Homepage

Klachten over Jetair?

Heb je klachten over Jetair? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Jetair melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Geachte, Na het boeken van onze reis naar Riu Palace Meloneras in Gran Canaria in een half-pension regime horen we van een vriend die ook op dezelfde tijd naar dat hotel gaat dat de prijs voor dezelfde kamer 1250€ goedkoper is. Nu doe ik niet moeilijk over 100 of 200€ verschil maat 1250€ verschil is volgens mij moeilijk te rechtvaardigen. Na contact opgenomen te hebben met uw diensten ( enkel een luisterend oor maar niks meer) hoor ik dat er een verschil zit in commisie en voorwaarden. Sorry maar wij zijn ook zelfstandigen die hard werken en onze collega's willen steunen maar dit is er over en de klanten voelen zich enorm gepakt en zeker geript.Deze klacht word ook naar test-aankoop verstuurd en naar de ombudsdienst. Vooral zijn we nog meer kwaad daar we gewoon geen antwoord krijgen van Jet-air hierover.Op de koop toe moet men 0,30 cent betalen per min dat men zit te wachten ( gesprek 22 min in totaal). Ik zou het maar meer dan normaal viden dat jullie in de eerste plaats...

Wij hebben maandag 22 juni reis geboekt naar Djerba, we moesten ons geen zorgen maken. Spijtig genoeg vrijdag 26 juli een aanslag. Ministerie buitenlandse zaken geeft een negatief reisadvies voor de zomerperiode, Thomas Cook doet geen reizen meer naar daar tot september, gratis annuleren of andere bestemming. Bij alle reismaatschappijen Nederland eveneens. Alleen bij Jetair gratis annulatie voor de maand juli en voor de maand augustus moet je maar iets anders kiezen, geen gratis annulatie . Waar zit hier de logica? Een andere reis kiezen is ook een serieuze opslag. Ik heb momenteel geen zin om op vakantie te gaan en ben nu verplicht zomaar wat te kiezen. Moet wel 29 dagen voor de geplande reisdatum ( Djerba) vastleggen, anders gaat annulatie van 200€ per persoon, naar boven. ...

Ik belde voor inlichtingen, en kreeg het gevatte antwoord dat ik niet naar Jetair moet bellen maar naar die mannen van IS ! Jetair kan mij gratis omboeken ! Hilarisch want moet gemiddeld 1500 eur opleggen ! Ik mag ook annuleren, maar moet dan 800 euro laten vallen, bedankt Jetair ! Buitenlands zaken geeft negatief reisadvies, maar Jetair vindt dit blijkbaar geen...

Wij hebben net gebeld en gevraagd of het mogelijk was om een vliegticket te boeken en dit kon natuurlijk niet via telefoon. dan gevraagd of we maandag konden komen en we hadden de 1é prijs met name een onbeleefde boerin die zei dat ze geen tijd had maandag.....dank u wel boerin en hoop dat u door mijn bericht mag opstappen bij jetair want aan zo'n werknemers hebben ze totaal niets!!!!!!!!!! leve de...

Vlogen met opgaan naar Egypte met jet time 1. Slecht vliegtuig 2 onvriendelijke stewardessen 3. Eten ijskoud ! Kwamen aan In het hotel we hadden betaald voor een standaardkamer.. Maar kregen een lagere kamer dan een standaardkamer . Mits uren zagen en praten na onze aankomst in het hotel met de hotelmanager en Mits bijbetaling hebben we uiteindelijk toch een standaarkamer gekregen. De kamer op zich was in orde enkel de douche rook naar urine . Ze moesten elke dag onze badkamer komen reinigen en ontstoppen. Niet leuk voor een vakantie. Het eten van het hotel was elke dag hetzelfde. Maw het eten trok op niks. Gingen dan elke dag de stad in om buiten te gaan eten. Mits we all inclusive hadden In het hotel was ook geen animatie geen sfeer . Alles staat in de jet air brochure heel mooi uitgelegd en uitgebeeld maar het was geen aangename vakantie . Altijd content geweest en altijd gereisd met jet air maar deze keer nee sorry is het vliegen en het hotel ons heel fel tegen gevallen...

Op 01/07/2015 vertrokken wij terug naar België , na een vakantie van 18 dagen op Gran Canaria. Vlucht zou normaal om 10,20 uur vertrekken. Aan de luchthaven van Las Palmas stond een Spaans sprekende hostel van Jetair met enkel de mededeling waar wij onze baardig pass en bagage konden registreren. OP De info desk stond dat de vlucht om 14,25 uur zou vertrekken, dan weer dat de vlucht afgelast werd weer een ander gate. Aan de boarding stond een hostess van Jetair die labels rond de handbagage deed. Geen informatie gekregen. Aan de desbetreffende gate aangekomen veranderde de informatie regelmatig. Dan weer een andere gate , dan weer het uur dat veranderd was enz... Later hoorde wij dat sommige reizigers waren overgebracht naar een hotel in Las Palmas. Om 18,00 uur lande het vliegtuig dat ons zou overbrengen. 8 uur doelloos rondlopen in een vreemd land, zonder ook maar 1 woord info. Er zijn plezierigere dingen het leven. Wij hadden het gevoel van " ge hebt uw vakantie gehad, ge staat...

Op 13/06/2015 is ons vliegtuig véél te laat vertrokken 21u20 het moet eerst in de namiddag dan om 18 u10 en daarna weeral vertragin, geboekt extra vip en aan een venster extra bijbetaald vip gekregen aan de een venster niet, op 26/06/2015 op 30 minuten 3 valiezen inpakken vanalles vergeten, om 11u10 op de luchthaven wachten en wachten tot 3u20 tunesche tijd of 4 u20 belgische tijd met een gehandicapt kind ,geen drinken geen info gewoon niets dat we daan verkregen,nadat de tv-ploegen er waren en de goede kant gefimd was dan pas mocht er ingecheckt worden, maar de grote rij wachtenden mensen die werden niet gefimd of mensen die huilden , VIP niet gekregen 120 Euro weg, niet aan venster geld weg, 2 nachten weg, taxi,was er niet in zavemtem, het kantoor waar wij onze vakantie geboekt hadden wilde geen dossier aanleggen, wij weten 1 ding dat wij ons voelen of dat wij opgelicht door hen, andere mensen die in het hotel warenzoals wij hadden véél minder betaald, omdat wij zo vroeg...

Nieuwe reis moeten boeken voor spanje mits opleg van 680 euro,voor maar 8 dagen ,wy hadden betaalt voor 10 dagen in tunesie,is toch niet normaal,is dat wel wettelyk? ik ben daarmee niet okkoort ,we zyn wel met 4 personen ;een grote tegenslag voor ons,groetjes hopelyk antwoort terug ,santy...

Ik had reis geboekt in maart naart tunesie allin vertrek 16/7/15 voor 1week met 3personen ,nu worden de vluchten afgelast en het reis bureau biedt nu verschillende alternatieven aan mits een opleg van +/-1500euro , dus mijn vraag is dit allemaal...

Beste, Ik ben samen met mijn vriend op zondag 21/06 vertrokken naar Kreta (reserveringsnummer 017256058). Een week voor vertrek kreeg ik per mail reeds de melding dat onze terugvlucht vertraagd zou zijn met 2u. Op zondag 21/06 werd ik opgebeld met de melding dat onze heenvlucht met 2u35min vertraagd werd. Alsof dit nog niet genoeg was, werd de terugvlucht nogmaals vertraagd op het moment dat de boarding reeds compleet was, doordat er een tussenvlucht naar Athene moest gebeuren met opmerking dat het betreffende vliegtuig daar defect was. Aangekomen in Athene, hebben we gehoord dat er geen defect was aan het vliegtuig (kerosine besparing doordat ons vliegtuig niet vol zat). Hierdoor zijn we ipv het initiële 1u30 omstreeks 5u35 geland in Brussel. Ik had deze vlucht gekozen omdat het dan haalbaar was om maandagochtend 29/06 te kunnen gaan werken. Door deze vertraging, is ons vervoer naar huis niet kunnen komen en hebben we een taxi moeten nemen. Ook ben ik niet kunnen gaan...

