon omdat ik goede ervaring heb met jullie. Je kon de telefoon zelfs niet gebruiken... hij kon niet opgezet worden. Hij deed gewoon NIETS. Ik moest hem op eigen kosten terugsturen..... Nu hoor ik al 7 dagen niets meer van de firma. Hot Bargain Phones is de bedrijfsnaam. Dat wist ik niet op voorhand anders had ik deze deal nooit gedaan. Deze firma staat zeer slecht aangeschreven op het internet. Graag een oplossing !!! Cindy...

Groupon verwijst me naar de firma EOL Innovations voor wie ze deze laptops verkopen. EOL innovations excuseert zich en kaatst de bal terug naar Groupon want zij hadden niet in de omschrijving mogen zetten dat de laptop over Bluetooth beschikt. Daarna terug met Groupon gemailt maar ze reageren niet meer. Zijn deze niet telefonisch...

Begin Februari kochten mijn vriendin en ik een voucher voor een etentje in de sportsbar van Vincent Kompany twv 29,99 euro. Aangezien die zaak in de media kwam als zijnde failliet annuleerden wij de voucher en vroegen wij terugbetaling. Op 20 februari werd deze zogezegd ingegeven door Groupon. Vandaag 31/03 nog steeds niets ontvangen en op mijn mails wordt niet meer geantwoord. Dit is blijkbaar een vaste werkwijze van Groupon... ...

Ik wou reserveren en heb enkele data's doorgegeven. Liefst een zondag omdat dan iedereen aanwezig kan zijn en doordat wij ook alleen maar de zondag vrij zijn. Zelf ook een zelfstandige beroep. Op zaterdag en zondag zit het vol voor grouponbons maar we kunnen wel zo reserveren hebben ze ons medegedeeld. Begrijpen wie begrijpen kan. Dus voor mij nooit meer grouponbon. We kunnen niet op gewenste dagen gaan en zijn zo ons geld kwijt....

Groothoek- en macrolens besteld 25/02/2015, nog niets...

Bestelling betaald en op wo 25/03/2015 om 22u50 bevestigd met "We sturen je zo dadelijk de details op in aparte e-mail" maar nog steeds geen bericht of vouchers ontvangen. De website ; "Hulp nodig? Contacteer Groupon" is trouwens niet...

Eind januari kocht ik een uurwerk met Swarovski elementen. Eerst en vooral was het een kopie. Ik stuurde ze onmiddellijk terug op eigen kosten (aangetekend) naar Liverpool. Befin februari werd mij een terugbetaling beloofd, maar ik zou wel een maand moeten wachten. Nu 2 maand later wacht ik nog steeds op mijn...

Het is de eerste keer dat ik een Franstalige factuur krijg van Groupon .Kan dit niet in het...

Ik heb een set van 3 verschillende palletten oogshaduw gekocht (VOOR DEZELFDE PRIJS ALS DAT JE DIE IN DE WINKEL VIND EIGENLIJK). Wat ontvang ik 3 palletten waarvan 2 dezelfde. Ik bel om te zien of ik dit alsnog kan verkrijgen en de dubbele kan omruilen. Maarnee dat kan allemaal niet bij groupon. Naar de post moet ik gaan en alles terugsturen, wachten op hun terugbetaling en opnieuw bestellen maar en weer een kleine maand wachten. Mensen hebben een leven hoor, als gevolg ik heb gewoon alles bijgehouden ik eis hier nog steeds een compensatie voor! Ze gaan dat ook nooit zelf aanbieden....

Vorig jaar heb ik avg 2014 gekocht via groupon en hier had ik totaal geen problemen mee. dit jaar koop ik dit opnieuw omdat ik zo tevreden was van de vorige versie en krijg ik een illegale versie??!!! Bent u niet beschaamd?? Ik ben altijd zeer tevreden geweest over groupon, tot op vandaag ben ik echt verstomd over deze service. Ik krijg steeds de melding dat ik binnen de 29 dagen een legale versie moet...

4 maart batterij Samsung S3 besteld en nog steeds niets ontvangen...

Via Groupon bestelde ik enkele maanden een reeks LED LAMPEN voor een bedrag van meer dan 250 Euro. Deze LED LAMPEN werden ondanks herhaaldelijke aanmaningen nooit geleverd...

Toestel werd begin November 2014 geleverd (voor de deur achtergelaten!zonder af te tekenen) Sinds de eerste dag problemen met het scherm. Contact met Groupon, ze sturen me door naar de Leverancier (van Spanje!), die stuurt me door naar Samsung voor herstelling.... 4 maand later en zéker 35 mails en telefoons naar Groupon en minstens evenveel naar Samsung (en Dynafix die de herstelling van de tablet TRACHTTE te doen, tot 4 maal toe !!!) nog steeds géén terugbetaling of schadeloosstelling....en OOK géén nieuw werkend...

Ik heb een waardebon aangekocht om te gaan eten bij restaurant Petrus in Boechout. Ik zou moeten reserveren via de site van groupon maar dan krijg ik de melding dat de code niet juist is. Ik heb al contact opgenomen met het restaurant maar die verwijzen me door naar groupon. Daar heb ik dan een e-mail naar gestuurd op 2 maart en ze hebben geantwoord dat ze mijn geld wel zullen terugstorten binnen de 72 uur( dit is niet de bedoeling maar als het niet anders kan is dit voor ons oke). Ondertussen zijn we 2 weken verder en heb ik nog niets ontvangen....

Een valse iphone 5 ontvangen. Was onmiddellijk herkenbaar aan dikke drukletters...

Er is 109 dollar van mijn visarekening gegaan op naam van YGS Youngskin maar ik heb niets besteld en ook niets aangekregen. Ik ga proberen om via VISA mijn geld terug te...

