Homepage

Klachten over Jetair?

Heb je klachten over Jetair? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Jetair melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Bij een boeking van een citytrip van jetair boekte ik een vlucht vanuit antwerpen in pakket omdat mij verzekerd werd dat dit hetzelfde kostte als ik zelf online zou boeken.Het verschil op 08/04 bedroeg 64 euro. Bij het reisbureau in pakket 416 voor 2 personen. Bij jetairfly op die moment heen 95.99per persoon en retour 72.99 totaal met dossierkosten 352. Inge Dillien van oz kontakteerde Wouter strobbe van jetair verschillende maal over dit dossier en die blijft beweren dat het niet mogelijk is dat ik meer betaalde in pakket. Zelfs zo erg dat hij de prijzen van de vluchten van Jetairfly op datum van gisteren en eergisteren doorstuurde (Maar die dagprijzen zijn gestegen na mij boeking ) en bleef beweren dat er geen verschil was. Gisteren bleef het verschil nog steeds 36 euro in mijn nadeel maar op de dag dat ik boekte was dit 61...

Ge acute had rent v luchtbal met yet air tanger naar charleroi op 8/4/2015 om 18u45 maar de vn luchtbal had vertraging en we zijn pas om middernacht vertrokken we hadden totaal geen info gekregen of hulp...

Reeds een goede klant, maar nu , heb zoals altijd in november geboekt voor in mei , want ze zeggen toch je moet vroegboeken dan heb je enkel voordelen bij en een scherpe prijs. wat heb ik nu gemerkt dat 2 maal op een paar weken dat mijn reis goedkoper is geworden, een som van 463 euro. ik stel mij de vraag waarom ze mensen dan zand in hun ogen strooien met dat vroegboeken, er is mij van jetair zelf gezegd dat vroegboeken ongeveer hetzelfde is als een lastminutes en dat versta ik duidelijk,maar nu. verleden jaar was ik ook al mijn vroegboekkorting kwijt omdat ze niet naar scharm el scheik mochten vliegen van de overheid met als gevolg dat ik naar een ander oord heb overgeboekt en nog is 300 euro extra moest betalen , was altijd tevreden van vip selection maar heb nu een zeer wrang...

Op 10.02.2015 hadden wij een vlucht terug naar Belgie vanuit Zanzibar. Deze vlucht ging om onduidelijke reden niet door. Hiervan werden we pas bij bij aankomst op de luchthaven 10.02.2015 geinformeerd. We hebben geen nieuws ontvangen en werden uiteindelijk pas om 03:20 11.02.2015 terug naar Belgie gevlogen. Voor ons had dit grote implicaties want wij hadden een verhuis gepland de ochtend van 11.02.2015. Omdat we de verhuisfirma niet tijdig konden ontvangen is de verhuis niet kunnen doorgaan met een grote annulatie kost tot gevolg. We hebben daarboven ook onze connecterende treinen moeten herboeken. Ondertussen ís het kostenplaatje serieus opgelopen en wat een voordelige vakantie had moeten worden is voor ons zeer duur uitgevallen. Gebruikmakend van de site dien ik een klacht in. De site geeft aan dat de klacht geregistreerd werd maar tot grote verbazing na een telefoontje met Jetair zelf bleek de klacht niet te zijn behandeld. Na een nrechstreeks mail naar...

Mijn vader is 73 jaar gaat naar Alicante .Kommen 4 minuten te laat kan niet meer inschenken a nee meneer u ben te laaaaaaaat met en hair van look at my i'm the Queen of Shieba dan naar de balie daar ware ze met hem aan het lachen beeter in het rusthuis blijven he (onder me kaar ) nu bel ik naar het nummer 070/220000 daar was het te veel om ons te helpen voor die vlucht die van Oostende vertrekt . Nu is mijn vraag is arogant en autijn zijn gewenste kwaliteiten om bij jullie te werken En die lach in jullie logo van de mensen uitlachen...

Beste, Bij onze aankomst op maandag 23/03/15 met vlucht JAF 1214 Tenerife-Brussel werd ons gevraagd dat alle passagiers zouden rechtstaan en naar voor komen, het toestel was te zwaar geladen... 1. Wanneer àlle passagiers moeten rechtstaan én naar voor gaan weet ik niet hoe dat kan, wél als bvba de eerste 30 rijen blijven zitten en de volgende 30 naar voor gaan. 2. Als het toestel te zwaar geladen was waarom heeft het dan mogen vertrekken in Tenerife? Bij mijn weten is dit uiterst gevaarlijk voor de landing. Bovendien heeft zich hetzelfde voorgedaan op woensdag 18/03. Graag hierop een reactie. Werner...