De klacht nr Jetair en reisburo zijn naar alle tevredenheid op een menselijke manier opgelost. De reis waarvoor de annulering 660€ zou kosten is voor een dossierkost van 25€ en op vriendelijke wijze opgelost! Hartelijk dank, zo kunnen moeder en dochter na een paar jaar verdriet en ellende toch nog eens samen op vakantie. Dank voor de uiterst snelle...

Heb een reisje geboekt via Lenaers De Panne. Nu blijkt het hotel en de trip totaal niet aangepast voor invaliden. (Enkele uren airco, zwembad dicht op 18h, uitstappen totaal niet toegankelijk voor rollator) heb alternatief gevraagd maar krijg geen antwoord, alleen bedreiging en 660€ "schadevergoeding", terwijl ik bij dezelfde maatschappij een alternatief wil boeken! Zou reis met dochter maken na een jaar vol van persoonlijke problemen en veel verdriet voor mijn dochter, het zou eens een week quality time voor ons moeten worden, maar blijkt een regelrechte, zoveelste ramp te worden! Zowel in boek als op internet staat niet vermeld dat deze reus niet geschikt...

De prijs die ons aangerekend werd verschilt van de prijs die we met de plaatselijke Jetair hostess (Chantal) hebben...

Klacht reeds ingediend betreffende verwijderde/gestolen juwelen op Tenerife. toen waren er problemen met belgocontrol de woensdag. Heb via deze site al een klacht ingediend, maar nog geen antwoord gekregen. mijn e-mail :...

Extra bagage kan geboekt worden wanneer je Uw vliegticket boekt. In november was dit niet mogelijk. Wanneer je nu extra bagage wil boeken kan dit enkel via een betalend...

Ik zat vandaag bij stap 3 van het online boeken van een reis naar de Algarve. Mooie all in voor 1587 euro voor 2 personen. Toen ik de laatste stap wou doen en dus online betalen, kwam er ineens 'prijs wordt opnieuw berekend' en plots bleek onze reis 2380 euro te kosten!!!! Dan maar niet geboekt......

We zijn een tijdje geleden een reisje gaan boeken naar Frankrijk. We vroegen of we een voorschot konden betalen en de redt met overschrijving. Toen de maneger zei dat er reiskantoor stond en geen bank. Dat hij dat moest voorschieten en dat hij daar niet mee gediend was....

Ik ontvang regelmatig nieuwsbrieven, doch wens er geen meer te ontvangen. Ik heb al verscheidene malen getracht bij de rubriek " ik wens geen nieuwsbrieven meer te ontvangen " Resultraat er verschijnt een melding: Er is een probleemopgerezen bij de verzending van dit item. Kunt U zorgen dat ik geen brieven meer...

Geachten heren dames Door een medisch probleem , hebben wij onze vakantie moeten annuleren ! Dus wij waren niet aan boord op de terug vlucht ! De bestelling hebben wij dus niet ontvangen ! Hoe kunnen wij ons geld terug krijgen , of de bestelling ontvangen ! Gelieve een seintje te geven ! B,rgds ----- Oorspronkelijk bericht ----- Van: kundservice@inflightservice.se Aan: "alain mattheessens" Verzonden: Dinsdag 5 mei 2015 13:20:02 Onderwerp: Bevestiging van webbestelling Bedankt voor je bestelling. Naam van bestellende klant MATTHEESSENS ALAIN Reserveringsnummer 020262690 Operator Sunjets.be Luchtvaartmaatschappij Jetairfly JAF6114 2015-05-30 Art.nr. Aantal Producten Prijs per stuk Totalprijs 89027 1 Jetairfly Boeing 737 11,00 11,00 89041 1 Jetairfly B-787 Dreamliner 15,00 15,00...

Geachten heren dames Door een medisch probleem , hebben wij onze vakantie moeten annuleren ! Dus wij waren niet aan boord op de terug vlucht ! De bestelling hebben wij dus niet ontvangen ! Hoe kunnen wij ons geld terug krijgen , of de bestelling ontvangen ! Gelieve een seintje te geven ! B,rgds ----- Oorspronkelijk bericht ----- Van: kundservice@inflightservice.se Aan: "alain mattheessens" Verzonden: Dinsdag 5 mei 2015 13:20:02 Onderwerp: Bevestiging van webbestelling Bedankt voor je bestelling. Naam van bestellende klant MATTHEESSENS ALAIN Reserveringsnummer 020262690 Operator Sunjets.be Luchtvaartmaatschappij Jetairfly JAF6114 2015-05-30 Art.nr. Aantal Producten Prijs per stuk Totalprijs 89027 1 Jetairfly Boeing 737 11,00 11,00 89041 1 Jetairfly B-787 Dreamliner 15,00 15,00...

Betreft geen klacht tegen Jetair zelf maar tegen ofwel de douane of de vrachtbehandelaars. Door de problemen met belgocontrol woensdag en donderdag zijn onze valiezen dus 5 uur extra op de luchthaven gebleven. Bij aankomst thuis bleken een gouden halsketting en gouden polsketting verdwenen. Het linnen zakje die we toegesnoerd hadden, was open en enkele andere minderwaardige juwelen lagen los in de valies onder de kledij, zonder bewuste juwelen. We hebben de eigenaar van het appartement(atlantis club Tenerife) pas enkele dagen daarna kunnen bereiken. Daar blijkt dat er geen kuisvrouwen noch andere personen binnengeraken zonder schriftelijke toestemming van de eigenaar zelf. Er was ook geen spoor van inbraak. Er moet dus iets misgelopen zijn in de luchthaven van Tenerife Zuid. Ik hoop dat u toch ergens kan tussenkomen, want de juwelen hadden buiten de eigenlijke waarde ook een grote emotionele waarde voor mijn echtgenote. groeten. Ludo Van Poucke gsm 0473 62 39...

Geachte , Onlangs belde ik naar jullie kantoor ivm onze reis , die op 30 aug doorgaat en wilde wat inlichtingen ,aangaande de problemen die nu al geregeld weer op het nieuws en de krant staan over Griekenland. Oa dat het land bankroet zou zijn en over de stakingen van alle vlieghavens geregeld in dat land . Terecht of niet begonnen we ons wat zorgen te maken en dacht ik ga eens luisteren wat jullie gedacht er over was . Toen ik de vraag stelde aan de operator op een vriendelijke manier ,kreeg ik echt de indruk dat het hem niet aanstond dat ik die vragen stelde en probeerde hij me ook snel af wimpelen en echt duidelijk was die heer ook niet . Tenslotte de reis die we geboekt hebben bij jullie koste toch meer als 3000 € en voor dat geld is het minste dat je mag verwachten dat je een vriendelijk en duidelijk antwoord krijgt en zeker mij niet als een dom wicht te behandelen . Bij deze heb ik men zegje eens gezegd en hoop in de toekomst op een normale en deftige manier...

-op heenreis 2 van de 3 W.C.verstopt,met lange wachtrijen tot gevolg -1 jetair hostess aan boord die nederlands sprak -de andere crew spraken geen vlot engels,wel deens -het toestel was een versleten boeiing 737-300 met gescheurde of kapotte zetels -geen dranken of geen tax free te koop,aangeboden dranken waren enkel frisdranken of wat wijn -geen cava of champagne of andere alkoholische dranken -op terugreis dezelfde klachten(uitgezonderd de...