Ik heb via groupon 3 stuks AVG Internet security 2015 gekocht en na het installeren zegt de computer dat wij illegale kopieën van AVG hebben...

Meer dan een maand geleden (op 3 februari 2015) plaatste ik een bestelling bij Groupon en werd geïnformeerd dat ik mijn product twee weken later kon verwachten. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Een week geleden heb ik dan maar een mail naar hun klantendienst gestuurd, maar ook hier heb ik buiten een automatische responsmail nog geen antwoord op gehad. Een rechtstreeks telefoonnummer of e-mailadres vind ik niet. Het is voor hun wel makkelijk zo ontevreden klanten met hun frustraties te laten zitten. Wat ik ondertussen wel zeker weet is dat ik in de toekomst niets meer via Groupon zal bestellen, ik ben me er bewust van dat er altijd iets kan mislopen met een bestelling via internet, maar hun klantendienst is zo klantonvriendelijk opgebouwd dat je onmogelijk vlot contact kan opnemen om meer info te verkrijgen over je...

Wij kwamen op donderdag aan en dienden toch 20 euro extra te betalen omdat we zogezegd ook in het weekend daar verbleven. In voucher stond echter duidelijk : 'Bij aankomst op vrijdag of...

Ik heb 2 weken geleden een nicer dicer gekocht via jullie site. na 1x gebruikt te hebben en in de vaatwasser, is het opvangbakje al gebogen.......

Misleidende aankoop om terna te veranderen in voucher en e...

Ik heb vorige week donderdagavond mijn sushi maker aangekregen, ten eerste ZONDER enig afleverbewijs of bon en twee BESCHADIGD aangekomen (stukje afgebroken). Heb de dag daarop telefonisch contact opgenomen wat ik moet doen en ze hebben mij de website van de partner doorgegeven - volledig in het engels - geen mailadres noch telefoonnummer op te vinden. Terug groupon gecontacteerd en hebben mij het mailadres doorgegeven. Partner AL 2 KEER gemaild - NOG STEEDS GEEN ANTWOORD. Terug Groupon gemaild om dit te door te geven - EVENEENS NOG NIETS GEHOORD...

Annulatie gedaan van een restaurant bon. Nog steeds geen terugbetaling gehad (Gekocht eind januari). Enkele malen gebeld en toen hebben ze mij steeds een andere datum beloofd van terugbetaling. Nog steeds niets ontvangen. Terug proberen bellen sinds gisteren, maar ze nemen niet meer op. Spijtig, al goeie deals gekocht waar ik niets problemen mee...

Ik heb via groupon in december een voucher gekocht. Op 14/12/14 heb ik men bestelling gedaan bij Pixcanvas.nl maar heb toto op heden nog altijd niks ontvangen!!!!! Heb al meerdere malen via mail contact proberen opnemen maar krijg nooit een antwoord. Een telefoonnummer is er niet te vinden van Pixcanvas.nl...

Op 2 februari kocht ik via Groupon een geographical norway wintervest voor 49,99 €. Deze zou binnen de 2 weken geleverd worden. Een levering is er op heden nog niet gebeurd en op mijn vragen aan groupon krijg ik geen enkel antwoord....

In januari 2015 2 dekbedden teruggestuurd. Er werd een bevestiging gestuurd voor de terugname alsook de mededeling dat wij na +/- 3 weken ons geld teruggestort zouden krijgen. Alle bankgegevens werden doorgegeven, ondertussen zijn we begin maart en heb ik al een herinnering gestuurd maar Groupon onderneemt geen enkele fatsoenlijke communicatie naar ons toe. Schande...

Bestelling 1: 2 tajines. Bij levering blijkt 1 gebroken. Deal loopt nog, maar 1 tajine is duurder dan als je ze per 2 koopt, dus de persoon bij de klantendienst stelt voor om het bedrag voor 1 tajine + leveringskosten in credits op mijn profiel te zetten zodat ik niets extra moet betalen. Ik bestel de tajine, maar bij levering blijkt ook deze gebroken! Dan krijg ik te horen dat ze bestellingen met credits niet kunnen terugbetalen. Nu zit ik dus met credits, maar ben niet van plan daar ooit nog iets aan te kopen! Bestelling 2: 3 verschillende make-up paletjes van In the buff. Bij levering blijkt dat ik 2 dezelfde heb ontvangen, en een 4de variant die zelfs niet op de deal stond. Deal afgelopen, dus enkel retourneren mogelijk. Ik bestel alvast nooit meer bij...

Ik had 3 vouchers aangekocht, voor een hotel in Aken. Ik had deze aangekocht -op 17/11/14, maar dezelfde dag geannuleerd omdat er geen plaats meer was in het hotel. Na 5 telefoons en 30 e-mails wacht ik nog steeds op mijn terugbetaling. De eerste keer zou die teruggestort zijn, op 17/11/14, dezelfde dag nog. Maar later bleek dat deze terugbetaling niet doorgevoerd was. Na 21 werkdagen bel ik terug, aangezien er nog niets gestort was. Weer gingen ze dit uitvoeren, echter na 21dagen weer geen terugbetaling, aantal e-mails later, zou de terugbetaling wel gebeurd zijn! Toch heb ik nog steeds niets ontvangen. Nog even en we zijn 4 maanden verder.. Het begint er nu wel wat over te...

Bij Groupon zijn ze niet ingenieus genoeg om systemen te maken die werken, maar wel om hun keuzemenu van de klachtendienst zo efficiënt(??) mogelijk te maken. Optie 6 is pas om een medewerker te...

