Homepage

Klachten over JBC?

Heb je klachten over JBC? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Wij winkelen regelmatig bij kbc doch zijn we ni echt content wat de Tshirt betreft. Na 1 wasbeurt vertonen zij toch 3 à 4 gaatjes. Spijtig want wij vinden de collectie altijd heel...

Geen cadeaubon-boekje ontvangen toen ons kato op 27 mei 1 jaar werd en nu hoor ik dat jullie dit normaal wel doen ...

Geachte,\r\n\r\nZou het mogelijk zijn om een deftige site te ontwikkelen die toelaat online je punten om te ruilen, want op jullie JBC website is dit niet vindbaar en telkens moet ik de klantendienst contacteren om dit in orde te maken. Er staat wel veel info over hoe je punten kan sparen en dat je ze kan inruilen, maar daar blijft he took...

Goede middag , ik had kontakt opgenomen met uw klantendienst om na te gaan waar het item 064589 (rokje zwart-wit gestreept , maat 38) nog voorradig was . De klantendienst heeft me gemeld dat dit nog voorradig zou zijn in Puurs maar dat ik best eerst kontakt opnam met het filiaal te Puurs . Ik was aanwezig in uw filiaal te St. Genesius Rode waar Wendy (zeer klantgericht en zeer vriendelijk) voorstelde dat zij zou bellen naar het filiaal tePuurs . Zij werd onmiddellijk geinformeerd dat dit niet meer voorradig was , wel te verstaan dat zij geen moeite deed om dit na te gaan . Gisteren (13/7) heb ik dan zelf gebeld met dezelfde vraag en Sarah van het filiaal te Puurs vroeg me om terug te bellen (?) om 13u30 aangezien zij alleen stond in de winkel en haar collega's niet in de buurt waren ... Zoals gevraagd heb ik teruggebeld en heb gesproken met de medewerkster van Puurs die kontakt gehad had met de collega Wendy van het filiaal te ST. G.Rode . Aangezien zij mij vroeg of het ging om het...

Tot gisteren was ik een maandelijkse klant bij Jbc, nu ben ik nog eens bij Jbc op de meir geweest...Dat was dan ook meteen de laatste keer! Ik heb eigenlijk maar 1 ding te zeggen. Personeel? Als je ze al vindt zijn ronduit onvriendelijk en hebben geen tijd! De verantwoordelijke een man met de naam Mark denk ik.... Tja weet niet wat die persoon daar staat te doen! Buiten dat hij nogal heel los omgaat met vrouwelijke verkoopsters heeft hij voor mij ook niets kunnen doen! Ik ging een aankoop doen nieuwe collectie! En had graag een extra bestelling gedaan maar hier was geen tijd voor! Geen probleem ik heb mijn kleding die ik ging kopen voor mijn vriendin en dochter ,voor ongeveer een kleine 300€ mooi terug gelegd en ben bij de concurrentie gaan shoppen! Heb daar ook alles...

Onbeschofte zak als uitbater In Kalmthout gewoonweg grof en onbeleefd en in Turnhout moet die werkgever mij nog altijd €80 na...

Jbc trekt op niets meer, ze zijn te duur geworden en de kwaliteit trekt op niets ! Daar waar grote ketens zoals Zara en eH&M wel kwaliteit blijven bieden en service door voldoende personeel. Gaat het bij Jbc alleen maar om uitstraling mooie winkels zonder personeel en een te dure zeer eentonige...

Aan de paskamers zijn de medewerkers ons kabinetje binnen gekomen om het aantal stuks kleding te tellen nadien hebben ze nog alles 3 keer nagevraagd terwijl ze dit bij de andere klanten voor ons niet deden. Nadien vroegen we waarom ze juist bij ons zo dedenen we zeiden dat we niet meer naar die winkel gaan. Hierop antwoorde een dame met een Nederlands accent dat ze toch niks aan ons verdienen en dat we we mogen wegblijven! Is gebeurd op 02/06/2016 rond...