Midden december vorig jaar beslisten wij om een reis te boeken naar Kreta. Uitdrukkelijke vraag en keuze voor een korte vlucht via reisbureau Jetair, omdat wij één iemand meenemen in rolstoel die totaal niet mobiel is. Wij besloten om niet voor de goedkopere oplossing te kiezen, maar boekten een heen en terug via JetairFly. Hilarisch werd het toen wij vorige week de vluchtdetails consulteerden. Wij starten in Zaventem om 17 u en vliegen eerst op Cyprus, daarna naar Kreta wij landen de dag nadien om 1 uur ?? Wij zitten 8 uur op het vliegtuig. Gaan één dag verliezen (aankomst één dag later dan boeking)...

Wij hebben online onze reis geboekt naar Tunesie, hotel Village Manar. Wij hebben nooit een bevestiging ontvangen en een aanbetaling van 750 euro gedaan. Dit is nergens terug te vinden??? Hoe kan dit en zoeken jullie naar een oplossing zodat wij toch op vakantie kunnen? Wij gingen met twee families op...

Wij hebben online onze reis geboekt naar Tunesie, hotel Village Manar. Wij hebben nooit een bevestiging ontvangen en een aanbetaling van 750 euro gedaan. Dit is nergens terug te vinden??? Hoe kan dit en zoeken jullie naar een oplossing zodat wij toch op vakantie kunnen? Wij gingen met twee families op...

Jetfly 6114 van Tenerife naar brussel op 16/05/2015 vlucht was geplant om vertrek 10.25 uur we zijn pas vertrokken om 14.30 we waren op tijd ingecheckt maar kregen pas in de bus aan de vlieghaven te horen dat er een vertraging ging zijn van 4 uren en daar moesten we het mee doen we hebben recht op vergoeding vanaf 3 uren vertraging en daar wil ik gebruik van...

Heeft het nog zin te boeken met VIP selection? Betreft: vlucht JAF 6733 van 16/05/2015 Eerst en vooral moeten we de crew bedanken voor de uitstekende service. - als klanten van VIP Selection hebben we recht om op de eerste rij te zitten indien er geen reserveringen zijn. We kregen de plaatsen 1C en 2C toegewezen terwijl de plaatsen 2 EFG bezet werden door niet VIP klanten. - het ontbijt was niet te eten! Wie eet er nu 's morgens havermout met noten en gedroogde vruchten? Een ontbijt veronderstelt tenminste broodjes met wat kaas of hesp. De bediende croissants waren verschrompeld en zeker niet te eten. We hopen bij onze terugvlucht op 23/05 tenminste een deugdelijk ontbijt te krijgen. We zijn trouwe klanten sinds jaren en we hebben de indruk dat de kwaliteit van het eten vermindert van keer tot keer. Graag een antwoord voor ons vertrek op 23/05. Dank bij voorbaat. Mail:...

Op onze vlucht van Amsterdam naar Miami op 2 februari 2015 hadden we 7 uur vertraging. Inmiddels, bijna 4 maanden verder, hebben we nog steeds geen compensatie ontvangen, ondanks dat we daar volgens de Eoropese richtlijnen zeker recht op hebben! We hebben meerdere keren gebeld en gemaild om compensatie te krijgen maar we worden steeds aan het lijntje gehouden en er gebeurt niks. Erg onprofessioneel en klantonvriendelijk van...

5 mei heb ik geboekt bij Jetair voor een vakantie eind augustus naar Miami. Voordien was ik naar het reisbureau geweest om te kijken wat de mogelijkheden waren en daar zeiden ze mij zo snel mogelijk te boeken, aangezien er bijna geen kamers meer zijn. Ik heb dit dezelfde week gedaan en nu blijkt een week later (13 mei 2015) dat dezelfde reis met dezelfde voorwaarden ongeveer €630 goedkoper is. Volgens Jetair is enige optie annuleren (kost 250€ en de prijs van annulerings- en reis verzekering + fuel protection program krijgen we niet terug) en opnieuw boeken. Ik vind dit toch een zekere vorm van klantenoplichting, als er verteld wordt snel te boeken en achteraf blijkt dat we veel duurder uit zijn dan nog even te...

5 mei heb ik geboekt bij Jetair voor een vakantie eind augustus naar Miami. Voordien was ik naar het reisbureau geweest om te kijken wat de mogelijkheden waren en daar zeiden ze mij zo snel mogelijk te boeken, aangezien er bijna geen kamers meer zijn. Ik heb dit dezelfde week gedaan en nu blijkt een week later (13 mei 2015) dat dezelfde reis met dezelfde voorwaarden ongeveer €630 goedkoper is. Volgens Jetair is enige optie annuleren (kost 250€ en de prijs van annulerings- en reis verzekering + fuel protection program krijgen we niet terug) en opnieuw boeken. Ik vind dit toch een zekere vorm van klantenoplichting, als er verteld wordt snel te boeken en achteraf blijkt dat we veel duurder uit zijn dan nog even te...

Op16Dec leg ik een appartement vast bij jetair op gran canaria.De accommodatie noemt"Terrazamar"een appartement met 1slaapkamer Douche,Koelkast,Airco,balkon of terras. Bij aankomst stel ik vast dat er op het appartement geen airco aanwezig is,ik doe navraag bij de receptie en daar zeggen ze mij doodleuk dat er nooit airco op de appartementen aanwezig is geweest.ik dacht nochtans dat jetair zijn accomodaties in hun boeken zelf controleert en zodoende eerlijke informatie geeft?niet dus. Ik heb contact opgenomen ,als je dat nudoet of niet is hetzelfde zene.Ze hebben komen vragen of ik een ventilator wilde gebruiken dan,bijgevolg hebben ze er twee gebracht van ongv 30 cm,probeer maar te slapen als die dingen hier staan te...

Vlucht van Brussel -Tenerife south op 5/3/2015 had een vertraging van 7 uren. JAF4113. Wij hebben onmiddellijk een klacht ingediend bij terugkomst via de site van Jetair. Ondertussen hebben we diverse malen gebeld met hen en telkens zegde men dat het dossier nog in behandeling is. Volgens de Europese rechten van de vliegtuigpassagiers komen wij in aanmerking voor een compensatie van 400 euro per persoon. Jetair probeert ons telkens af te wimpelen met een nieuw...

Op 17/4/2015 vertrokken we met JAF503 naar Varadero (Cuba). De vlucht vertrok nagenoeg op tijd (van een half uurtje of uurtje vertraging ijken we al niet meer op). Toen we bijna zouden landen in Vardero werd ons meegedeeld dat we wegens "technisch probleem" zouden doorvliegen naar Cancun(Mexico). Daar zou het makkelijker zijn om het probleem op te lossen. In Cancun bleek dat het rpobleem totaal verkeerd ingeschat was, want het duurde nog geen 10min (reset computers) of alles was in orde. Wij mochten wel het vliegtuig niet verlaten(wat men op voorhand zeer goed wist). We hebben dan meer dan 1u moeten wachten op een nieuwe crew en nog meer dan 2u op de passagiers. In totaal hebben we ong 4u in het vliegtuig moeten wachten met amper een glaasje water. Het vliegtuig werd ook gereinigd en er werd bijgetankt terwijl wij nog in het vliegtuig zaten. Echt veilig is dat niet. Eindelijk dan naar Varadero vertrokken waar we met een 6tal uur vertraging zijn aangekomen en dat alles wegens...

Vandaag kreeg ik een mail dat onze terug vlucht gewijzigd is van uur nl. van 19u25 naar 23u45 dus wij komen niet dezelfde dag aan om 22u35 maar de volgende dag om 04u35. Het vluchtnummer is ook gewijzigd. Na telefonisch contact werd ons gezegd dat jetair niets voor ons kan doen omdat het vliegtuig nog op diezelfde dag vertrekt en met een tussenlanding op een ander eiland krijgen wij er bovenop kado. Wij kunnen wel de vlucht annuleren maar dan zijn wij alles...

TOILETGERIEF EN SCHOENEN SPOORLOOS AANKOOP NIEUWE...