Op 23/11/2014 heb ik op de groupon-website een voucher voor een etentje voor vier personen in ‘De laatste afslag’ aangekocht. Wij hadden een reservatie op 20/02/2015 (telefonisch contact op 20/01/2015). Het restaurant heeft ons niets laten weten dat wij de voucher niet meer kunnen verzilveren en op de avond van onze reservatie staan we voor gesloten deuren met de melding op deur dat ze opzoek zijn naar een nieuwe uitbater. Ik wens dat Groupon het betaalde bedrag van € 49,99...

November 2014 aangekochte groupon bon, lange wachttijd tot afspraak, 4 annulaties door de adverteerder, finale opzegging door adverdeerder op 19/2 12via mail met oproep tot terugbetaling bij Groupon zonder uitleg van de te volgen procedure wel met melding van nog eens 14 dagen wachttijd tot eventuele...

Ik had in oktober een bon gekocht voor een drie gangen wildmenu bij den draver in brasschaat. toen ik wou reserveren kreeg ik te horen dat ze ondertussen failliet waren. dus ik stuur een mail naar groupon en kreeg als antwoord dat ze het bedrag gingen terugstorten, het kon wel 3 weken duren zeiden ze. een maand later had ik nog geen geld gezien,dus weer ne mail gestuurd,met als antwoord dat ze de betaling vergeten door te geven waren. weer een maand later nog niks gestort, kreeg ik mail terug dat ik reknr en biccode moest geven,rek had ik al 2 keer gegeven nochtans,dat hadden ze ook in eerste mail kunnen zetten dat ze biccodenodig hadden. dus nogeens reknr en biccode gestuurd,maar tot op heden nog niks gekregen. vorige week terug mail gestuurd,geen antwoord,vandaag nogeens ne mail gestuurd ben benieuwd. er naar telefoneren gaat ook niet want ze pakken nooit...

Heb op 10 Feb. een August steiner dames horloge gekocht voor mijn vriendin. ne enkele dagen dragen van het horloge , geeft deze kleur af aan de binnekant.. het zilver aan de binnekant is oranje koper kleur achtig aan het worden. dit is een horloge van 280euro nieuw dit zou toch niet mogen gebeuren bij een horloge van die...

3 stoelen aangekocht. Binnen de termijn retour verzonden. Eind oktober 2014 email met bevestiging van succesvolle retourzending.Dezelfde dag slechts 1 stoel terugbetaald gekregen op mijn Visa rekening. Daarna 6 emails verzonden met verzoek de resterende 2 stoelen terug te betalen. Bij de eerste 3 emails krijg ik antwoord, 1ste email een computerantwoord, 2de email vaststelling dat ik 3 stoelen betaald heb, 3de email met belofte van het resterend bedrag terug te betalen (24-12-2014). Nadien nog 3 emails verstuurd zonder gevolg. Intussen 18-02-2015 en nog steeds geen terugbetaling en eveneens geen reacties op mijn...

Besteld en betaald. Ook ontvangen, maar teruggestuurd naar opgegeven adres (Korte Mate 9 te 9042 Desteldonk. Tussen terugzending en 7.01.2015 meer da 8 e-mails verstuurd van en naar service cliënt schrokken.be. Plots geen reactie meer nadat i het bewijs van terugzending doorstuurde op 5 januari 2015. Ik bel vandaag nog, wie weet wat voor oplossing bieden...

Wij hadden een groupon kreeft voor 2 personen aan de prijs van 1. Door een fout in het restaurant hebben wij slechts 1 kreeft gekregen en een minderwaardig alternatief als 2e hoofdgerecht. Wij kregen geen compensatie voor de fout, zelfs een verontschuldiging was er teveel...

Geachte heer, mevrouw, zie hier een van de mails die ik op 10-2, 11-2 en 12-2 heb verstuurd. Helaas wordt er nu helemaal niet meer op mijn klachten gereageerd en heb ik voor ruim 20,-- euro besteed aan bellen naar de klantenservice waar de verbinding regelmatig werd verbroken. Hallo Wendy, Ik heb het niet alleen over een ww bij groupon, maar een ww van mijn e-mail adres: 'fleuroplente@outlook.com', waar ik niet in kan komen en zo mijn vouchers niet kan downloaden. Graag wil ik van jullie de vouchers die ik heb betaalt van groupon op dit e-mail adres ontvangen die gelinked zijn onder fleuroplente@outlook.com. Ik heb er voor betaalt dus kunt u dit regelen? Het lijkt net of ik de mail van gisteren voor niets heb verzonden, ik vraag een aantal dingen en wat ik vraag wordt niet beantwoord, wel een standaard antwoord dat helemaal niets met mijn vraag te maken hebben, dit vind ik vervelend. Ik wil een klacht indienen, waar kan ik dit doen en anders mijn geld terug krijgen voor...

Op 6/1/15 ging ik in op een deal voor de aankoop van een refurbished smartphone. Deze zou na 3 weken worden geleverd. Op 23/1/15 ontving ik inderdaad een mail met de melding dat mijn pakket verzonden werd via Chronopost France, een tracking nummer en de info dat ik bij problemen rechtstreeks met Chronopost contact diende te nemen. Via de site van Chronopost zag ik dat mijn pakket op 26/1/15 verstuurd werd naar DPD depot 530 Mechelen. Op 30/1/15 had ik nog steeds geen levering dus belde ik naar Chronopost (in Frankrijk dus). Zij gaven mij telnr. van DPD. Daar zei men mij dat er probleem was geweest met de scanner, dat er geen beeld van mijn pakket was en dus zoek. Ik moest contact nemen met Groupon. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Er werd een dossier opgemaakt. Ik kreeg een mail dat ik binnen de 5 dagen een oplossing zou aangereikt krijgen. Op 6 februari belde ik terug naar Groupon en zei men mij dat het probleem bij de partner lag maar dat ze hiervan geen telnr hadden ??? Men kon...