Bij de paskamers hebben ze paar keer ons aantal stuks kleding nageteld terwijl ze dit niet bij de anderen deden. Nadien vroegen we waarom ze net bij ons zo deden en zei een dame met Nederlandse accent dat ze aan ons toch niets verdienen dus we moeten daar niet binnen...

Zojuist een aankoop gedaan in puurs ik ben een klant die met regelmaat aankopen doet bij jbc . Toch wil ik er u op wijzen dat ik al tweemaal aan de kassa werd geholpen door een mannelijke medewerker die tenzeerste arrogant en klantonvriendelijk te werk gaat misschien is dat zijn gedacht over hoe het moet ..... Ik sta zelf ook in de verkoop als ik mijn klanten zo behandel kan ik tegen het einde van het jaar mijn winkel sluiten .een goede raad voor de heer in kwestie een beetje minder streken en flair want dit is het niet ik ga voortaan mijn inkopen elders doen...

Vandaag, 10 mei kregen wij de nieuwe reclame folder in onze brievenbus. Veel te laat.... Volgens de folder zijn alle winkels open op 5 mei! Daar ben ik veel mee. Stuur de folder in de toekomst veel vroeger op dan kunnen wij er ook van genieten van de...

Op woensdag gekocht en vrijdag avond eerste maal gedragen om weg te gaan bij thuiskomen constateerde ik verschillende gaatjes in mijn t shirt.... kledingstuk maximaal 5u gedragen en wat dus ook nog niet gewassen geweest. ......

Zorgen over...

Hallo ,ik vind jullie winkel normaal fijn om te schoppen ,maar ik kom al een tijd niet meer graag naar jullie winkel om de felle sterke chemische geur de bedoeling van jullie is goed maar echt en dat zeg ik niet alleen die geur grijpt iedereen naar de...

Beste,\r\n\r\nIk heb ondertussen al meer dan 200 punten gespaard maar bij mijn weten was dit al meer dan 25 euro waard. Nu merk ik op de achterkant van mijn ticket op dat dit slechts 6 euro waard is? Ik heb de punten heel lang bijeengespaard en vroeger was het niet zo dat het 1 punt per euro was want overlaatst maakte ik de berekening dat ik voor een totaal van meer dan 1500 euro had...

Ik had voor mijn zoontje van 8 maanden een jeansbroekje gekocht met gele bretellen. Kostte € 27,50...al vrij veel geld voor een klein jeansbroekje. Ik doe mijn zoontje het broekje aan en als ik de bretellen over zijn schouders doe, scheurt er eentje gewoon door. Ik denk dat het slecht gestikt is. JBC is zeer duur geworden, ze hanteren prijzen van Filou & Friends maar de kwaliteit gaat er serieus op achteruit. Zonde want ik vind dat ze prachtige kindercollecties hebben....

Beste, ik heb vorige week in solden een jumpsuit gekocht en na 1 keer dragen is de rits al stuk. Heb ik recht op een tegenmoetkoming voor een nieuwe rits? Kan dit bij JBC gemaakt worden of moet ik hier dan zelf voor zorgen? Het gaat om artikel 063095ZWM...

Ik kreeg volledig verkeerde informatie wanneer de jurkjes van k3 in volwassen maten online te koop waren. Hierdoor konden ik en mijn vriendin geen jurk...


Schoenen- Quarterback scheuren door aan de binnenzijde van de schoenen....!!!! Schoenen zijn nog bijna niet gedragen en toch is de schade enorm groot, ik kan deze niet meer gebruiken. Ik melde deze klacht aan een buurman van mij, dewelke net dezelfde schoenen heeft (ook aangekocht bij JBC)en deze liet mij zijn paar schoenen zien dewelke net dezelfde scheuren vertonen aan de binnenzijde....!!!!! Dit deed mij vermoeden dat dit niet normaal is maar een productiefout betreft.Ik kan u foto's doormailen van de scheuren in de schoenen als u dat wenst (via welk mailadres kan dit???) Graag feedback naar een oplossing voor ons probleem Mvg Sallaerts...