Vliegtuig heeft zgn 4 uur vertraging om terug naar Brussel te geraken. Heb dit via via vernomen en uiteindelijk op internet opgezocht. Hostess jetair heeft niets in haar boeken staan en bovendien staan de vluchtnummers verkeerd in haar boeken. Ze geeft dit toe maar verandert niets. Moet nu 10 euro per uur dat ik mijn hotelkamer wil behouden bijbetalen. Dit is mijns inziens voor rekening van jetair. Ik moet nu voor hun vertraging die ze niet melden en die verkeerd in hun boeken staat 90 euro betalen....

Wij zouden maandagavond 27/04 vertrekken vanuit Cabo Verde, en deze vlucht werd om economische redenen afgelast. Wij konden 2 dagen later terugkeren. Deze vlucht was in de voormiddag, dus was dit bijna een volledige dag minder. Wij hebben hiervoor ongeveer 700 EUR moeten bij betalen, wat andere mensen die ook bij Jetair hadden geboekt niet hoefden te doen. (jetaircenter Leuven) Nochtans hebben we reeds meerdere reizen met Jetair ondernomen en waren we tot nu toe zeer tevreden, maar nu voelen we ons toch...

Midden november vorig jaar beslisten wij om een vlucht te boeken naar Turkije. Wij besloten om niet voor de goedkopere oplossing te kiezen, maar boekten een heen en terug via JetairFly. Prijs: 1129 euro voor 3 personen. Aan de tarieven die vandaag op de markt zijn geen laag bedrag, zo lijkt mij. Wij hadden op dat moment de keuze: vertrekken vanuit Brussel, Oostende of Luik. Ondanks het feit dat Oostende iets goedkoper was, besloten wij om vanuit Luik te vertrekken. Wij wonen immers in Hasselt. Logisch toch? Hilarisch werd het toen wij enkele weken geleden de vluchtdetails consulteerden. Wij blijken niet alleen een dag te verliezen (aankomst in de late avond en terugvlucht in de voormiddag), maar wij blijken ook nog een keer een boemel vanuit Luik via Oostende te moeten nemen. Met het bijbehorende tijdsverlies. Even bellen om de vlucht te switchen. Moet toch lukken. Hiervan ziet toch iedereen de ridiculiteit in... Dat dachten wij... "Neen mevrouw, het is zo". "Zou het misschien...

Bij een boeking van een citytrip van jetair boekte ik een vlucht vanuit antwerpen in pakket omdat mij verzekerd werd dat dit hetzelfde kostte als ik zelf online zou boeken.Het verschil op 08/04 bedroeg 64 euro. Bij het reisbureau in pakket 416 voor 2 personen. Bij jetairfly op die moment heen 95.99per persoon en retour 72.99 totaal met dossierkosten 352. Inge Dillien van oz kontakteerde Wouter strobbe van jetair verschillende maal over dit dossier en die blijft beweren dat het niet mogelijk is dat ik meer betaalde in pakket. Zelfs zo erg dat hij de prijzen van de vluchten van Jetairfly op datum van gisteren en eergisteren doorstuurde (Maar die dagprijzen zijn gestegen na mij boeking ) en bleef beweren dat er geen verschil was. Gisteren bleef het verschil nog steeds 36 euro in mijn nadeel maar op de dag dat ik boekte was dit 61...

Ge acute had rent v luchtbal met yet air tanger naar charleroi op 8/4/2015 om 18u45 maar de vn luchtbal had vertraging en we zijn pas om middernacht vertrokken we hadden totaal geen info gekregen of hulp...

Reeds een goede klant, maar nu , heb zoals altijd in november geboekt voor in mei , want ze zeggen toch je moet vroegboeken dan heb je enkel voordelen bij en een scherpe prijs. wat heb ik nu gemerkt dat 2 maal op een paar weken dat mijn reis goedkoper is geworden, een som van 463 euro. ik stel mij de vraag waarom ze mensen dan zand in hun ogen strooien met dat vroegboeken, er is mij van jetair zelf gezegd dat vroegboeken ongeveer hetzelfde is als een lastminutes en dat versta ik duidelijk,maar nu. verleden jaar was ik ook al mijn vroegboekkorting kwijt omdat ze niet naar scharm el scheik mochten vliegen van de overheid met als gevolg dat ik naar een ander oord heb overgeboekt en nog is 300 euro extra moest betalen , was altijd tevreden van vip selection maar heb nu een zeer wrang...

Op 10.02.2015 hadden wij een vlucht terug naar Belgie vanuit Zanzibar. Deze vlucht ging om onduidelijke reden niet door. Hiervan werden we pas bij bij aankomst op de luchthaven 10.02.2015 geinformeerd. We hebben geen nieuws ontvangen en werden uiteindelijk pas om 03:20 11.02.2015 terug naar Belgie gevlogen. Voor ons had dit grote implicaties want wij hadden een verhuis gepland de ochtend van 11.02.2015. Omdat we de verhuisfirma niet tijdig konden ontvangen is de verhuis niet kunnen doorgaan met een grote annulatie kost tot gevolg. We hebben daarboven ook onze connecterende treinen moeten herboeken. Ondertussen ís het kostenplaatje serieus opgelopen en wat een voordelige vakantie had moeten worden is voor ons zeer duur uitgevallen. Gebruikmakend van de site dien ik een klacht in. De site geeft aan dat de klacht geregistreerd werd maar tot grote verbazing na een telefoontje met Jetair zelf bleek de klacht niet te zijn behandeld. Na een nrechstreeks mail naar...

Mijn vader is 73 jaar gaat naar Alicante .Kommen 4 minuten te laat kan niet meer inschenken a nee meneer u ben te laaaaaaaat met en hair van look at my i'm the Queen of Shieba dan naar de balie daar ware ze met hem aan het lachen beeter in het rusthuis blijven he (onder me kaar ) nu bel ik naar het nummer 070/220000 daar was het te veel om ons te helpen voor die vlucht die van Oostende vertrekt . Nu is mijn vraag is arogant en autijn zijn gewenste kwaliteiten om bij jullie te werken En die lach in jullie logo van de mensen uitlachen...

Beste, Bij onze aankomst op maandag 23/03/15 met vlucht JAF 1214 Tenerife-Brussel werd ons gevraagd dat alle passagiers zouden rechtstaan en naar voor komen, het toestel was te zwaar geladen... 1. Wanneer àlle passagiers moeten rechtstaan én naar voor gaan weet ik niet hoe dat kan, wél als bvba de eerste 30 rijen blijven zitten en de volgende 30 naar voor gaan. 2. Als het toestel te zwaar geladen was waarom heeft het dan mogen vertrekken in Tenerife? Bij mijn weten is dit uiterst gevaarlijk voor de landing. Bovendien heeft zich hetzelfde voorgedaan op woensdag 18/03. Graag hierop een reactie. Werner...

Reis geboekt op 9/1 om zeker te kunnen genieten van vroegboekkorting en promo toevallig ontdekt op 20/3 dat de reis plots 200 euro goedkoper staat op computer hoe kan dit ????? ...

Begin maart zijn de prijzen van ons hotel plotseling 200 € goedkoper dan we een week in vroegboek korting geboekt hebben. (Barut hemera side) deal of the day -205€ en dat staat er nu al een maand op, kijk voorlopig alle dagen voor zelfde hotel Heb deze klacht al eerder gemeld, maar jullie vinden het nog nooit de moeite om daarop te reageren . Dank U Jetair. We zullen er in de toekomst rekening mee houden We zijn wel goed voor al een groot voorschot te betalen 6 maanden voor afreis??????? De klacht is wel opbouwend en niet schelden, maar geef tenminste uit beleefdheid een...

Wij gaan voor 1 week naar Kreta op 26 augustus. Ik had die datum gekozen omdat we dan s morgens vroeg konden vertrekken. 3 weken na het vastleggen van onze reis, verandert jetair onze vertrekuren, van 6u 's morgens naar 17u 's avonds. Dit maakt dat we al een volledige dag kwijt zijn (op amper 8 dagen). De prijs echter blijft hetzelfde. Sorry maar dit wordt de eerste en meteen de laatste reis met jetair. Waarom zou ik nog zoveel betalen om dan alsnog dit voor te...