Er word 92.76 euro afgetrokken van mijn visa kaart en...ik bestelde of ontving niets !!! Het gaat over YGS*YOUNGSKIN, ik weet niet wat of hoe het is en heb dat ZEKER niet besteld...

In december heb ik samen met een vriendin een volledige verzorging geboekt bij Belle en Jo (Elsene): manicure, pedicure, massage, gelaatsverzorging. Prijs: 80 p.p. Bij onze eerste afspraak (3/12/'14) was er maar één schoonheidsspecialiste aanwezig. De andere waren blijkbaar ziek (oké, kan gebeuren). We hebben toen beiden de manicure en pedicure gekregen. Voor andere behandelingen nieuwe afspraak gemaakt. Week nadien: Belle en Jo cancelt onze afspraak via de telefoon. We gaan ter plekke om nieuwe afspraak te maken: de vrouw die ons de eerste keer heeft behandeld, werkt er intussen niet meer. We maken een nieuwe afspraak voor vrijdag 19/12 na het werk. Als we daar aankomen, is de deur halfdicht. Afspraak gaat dus weer niet door. We krijgen een vage uitleg dat de bazin ziek is en kunnen haar telefonisch niet bereiken. Ze hebben nadien niet de moeite gedaan om ons zelf te contacteren of een vergoeding aan te bieden. Kortom: we hebben hier veel energie in gestopt en niet de...

Ik heb 4 weken geleden een i phone 5s bestelt en het zou circa 3 weken zijn is dit normaal en het zou van frankrijk...

2x kabel usb 3meter voor iphone besteld, bevestiging gekregen dat het geleverd ging worden. na een week en half nog niets gekregen, mail gestuurd en mail terug gekregen dat ze binnen 24u antwoord geven op mijn vraag, dit was op 24/01, tot op vandaag nog niets...

Op 02/01/2014 bestel en betaal ik een August Steiner Dameshorloge. Ik ontvangt bevestigingsmail van mijn bestelling. Op de site stond dat er maximum 1 week na de bestelling wordt geleverd. Na twee weken stuur ik een mail, maar behalve een standaardmail waarin ze binnen de 24h een antwoord beloven, maar ik krijg geen antwoord. Vandaag 19/01 nog steeds geen horloge...

OP 14/10/2014 bestel ik bij Groupon UV lamp + gellakjes +base-en topcoat. Wanneer ik de lamp in stopcontact steek, ontploft die direct. Ik retourneer en Groupon belooft 91,98€ terug te betalen. Na heel wat over en weer gemail heb ik tot op vandaag 19/01/2015 nog steeds geen geld ontvangen. Ondertussen reageren ze ook niet meer op mijn mails, tenzij zo'n automatische mail waarin gezegd wordt dat ze binnen de 24 u zullen antwoorden. Schandalig is dit...

Vorig jaar e-reader gekocht; ding werkte niet naar behoren en leverancier in Frankrijk weigerde de verzendingskosten voor zijn rekening te nemen wat nochtans wettelijk verplicht is als het produkt nog onder garantie is. Nog veel over en weer mailen met Groupon besloten zij de verzendingskosten van 13,05 euro voor hun rekening te nemen op voorwaarde dat ik het bewijs voor zou leggen hetgeen ik deed. Na weer een tijdje aandringen kreeg ik een mail dat de terugbetaling zou gestort zijn op 20/11/2014, hetgeen NIET klopte (zelfs mijn bank geraadpleegd zoals zij voorstelden) ! Nadien ettelijke keren gemaild om dit te melden en met de vraag mij te bewijzen dat het bedrag gestort was - geen reactie meer gekregen...

Ik heb een dikke 3 weken geleden 2 oogschaduw paletten van W7 besteld en de levering zou tot 2 weken duren maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb 72u geleden en 48u geleden groupon gemaild en dan krijg je een mail dat je binnen de 24u een reactie krijgt wat dus nog steeds niet is! Klantenservice is het wel niet, verwacht toch op zen minst een mail terug. Waar blijft men bestelling? Waar blijft de...

Vorige maand 10 accessoires besteld voor de iPhone 5s. Niet dat ik hoge verwachtingen had maar had gehoopt op 10 accessoires die wel werkten. Beschermhoesje van plastic was al kapot bij levering evenals de plastic beschermfolies die in 2 gevouwen in de verpakking zat, wat resulteert tot onbruikbaar natuurlijk. De styluspen werkt amper. En de kabels waren na een kleine week beide kapot en geven nadien foutmeldingen. "Accessoires niet ondersteund" Allicht laatste keer dat ik iets besteld heb. Mijn vriend heeft een iPhone 5 refurbished gekocht sindskort. Ik hou mijn hart vast voor dat...

Eind September heb ik ledlampen besteld. Ik had er 15 nodig dus moest ik ze in 2 x bestellen. 1e bestelling is toegekomen. 2 e nooit gezien. Groupon beloofd me onmiddelijk mijn geld terug en die raad me aan ze opnieuw te bestellen als ze op de site komen. Jammer genoeg heb ik het advies van die man gevolgd en ze paar weken opnieuw besteld. terug geen levering, zelfs ge track& trace code. na 10 tallen mail wacht ik nog steeds op de terug betaling van 99,99 euro......

20 Oral B opzettandenborstels besteld en betaald en er slechts 10 ontvangen. 2 bureaustoelen besteld en betaald. Bij levering 1 complete bureaustoel en 1 stoel zonder pomp en zonder vijzen dus onbruikbaar. Minstens 5x contact gehad met Groupon maar nog steeds geen...