Op 30/10 ging ik naar jbc in sint truiden ,paste een broek en die was goed dus kocht ik deze.Thuisgekomen knipte ik het prijskaartje af en de witte label binnenin.Enkele dagen later wilde ik deze aandoen maar toen ik ging zitten om mijn schoenen aan te doen zakte mijn broek tot halfweg mijn billen .Heb die dus terug uitgedaan en ben terug naar de winkel gegaan om deze te ruilen .Ze konden die niet terugnemen omdat ik die label afgeknipt had en dat was volgens haar een teken dat ik die broek gedragen had.Dit staat nergens vermeld .Ik koop jaren al mijn kleren bij jbc, heb nog nooit iets teruggebracht en nu kan ik 29,90 euro in de vuilbak gooien.komt er nog bij dat die verkoopster zei dat ze een vergadering had , het daar ging vragen en mij bellen . Heb mijn nr gegeven maar er heeft mij niemand...

Met de stickeractie ben ik samen met mijn schoonmoeder nu donderdag in de JBC (shoppingcenter te Sint Niklaas) inkopen gaan doen. LEES: de kleerkast van mijn oudste dochter goed vullen : 2 facturen: 1 van 110.12 euro en 1 van 95,54 euro. Geen kleine aankoop dus. Ik was altijd alles eerst voor aandoen wegens alle kleurstoffen etc. (wolwas, zacht programma, 30°C, Le Chat wasmiddel) Alles kwam perfect uit de wasmachine behalve de 2 grijze samsontruitjes maat 92van mijn dochter die ze nog niet heeft aangehad! lichtgrijze ingewreten vlekken zowel langs binnen en buitenkant. Alsof er iets heeft gereageerd op het truitje zelf. Ik kan ze niet meer gebruiken! Aan de hand van de facturen kan ik niet uitmaken of ik ze gekocht heb of mijn schoonmoeder dus ik geef beide klantennummers...

Geachte. Ik heb al meer maal (5 keer!!!!) een waardebon aangevraagd in jbc Zelzate. Iedere maal zetten ze mijn spaarpunten terug op 0 zonder mij een waardebon om te sturen. Ik vind dit erg onrechtvaardig en pure bedrog. Ik doe meestal heel grote aankopen in jbc. Groeten Aida Dervisevic...

Op zaterdag 241.66136 oktober kan ik eindelijk met mijn zoon gaan shoppen in jullie winkel te Bredene. Hij is kotstudent met verplichtingen tijdens het weekend. We kopen voor 149.40€ met een kortingsbon van 15€, gekregen voor zijn verjaardag. Dinsdag 27 oktober krijgen we dan via mail melding van jullie stickeractie. Een rekensom maakt een verschil van 36,90€!!! We voelen ons bij de neus...

Ik ben een oud medewerkster van JBC Aalst die nieuw geopend is! ik Werd daar onmenselijk behandelijk! uiteindelijk ben ik veranderd van job en nu krijg ik mijn overuren niet...

Effe klein klachtje 😉 ik was vandaag (zondag) met mijn dochter in de jbc om 17.35 effe wa kleerdjes kiezen. Ze had 5 of 6 t shirts me lange mouw die ze nie moest passen en een rokje da ze om 17.55 nog rap ging passen maar was juist beetje te groot dus ging ik rap een maat kleiner pakken maar da mochten we nie meer passen om 17.58 we moesten weg ze waren gesloten. Vind dit echt Wel spijtig want komen altijd bij jullie naar de winkel. Spijtig dat we met lege handen naar huis moesten. Je kan er Wss niks aan doen maar wou dit wel effe kwijt. Het spijt me voor dit voorval , ik ga dit zeker bespreken as dinsdag ik kom hier zeker op terug en je mag van mijn een bericht terug verwachten grt Goede avond Joke , ik heb dit doorgesproken met de collega's ! Ze moeten inderdaad onze klanten vanaf 17u55 erop attent maken dat we gaan sluiten , want om 18 u sluiten we de kassa af . Misschien hadden we uw situatie beter moeten inschatten en even hiervoor begrip tonen .Een welgemeende excuse...