Wij hebben via de webshop geboekt op 4/3/2015 om te vertrekken op 8/3/2015 naar Agadir voor 1 week. Van onze reis geen klagen...hadden Robinson Club geboekt in Agadir en was een goede keuze. Doch echter na gepraat te hebben met andere Belgen die samen met ons aankwamen dus zelfde vlucht zelfde hotel, bleek dat zij maar ong.850 euro pp hadden betaald (kamer zeezicht all in) en wij ong. 1220 pp. Wij zijn laatbeslissers en vinden het niet kunnen dat we dan zoveel meer hebben betaald dan zij die in februari geboekt hebben voor dezelfde reis. Ik dacht dat Jetair specialist was in goedkope vluchten maar dit vind ik toch een enorm groot verschil (400 euro pp ?!). Wij zullen dan in de toekomst eens uitkijken nr. een andere touroperator dan Jetair want wij beslissen altijd vrij ineens om nog te vertrekken en dan zal het ons altijd een pak meer kosten. Een echte Last Minute was er niet meer te boeken voor Agadir zo kort voor...

Bijna 2 jaar geleden heeft iemand mijn val is met de hare verwisseld bij aankomst in Tanger, bij terugkeer heeft vliegveld van Tanger mij teruggebeld met de mededeling dat mijn valies werd teruggebracht doch had ik geen enkele mogelijkheid om terug te gaan naar Tanger om even mijn valies terug te halen, Jetair deed er niets aan mits het noch over diefstal noch over verlies gaat , ik heb dus nog steeds mijn valies niet terug...

Wil zetel boeken, maar lukt niet via website. Meldingen kloppen niet. Wil mail sturen, maar dit kan niet via website. Telefonisch contact, na bijna 6 minuten wachten, bellen vanuit buitenland !!, word ik doorgeschakeld, maar dan onmiddellijk wordt de verbinding afgesloten. Blijkbaar wil Jetair op geen enkele manier vragen van klanten behandelen. Alles moet via de FAQ op website verlopen, ook als je daar je antwoord niet kan vinden. Is totaal klant onvriendelijk...

Hoe Jetair de start van een weekje vakantie kan vergallen. (Eerste dagen van een weekje vakantie) =============================================================== 1) Vluchtinfo De dag van vertrek zijn we mooi op tijd op Zaventem met vervoer van ons reisburo voor onze vlucht van 6u15. Echter bij aanmelden aan Jetair balie (3u45) blijkt de vlucht reeds een week geleden te zijn verzet naar 18u45. Wij werden niet verwittigd! Volgens Jetair een fout van het reisburo die wel op de hoogte waren. Terug naar huis gegaan en enkele uren geslapen. Onmiddellijk bij openen reisburo D-Tours klacht gaan neerleggen. Eerste reacties daar: wij zijn niet op de hoogte, en als je klacht neerlegt bij Jetair komt er toch nooit iets van. Bij onze vraag om dan telefonisch contact met Jetair op te nemen krijgen we te horen dat dat niet kan? Hier begint weer een spelletje paraplu opendoen of zwarte Piet doorschuiven. Terwijl men zou moeten beseffen dat wij als klant op dat moment net iets meer...

Ring uitgestald voor 10600 euro verkopen aan 2000 euro met een reële waarde van 450 euro ( geschat door drie verschillende juweliers ) op een reis begeleid door een jetair begeleider die dan nog zegt dat je een goed aankoop gedaan hebt laat mij toch eens de vraag stellen wat hun % hier in is . ze hebben mij deze verkocht , en gelukkig , onder het mom om deze later te betalen , twee maal 1000 euro ! Ze laten hun eigen klanten oplichten door hun eigen tourgidsen die je naar hun centers leiden !! gewoon oplichting en misleiding is dit je kan zowel een stuk zeep voor 500 euro verkopen . zielig voor jetair en schame on you Turkije !! never again ! spijtig maar waar , hopelijk dat iedereen die dit leest 1000 keer nadenkt voor hij iets koopt in Turkije want uiteindelijk maakt het zijn naam echt waar , het land van de namaak , katoen , namaak , mandarijnen , namaak en citroenen en namaak...

Beste, We hebben op 22 februari een reis geboekt met vroegboekkorting en op 4 maart zie ik dat er nog veel grotere kortingen zijn (deal of the day). Ik vind dat echt schandalig en geen eerbied hebben voor jullie klanten?????Op 2 dagen tijd meer dan 200€ verschil in korting op je faktuur Hotel Hemera Side periode: ( 29 sept - 13 okt...

Beste, ik die dacht dat je met een vroegboekkorting (geboekt op 22 februari 2015) profijt kon doen, maar als ik hotel nu bekijk op 4 maart ( voor alles hetzelfde nog een veel grotere korting) vind ik dat echt schandalig voor een reis in oktober. Ik ben een zeer goede klant van jetair, maar dat zou weleens kunnen veranderen, er is concurrentie genoeg!!!! Je moet alle dagen vergelijken op internet wanneer dat het voordeligst is (zelfs jullie boekingkantoren klagen daarover) Waarom moet men dan een vroegboeking doen (jullie kunnen wel al het voorschot opstrijken) Staes jan geboekt hotel Hemera Turkije (29 sept-13 okt 2015) Graag uit beleefdheid een reactie...

Ik reserveerde 2 treintickets + hotel via Jetair website naar Londen. Door de kleine afdruk van de homeprints verwisselde ik aankomst en vertrekuur. Om toch te kunnen vertrekken moest ik dus een nieuw ticket kopen. De mevrouw aan de balie kon mijn ticket niet omboeken omdat ik het kocht via een reisagent. Enkel de reisagent kan dat doen. Ik belde dus naar de helplijn van Jetair. Een vriendelijk man vertelde mij echter dat mijn ticket een speciale aanbieding was en dus niet omboekbaar. De enige optie die ik dus had was 2 nieuwe tickets kopen, terwijl een omboeking normaliter maar 40 euro /ticket kost. Ik had dus beter direct een ticket bij Eurostar gekocht, dan had ik mij 320 euro gespaard. het gaat over reserveringsnummer:...

Het hotel is verouderd, maar het eten is echt walgelijk dit is nooit een 4* hotel waard. De bediening gebeurd door stinkende obers die duidelijk geen hotel opleiding genoten hebben. Als je bij het management het probleem aankaart krijg je geen gehoor. Dit hebben we nog nooit niet meegemaakt. Een raad blijf er...

We zijn 38 later aangekomen door een technisch defect aan de "Draimliner" van Jetair, dat kan ik gerust begrijpen, maar de comunicatie naar ons toe was een dubbele zero.......!!!! Er heeft een portugees toestel, een airbus 320 ons terug gebracht , maar dat toestel was bestemd om goederen te vervoeren en geen MENSEN, niets werkte er in het toestel geen tv, niets , we waren al 5 uren op weg toen we ons eerste beetje water kregen na langdurig smeken...... het ergste vind ikdat men van jetair uit ons persoonlijk zou contacteren, we zijn nu 22 feb. 2015, dus twee maanden later, heb nog niets gehoord!!! We hebben nml 150 euro per persoon terug gekregen, en van onze telefoonrekening nog niets gezien, amaai...

Normaal ben ik super content van Jet-air maar ben zeer ontgoocheld na mijn laatste booking voor juni. ik vlieg zeer regelmatig van Oostende naar Malaga. Mijn volgende booking N° 029735498 op 24/05/2015 werden de uren volledig veranderd. Dat betekent dat ik midden in de nacht (3u)moet opstaan om op tijd aanwezig te zijn. + kosten van parking (wie wil je op z'n uur voeren?) met als toetje dat ik op de terugvlucht een VOLLEDIGE dag verlies waarbij ik die dag een meeting heb??? Daarbij zijn er nog 3 mensen in hetzelfde geval. zie reservering 029735498 op naam van Peeters; Wouters en Ameloot. een aanpassing kan ik begrijpen maar dit gaat toch wel te ver! in de hoop van positief nieuws, groeten, Sophia...

