Homepage

Klachten over Jetair?

Heb je klachten over Jetair? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Jetair melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Bij deze wil ik U laten weten dat onze reis naar Turkije ( Belek) in mineur is geëindigd.Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Brussel is er ernstig incident gebeurd in het vlietuig.Mijn plaats was zetel 16F ik heb een zeer pijnlijke rug en daarbij nog 2 hernia's in de hals. Om confortabeler te zitten heb ik mijn zetel in ligstand gezet. Een jonge man op zetel 17F heeft mijn zetel onmiddellijk terug geduwd, daar ik recht heb mijn zetel in te stellen naar mijn wens, heb ik hem terug in ligstand gezet.Mijn man ging naar het toilet,en op dit moment heeft de jongeman met volle kracht in de rugleuning van de zetel gestampt.Verschillende reizigers keken verschrik op bij dit voorval. Ik kreeg hevige pijn in mijn hals en daarbij nog meer pijn in de rug , ik ben letterlijk naar voren gevlogen ( whiplash ) . Mijn man heeft de hostess jetair geroepen om deze agressivedaad te melden , en de politie bij aankomst aan boord te laten komen om een PV op te stellen. De hoofd hostess heeft dit...

Wij lagen in de aparte blok "Sevilla", op kamer 105 savonds aangekomen en wegens moeite redelijk snel geslapen maar telkens wakker geworden van de muziek/lawaai bar buddies aan de ene kant vd kamer en alsof dat niet genoeg was lag er ook een autostrade aan de andere kant van de kamer . sochtends melding bij receptie gedaan die ons vroeg om het nog een avond te bezien en te wachten na middernacht, dan moet de muziek af in spanje, indien niet receptie bellen en die bellen vervolgens politie. dit heb ik 2 nachten op rij gedaan. En dan vertaald dit zich in niet slapen tem 4u en de moeite niet om op de kamer te zitten voor middernacht wegens te veel lawaai.Andere mensen uit die blok hebben ook klacht ingediend trouwens, en de receptie gaf toe dat dit een groot probleem is;Van de animator vernam ik dat het hotel volboekt was, een van uw medewerkers toon heb ik gesproken en naar een klachtenformulier gevraagd ,waarop hij meldde dat hij geen klachtenformulier bijhad en hij daar een collega...

Gachte.de data van het skispringen in jullie brochure klopt niet.Ipv 14/02 en 15/02 is het 33/31/01 en01/02 jammer want wij hadden daardoor al een hotel geboekt...

5 september vertrokken Tenerife voor 14 dagen Tickets alleen geboekt, er niet bij nagedacht was de eerste maal dat we maar 15 kg per persoon mochten meenemen.... hadden 2 valiezen met elk 4 kg te veel.hadden maar 1 handbagage mee..... Moesten bijna 100eur opleggen wat ik overdreven vond, had ik die 8kg in mijn handbagage kunnen steken had ik niet hoeven bij te betalen??????...

Alhoewel de excursies in Sorrento reeds zeer prijzig zijn, vind ik het toch niet kunnen dat er nog een supplement van 10 € p.p. aangerekend wordt bij het boeken van een excursie naar Capri omdat ons hotel (grand hotel Due Golfi) op 8 km. van de haven ligt. Diegenen die op 5 km liggen moeten helemaal niets extra betalen. De 3 excursies kostten reeds 496 € voor 2 personen, wat toch niet te verwaarlozen is qua...

