Homepage

Klachten over Jetair?

Heb je klachten over Jetair? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Jetair melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

In verleden meermaals riu palace bezocht in diverse landen. Altijd super goed op alle gebied. Nu wordt riu palace Royal graden djerba verkocht als 5*. Schandalig! Geboekt online via jetair. Slecht! Slechte bediening receptie/slechts 1 lift Ine gigantisch groot hotel dus min 10 min incl trappen van kamer naar restaurant/ontbijt slecht, voor 5* verwacht je vers brood en eieren etc en bubbels/diner beperkt in keuze en bijna iedere dag hetzelfde/minibar op kamer met 2 fl water, verder niets, in 5* dan wel /geen drank beschikbaar in bar in hotel tot half 6 s avonds, enkel aan zwembad, wel winkeltje om drank te kopen, in 5*!!!/ en zo kan ik nog even doorgaan!!!! En voor al die ellende voor 7 dagen 2 pers bijna 1700 betaald. Schandalig! We zijn diverse keren in riu hotels geweest maar dit was riu-onwaardig! Ook bij riu dien ik een klacht...

Hotel word in november gesloten voor renovatie wij betaalden 2159 euro voor niets hotel vuil verouderd all inclucive de snacks moesten betaald worden 5 euro we vroegen een andere kamer konden de slaap niet vatten door de lift koker naast ons hebben dan een andere kamer gekregen het personeel was wel vriendelijk maar de mensen moesten van het enne naar het andere springen te weinig personeel was de bar beneden niet gesloten hij was boven gesloten de toeristen die daar op verlof waren komen zeker niet meer terug wij zijn maar werk mensen en moeten een jaar sparen voor die reis we leefden er zo naar toe het werd een grootte flop we verstaan dat het hotel aan vernieuwing toe is maar waarom toeristen toelaten in zo een hotel bedank voor jullie...

Bij onze terugvlucht gisteren vanuit gran canaria zagen we direct dat het vliegtuig allesbehalve proper was. Het Vuilnis lag nog in en rond de stoelen, dit is allesbehalve comfortabel als je een vlucht van 4 uur voor de boeg hebt. Daarnaast hadden we erop gerekend om onze hongerige maag wat te stillen in het vliegtuig. Wanneer de stewardessen eindelijk onze voorlaatste rij bereikt hadden bleek dat alles uitverkocht was! Dit zou niet morgen gebeuren, iedereen heeft recht op een aankoop ook diegene die een plaats vanachter in het vliegtuig kregen toegewezen. Daarbovenop was het personeel zeer onvriendelijk en hoorden we dat ze over andere passagiers aan het roddelen waren....

Ik had de avond voor afreis een bericht gestuurd naar jetair met ons reservatienrummer en ik kreeg binnen het half uur een bevestiging dat alles normaal was voor onze vlucht vanuit Tenerife, wij stonden dus om 8u30 op de vlieghaven voor onze vlucht die om 10u30 moest vertrekken, daar zagen we op het bord dat onze vlucht vertraging had en pas vertrok om 13u05, wij werden niet verwittigd door jullie diensten en stonden daar voor schut, we hoorden dan wel later dat andere reizigers wel verwittigd werden ,plezant is anders en zeker omdat we minimum 1 a 2 maal per jaar bij jullie boeken...

Beste, Wij zij net terug van een 2 weken verblijf in Hotel Amara Island. We hadden een ruime kamer, doch de voetsporen in de badkamer hebben we gedurende onze ganse reis gezien wat betekent dat die nooit gedweild werd. Zwembaden en ligbedden hebben we nooit zien reinigen, desondanks we die dagelijks viezer zagen worden. Het eten was wel lekker, terwijl de drankbediening aan tafel ene chaos was. Soms hadden wij bijna gedaan met eten vooraleer onze drank geserveerd werd. Tennisveld was niet af maar ter compensatie mochten wij ipv 1x, 2x gedurende ons verblijf naar het Italiaans restaurant gaan eten......terwijl iedereen daar onbeperkt kon gaan eten. De fitnessruimte was heel mooi, maar jammer dat de toestellen gedurende onze ganse vakantie in de kartonnen dozen zijn blijven zitten. Ons vertrouwen in jetair, na jaren trouwe klant te zijn, is serieus geschonden. Wij hebben een 5 sterren betaald en een 3 sterren gekregen. Toen wij de manager sprake zei hij dat het hotel volgen jaar...

Beste, 14/08/13 zijn wij rond 17u aangekomen in het Moselpark eventresort. http://www.jetair.be/dichtbijvakanties/Duitsland/Moezel/Bernkastel-Kues/winter/hotel/76245/Moselpark-Eventresort.htm# Na het ontvangen van de sleutel waren wij geschokt bij het zien van de gereserveerde kamer via Jatair!!! Spijtig genoeg kan ik de geur die daarbinnen hing niet fotograferen, maar deze was ondraaglijk!!! Onze dochter heeft een allergie voor huisstofmijt, maar in fatsoenlijk onderhouden ruimtes is deze zeer goed onder controle. Hier in deze kamer durfde en kon ik haar niet laten slapen.  Na verschillende malen telefonisch contact gehad te hebben met Jetair, heeft men mij beloofd dat het hotel een gepaste oplossing zou aanbieden. De verklaring van jullie medewerker was dat de nieuwe vleugel volgeboekt geweest is, en daardoor heeft men een gedeelde van de oude...