Reis geboekt op 9/1 om zeker te kunnen genieten van vroegboekkorting en promo toevallig ontdekt op 20/3 dat de reis plots 200 euro goedkoper staat op computer hoe kan dit ????? ...

Begin maart zijn de prijzen van ons hotel plotseling 200 € goedkoper dan we een week in vroegboek korting geboekt hebben. (Barut hemera side) deal of the day -205€ en dat staat er nu al een maand op, kijk voorlopig alle dagen voor zelfde hotel Heb deze klacht al eerder gemeld, maar jullie vinden het nog nooit de moeite om daarop te reageren . Dank U Jetair. We zullen er in de toekomst rekening mee houden We zijn wel goed voor al een groot voorschot te betalen 6 maanden voor afreis??????? De klacht is wel opbouwend en niet schelden, maar geef tenminste uit beleefdheid een...

Wij gaan voor 1 week naar Kreta op 26 augustus. Ik had die datum gekozen omdat we dan s morgens vroeg konden vertrekken. 3 weken na het vastleggen van onze reis, verandert jetair onze vertrekuren, van 6u 's morgens naar 17u 's avonds. Dit maakt dat we al een volledige dag kwijt zijn (op amper 8 dagen). De prijs echter blijft hetzelfde. Sorry maar dit wordt de eerste en meteen de laatste reis met jetair. Waarom zou ik nog zoveel betalen om dan alsnog dit voor te...

Wij hebben via de webshop geboekt op 4/3/2015 om te vertrekken op 8/3/2015 naar Agadir voor 1 week. Van onze reis geen klagen...hadden Robinson Club geboekt in Agadir en was een goede keuze. Doch echter na gepraat te hebben met andere Belgen die samen met ons aankwamen dus zelfde vlucht zelfde hotel, bleek dat zij maar ong.850 euro pp hadden betaald (kamer zeezicht all in) en wij ong. 1220 pp. Wij zijn laatbeslissers en vinden het niet kunnen dat we dan zoveel meer hebben betaald dan zij die in februari geboekt hebben voor dezelfde reis. Ik dacht dat Jetair specialist was in goedkope vluchten maar dit vind ik toch een enorm groot verschil (400 euro pp ?!). Wij zullen dan in de toekomst eens uitkijken nr. een andere touroperator dan Jetair want wij beslissen altijd vrij ineens om nog te vertrekken en dan zal het ons altijd een pak meer kosten. Een echte Last Minute was er niet meer te boeken voor Agadir zo kort voor...

Bijna 2 jaar geleden heeft iemand mijn val is met de hare verwisseld bij aankomst in Tanger, bij terugkeer heeft vliegveld van Tanger mij teruggebeld met de mededeling dat mijn valies werd teruggebracht doch had ik geen enkele mogelijkheid om terug te gaan naar Tanger om even mijn valies terug te halen, Jetair deed er niets aan mits het noch over diefstal noch over verlies gaat , ik heb dus nog steeds mijn valies niet terug...

Wil zetel boeken, maar lukt niet via website. Meldingen kloppen niet. Wil mail sturen, maar dit kan niet via website. Telefonisch contact, na bijna 6 minuten wachten, bellen vanuit buitenland !!, word ik doorgeschakeld, maar dan onmiddellijk wordt de verbinding afgesloten. Blijkbaar wil Jetair op geen enkele manier vragen van klanten behandelen. Alles moet via de FAQ op website verlopen, ook als je daar je antwoord niet kan vinden. Is totaal klant onvriendelijk...

Hoe Jetair de start van een weekje vakantie kan vergallen. (Eerste dagen van een weekje vakantie) =============================================================== 1) Vluchtinfo De dag van vertrek zijn we mooi op tijd op Zaventem met vervoer van ons reisburo voor onze vlucht van 6u15. Echter bij aanmelden aan Jetair balie (3u45) blijkt de vlucht reeds een week geleden te zijn verzet naar 18u45. Wij werden niet verwittigd! Volgens Jetair een fout van het reisburo die wel op de hoogte waren. Terug naar huis gegaan en enkele uren geslapen. Onmiddellijk bij openen reisburo D-Tours klacht gaan neerleggen. Eerste reacties daar: wij zijn niet op de hoogte, en als je klacht neerlegt bij Jetair komt er toch nooit iets van. Bij onze vraag om dan telefonisch contact met Jetair op te nemen krijgen we te horen dat dat niet kan? Hier begint weer een spelletje paraplu opendoen of zwarte Piet doorschuiven. Terwijl men zou moeten beseffen dat wij als klant op dat moment net iets meer...