Bij aankomst bij de incheck balie al gelijk belachelijk behandeld, we kwamen aan en die vrouw vroeg of we onze instapkaarten konden laten zien maar die had mijn vrouw en die liep 5m achter mij, gelijk al geïrriteerd en heel onfatsoenlijk gedrag, ook al heb je een zware nacht, je mag nooit zo tegen je gasten doen nooit!!!! Uiteindelijk mochten we doorlopen riep ze ook nog een neer achter ons aan 'sjongejongejonge' niet echt klantvriendelijk gedrag!! De vlucht was verder een prima reis, aardige mensen aan boort. Maar toen kwamen we aan in Las Palmas, lang wachten op nog 1 koffer... En maar wachten en maar wachten al een keer nagevraagd aan iemand die het ook niet wist! Uiteindelijk na een half uur wachten stond daar iemand van jetair waar we aan vroegen waar onze koffer was, en het lullige antwoord dat we kregen ' Ga maar naar balie 6 die doet de procedure van het veliezen van een koffer' dan denk je toch dat iemand van jetair zelf ons wel zou helpen maar nee hoor we werden gewoon...

Bij aankomst in Kreta Heraklion zijn de valiezen van de vlucht Brussel op een andere band afgeleverd dan eerst was aangekondigd op de schermen. Daardoor bleven veel Belgen wachten op de verkeerde plaats. We hebben zelf moeite gedaan om zoveel mensen te verwittigen. Bij vermelding aan de hostess was haar antwoord: oh, dat gebeurt hier regelmatig. Maar ze ondernam NIETS! Hierdoor veel vertraging opgelopen en pas uren na landing aangekomen in het hotel. Ons hotel Atlantica Sensatori heeft een betalend strand. 5 euro per dag! Dit was niet vermeld in de catalogus. Hebben dit nog nooit gezien in andere landen. Bij aanspreken van de Jetair hostess was haar repliek: tja, we kunnen daar niet alles vermelden, er is zo weinig plaats in de catalogus! ?????? Gek antwoord, niet? Er mag ook meer duidelijkheid zijn over een gevulde ijskast (minibar) of gewoon de aanwezigheid van het toestel ijskast! Zo komen wij als klant niet voor verrassingen te staan. Het vullen ervan was dan ook...

Beste, Ik heb onlangs bij 1 van jullie collega s gebeld vanuit het buitenland om een ticket te annuleren, een mede werkster vertelde me dat het in orde was en dat ik enkel moest wachten op een document dat ik per post zou toegestuurd krijgen: nu heb ik gewacht tot nu en blijkt dat de ticket niet werk geannuleerd ?? zou het aub nog mogelijk zijn mij en bevestiging toe te sturen want de vlucht op 21-08-14 fes-Charleroi is niet doorgegaan: wegens medische redenen, zo heb ik het telefonisch ook doorgegeven ? en ik was zo zeker omdat 1 van de medewerksters mij vertelde (telefonisch) dat het in orde was ??? en de annulering ok was ? zou u mij alstublieft verder kunnen bij helpen Vriendelijke groeten reserveringsnummer...

In verleden meermaals riu palace bezocht in diverse landen. Altijd super goed op alle gebied. Nu wordt riu palace Royal graden djerba verkocht als 5*. Schandalig! Geboekt online via jetair. Slecht! Slechte bediening receptie/slechts 1 lift Ine gigantisch groot hotel dus min 10 min incl trappen van kamer naar restaurant/ontbijt slecht, voor 5* verwacht je vers brood en eieren etc en bubbels/diner beperkt in keuze en bijna iedere dag hetzelfde/minibar op kamer met 2 fl water, verder niets, in 5* dan wel /geen drank beschikbaar in bar in hotel tot half 6 s avonds, enkel aan zwembad, wel winkeltje om drank te kopen, in 5*!!!/ en zo kan ik nog even doorgaan!!!! En voor al die ellende voor 7 dagen 2 pers bijna 1700 betaald. Schandalig! We zijn diverse keren in riu hotels geweest maar dit was riu-onwaardig! Ook bij riu dien ik een klacht...

Hotel word in november gesloten voor renovatie wij betaalden 2159 euro voor niets hotel vuil verouderd all inclucive de snacks moesten betaald worden 5 euro we vroegen een andere kamer konden de slaap niet vatten door de lift koker naast ons hebben dan een andere kamer gekregen het personeel was wel vriendelijk maar de mensen moesten van het enne naar het andere springen te weinig personeel was de bar beneden niet gesloten hij was boven gesloten de toeristen die daar op verlof waren komen zeker niet meer terug wij zijn maar werk mensen en moeten een jaar sparen voor die reis we leefden er zo naar toe het werd een grootte flop we verstaan dat het hotel aan vernieuwing toe is maar waarom toeristen toelaten in zo een hotel bedank voor jullie...