Ik heb het defect begin oktober 2014 gemeld bij groupon. Ik kreeg op 16/10/2014 een mail terug dat het bedrag van 399 euro zal worden terugbetaald. Na herhaalde mails en telefoons nog steeds geen terugbetaling gebeurd. Ik krijg steeds dezelfde standaardmails terug. 1 dat mijn mail naar de verkeerde supportgroep werd gestuurd. 2 dat er binnen de 24 uur iemand contact zal opnemen.. wat niet gebeurt overigens. We zijn nu 14/01/2015 .. en nog steeds...

Ik heb en tas bij julie gekocht maar het was niet de tas die ik op julie Site zag en ik had nog en ketting gekocht maar ik kreeg die niet aan ik wil mijn geld terug en ik stuur de tas terug op hartelijk dank contacteer me op sofie_geerinckx1@hotmail.com...

In augustus telefoon bested bleek defect moest hem zelf terug sturen 13 euro verzend kosten 3 maanden achter mijn geld aan gebeld. ik zou ook nog de retour kosten krijgen na velle malen bellen en mailen wordt beloofd dat het wordt opgelost krijg zelf bevestigings mail met ticket nummer maar terug betalen ho maar. ...

Via Groupon heb ik een oogschaduw palet besteld, die na een maand (gegeven levertijd was +- 1 weken) nog steeds niet aangekomen, terwijl volgens de site deze al op 3 december was verstuurd. Bij FAQ kan ik dit probleem niet voorleggen ( vreemd.) en ik weet niet wanneer en of ik deze uberhaupt ooit wel binnen ga krijgen....

Beste, Ik mailde herhaaldelijke keren naar la cantina in Brugge met vermelding Groupon en kreeg nooit geen reactie. Ik bel vanavond om te vragen om morgen te gaan. Geen probleem tot ik Groupon vermeld. Na wat aandringen en het melden dat ik jullie ging inlichten nog altijd een probleem. Wat wordt er hier nu aan gedaan? Groetjes Kelly...

Eind november kookworkshop voor 2 pers, op moment dat ik deal sloot was restaurant reeds failliet tot op heden geen geld teruggestort, ik had nogtans aangetekend schrijven binnen de week...

Op 22/11/2014 bestelde ik op Groupon een paar witte All Stars. Deze zouden normaal na maximum twee weken geleverd zijn maar tot op vandaag (19/12/14) zijn ze niet in mijn bezit. Ik stuurde al 5 mails en blijkbaar zouden mijn All stars in Frankrijk zitten. Ik heb betaald om de schoenen op mijn adres te laten leveren maar nu moet ik zelf mijn schoenen van Frankrijk naar België zien te krijgen, en dit door een fout van Groupon. Ik vind dit niet kunnen en vroeg naar een oplossing van Groupon maar ze negeerden mijn mail. Ik vrees dat ik mijn All stars niet meer zal krijgen. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar om de behandeling die ik gekregen...

Op Track & Trace is niets meer terug te vinden sinds 16 december... Volgnummer: 676243641141 Deze sokken werden ruim op tijd besteld en omdat ik een kertcadeau is verwacht ik dringend antwoord!! Vriendelijke...

Zondag kocht ik voor mijn zoontje de babyrocker (soort wiebelpaard).Wij kozen voor Don dragon,leuk en stoer voor een jongen!Nu krijgen we gisteren de levering op doos staat Don Dragon maar in de doos zat Dizzy dragon,(meisjevariant)Dus fout in de doos.Nu stuur ik mail naar groupon en is het niet mogelijk om die te wisselen!Enkel terugsturen maar op eigen kosten!Ik ben niet in de fout gegaan en moet opdraaien voor de kosten of het product gewoon behouden!Ben met geen van beiden akkoord!Ik stel mij eigenlijk de vraag of er nog mensen zijn met dit probleem want waren er toch veel verkocht!Of ben ik net die een...

Op 29/10 kocht ik een voucher aan voor Phantasialand voor 2 nachten, 2 volwassenen en 1 kind voor 245 euro. Volgens de Voucher was alles in orde. Ik ontving de voucher en dacht dat het in orde was. Bij checken van mn rekening, blijkt dat er geen geld is afgehouden van mijn rekening (doch had ik een voucher ontvangen) Ik ben zo eerlijk om hiervoor naar Groupon te bellen. De ene collega zegt, het is in orde, de andere zegt u moet het opnieuw ingeven. Uiteindelijk gaat het 3 dagen later dan toch ineens van mn rekening. Maar nu had ik nog steeds geen zekerheid van een kamer te hebben in Phantasialand. Volgens de voucher was dit niet nodig. Toch maar eens nr hotel gemaild, Geen reactie. Dan naar groupon zelf terug 5(!!!!) mails gestuurd, voor ik reactie kreeg. Ik kreeg 3 mails terug: 1 mail die zegt "we kunnen u niet helpen, regel het met Phantasia", dan krijg ik van Ricky de boodschap dat hij het is nagegaan en dat er absoluut geen probleem is,gewoon voucher afgeven bij inchecken en alles...

Op 15.09.2014 betaalde ik 139 euro bij bestelling van een aantal fotoboeken "Printerpix" Tot op heden werd er nog niets geleverd. Verschillende telefonische contacten en mails, leveren enkel een beleefd standaardantwoord op maar verder wordt er niets ondernomen. GROUPON verwijst naar hun partner PRINTERPIX, doch deze doen zelfs de moeite niet om te...

Op 27 juli kocht in 2 beveiligingscamera's aan €279. Wanneer we de camera's kregen bleken deze niet te voldoen en besloten we deze terug te sturen. Ik contacteerde groupon en starttte de retourprocedure op. Ik kreeg bevestiging dat de artikels waren aangekomen en dat het betaalde bedrag terug zou overgemaakt worden op onze rekening. Na tientallen telefoontjes en mailtjes hebben we nog steeds geen terugbetaling ontvangen. We zijn reeds 4 maand verder! Telkens krijg ik te horen dat er iets is foutgelopen, maar dat ze dit onmiddellijk zullen rechtzetten en ik snel mijn geld zou terughebben. Niet dus!...