We boekten in volle vertrouwen een winterreis naar Ijsland. Zuiden en zuidwesten met huurauto via Jetair Oostende We zouden heel veel zien en uiteraard een roadboek krijgen. Het roadboek was een 5tal blaadjes met bezienswaardigheden en reisroute. Gsm coördinaten en straatnamen stonden er niet in. voor de winter lagen de bezienswaardigheden heel ver uit elkaar, werden we gelogeerd in afgelegen hotels en was zo ongeveer alles waar we kwamen (als we er al kwamen door tijdsgebrek of gewoon niet konden vinden) gesloten of te gevaarlijk om te bewandelen in de winter. Toen we terug waren hebben we dit besproken met Jetair, maar die verwezen ons door naar Scanbrit; want die zouden verantwoordelijk zijn. Maar Scanbrit heeft zijn zetel in Nederland en zwaait met de kleine letters van het contract. Wij hebben die kleine lettertjes niet gelezen en ook niet het reisschema gecontroleerd! waarom laat je je anders adviseren van een reisbureau. Wij voelen ons bedrogen; maar volgens die mensen...

Op 16 januari boeken wij en reis naar Gran Canaria, 2 volwassenen 1 kind...vroegboekkorting 25%.....waren tevreden en dachten mooi deal gesloten te hebben....afgelopen zondag, slecht weer....nog wat mijmeren over vakantie....gaan we naar website Jetair, checken nog eens hotel...opvallend, sprake van 42% korting?!....reis opnieuw gesimuleerd....tot 4x toe....blijkt €900 goedkoper?!?!....hier zijn we echt niet goed van....en dit in 2 wkn tijd, wij voelen ons bekocht...mailtje gestuurd....heel koel antwoord: aktie met 1000 kidsseats, kunnen dit niet terugbetalen....zelfs geen excuses....als je aangeeft echt wel ontgoocheld te zijn, vertrouwen kwijt...geen reactie, zo onrespectvol en oncommercieel naar hun klanten toe...wij zijn voor €900...

Beste ik vroeg deze middag om labels in het kantoor te Ieper. Meteen zei ze me dat ik dit moest afhalen in de luchthaven wat heel vervelend is als men dit daar ter plaatse nog moet invullen. ik zei dat ik had geboekt met Arke maar in het verleden vaak met jetair en ook mijn zus (paesbrugghe dirk) boekt steeds met uw dienst. Het was net alsof het een stukje van haar ziel was die ze moest afgeven. Ik ben woedend vertrokken en t zal zeker niet meer tot ziens zijn. is dit uw dienstverlening naar uw klanten toe ? een schande ! Als er geen labels meer kunnen gegeven worden, betekent dit dat de concurentie heel zwaar weegt als dit financieel te veel gevraagd is...

Geachte Wij hebben bij Oase Travel Zwevegem een reis geboekt naar Roquetas De Mar in hotel Playasol Spa van 25/09/2014/ tot 09/10/2014 met All inclusive Dat dit hotel niet goed was heb ik in een vorige brief al gemeld Maar dat ik nu hoor van het reiagentschap, dat volgens jullie dit alles is overdreven en wij dus leugenaars zijn , gaat toch te ver Jammer dat mijn reis al geboekt is voor deze zomer. Maar dit zal dan wel de laatste maal zijn Iedereen weet al dat dit hotel slecht was Nu nog aan iedereen vertellen hoe jullie een klacht afstoten Tot nooit...

Wij hadden een vlucht naar Punta Cana van 17 tot 21 december.Aangekomen op de luchthaven,3 uur op voorhand,kregen we te horen dat de vlucht vertraagd was wegens een technisch defect met de communicatie aan boord,resultaat 3 uur vertraging.Dit was peanuts in vergelijking met wat gebeurde op de terugvlucht.We hadden al opgevangen dat de vertraging maar bleef oplopen.Toen we dit aan de hostess van jetair voorlegde zei die doodleuk dat er iets haperde met de motor?????????Zoiets zeg je niet tegen iemand die met dat vliegtuig moet vertrekken voor een vlucht van 9 uur!!!!!!.Dus de dag van vertrek hing er aan de receptie uit dat er ondertussen 7 uur vertraging is.Aangekomen op het vliegveld late ze ons instappen om uiteindelijk toch niet te vertrekken wegens...defect aan de motor!!!.De airconditioning stond af met het gevolg dat veel mensen onwel werden,angstig en in paniek maar we konden niet afstappen want er was geen personeel om de trap terug te zetten.Ondertussen zijn we al terug tegen...

Wij zijn vertrokken van 13 tem 20 december via Jetair naar Montego Bay met in de heenreis een tussenstop in Punta Cana. Op de heenvlucht hadden we reeds 3 uren vertraging door een controle in Punta Cana. Op de terugvlucht hebben we meer dan 8 uren vertraging gehad!!! Eerst werd onze vlucht zonder uitleg vertraagd naar vertrek om 21.45u ipv 17.00. Dit werd ons vrijdagavond door een nonchalante nota in ons hotel medegedeeld. Toen we zaterdag MOESTEN uitchecken om 12u en dienden te wachten tot ze ons kwamen halen met de bus van Jetair om normaal om half 7 te vertrekken, werd ons vaag medegedeeld dat onze vlucht weer verlaat werd. Reden???? Die geven ze niet!! Wij kregen noch van Jetair, noch van het hotel nog eten of nog drinken van 15u tem 20.30u. Ons hotel is verschrikkelijk duur als je niet all-in hebt geboekt en ook heb je de laatste dagen geen dollars meer over dus hebben wij mogen overleven op een busje water 6 uren! Toen we uiteindelijk op de bus konden om naar het vliegveld...

Bij vlucht naar alicante op 16/12/2014 vastgesteld dat mijn valies vermoedelijk is gevallen en daardoor is er een gat in mijn hardcase op een hoek gekomen indien nodig zend ik een...

Op 15 Dec boek ik een promo, 680 Euro (eenpersoonskamer) via Internet Jetair naar Malaga, vlucht en verblijf in een mooie Riu hotel, van 19 dec tem 22 Dec 2014., er stond laatste kamer, dus ja, wat doen je dan, boeken zeker. Er wordt gevraagd naar een reisagent of Webcenter, ik vink een Reisbureau aan bij mij in de buurt, daar ik van vroeger haar goede service kende. Ik fier op mijn werk vertellen naar waar ik ging en welk hotel ik geboekt had, via google tik ik de naam van het hotel in en laat de foto's zien aan de collega's, wauw, mooi, ik verheug me erop, tot.... ik de datum invul van mijn verblijf blijkt, dat mijn promo helemaal geen promo is, als ik vliegticket Jetairfly neem en het Riu hotel boek via hun platform kom ik 290 Euro goedkoper uit, om appelen met appelen te vergelijken heb ik dan geen transfert heen en terug naar luchthaven Malaga (8 kilometer Torremolinos), dat is dus het verschil, een dure transfert voor 16 KM of een promo die er geen is ? ik kan voor...

Vandaag een email ontvangen dat vlucht a.s. zondag ivm vertraging op lille ipv brussel vliegt. Dit is voor mij niet haalbaar ivm een volgende afspraak. Telefonisch twee maal afgewimpeld op een groffe manier. Geen alternatief geboden voor andere data of locaties. Omboeken is voor eigen rekening. Dit is...