Bij onze terugvlucht gisteren vanuit gran canaria zagen we direct dat het vliegtuig allesbehalve proper was. Het Vuilnis lag nog in en rond de stoelen, dit is allesbehalve comfortabel als je een vlucht van 4 uur voor de boeg hebt. Daarnaast hadden we erop gerekend om onze hongerige maag wat te stillen in het vliegtuig. Wanneer de stewardessen eindelijk onze voorlaatste rij bereikt hadden bleek dat alles uitverkocht was! Dit zou niet morgen gebeuren, iedereen heeft recht op een aankoop ook diegene die een plaats vanachter in het vliegtuig kregen toegewezen. Daarbovenop was het personeel zeer onvriendelijk en hoorden we dat ze over andere passagiers aan het roddelen waren....

Ik had de avond voor afreis een bericht gestuurd naar jetair met ons reservatienrummer en ik kreeg binnen het half uur een bevestiging dat alles normaal was voor onze vlucht vanuit Tenerife, wij stonden dus om 8u30 op de vlieghaven voor onze vlucht die om 10u30 moest vertrekken, daar zagen we op het bord dat onze vlucht vertraging had en pas vertrok om 13u05, wij werden niet verwittigd door jullie diensten en stonden daar voor schut, we hoorden dan wel later dat andere reizigers wel verwittigd werden ,plezant is anders en zeker omdat we minimum 1 a 2 maal per jaar bij jullie boeken...

Beste, Wij zij net terug van een 2 weken verblijf in Hotel Amara Island. We hadden een ruime kamer, doch de voetsporen in de badkamer hebben we gedurende onze ganse reis gezien wat betekent dat die nooit gedweild werd. Zwembaden en ligbedden hebben we nooit zien reinigen, desondanks we die dagelijks viezer zagen worden. Het eten was wel lekker, terwijl de drankbediening aan tafel ene chaos was. Soms hadden wij bijna gedaan met eten vooraleer onze drank geserveerd werd. Tennisveld was niet af maar ter compensatie mochten wij ipv 1x, 2x gedurende ons verblijf naar het Italiaans restaurant gaan eten......terwijl iedereen daar onbeperkt kon gaan eten. De fitnessruimte was heel mooi, maar jammer dat de toestellen gedurende onze ganse vakantie in de kartonnen dozen zijn blijven zitten. Ons vertrouwen in jetair, na jaren trouwe klant te zijn, is serieus geschonden. Wij hebben een 5 sterren betaald en een 3 sterren gekregen. Toen wij de manager sprake zei hij dat het hotel volgen jaar...

Beste, 14/08/13 zijn wij rond 17u aangekomen in het Moselpark eventresort. http://www.jetair.be/dichtbijvakanties/Duitsland/Moezel/Bernkastel-Kues/winter/hotel/76245/Moselpark-Eventresort.htm# Na het ontvangen van de sleutel waren wij geschokt bij het zien van de gereserveerde kamer via Jatair!!! Spijtig genoeg kan ik de geur die daarbinnen hing niet fotograferen, maar deze was ondraaglijk!!! Onze dochter heeft een allergie voor huisstofmijt, maar in fatsoenlijk onderhouden ruimtes is deze zeer goed onder controle. Hier in deze kamer durfde en kon ik haar niet laten slapen.  Na verschillende malen telefonisch contact gehad te hebben met Jetair, heeft men mij beloofd dat het hotel een gepaste oplossing zou aanbieden. De verklaring van jullie medewerker was dat de nieuwe vleugel volgeboekt geweest is, en daardoor heeft men een gedeelde van de oude...