Groupon maakt mij zo kwaad: Onlangs aanbieding van Groupon gekocht voor 39 euro: 2x waterresistente bluetooth speaker van AVANCA - wit (x1) Wat denk je; krijg ik er maar 1 geleverd. Maar wel het volledige bedrag afgeschreven! Groupon laat niets van zich horen, een beetje fatsoenlijk bedrijf neemt netjes contact op met de koper, verontschuldigd zich voor de fout, en zorgt dat er een passende oplossing komt. Groupon deed heel moeilijk en ik moest alles maar terugsturen, dat was het enige wat ze voor me kon...

Tablet besteld levertijd 14 dagen .Nooit een email gekregen van verzending zoals beschreven(Wanneer de bestelling verstuurd wordt, ontvangt u een e-mail die alle informatie bevat om uw bestelling op te volgen. Bedankt om bij ons te winkelen, Het Groupon-team Bestellzusammenfassung: Uw bestelling geplaatst op: 19.10.2014 10.1 inch 8 GB tablet zwart of wit, met of zonder accessoires (gratis bezorgd) — ONCE UPON A COMPANY LTD Aankoop: je kan zoveel groupons kopen als je wil. Garantie: 2 jaar. Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, enkel in België omstreeks 2 weken na aankoop van je groupon. Meer info: originele prijs op basis van adviesprijs. Het retouradres bevindt zich in Groot-Brittannië. Bekijk hier de algemene voorwaarden en 14 dagen herroepingsrecht. Betaald via Mistercash Lieferadresse: Koen De Boe Berkenlaan 21 1501 Buizingen 0473709457 Produkt verkauft durch: ONCE UPON A...


Ik bel Groupon en men geeft mij foute gegevens om mijn iphone te laten herstellen na een week bel ik terug en ik krijg nu de andere gegevens savnataron zal nu mij een bericht sturen wat ik moet doen om mijn iphone te laten herstellen email gestuurd wacht op antwoord de mail moet wel in het engels of in het frans gestuurd worden . Mijn iphone is aangekocht op 4 augustus 2014 dus twee jaar garantie...

Op 08-09-2014 de Iphone betaald. Diverse karakters worden niet op het scherm weergeven na het intoetsen. Om het te kunnen terugsturen moet je een factuur hebben. Deze zat niet bij de levering en ook niet onttvangen van Groupon. Per e-mail opgevraagd bij Sav Nataron en ontvangen. Ontvangen retourformulier ingevuld, de benodigde documenten er bij gedaan en per DHL-expres opgestuurd. De Iphone is afgeleverd en ben in het bezit van een ontvangstbevestiging. Vervolgens per e-mail gevraagd naar de status. Hierop wordt niet gereageerd en nog steeds geen telefoon d.d 04-11-2014. Opvallend is dat op het garantiebwijs 6 maanden staat terweijl Groupon aangeeft 2...

Beste, Halverwege augustus had ik via Groupon (code Groupon 0010180TU6) een refurbished iPhone 4S gekocht. De iPhone ontving geen signaal waardoor ik dacht dat het probleem eerst bij mijn oude sim-kaart lag. Na een bezoek aan mijn telefoonwinkel bleek dat het probleem aan het toestel lag. Omdat de iPhone een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin waren de twee weken retourrecht al voorbij. Toen ik Groupon contacteerde over het probleem raadden ze me aan om alles aangetekend terug te sturen naar SAV Nataron met alle nodige documenten en gegevens. Daar het retourrecht van 14 dagen was overschreden was Groupon niet langer verantwoordelijk voor de afhandeling. Iets wat ik op 29 september 2014 heb gedaan. Nu meer dan een maand later heb ik mijn herstelde iPhone nog steeds niet ontvangen. Mails blijven onbeantwoord (buiten één standaardmail dat alle pakketjes zo vlug mogelijk worden verwerkt) en ook telefonische oproepen blijven onbeantwoord. Nu meer dan twee maanden later ben ik...

Op 28/05 kocht ik mij een iphone 4s bij groupon (mijn dochter een maand ervoor) beiden hebben we al problemen gehad ermee en om aan je garantie te geraken is het moeilijk. Groupon stuurt je door naar hun leverancier die daar inderdaad verantwoordelijk voor is maar het is gemakkelijk werken met slechte leveranciers als je zelf de verantwoordelijkheid niet moet dragen en alleen maar winst moet opstrijken....

Deal betaald op 19-05-2014 voor Hottel...

Camera gekocht, binnen termijn retour gestuurd met de nodige documenten enz... Bevestiging gekregen dat de betaling gestort werd op onze rekening. Nu bijna 1,5 maand verder blijkt er nog steeds niets gestort. Ondanks bevestigingsmails en telefoontjes......

Ik kocht een iPhone refurbished waar toch wel het een en ander mis mee bleek. Het scherm lag niet vlak en na 3 maanden barstte het. Aangezien geen van beide partijen, noch Groupon, noch Sav Nataron mij verder wou helpen (ze beweerden dat enkel door een val het glas kon breken), liet ik de gsm herstellen bij de iPhone dokter. Zijn vaststellingen: Allereerst ontbreken er 2 vijsjes, 2 stickertje die zorgen voor een beter scheiding van de componenten, en een aardingslus. Daarenboven was het toestel voorzien van een nieuw glas zonder eerst de resterende glasscherven te verwijderen. Het gevolg hiervan is dat het gebroken glas ook niet aansloot aan het toestel waardoor breuk onvermijdelijk was. Ook was er op het glas niet het correcte rooster aangebracht aan de oorluidspreker, en ontbrak ook de vuilfilter. Hierdoor zat de oorluidspreker slecht beschermd en kan deze sneller aan vervanging toe zijn. Duidelijk wie in fout is, toch weigeren zij de kosten te vergoeden of enige andere...