Ring uitgestald voor 10600 euro verkopen aan 2000 euro met een reële waarde van 450 euro ( geschat door drie verschillende juweliers ) op een reis begeleid door een jetair begeleider die dan nog zegt dat je een goed aankoop gedaan hebt laat mij toch eens de vraag stellen wat hun % hier in is . ze hebben mij deze verkocht , en gelukkig , onder het mom om deze later te betalen , twee maal 1000 euro ! Ze laten hun eigen klanten oplichten door hun eigen tourgidsen die je naar hun centers leiden !! gewoon oplichting en misleiding is dit je kan zowel een stuk zeep voor 500 euro verkopen . zielig voor jetair en schame on you Turkije !! never again ! spijtig maar waar , hopelijk dat iedereen die dit leest 1000 keer nadenkt voor hij iets koopt in Turkije want uiteindelijk maakt het zijn naam echt waar , het land van de namaak , katoen , namaak , mandarijnen , namaak en citroenen en namaak...

Beste, We hebben op 22 februari een reis geboekt met vroegboekkorting en op 4 maart zie ik dat er nog veel grotere kortingen zijn (deal of the day). Ik vind dat echt schandalig en geen eerbied hebben voor jullie klanten?????Op 2 dagen tijd meer dan 200€ verschil in korting op je faktuur Hotel Hemera Side periode: ( 29 sept - 13 okt...

Beste, ik die dacht dat je met een vroegboekkorting (geboekt op 22 februari 2015) profijt kon doen, maar als ik hotel nu bekijk op 4 maart ( voor alles hetzelfde nog een veel grotere korting) vind ik dat echt schandalig voor een reis in oktober. Ik ben een zeer goede klant van jetair, maar dat zou weleens kunnen veranderen, er is concurrentie genoeg!!!! Je moet alle dagen vergelijken op internet wanneer dat het voordeligst is (zelfs jullie boekingkantoren klagen daarover) Waarom moet men dan een vroegboeking doen (jullie kunnen wel al het voorschot opstrijken) Staes jan geboekt hotel Hemera Turkije (29 sept-13 okt 2015) Graag uit beleefdheid een reactie...

Ik reserveerde 2 treintickets + hotel via Jetair website naar Londen. Door de kleine afdruk van de homeprints verwisselde ik aankomst en vertrekuur. Om toch te kunnen vertrekken moest ik dus een nieuw ticket kopen. De mevrouw aan de balie kon mijn ticket niet omboeken omdat ik het kocht via een reisagent. Enkel de reisagent kan dat doen. Ik belde dus naar de helplijn van Jetair. Een vriendelijk man vertelde mij echter dat mijn ticket een speciale aanbieding was en dus niet omboekbaar. De enige optie die ik dus had was 2 nieuwe tickets kopen, terwijl een omboeking normaliter maar 40 euro /ticket kost. Ik had dus beter direct een ticket bij Eurostar gekocht, dan had ik mij 320 euro gespaard. het gaat over reserveringsnummer:...

Het hotel is verouderd, maar het eten is echt walgelijk dit is nooit een 4* hotel waard. De bediening gebeurd door stinkende obers die duidelijk geen hotel opleiding genoten hebben. Als je bij het management het probleem aankaart krijg je geen gehoor. Dit hebben we nog nooit niet meegemaakt. Een raad blijf er...

We zijn 38 later aangekomen door een technisch defect aan de "Draimliner" van Jetair, dat kan ik gerust begrijpen, maar de comunicatie naar ons toe was een dubbele zero.......!!!! Er heeft een portugees toestel, een airbus 320 ons terug gebracht , maar dat toestel was bestemd om goederen te vervoeren en geen MENSEN, niets werkte er in het toestel geen tv, niets , we waren al 5 uren op weg toen we ons eerste beetje water kregen na langdurig smeken...... het ergste vind ikdat men van jetair uit ons persoonlijk zou contacteren, we zijn nu 22 feb. 2015, dus twee maanden later, heb nog niets gehoord!!! We hebben nml 150 euro per persoon terug gekregen, en van onze telefoonrekening nog niets gezien, amaai...

Normaal ben ik super content van Jet-air maar ben zeer ontgoocheld na mijn laatste booking voor juni. ik vlieg zeer regelmatig van Oostende naar Malaga. Mijn volgende booking N° 029735498 op 24/05/2015 werden de uren volledig veranderd. Dat betekent dat ik midden in de nacht (3u)moet opstaan om op tijd aanwezig te zijn. + kosten van parking (wie wil je op z'n uur voeren?) met als toetje dat ik op de terugvlucht een VOLLEDIGE dag verlies waarbij ik die dag een meeting heb??? Daarbij zijn er nog 3 mensen in hetzelfde geval. zie reservering 029735498 op naam van Peeters; Wouters en Ameloot. een aanpassing kan ik begrijpen maar dit gaat toch wel te ver! in de hoop van positief nieuws, groeten, Sophia...