Beste, een 12 tal dagen geleden heb ik online een bestelling bij jullie geplaatst. Het geleverde pakket was onvolledig. Aangezien we vorige week maandag avond nog op vakantie vertrokken zijn voor 7 dagen merk ik nu net in mijn brievenbus 4 formulieren. Van DPD dat ze langsgeweest zijn! Op de eerste 3 meldingen staat dat ik een nieuwe afleverdata kan doorgeven binnen de 7 kalenderdagen. De dag nadien stonden ze blijkbaar alweer aan mijn deur en op de laatste melding staat dat ik het pakket in Mechelen in het depot moet gaan afhalen?!!! Wat is dat voor een werking????! Ik weiger naar Mechelen te rijden voor een pakket dat zij 4-dagen achter elkaar aanbieden. Ik ben hier niet in de fout. De meneer aan de telefoon heeft het gesprek afgebroken en weigerde het pakket nogmaals te versturen, het gin G dan terug naar de aanbieder. Ondetussenheb ik 10 min aan die telefoon moeten wachten alvorens ik iemand aan de lijn kreeg aan 0,15 cent per minuut! Ik ben...

Wat moet ik doen om alle info te ontvangen (vroeger kreeg ik wel alles) nl. kortingsstickers, puntenstand...

Ik kocht onlangs 2 x iets aan, iet voor mij een tshirt met palletjes waar het prjskaartje nu nog steeds aanhangt, maar waarvan ik het prijskaartje nog niet afgedaan had en blijkt nu dat er x aantal blinkende palletjes verdwenen zijn en dan een 14 tal dage nadien haalt een vriendin van mij 2 kledingstukjes af in oudenaarde en ik ontvang die een maand later,, wat blijkt nu, het gilletje is ook beschadigd,, ik wou zo graag het gouden gilletje van k3 voor mijn dochtertje , en het trekt ook op niks doordat het beschadigd is,, ik vind materialen die beschadigd zijn en waar iets aan is zou niet meer mogen verkocht worden aan de klanten: dat is klanten...

Discussiëren met mjj over €2.5 waar ik nog recht op had. Heel de winkel kon meeluisteren. Onbeleefde onbeschofte gerante....

Op 3 juni ll. kocht ik bij JBC Ronse een kostuum voor mijn zoon zijn mondeling examen, OP VOORWAARDE DAT DEZE RETOUCHE TEN LAATSTE DE WOENSDAG 10 JUNI AF ZOU ZIJN. Hij had dit kostuum nodig voor zijn examen op donderdag 11 juni. De verkoopster garandeerde me dat dit geen enkel probleem was en omwille van haar bevestiging hebben we het kostuum gekocht en de broek laten inkorten bij jullie. Op woensdag 11 juni gaat mijn zoon de broek ophalen, die weliswaar niet klaar was. Hij komt naar huis met zijn verhaal en ik bel onmiddellijk nadien naar de winkel. De uitleg bleek, dat de verkoopster dit ten eerste niet had moeten beloven en dat diezelfde verkoopster die dag de retouches niet kon meebrengen aangezien ze die dag niet moest werken. Ik begrijp niet goed wat het ene met het andere heeft te maken. Ook zeer storen was, dat de hoorn niet in HOLD werd gedrukt, en ik daardoor het hele verhaal tussen de verkoopsters kon meevolgen aan de telefoon (hilarisch en heb me tegelijkertijd enorm...