Mijnheer;mevrouw Het is ons wegens gezondheidsredenen niet meer mogelijk om te reizen. Wij ontvingen onlangs een cadeau cheque ter waarde van 500.00 euro maar gezien de omstandigheden kunnen wij geen reis meer boeken Bij Jetaircenter in Dendermonde worden op straat gezet als wij om een oplossing vragen , of zouden wij dan nog zelf iemand moeten zoeken die de cheque wil aankopen van ons Hoe moet dat verder wat kunnen jullie voor ons doen ? antwoord graag Willy...

Mijn moeder was op tijd op lucht haven van Nador voor vlucht naar Eindhoven toen ze aan Balie aankwam hebben ze gezegd tegen haar dat vliegtuig is vroeg vertrokken Heb naar reisbureau gebeld daar zeggen dat het niet klop wie moet ik nu geloven .ik zie op internet vliegtuig is geland half uur eerder dus het klop het wel dat ze vroeg vertrokken...

Wij hebben al een mail verstuurd naar inlichtingen jetair ivm het betalen met Visa bij Jetair Center Copco Travel in Ekeren. Jose van Copco Travel slaagt er in om 1, 4% bij te tellen op het factuur omdat we met Visa betalen. Wanneer wij in Nederland boekte via Holland International is dat niet het geval. Kunnen wij die 2 keer 1, 4 % terug krijgen?of moeten in de toekomst via Holland International met vakantie gaan?wij gaan al 9 jaar, 3a4 keer/jaar met verlof met...

Hostess Katy was mij vergeten geen uur op info bord/gaf hier over een opmerking kreeg tegenwerking en zij was heel...

Bij rondreis in West-USA had ik verschillende hotels. Bij 2 hotels is er, na afgifte van de vouchers, toch nog eens de volledige kamerprijs van mijn visa gegaan. Bij 1 hotel was er ontbijt inbegrepen, dit heb ik niet gekregen. Ik heb hierover mijn agentschap direct aangeschreven, zij stuurden alles door. Ik wacht nu al 6 weken op mijn geld. Ik stuur elke week een vraag om meer info maar tot op heden heb ik van 1 hotel, de kamerprijs ontvangen en de belofte om het ontbijt terug te betalen. Ik wacht nog steeds op...

Wij hadden een reis geboekt met volledige annulatieverzekering. Doordat wij bericht kregen dat wij een pleegkind in huis kregen op moment van de reis zien wij ons genoodzaakt te annuleren. Ik mailde hiervoor het jetaircenter die ons wist te vertellen dat de annulatiekost 50€ was en of we konden langskomen. Er werd NIET bijverteld dat deze kost elk moment kon veranderen en of we daarvoor dringend konden langskomen. Nu is deze kost in een week tijd opgelopen tot...

Wij hadden met vier personen via reisbureau paasweekend Lourdes geboekt .Op Zaventem hadden wij zeven uur en n’ kwartier vertraging ,mijn vrouw is rolstoel gebonden en moet om de tweeënhalf a drie uur kunnen eten alles wat in de luchthaven te krijgen is kan zij niet eten met gevolg ziek en nog eens ziek .Ik heb dit gemeld aan de balie maar wij werden aan ons lot overgelaten.Door de vertraging verloren wij een dag .Wij hadden gekozen voor vijf sterren hotel ,het waren er nog geen twee waardig,wij hadden alles geregeld met het reisbureau voor eten van mijn vrouw in t’ hotel ???? Het wat een grote...

Omboeken plaats op vliegtuig , toen ik boekte via jullie webshop kon ik niet kiezen voor premium class...dus dan maar de beste plaats geboekt met de meeste beenruimte ...40 euro bij te betalen..mij goed . Vandaag kontakt opgenomen met Jet Air en gevraagd hoe dit kwam dat ik niet kon boeken in Premium class via de webshop ....Nu blijken er nog plaatsen vrij in Premium op de terugvlucht...maar na veel doorschakelen van dienst naar dienst ....blijkbaar neemt niemand daar een telefoon op en na de ganse top 50 gehoord te hebben aangaande muziek ...dan maar ingehaakt ...Beste Jet air mensen weet wel dat jullie 070 nummer een betaalnummer is he ....20 minuten wachten ????? Heb dan nog eens terug gebeld naar het Jet Air center ....en het mens wist zelfs NIET hoe ze moest doorverbinden ....Goe...

Bij deze wil ik U laten weten dat onze reis naar Turkije ( Belek) in mineur is geëindigd.Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Brussel is er ernstig incident gebeurd in het vlietuig.Mijn plaats was zetel 16F ik heb een zeer pijnlijke rug en daarbij nog 2 hernia's in de hals. Om confortabeler te zitten heb ik mijn zetel in ligstand gezet. Een jonge man op zetel 17F heeft mijn zetel onmiddellijk terug geduwd, daar ik recht heb mijn zetel in te stellen naar mijn wens, heb ik hem terug in ligstand gezet.Mijn man ging naar het toilet,en op dit moment heeft de jongeman met volle kracht in de rugleuning van de zetel gestampt.Verschillende reizigers keken verschrik op bij dit voorval. Ik kreeg hevige pijn in mijn hals en daarbij nog meer pijn in de rug , ik ben letterlijk naar voren gevlogen ( whiplash ) . Mijn man heeft de hostess jetair geroepen om deze agressivedaad te melden , en de politie bij aankomst aan boord te laten komen om een PV op te stellen. De hoofd hostess heeft dit...

Wij lagen in de aparte blok "Sevilla", op kamer 105 savonds aangekomen en wegens moeite redelijk snel geslapen maar telkens wakker geworden van de muziek/lawaai bar buddies aan de ene kant vd kamer en alsof dat niet genoeg was lag er ook een autostrade aan de andere kant van de kamer . sochtends melding bij receptie gedaan die ons vroeg om het nog een avond te bezien en te wachten na middernacht, dan moet de muziek af in spanje, indien niet receptie bellen en die bellen vervolgens politie. dit heb ik 2 nachten op rij gedaan. En dan vertaald dit zich in niet slapen tem 4u en de moeite niet om op de kamer te zitten voor middernacht wegens te veel lawaai.Andere mensen uit die blok hebben ook klacht ingediend trouwens, en de receptie gaf toe dat dit een groot probleem is;Van de animator vernam ik dat het hotel volboekt was, een van uw medewerkers toon heb ik gesproken en naar een klachtenformulier gevraagd ,waarop hij meldde dat hij geen klachtenformulier bijhad en hij daar een collega...

Gachte.de data van het skispringen in jullie brochure klopt niet.Ipv 14/02 en 15/02 is het 33/31/01 en01/02 jammer want wij hadden daardoor al een hotel geboekt...

5 september vertrokken Tenerife voor 14 dagen Tickets alleen geboekt, er niet bij nagedacht was de eerste maal dat we maar 15 kg per persoon mochten meenemen.... hadden 2 valiezen met elk 4 kg te veel.hadden maar 1 handbagage mee..... Moesten bijna 100eur opleggen wat ik overdreven vond, had ik die 8kg in mijn handbagage kunnen steken had ik niet hoeven bij te betalen??????...

Alhoewel de excursies in Sorrento reeds zeer prijzig zijn, vind ik het toch niet kunnen dat er nog een supplement van 10 € p.p. aangerekend wordt bij het boeken van een excursie naar Capri omdat ons hotel (grand hotel Due Golfi) op 8 km. van de haven ligt. Diegenen die op 5 km liggen moeten helemaal niets extra betalen. De 3 excursies kostten reeds 496 € voor 2 personen, wat toch niet te verwaarlozen is qua...