We boekten in volle vertrouwen een winterreis naar Ijsland. Zuiden en zuidwesten met huurauto via Jetair Oostende We zouden heel veel zien en uiteraard een roadboek krijgen. Het roadboek was een 5tal blaadjes met bezienswaardigheden en reisroute. Gsm coördinaten en straatnamen stonden er niet in. voor de winter lagen de bezienswaardigheden heel ver uit elkaar, werden we gelogeerd in afgelegen hotels en was zo ongeveer alles waar we kwamen (als we er al kwamen door tijdsgebrek of gewoon niet konden vinden) gesloten of te gevaarlijk om te bewandelen in de winter. Toen we terug waren hebben we dit besproken met Jetair, maar die verwezen ons door naar Scanbrit; want die zouden verantwoordelijk zijn. Maar Scanbrit heeft zijn zetel in Nederland en zwaait met de kleine letters van het contract. Wij hebben die kleine lettertjes niet gelezen en ook niet het reisschema gecontroleerd! waarom laat je je anders adviseren van een reisbureau. Wij voelen ons bedrogen; maar volgens die mensen...

Op 16 januari boeken wij en reis naar Gran Canaria, 2 volwassenen 1 kind...vroegboekkorting 25%.....waren tevreden en dachten mooi deal gesloten te hebben....afgelopen zondag, slecht weer....nog wat mijmeren over vakantie....gaan we naar website Jetair, checken nog eens hotel...opvallend, sprake van 42% korting?!....reis opnieuw gesimuleerd....tot 4x toe....blijkt €900 goedkoper?!?!....hier zijn we echt niet goed van....en dit in 2 wkn tijd, wij voelen ons bekocht...mailtje gestuurd....heel koel antwoord: aktie met 1000 kidsseats, kunnen dit niet terugbetalen....zelfs geen excuses....als je aangeeft echt wel ontgoocheld te zijn, vertrouwen kwijt...geen reactie, zo onrespectvol en oncommercieel naar hun klanten toe...wij zijn voor €900...

Beste ik vroeg deze middag om labels in het kantoor te Ieper. Meteen zei ze me dat ik dit moest afhalen in de luchthaven wat heel vervelend is als men dit daar ter plaatse nog moet invullen. ik zei dat ik had geboekt met Arke maar in het verleden vaak met jetair en ook mijn zus (paesbrugghe dirk) boekt steeds met uw dienst. Het was net alsof het een stukje van haar ziel was die ze moest afgeven. Ik ben woedend vertrokken en t zal zeker niet meer tot ziens zijn. is dit uw dienstverlening naar uw klanten toe ? een schande ! Als er geen labels meer kunnen gegeven worden, betekent dit dat de concurentie heel zwaar weegt als dit financieel te veel gevraagd is...

Geachte Wij hebben bij Oase Travel Zwevegem een reis geboekt naar Roquetas De Mar in hotel Playasol Spa van 25/09/2014/ tot 09/10/2014 met All inclusive Dat dit hotel niet goed was heb ik in een vorige brief al gemeld Maar dat ik nu hoor van het reiagentschap, dat volgens jullie dit alles is overdreven en wij dus leugenaars zijn , gaat toch te ver Jammer dat mijn reis al geboekt is voor deze zomer. Maar dit zal dan wel de laatste maal zijn Iedereen weet al dat dit hotel slecht was Nu nog aan iedereen vertellen hoe jullie een klacht afstoten Tot nooit...

Wij hadden een vlucht naar Punta Cana van 17 tot 21 december.Aangekomen op de luchthaven,3 uur op voorhand,kregen we te horen dat de vlucht vertraagd was wegens een technisch defect met de communicatie aan boord,resultaat 3 uur vertraging.Dit was peanuts in vergelijking met wat gebeurde op de terugvlucht.We hadden al opgevangen dat de vertraging maar bleef oplopen.Toen we dit aan de hostess van jetair voorlegde zei die doodleuk dat er iets haperde met de motor?????????Zoiets zeg je niet tegen iemand die met dat vliegtuig moet vertrekken voor een vlucht van 9 uur!!!!!!.Dus de dag van vertrek hing er aan de receptie uit dat er ondertussen 7 uur vertraging is.Aangekomen op het vliegveld late ze ons instappen om uiteindelijk toch niet te vertrekken wegens...defect aan de motor!!!.De airconditioning stond af met het gevolg dat veel mensen onwel werden,angstig en in paniek maar we konden niet afstappen want er was geen personeel om de trap terug te zetten.Ondertussen zijn we al terug tegen...