Beste, ik heb een klacht over Beautycare Riposa,Stationstraat 31 Ieper 8900. Na meerdere pogingen om deze zaak te bereiken via email of telefoon,krijg ik op geen enkele manier een antwoord,dus is reserveren onmogelijk!De vouchers zijn geldig tot 14 januari 2015. Wat moet ik daarmee doen aangezien ik ofwel mijn geld terugwil ofwel toch nog de vouchers zelf gebruik. Mvg Cools...

Het leveren van een drie-delige trolyset,blijkt maar niet te lukken.We wachten nu reeds 8 weken op onze bestelling,die volgens groupon binnen de twee geleverd word.Geld reeds enige tijd van de rekening,maar nog steeds geen troly's.We krijgen steeds dezelfde standaardmails als antwoord op onze vraag en krijgen zo het gevoel dat er weinig aan gedaan wordt.Ik hoop alleen maar dat we ooit onze bestelde en betaalde goederen zullen...

Mail van Traffic Control : Beste, Bedankt voor de mail, helaas hebben we geen positief nieuws. Traffic Control is in december 2013 failliet verklaard. Alle vorderingen zijn in het faillissement opgegaan. Hierdoor kunnen gemaakte afspraken niet meer nagekomen worden. Er kunnen nu dus ook geen nieuwe afspraken ingepland worden. Vervelend dat wij dit bericht moeten brengen. Als gedupeerde zou u zich kunnen melden bij de curator (BS advocaten te Utrecht) maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de kans op terugbetaling daar minimaal is. Mocht u een voucher hebben aangeschaft via een andere uitgever zoals bijvoorbeeld vakantieveilingen dan kunt u zich daar melden, wij hebben vernomen dat zij u het betaalde bedrag restitueren. Hopelijk heeft u iets aan de bovenstaande informatie. Wij (nieuwe partij die de website van de curator hebben overgenomen) zijn aan het bekijken hoe we na een ingrijpende reorganisatie kunnen zorgen voor...

Op 16/7 kocht ik via groupon een refurbished iphone 4s. Op de voucher bij aankoop stond dat ik 2 jaar garantie had. De verkoper savnataron in frankrijk spreekt over slechts 6 maand. Een eerste mega-tegenvaller. De eerste gsm die ik kreeg had geen wifi-ontvangst. Ik moest hem op eigen kosten terugsturen (wat eigenlijk ook al niet kan). De tweede die ik kreeg gaf geheel de geest na 48 uur. Ik stuurde hem weer op eigen kosten op en wordt nu al meer dan een maand aan het lijntje gehouden door savnataron. Groupon beperkt de ondersteuning tot standaardmails en ondersteunt de facto dus helemaal niet ! Savnataron belooft steeds een nieuwe te zullen opsturen maar doet het niet ! Voor de € 294,5 die ik betaalde heb ik in 3 maand tijd gedurende 48 uur een goed werkend exemplaar...

Bureaustoel besteld, na 2 weken geen levering, kreeg een track & trace code stoel zou in Polen Lochowo liggen. Na 5 weken geen beweging in transport. Contact genomen met GLS en deze beweren dat de verkoper het transport moet vrijgeven. Uiteindelijk na 6 weken heeft groupon zonder goede uitleg de aankoop geannuleerd. 42 dagen hebben ze mijn geld kunnen gebruiken. Weet niet of het de firma of groupon is waar het probleem zit. Maar groupon lijkt gebruik of gebruikt te worden voor cash-flow....

Eind juni ..; aankoop gedaan van een samsung galaxy tab 3 10.1 ... goed ontvangen maar liet het afweten na 2 weken .... doet gewoon niets meer ... contact opgenomen met groupon en gegevens van aanbieder doorgekregen ... sav@!digitalprice.fr.... mail gestuurd met melding ... zeer kort antwoord ... onder garatie ... stuur naar samsung.... heb hiervoor geen factuur gekregen dus melde ik hun dat ik dit nodig had .... sindsdien geen antwoord van de aanbieder...... heb verschillende keren contact opgenomen met groupon en krijg telkens dezelfde uitleg.... contact opnemen met aanbieder ....of toestel naar samsung sturen.... heb verschillende keren laten weten dat dit zonder factuur nt mogelijk was en kreeg ook telkens dezelfde uitleg ... heel vriendelijk .... wij gaan dit voor u bekijken en laten u binnen de 7 werkdagen iets weten .... en dit al 5 x !!!!!!!!!!!!!!!! na 2 maanden ben ik het beu en wil een...

2 vouchers gekocht. Krijg alleen maar de uitleg dat er ook workshop volgende maand ( na afloopdatum) zullen plaatsvinden. Contact opgenomen met Groupon, weten van niets en ondernemen niets....

Bon gekocht, en er is geen plaats meer in restaurant voor de aflooptermijn van...

Op 12 Aug '14 heb ik via Groupon een GOPRO camera ( White Edition ) gekocht voor de prijs van eur 179.00. Ik heb de camera snel en in goed orde ontvangen. Echter, een aantal accessoires ontbraken. Volgens de beschrijving op de website zouden er o.a een J-haak, QR-gesp,sleutelring,draaibare draagarm en verschillende verbindingsstukken voor de camera bijgeleverd worden voor de aangeduide prijs.. Ik heb jGroupon 2 x gemaild ( via popup venster op de site ), maar die mails werden niet beantwoord. Ik heb 2x gebeld en uiteindelijk het email contact van de leverancier, Photo Direct in de UK gekregen. Ik heb hen gemaild maar kreeg als antwoord dat de fout bij Groupon ligt. Groupon zou een foute beschrijving op de site geplaatst hebben en Photo Direct neemt geen verantwoordelijkheid en stelt alleen voor om de camera terug te sturen en me terug te betalen. Hier heb ik uiteraard geen boodschap aan want er is niets mis met de camera. Ik wens alleen de accessoires te ontvangen waarvoor ik...

