Homepage

Klachten over JBC?

Heb je klachten over JBC? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over JBC melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Beste, een 12 tal dagen geleden heb ik online een bestelling bij jullie geplaatst. Het geleverde pakket was onvolledig. Aangezien we vorige week maandag avond nog op vakantie vertrokken zijn voor 7 dagen merk ik nu net in mijn brievenbus 4 formulieren. Van DPD dat ze langsgeweest zijn! Op de eerste 3 meldingen staat dat ik een nieuwe afleverdata kan doorgeven binnen de 7 kalenderdagen. De dag nadien stonden ze blijkbaar alweer aan mijn deur en op de laatste melding staat dat ik het pakket in Mechelen in het depot moet gaan afhalen?!!! Wat is dat voor een werking????! Ik weiger naar Mechelen te rijden voor een pakket dat zij 4-dagen achter elkaar aanbieden. Ik ben hier niet in de fout. De meneer aan de telefoon heeft het gesprek afgebroken en weigerde het pakket nogmaals te versturen, het gin G dan terug naar de aanbieder. Ondetussenheb ik 10 min aan die telefoon moeten wachten alvorens ik iemand aan de lijn kreeg aan 0,15 cent per minuut! Ik ben...

Wat moet ik doen om alle info te ontvangen (vroeger kreeg ik wel alles) nl. kortingsstickers, puntenstand...

Ik kocht onlangs 2 x iets aan, iet voor mij een tshirt met palletjes waar het prjskaartje nu nog steeds aanhangt, maar waarvan ik het prijskaartje nog niet afgedaan had en blijkt nu dat er x aantal blinkende palletjes verdwenen zijn en dan een 14 tal dage nadien haalt een vriendin van mij 2 kledingstukjes af in oudenaarde en ik ontvang die een maand later,, wat blijkt nu, het gilletje is ook beschadigd,, ik wou zo graag het gouden gilletje van k3 voor mijn dochtertje , en het trekt ook op niks doordat het beschadigd is,, ik vind materialen die beschadigd zijn en waar iets aan is zou niet meer mogen verkocht worden aan de klanten: dat is klanten...

Discussiëren met mjj over €2.5 waar ik nog recht op had. Heel de winkel kon meeluisteren. Onbeleefde onbeschofte gerante....

Op 3 juni ll. kocht ik bij JBC Ronse een kostuum voor mijn zoon zijn mondeling examen, OP VOORWAARDE DAT DEZE RETOUCHE TEN LAATSTE DE WOENSDAG 10 JUNI AF ZOU ZIJN. Hij had dit kostuum nodig voor zijn examen op donderdag 11 juni. De verkoopster garandeerde me dat dit geen enkel probleem was en omwille van haar bevestiging hebben we het kostuum gekocht en de broek laten inkorten bij jullie. Op woensdag 11 juni gaat mijn zoon de broek ophalen, die weliswaar niet klaar was. Hij komt naar huis met zijn verhaal en ik bel onmiddellijk nadien naar de winkel. De uitleg bleek, dat de verkoopster dit ten eerste niet had moeten beloven en dat diezelfde verkoopster die dag de retouches niet kon meebrengen aangezien ze die dag niet moest werken. Ik begrijp niet goed wat het ene met het andere heeft te maken. Ook zeer storen was, dat de hoorn niet in HOLD werd gedrukt, en ik daardoor het hele verhaal tussen de verkoopsters kon meevolgen aan de telefoon (hilarisch en heb me tegelijkertijd enorm...

Http://www.jbc.be/nl/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/201627/s/soepel-t-shirt-glitter-print/ ik kocht onlangs deze t-shirt. 1ste keer gedragen : bij de kinesiste lagen er allemaal glitters op de grond. 1 keer op handwas gewassen en zal 'm niet meer moeten dragen......

Beste, Vorig jaar kocht ik een beige broek (art. nr. 052726), SORA DENIM. Ik heb deze broek dan niet meer gedragen. Dit jaar in maart heb ik ze uit de kast gehaald en 2 keer gedragen. De 2de keer dat ik ze droeg was de rits al stuk en kan ik ze niet meer aandoen ofwel moet ik ze laten herstellen en kost het met op zen minst 20 EUR. Ik vind dit niet normaal. Vorig jaar heb ik een gelijkaardig voorval gehad met een broek van mijn dochter. Het is dus al de tweede keer....

Waarom ontvang ik geen folder op naam ik heb wel een klantnummer?...

Ik was van plan om kleding te kopen, toen ik aan de kassa kwam waren er 2 verkoopsters aant praten, en ik sta daar te wachten. 10 min?!? Ik heb dan naar de verantwoordelijke gevraag om mijn ongenoegen te uiten, en ik kreeg als antwoord, dat ik geduld moest hebben. En dat iedereen het recht heeft op een praatje. Ik zet hier geen voet meer...

Enkele weken was het stickeractie, 1 stuk 10% 2de 20% 3de 30% 2 Stuks gekocht bedoeling was 3 een vest die toen in de folder stond, die vest was er niet maar als ze binnen kwam gingen ze het laten weten de stickerkaart mocht ik houden want die telde tot 10/11. 12/11 kreeg ik tel. Ze was binnen vandaag gaan halen geen 30% is het mijn fout dat die niet op tijd binnen was ik denk het...

Heb onlangs voor mijn dochter een bordeaux broek gekocht, deze mocht je wassen op 30 graden zoals ik gedaan heb. Het kleur is enorm afgegaan op alle andere was. Zelf de grijze jeansbroek van mijn dochter zit vol bordeaux vlekken, donkere t-shirts met witte print zijn roze, gewoon alles vertoont vlekken. Hopelijk krijg ik reactie van...

Ik bestel voor ruim 250 euro via de webshop (mid season korting, -50%), ik neem de dag nadien telefonisch contact op met klantendienst om te zien of mijn bestelling goed geregistreerd is, ja zeggen ze mij! 3 dagen later neem ik wederom contact op omdat ik geen enkele mail ontvang waarin staat wanneer mijn bestelling geleverd zal worden. wederom, over 2 dagen is ze in de winkel, geen probleem, alles ok. Na 5 dagen ontvang ik een mail dat er een fout in hun systeem zit, dat er tijdens de periode dat ik een bestelling gedaan heb een informaticaprobleem was en dat hun site niet correct was en dat mogelijk een deel of het ganse pakket niet leverbaar zijn...ik bel klantendienst en krijg te horen, sorry, het geld zal u teruggestort worden, foutje van ons, die bestelling kan niet doorgaan, de artikelen die aan -50% stonden zijn niet in voorraad. Dit vind ik verschrikkelijk ambetant, ik heb mijn kinderen laten meekiezen, we hebben heel veel tijd gestopt in het uitzoeken en combineren van...

Geachte we kregen in kinepolis hasselt na de film v violetta een bon ,waar je een armbandje kreeg gratis bij aan koop van iets uit de collectie v violetta ,dus wij naar hasselt jbc waar ze zeiden ,dat verkopen we niet ,ik vroeg toen waar wel ,ik kreeg als antwoord ,in de walen ,netjes hoor...

Heb om 283€ gekocht wou betalen met 500€ wouden ze niet aan vaarden alle op zo een bedrag moet dit kunnen en ook het feit dat het nergens om hoog hangt dat ze dat niet aanvaarden . Was percies een krimineel zo als ze mij behandelde . Koop int vervolg wel ergens anders ons...