Wij zijn vertrokken van 13 tem 20 december via Jetair naar Montego Bay met in de heenreis een tussenstop in Punta Cana. Op de heenvlucht hadden we reeds 3 uren vertraging door een controle in Punta Cana. Op de terugvlucht hebben we meer dan 8 uren vertraging gehad!!! Eerst werd onze vlucht zonder uitleg vertraagd naar vertrek om 21.45u ipv 17.00. Dit werd ons vrijdagavond door een nonchalante nota in ons hotel medegedeeld. Toen we zaterdag MOESTEN uitchecken om 12u en dienden te wachten tot ze ons kwamen halen met de bus van Jetair om normaal om half 7 te vertrekken, werd ons vaag medegedeeld dat onze vlucht weer verlaat werd. Reden???? Die geven ze niet!! Wij kregen noch van Jetair, noch van het hotel nog eten of nog drinken van 15u tem 20.30u. Ons hotel is verschrikkelijk duur als je niet all-in hebt geboekt en ook heb je de laatste dagen geen dollars meer over dus hebben wij mogen overleven op een busje water 6 uren! Toen we uiteindelijk op de bus konden om naar het vliegveld...

Bij vlucht naar alicante op 16/12/2014 vastgesteld dat mijn valies vermoedelijk is gevallen en daardoor is er een gat in mijn hardcase op een hoek gekomen indien nodig zend ik een...

Op 15 Dec boek ik een promo, 680 Euro (eenpersoonskamer) via Internet Jetair naar Malaga, vlucht en verblijf in een mooie Riu hotel, van 19 dec tem 22 Dec 2014., er stond laatste kamer, dus ja, wat doen je dan, boeken zeker. Er wordt gevraagd naar een reisagent of Webcenter, ik vink een Reisbureau aan bij mij in de buurt, daar ik van vroeger haar goede service kende. Ik fier op mijn werk vertellen naar waar ik ging en welk hotel ik geboekt had, via google tik ik de naam van het hotel in en laat de foto's zien aan de collega's, wauw, mooi, ik verheug me erop, tot.... ik de datum invul van mijn verblijf blijkt, dat mijn promo helemaal geen promo is, als ik vliegticket Jetairfly neem en het Riu hotel boek via hun platform kom ik 290 Euro goedkoper uit, om appelen met appelen te vergelijken heb ik dan geen transfert heen en terug naar luchthaven Malaga (8 kilometer Torremolinos), dat is dus het verschil, een dure transfert voor 16 KM of een promo die er geen is ? ik kan voor...

Vandaag een email ontvangen dat vlucht a.s. zondag ivm vertraging op lille ipv brussel vliegt. Dit is voor mij niet haalbaar ivm een volgende afspraak. Telefonisch twee maal afgewimpeld op een groffe manier. Geen alternatief geboden voor andere data of locaties. Omboeken is voor eigen rekening. Dit is...

Mijnheer;mevrouw Het is ons wegens gezondheidsredenen niet meer mogelijk om te reizen. Wij ontvingen onlangs een cadeau cheque ter waarde van 500.00 euro maar gezien de omstandigheden kunnen wij geen reis meer boeken Bij Jetaircenter in Dendermonde worden op straat gezet als wij om een oplossing vragen , of zouden wij dan nog zelf iemand moeten zoeken die de cheque wil aankopen van ons Hoe moet dat verder wat kunnen jullie voor ons doen ? antwoord graag Willy...

Mijn moeder was op tijd op lucht haven van Nador voor vlucht naar Eindhoven toen ze aan Balie aankwam hebben ze gezegd tegen haar dat vliegtuig is vroeg vertrokken Heb naar reisbureau gebeld daar zeggen dat het niet klop wie moet ik nu geloven .ik zie op internet vliegtuig is geland half uur eerder dus het klop het wel dat ze vroeg vertrokken...

Wij hebben al een mail verstuurd naar inlichtingen jetair ivm het betalen met Visa bij Jetair Center Copco Travel in Ekeren. Jose van Copco Travel slaagt er in om 1, 4% bij te tellen op het factuur omdat we met Visa betalen. Wanneer wij in Nederland boekte via Holland International is dat niet het geval. Kunnen wij die 2 keer 1, 4 % terug krijgen?of moeten in de toekomst via Holland International met vakantie gaan?wij gaan al 9 jaar, 3a4 keer/jaar met verlof met...

Hostess Katy was mij vergeten geen uur op info bord/gaf hier over een opmerking kreeg tegenwerking en zij was heel...

Bij rondreis in West-USA had ik verschillende hotels. Bij 2 hotels is er, na afgifte van de vouchers, toch nog eens de volledige kamerprijs van mijn visa gegaan. Bij 1 hotel was er ontbijt inbegrepen, dit heb ik niet gekregen. Ik heb hierover mijn agentschap direct aangeschreven, zij stuurden alles door. Ik wacht nu al 6 weken op mijn geld. Ik stuur elke week een vraag om meer info maar tot op heden heb ik van 1 hotel, de kamerprijs ontvangen en de belofte om het ontbijt terug te betalen. Ik wacht nog steeds op...