Bij aankomst bij de incheck balie al gelijk belachelijk behandeld, we kwamen aan en die vrouw vroeg of we onze instapkaarten konden laten zien maar die had mijn vrouw en die liep 5m achter mij, gelijk al geïrriteerd en heel onfatsoenlijk gedrag, ook al heb je een zware nacht, je mag nooit zo tegen je gasten doen nooit!!!! Uiteindelijk mochten we doorlopen riep ze ook nog een neer achter ons aan 'sjongejongejonge' niet echt klantvriendelijk gedrag!! De vlucht was verder een prima reis, aardige mensen aan boort. Maar toen kwamen we aan in Las Palmas, lang wachten op nog 1 koffer... En maar wachten en maar wachten al een keer nagevraagd aan iemand die het ook niet wist! Uiteindelijk na een half uur wachten stond daar iemand van jetair waar we aan vroegen waar onze koffer was, en het lullige antwoord dat we kregen ' Ga maar naar balie 6 die doet de procedure van het veliezen van een koffer' dan denk je toch dat iemand van jetair zelf ons wel zou helpen maar nee hoor we werden gewoon...

Bij aankomst in Kreta Heraklion zijn de valiezen van de vlucht Brussel op een andere band afgeleverd dan eerst was aangekondigd op de schermen. Daardoor bleven veel Belgen wachten op de verkeerde plaats. We hebben zelf moeite gedaan om zoveel mensen te verwittigen. Bij vermelding aan de hostess was haar antwoord: oh, dat gebeurt hier regelmatig. Maar ze ondernam NIETS! Hierdoor veel vertraging opgelopen en pas uren na landing aangekomen in het hotel. Ons hotel Atlantica Sensatori heeft een betalend strand. 5 euro per dag! Dit was niet vermeld in de catalogus. Hebben dit nog nooit gezien in andere landen. Bij aanspreken van de Jetair hostess was haar repliek: tja, we kunnen daar niet alles vermelden, er is zo weinig plaats in de catalogus! ?????? Gek antwoord, niet? Er mag ook meer duidelijkheid zijn over een gevulde ijskast (minibar) of gewoon de aanwezigheid van het toestel ijskast! Zo komen wij als klant niet voor verrassingen te staan. Het vullen ervan was dan ook...

Beste, Ik heb onlangs bij 1 van jullie collega s gebeld vanuit het buitenland om een ticket te annuleren, een mede werkster vertelde me dat het in orde was en dat ik enkel moest wachten op een document dat ik per post zou toegestuurd krijgen: nu heb ik gewacht tot nu en blijkt dat de ticket niet werk geannuleerd ?? zou het aub nog mogelijk zijn mij en bevestiging toe te sturen want de vlucht op 21-08-14 fes-Charleroi is niet doorgegaan: wegens medische redenen, zo heb ik het telefonisch ook doorgegeven ? en ik was zo zeker omdat 1 van de medewerksters mij vertelde (telefonisch) dat het in orde was ??? en de annulering ok was ? zou u mij alstublieft verder kunnen bij helpen Vriendelijke groeten reserveringsnummer...

In verleden meermaals riu palace bezocht in diverse landen. Altijd super goed op alle gebied. Nu wordt riu palace Royal graden djerba verkocht als 5*. Schandalig! Geboekt online via jetair. Slecht! Slechte bediening receptie/slechts 1 lift Ine gigantisch groot hotel dus min 10 min incl trappen van kamer naar restaurant/ontbijt slecht, voor 5* verwacht je vers brood en eieren etc en bubbels/diner beperkt in keuze en bijna iedere dag hetzelfde/minibar op kamer met 2 fl water, verder niets, in 5* dan wel /geen drank beschikbaar in bar in hotel tot half 6 s avonds, enkel aan zwembad, wel winkeltje om drank te kopen, in 5*!!!/ en zo kan ik nog even doorgaan!!!! En voor al die ellende voor 7 dagen 2 pers bijna 1700 betaald. Schandalig! We zijn diverse keren in riu hotels geweest maar dit was riu-onwaardig! Ook bij riu dien ik een klacht...

Hotel word in november gesloten voor renovatie wij betaalden 2159 euro voor niets hotel vuil verouderd all inclucive de snacks moesten betaald worden 5 euro we vroegen een andere kamer konden de slaap niet vatten door de lift koker naast ons hebben dan een andere kamer gekregen het personeel was wel vriendelijk maar de mensen moesten van het enne naar het andere springen te weinig personeel was de bar beneden niet gesloten hij was boven gesloten de toeristen die daar op verlof waren komen zeker niet meer terug wij zijn maar werk mensen en moeten een jaar sparen voor die reis we leefden er zo naar toe het werd een grootte flop we verstaan dat het hotel aan vernieuwing toe is maar waarom toeristen toelaten in zo een hotel bedank voor jullie...

Bij onze terugvlucht gisteren vanuit gran canaria zagen we direct dat het vliegtuig allesbehalve proper was. Het Vuilnis lag nog in en rond de stoelen, dit is allesbehalve comfortabel als je een vlucht van 4 uur voor de boeg hebt. Daarnaast hadden we erop gerekend om onze hongerige maag wat te stillen in het vliegtuig. Wanneer de stewardessen eindelijk onze voorlaatste rij bereikt hadden bleek dat alles uitverkocht was! Dit zou niet morgen gebeuren, iedereen heeft recht op een aankoop ook diegene die een plaats vanachter in het vliegtuig kregen toegewezen. Daarbovenop was het personeel zeer onvriendelijk en hoorden we dat ze over andere passagiers aan het roddelen waren....

Ik had de avond voor afreis een bericht gestuurd naar jetair met ons reservatienrummer en ik kreeg binnen het half uur een bevestiging dat alles normaal was voor onze vlucht vanuit Tenerife, wij stonden dus om 8u30 op de vlieghaven voor onze vlucht die om 10u30 moest vertrekken, daar zagen we op het bord dat onze vlucht vertraging had en pas vertrok om 13u05, wij werden niet verwittigd door jullie diensten en stonden daar voor schut, we hoorden dan wel later dat andere reizigers wel verwittigd werden ,plezant is anders en zeker omdat we minimum 1 a 2 maal per jaar bij jullie boeken...

Beste, Wij zij net terug van een 2 weken verblijf in Hotel Amara Island. We hadden een ruime kamer, doch de voetsporen in de badkamer hebben we gedurende onze ganse reis gezien wat betekent dat die nooit gedweild werd. Zwembaden en ligbedden hebben we nooit zien reinigen, desondanks we die dagelijks viezer zagen worden. Het eten was wel lekker, terwijl de drankbediening aan tafel ene chaos was. Soms hadden wij bijna gedaan met eten vooraleer onze drank geserveerd werd. Tennisveld was niet af maar ter compensatie mochten wij ipv 1x, 2x gedurende ons verblijf naar het Italiaans restaurant gaan eten......terwijl iedereen daar onbeperkt kon gaan eten. De fitnessruimte was heel mooi, maar jammer dat de toestellen gedurende onze ganse vakantie in de kartonnen dozen zijn blijven zitten. Ons vertrouwen in jetair, na jaren trouwe klant te zijn, is serieus geschonden. Wij hebben een 5 sterren betaald en een 3 sterren gekregen. Toen wij de manager sprake zei hij dat het hotel volgen jaar...

Beste, 14/08/13 zijn wij rond 17u aangekomen in het Moselpark eventresort. http://www.jetair.be/dichtbijvakanties/Duitsland/Moezel/Bernkastel-Kues/winter/hotel/76245/Moselpark-Eventresort.htm# Na het ontvangen van de sleutel waren wij geschokt bij het zien van de gereserveerde kamer via Jatair!!! Spijtig genoeg kan ik de geur die daarbinnen hing niet fotograferen, maar deze was ondraaglijk!!! Onze dochter heeft een allergie voor huisstofmijt, maar in fatsoenlijk onderhouden ruimtes is deze zeer goed onder controle. Hier in deze kamer durfde en kon ik haar niet laten slapen.  Na verschillende malen telefonisch contact gehad te hebben met Jetair, heeft men mij beloofd dat het hotel een gepaste oplossing zou aanbieden. De verklaring van jullie medewerker was dat de nieuwe vleugel volgeboekt geweest is, en daardoor heeft men een gedeelde van de oude...