Http://www.jbc.be/nl/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/201627/s/soepel-t-shirt-glitter-print/ ik kocht onlangs deze t-shirt. 1ste keer gedragen : bij de kinesiste lagen er allemaal glitters op de grond. 1 keer op handwas gewassen en zal 'm niet meer moeten dragen......

Beste, Vorig jaar kocht ik een beige broek (art. nr. 052726), SORA DENIM. Ik heb deze broek dan niet meer gedragen. Dit jaar in maart heb ik ze uit de kast gehaald en 2 keer gedragen. De 2de keer dat ik ze droeg was de rits al stuk en kan ik ze niet meer aandoen ofwel moet ik ze laten herstellen en kost het met op zen minst 20 EUR. Ik vind dit niet normaal. Vorig jaar heb ik een gelijkaardig voorval gehad met een broek van mijn dochter. Het is dus al de tweede keer....

Waarom ontvang ik geen folder op naam ik heb wel een klantnummer?...

Ik was van plan om kleding te kopen, toen ik aan de kassa kwam waren er 2 verkoopsters aant praten, en ik sta daar te wachten. 10 min?!? Ik heb dan naar de verantwoordelijke gevraag om mijn ongenoegen te uiten, en ik kreeg als antwoord, dat ik geduld moest hebben. En dat iedereen het recht heeft op een praatje. Ik zet hier geen voet meer...

Enkele weken was het stickeractie, 1 stuk 10% 2de 20% 3de 30% 2 Stuks gekocht bedoeling was 3 een vest die toen in de folder stond, die vest was er niet maar als ze binnen kwam gingen ze het laten weten de stickerkaart mocht ik houden want die telde tot 10/11. 12/11 kreeg ik tel. Ze was binnen vandaag gaan halen geen 30% is het mijn fout dat die niet op tijd binnen was ik denk het...

Heb onlangs voor mijn dochter een bordeaux broek gekocht, deze mocht je wassen op 30 graden zoals ik gedaan heb. Het kleur is enorm afgegaan op alle andere was. Zelf de grijze jeansbroek van mijn dochter zit vol bordeaux vlekken, donkere t-shirts met witte print zijn roze, gewoon alles vertoont vlekken. Hopelijk krijg ik reactie van...

Ik bestel voor ruim 250 euro via de webshop (mid season korting, -50%), ik neem de dag nadien telefonisch contact op met klantendienst om te zien of mijn bestelling goed geregistreerd is, ja zeggen ze mij! 3 dagen later neem ik wederom contact op omdat ik geen enkele mail ontvang waarin staat wanneer mijn bestelling geleverd zal worden. wederom, over 2 dagen is ze in de winkel, geen probleem, alles ok. Na 5 dagen ontvang ik een mail dat er een fout in hun systeem zit, dat er tijdens de periode dat ik een bestelling gedaan heb een informaticaprobleem was en dat hun site niet correct was en dat mogelijk een deel of het ganse pakket niet leverbaar zijn...ik bel klantendienst en krijg te horen, sorry, het geld zal u teruggestort worden, foutje van ons, die bestelling kan niet doorgaan, de artikelen die aan -50% stonden zijn niet in voorraad. Dit vind ik verschrikkelijk ambetant, ik heb mijn kinderen laten meekiezen, we hebben heel veel tijd gestopt in het uitzoeken en combineren van...

Geachte we kregen in kinepolis hasselt na de film v violetta een bon ,waar je een armbandje kreeg gratis bij aan koop van iets uit de collectie v violetta ,dus wij naar hasselt jbc waar ze zeiden ,dat verkopen we niet ,ik vroeg toen waar wel ,ik kreeg als antwoord ,in de walen ,netjes hoor...

Heb om 283€ gekocht wou betalen met 500€ wouden ze niet aan vaarden alle op zo een bedrag moet dit kunnen en ook het feit dat het nergens om hoog hangt dat ze dat niet aanvaarden . Was percies een krimineel zo als ze mij behandelde . Koop int vervolg wel ergens anders ons...