Wij hadden een reis geboekt met volledige annulatieverzekering. Doordat wij bericht kregen dat wij een pleegkind in huis kregen op moment van de reis zien wij ons genoodzaakt te annuleren. Ik mailde hiervoor het jetaircenter die ons wist te vertellen dat de annulatiekost 50€ was en of we konden langskomen. Er werd NIET bijverteld dat deze kost elk moment kon veranderen en of we daarvoor dringend konden langskomen. Nu is deze kost in een week tijd opgelopen tot...

Wij hadden met vier personen via reisbureau paasweekend Lourdes geboekt .Op Zaventem hadden wij zeven uur en n’ kwartier vertraging ,mijn vrouw is rolstoel gebonden en moet om de tweeënhalf a drie uur kunnen eten alles wat in de luchthaven te krijgen is kan zij niet eten met gevolg ziek en nog eens ziek .Ik heb dit gemeld aan de balie maar wij werden aan ons lot overgelaten.Door de vertraging verloren wij een dag .Wij hadden gekozen voor vijf sterren hotel ,het waren er nog geen twee waardig,wij hadden alles geregeld met het reisbureau voor eten van mijn vrouw in t’ hotel ???? Het wat een grote...

Omboeken plaats op vliegtuig , toen ik boekte via jullie webshop kon ik niet kiezen voor premium class...dus dan maar de beste plaats geboekt met de meeste beenruimte ...40 euro bij te betalen..mij goed . Vandaag kontakt opgenomen met Jet Air en gevraagd hoe dit kwam dat ik niet kon boeken in Premium class via de webshop ....Nu blijken er nog plaatsen vrij in Premium op de terugvlucht...maar na veel doorschakelen van dienst naar dienst ....blijkbaar neemt niemand daar een telefoon op en na de ganse top 50 gehoord te hebben aangaande muziek ...dan maar ingehaakt ...Beste Jet air mensen weet wel dat jullie 070 nummer een betaalnummer is he ....20 minuten wachten ????? Heb dan nog eens terug gebeld naar het Jet Air center ....en het mens wist zelfs NIET hoe ze moest doorverbinden ....Goe...

Bij deze wil ik U laten weten dat onze reis naar Turkije ( Belek) in mineur is geëindigd.Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Brussel is er ernstig incident gebeurd in het vlietuig.Mijn plaats was zetel 16F ik heb een zeer pijnlijke rug en daarbij nog 2 hernia's in de hals. Om confortabeler te zitten heb ik mijn zetel in ligstand gezet. Een jonge man op zetel 17F heeft mijn zetel onmiddellijk terug geduwd, daar ik recht heb mijn zetel in te stellen naar mijn wens, heb ik hem terug in ligstand gezet.Mijn man ging naar het toilet,en op dit moment heeft de jongeman met volle kracht in de rugleuning van de zetel gestampt.Verschillende reizigers keken verschrik op bij dit voorval. Ik kreeg hevige pijn in mijn hals en daarbij nog meer pijn in de rug , ik ben letterlijk naar voren gevlogen ( whiplash ) . Mijn man heeft de hostess jetair geroepen om deze agressivedaad te melden , en de politie bij aankomst aan boord te laten komen om een PV op te stellen. De hoofd hostess heeft dit...

Wij lagen in de aparte blok "Sevilla", op kamer 105 savonds aangekomen en wegens moeite redelijk snel geslapen maar telkens wakker geworden van de muziek/lawaai bar buddies aan de ene kant vd kamer en alsof dat niet genoeg was lag er ook een autostrade aan de andere kant van de kamer . sochtends melding bij receptie gedaan die ons vroeg om het nog een avond te bezien en te wachten na middernacht, dan moet de muziek af in spanje, indien niet receptie bellen en die bellen vervolgens politie. dit heb ik 2 nachten op rij gedaan. En dan vertaald dit zich in niet slapen tem 4u en de moeite niet om op de kamer te zitten voor middernacht wegens te veel lawaai.Andere mensen uit die blok hebben ook klacht ingediend trouwens, en de receptie gaf toe dat dit een groot probleem is;Van de animator vernam ik dat het hotel volboekt was, een van uw medewerkers toon heb ik gesproken en naar een klachtenformulier gevraagd ,waarop hij meldde dat hij geen klachtenformulier bijhad en hij daar een collega...

Gachte.de data van het skispringen in jullie brochure klopt niet.Ipv 14/02 en 15/02 is het 33/31/01 en01/02 jammer want wij hadden daardoor al een hotel geboekt...