Het pakket werd bij mij thuis aangeboden op 20 juni 2014 maar er was niemand thuis. GLS heeft dan een kaartje in de brievenbus achtergelaten met de melding dat er op 23 juni 2014 weer iemand zou langskomen met het bewuste pakket. Daar ikzelf die week thuis afwezig was en mijn vrouw ook niet thuis was op die bewuste tweede leveringsdatum nl. op 23 juni 2014 heeft zij ONMIDDELLIJK op 20 juni 2014 “de procedure voor aanvraag voor wijziging van de levering van mijn GLS pakket” opgestart !!! Deze levering zou geschieden op Parcel Shop ID 0560005082, zijnde Van Dijck, Kloosterstraat 22, 2180 Ekeren. Mijn pakket is daar nooit afgeleverd (heb verschillende malen met hen telefonisch contact opgenomen) en... moest GLS zich dan toch per ongeluk een tweede keer zich bij mij thuis aangemeld hebben dan heeft deze firma: a) het pakket niet afgeleverd op de plaats die wij aangeduid hadden b) moest het pakket per toeval toch bij mij nog eens aangeboden geweest zijn op 23 juni, nagelaten om...

Ik had via groupon een voucher gekocht voor een luxewellness arragement in casa sofia. wanneer ik een reservatie wilde maken bestond het nummer niet meer dus belde ik naar 1207. Deze zeiden mij dat daar geen nummer van bestaat. heb dan maar gekeken op hun website maar deze website is niet meer beschikbaar. Heb zelf op de gouden gids gekeken daar stond er ook geen nummer bij. op google heb ik dan een gsm nummer gevonden maar deze bestaat ook niet meer. wanneer ik een mail stuur krijg ik geen reactie....

Ik kocht een samsung galaxy aan via Groupon , goed toestel vlotte levering maar op de website staat 16 megapixels en bij ontvangst bleken dit er maar 8 ! Contact met Groupon leverde enkel een nieuw email adres op waar ik met de klacht terecht kon! Ik vind dit niet kunnen ! De info staat op hun website , de bestelling en betaling gebeurt via hun website maar ze schuiven probleem gewoon door naar de leverancier zonder zelf oplossing te zoeken met klant EN leverancier , de klant moet zijn plan maat trekken ?!...

Onlangs heb ik via Groupon een uittrekbare tafel aangeschaft. Een bijzettafeltje dat kan gemaakt worden tot een grote eetkamertafel. Wij hebben het pakket in goede orde via de koerier firma GLS ontvangen. De verpakking was dan ook nergens beschadigd. Wij hebben de tafel in elkaar gezet en kwamen tot de vaststelling dat planken die moeten tussengeschoven worden duidelijk zichtbaar beschadigd waren. Deze beschadiging is duidelijk bij de fabricatie gebeurd, aangezien met de verpakking niks mis was. De tafel heeft EUR 250 gekost, wat toch niet niks is en dan verwacht je op zijn minste dat alles in orde is ! Ook het materiaal waaruit de tafel is gemaakt is niet echt duurzaam naar mijn mening ! Wij vinden dit niet kunnen en zullen dan ook nooit nog iets dergelijks via internet bestellen...

Scherm van de Iphone blijft na 2 maanden volledig wit. Via de klantendienst van Groupon heb ik e-mail adres gekregen (sav@mca-technology.fr) Heb hier naar geschreven en volgend antwoord gekregen Bonjour   Merci de prendre contacte avec la société NATARON. Produit non vendu par...

Beste Ik kocht een samsung S4 en wettelijk gezien dien ik hiervan een factuur te ontvangen doch dit is niet het geval. Ik heb reeds gemaild naar swissdeal, maar geen...

Ik heb op 5-07-2013 een refurbished iphone 4 gekocht bij groupon. maar deze werkte niet zoals het hoorde, de luidspreker waardoor ik de beller moest horen werkte niet en kraakte constant, dus heb ik contact op genomen met groupon maar zij konden (of wilden) ons niet helpen ze zijden ons dat ze de advertenties enkel aanbieden en zijden mij dat ik contact moest opnemen met de leverancier (eprokom) . hier kon ik een formulier invullen en moest ik hem laten opsturen naar eprokom in Frankrijk. dit heb ik gedaan ik heb het gevraagde formulier ingevuld en het toestel aangetekend verzondern op 23-08-2013, het toestel is afgeleverd op het juiste adres op  28-08-2013 (dit is al gecontroleerd door B-post). in tussen tijd heb ik al tientallen mails naar eprokom gestuurd en groupon maar ik krijg van geen van beide een...

Iphone4 werkt niet met het bellen versta ik de beller niet de microfoon werkt ook...

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekocht van eprokom via groupon, er kwam meer en meer stof aan de binnenkant van de lens aan de achterkant te zitten. Ik ben hiermee naar een erkende apple winkel gegaan en zij wisten mij te zeggen dat dit zeker een garantie kweste is. Ik heb nog steeds garantie dus heb ik gebeld maar kreeg niemand aan de telefoon na een hele tijd bellen. Ik heb net ook een mail gestuurd en hoop dat deze snel beantwoord wordt. De lens wordt erger beschadigd per dag dankzei het stof...