5 september vertrokken Tenerife voor 14 dagen Tickets alleen geboekt, er niet bij nagedacht was de eerste maal dat we maar 15 kg per persoon mochten meenemen.... hadden 2 valiezen met elk 4 kg te veel.hadden maar 1 handbagage mee..... Moesten bijna 100eur opleggen wat ik overdreven vond, had ik die 8kg in mijn handbagage kunnen steken had ik niet hoeven bij te betalen??????...

Alhoewel de excursies in Sorrento reeds zeer prijzig zijn, vind ik het toch niet kunnen dat er nog een supplement van 10 € p.p. aangerekend wordt bij het boeken van een excursie naar Capri omdat ons hotel (grand hotel Due Golfi) op 8 km. van de haven ligt. Diegenen die op 5 km liggen moeten helemaal niets extra betalen. De 3 excursies kostten reeds 496 € voor 2 personen, wat toch niet te verwaarlozen is qua...

Bij aankomst bij de incheck balie al gelijk belachelijk behandeld, we kwamen aan en die vrouw vroeg of we onze instapkaarten konden laten zien maar die had mijn vrouw en die liep 5m achter mij, gelijk al geïrriteerd en heel onfatsoenlijk gedrag, ook al heb je een zware nacht, je mag nooit zo tegen je gasten doen nooit!!!! Uiteindelijk mochten we doorlopen riep ze ook nog een neer achter ons aan 'sjongejongejonge' niet echt klantvriendelijk gedrag!! De vlucht was verder een prima reis, aardige mensen aan boort. Maar toen kwamen we aan in Las Palmas, lang wachten op nog 1 koffer... En maar wachten en maar wachten al een keer nagevraagd aan iemand die het ook niet wist! Uiteindelijk na een half uur wachten stond daar iemand van jetair waar we aan vroegen waar onze koffer was, en het lullige antwoord dat we kregen ' Ga maar naar balie 6 die doet de procedure van het veliezen van een koffer' dan denk je toch dat iemand van jetair zelf ons wel zou helpen maar nee hoor we werden gewoon...

Bij aankomst in Kreta Heraklion zijn de valiezen van de vlucht Brussel op een andere band afgeleverd dan eerst was aangekondigd op de schermen. Daardoor bleven veel Belgen wachten op de verkeerde plaats. We hebben zelf moeite gedaan om zoveel mensen te verwittigen. Bij vermelding aan de hostess was haar antwoord: oh, dat gebeurt hier regelmatig. Maar ze ondernam NIETS! Hierdoor veel vertraging opgelopen en pas uren na landing aangekomen in het hotel. Ons hotel Atlantica Sensatori heeft een betalend strand. 5 euro per dag! Dit was niet vermeld in de catalogus. Hebben dit nog nooit gezien in andere landen. Bij aanspreken van de Jetair hostess was haar repliek: tja, we kunnen daar niet alles vermelden, er is zo weinig plaats in de catalogus! ?????? Gek antwoord, niet? Er mag ook meer duidelijkheid zijn over een gevulde ijskast (minibar) of gewoon de aanwezigheid van het toestel ijskast! Zo komen wij als klant niet voor verrassingen te staan. Het vullen ervan was dan ook...

Beste, Ik heb onlangs bij 1 van jullie collega s gebeld vanuit het buitenland om een ticket te annuleren, een mede werkster vertelde me dat het in orde was en dat ik enkel moest wachten op een document dat ik per post zou toegestuurd krijgen: nu heb ik gewacht tot nu en blijkt dat de ticket niet werk geannuleerd ?? zou het aub nog mogelijk zijn mij en bevestiging toe te sturen want de vlucht op 21-08-14 fes-Charleroi is niet doorgegaan: wegens medische redenen, zo heb ik het telefonisch ook doorgegeven ? en ik was zo zeker omdat 1 van de medewerksters mij vertelde (telefonisch) dat het in orde was ??? en de annulering ok was ? zou u mij alstublieft verder kunnen bij helpen Vriendelijke groeten reserveringsnummer...

In verleden meermaals riu palace bezocht in diverse landen. Altijd super goed op alle gebied. Nu wordt riu palace Royal graden djerba verkocht als 5*. Schandalig! Geboekt online via jetair. Slecht! Slechte bediening receptie/slechts 1 lift Ine gigantisch groot hotel dus min 10 min incl trappen van kamer naar restaurant/ontbijt slecht, voor 5* verwacht je vers brood en eieren etc en bubbels/diner beperkt in keuze en bijna iedere dag hetzelfde/minibar op kamer met 2 fl water, verder niets, in 5* dan wel /geen drank beschikbaar in bar in hotel tot half 6 s avonds, enkel aan zwembad, wel winkeltje om drank te kopen, in 5*!!!/ en zo kan ik nog even doorgaan!!!! En voor al die ellende voor 7 dagen 2 pers bijna 1700 betaald. Schandalig! We zijn diverse keren in riu hotels geweest maar dit was riu-onwaardig! Ook bij riu dien ik een klacht...

Hotel word in november gesloten voor renovatie wij betaalden 2159 euro voor niets hotel vuil verouderd all inclucive de snacks moesten betaald worden 5 euro we vroegen een andere kamer konden de slaap niet vatten door de lift koker naast ons hebben dan een andere kamer gekregen het personeel was wel vriendelijk maar de mensen moesten van het enne naar het andere springen te weinig personeel was de bar beneden niet gesloten hij was boven gesloten de toeristen die daar op verlof waren komen zeker niet meer terug wij zijn maar werk mensen en moeten een jaar sparen voor die reis we leefden er zo naar toe het werd een grootte flop we verstaan dat het hotel aan vernieuwing toe is maar waarom toeristen toelaten in zo een hotel bedank voor jullie...

Bij onze terugvlucht gisteren vanuit gran canaria zagen we direct dat het vliegtuig allesbehalve proper was. Het Vuilnis lag nog in en rond de stoelen, dit is allesbehalve comfortabel als je een vlucht van 4 uur voor de boeg hebt. Daarnaast hadden we erop gerekend om onze hongerige maag wat te stillen in het vliegtuig. Wanneer de stewardessen eindelijk onze voorlaatste rij bereikt hadden bleek dat alles uitverkocht was! Dit zou niet morgen gebeuren, iedereen heeft recht op een aankoop ook diegene die een plaats vanachter in het vliegtuig kregen toegewezen. Daarbovenop was het personeel zeer onvriendelijk en hoorden we dat ze over andere passagiers aan het roddelen waren....

Ik had de avond voor afreis een bericht gestuurd naar jetair met ons reservatienrummer en ik kreeg binnen het half uur een bevestiging dat alles normaal was voor onze vlucht vanuit Tenerife, wij stonden dus om 8u30 op de vlieghaven voor onze vlucht die om 10u30 moest vertrekken, daar zagen we op het bord dat onze vlucht vertraging had en pas vertrok om 13u05, wij werden niet verwittigd door jullie diensten en stonden daar voor schut, we hoorden dan wel later dat andere reizigers wel verwittigd werden ,plezant is anders en zeker omdat we minimum 1 a 2 maal per jaar bij jullie boeken...

Beste, Wij zij net terug van een 2 weken verblijf in Hotel Amara Island. We hadden een ruime kamer, doch de voetsporen in de badkamer hebben we gedurende onze ganse reis gezien wat betekent dat die nooit gedweild werd. Zwembaden en ligbedden hebben we nooit zien reinigen, desondanks we die dagelijks viezer zagen worden. Het eten was wel lekker, terwijl de drankbediening aan tafel ene chaos was. Soms hadden wij bijna gedaan met eten vooraleer onze drank geserveerd werd. Tennisveld was niet af maar ter compensatie mochten wij ipv 1x, 2x gedurende ons verblijf naar het Italiaans restaurant gaan eten......terwijl iedereen daar onbeperkt kon gaan eten. De fitnessruimte was heel mooi, maar jammer dat de toestellen gedurende onze ganse vakantie in de kartonnen dozen zijn blijven zitten. Ons vertrouwen in jetair, na jaren trouwe klant te zijn, is serieus geschonden. Wij hebben een 5 sterren betaald en een 3 sterren gekregen. Toen wij de manager sprake zei hij dat het hotel volgen jaar...

Beste, 14/08/13 zijn wij rond 17u aangekomen in het Moselpark eventresort. http://www.jetair.be/dichtbijvakanties/Duitsland/Moezel/Bernkastel-Kues/winter/hotel/76245/Moselpark-Eventresort.htm# Na het ontvangen van de sleutel waren wij geschokt bij het zien van de gereserveerde kamer via Jatair!!! Spijtig genoeg kan ik de geur die daarbinnen hing niet fotograferen, maar deze was ondraaglijk!!! Onze dochter heeft een allergie voor huisstofmijt, maar in fatsoenlijk onderhouden ruimtes is deze zeer goed onder controle. Hier in deze kamer durfde en kon ik haar niet laten slapen.  Na verschillende malen telefonisch contact gehad te hebben met Jetair, heeft men mij beloofd dat het hotel een gepaste oplossing zou aanbieden. De verklaring van jullie medewerker was dat de nieuwe vleugel volgeboekt geweest is, en daardoor heeft men een gedeelde van de oude...